-
Spokojnosť s nakupem. Zbozi som si raz neprevzala kvôli zlej komunikácii s českou poštou. Poslali mi zbozi znova bez problémov
-
Chci upozornit na absolutní nekomunikaci obchodu! Objednal jsem zboží 10.7., 12.7. předána zásilka dopravci. Mělo být doručeno do Alza boxu. Tam zásilka nikdy nedorazila a 19.7. byla vrácena do skladu! Přišel mi pouze mail, že kvůli nepřevzetí zásilky požadují 90 Kč! Jelikož jde o problém dopravce požadoval jsem vrácení celé předem zaplacené částky. Obchod VŮBEC nekomunikuje! Již NIKDY více!!
-
Varuji před produktem "Zachraňte prostěradlo - mix barev" prodáváno leden/únor 2024. Jedná se o zboží 2. jakosti, což ale není uvedeno v popisu produktu. Těžko říci, jaké je vlastně složení, protože na e-shopu je uvedeno 80% bavlna a 20% polyester. Na cedulce přímo v balíčku je uvedeno 100%, na některých prostěradlech, které mají cedulku přišitou je uvedeno 100%. Objednala jsem 4 prostěradla a každé má jinou látku (ne barvu, ale složení). Navíc se opravdu jedná o 2. jakost - křivý střih, v barvě jsou mapy zřejmě od nekvalitního barvení látek, jedno prostěradlo bylo počmárané propiskou.
Další varování je před produktem bavlněné prostěradlo 140x240 cm. Prostěradlo má délku 234 cm. Složení 80/20 bavlna/polyester těžko říci. Prostěradlo je tuhé i po vyprání, po použití aviváže a po vyžehlení. Připomíná list kancelářského papíru. Věta u popisu produktu "Toto prostěradlo je velmi příjemné, měkké a vyznačuje se výbornou prodyšností a savostí. " je spíš výsměch zákazníkovi.
Pokud chcete lacinou látku na zakrytí nábytku jako podložku pod něco, tak klidně kupte tato laciná prostěradla. Ale jako prostěradlo bych to radši nekupovala. -
Naprosto nejhorší zkušenost, po objednání kde mělo být vše skladem jsem o balíčku neměl týden žádné info, po neustálé urgenci mi bylo řečeno že byla chyba na skladě kdy skladníci popletli zakázky, po 2 týdnech čekání na odesláni mi bylo konečně zboží posláno, s tím že mi mělo přijít vše dohromady. Po 2 týdnech čekání mi přišla jen 1/3 objednávky, nedoporučuji.
-
Bohužel, nedoporučuji. Zboží ( prostěradlo ) absolutně nekvalitní, průsvitné a barva zcela odlišná, než kterou jsem na e-shopu objednala.
Požadovaná barva krásně fialková, doručená barva téměř bílá. Když jsem vyrozuměla e-shop, obdržela jsem zpětnou vazbu, že se barvy mohou mírně lišit.
Naposledy za ty peníze :-). -
Objednala jsem dva kusy stejného povlečení, jedno přišlo s knoflíky, druhý kus bez knoflíků. Navíc každé bylo o trochu jiném materiálu. Za ty peníze bych tedy čekala větší kvalitu.
-
Před Vánoci jsem objednala povlečení a prostěradla. To bylo vše v pořádku. Před týdnem jsem objednávku na prostěradla zopakovala a přišly úplně jiné barvy a dle mě je i úplně jiná kvalita - s nižší gramáží, které nabízejí o 70kč levněji, než za co jsem zaplatila (já objednávala exclusiv, což měla první prostěradla i napsaná na obalu). Na pohmat úplně něco jiného. Reklamaci nechtějí uznat a ani nejsou ochotni jednat. Nedoporučuju!
-
Přišla postýlka bez bočnice, paní nám do telefonu řekla, že máme tu stranu postýlky bez bočnice přirazit ke zdi. Neprofesionální.
-
Chtěla jsem napsat recenzi, ale bohužel... Snad si tu potenciální zákazníci tuhle zkušenost najdou.
Po objednání postele, přišlo čelo z jednoho typu a bočnice ze druhého. Vzhledem ke kvalitě dodaného zboží jsem žádala vrácení peněz... Nelze! Leda si zaplatit dopravu pro vrácení zboží.... Když se stala chyba na straně prodejce!!! Přistoupila jsem na jejich hru a postel nechala v rámci reklamace vyměnit... Přišla "správná".. Mimo to, že barva absolutně neodpovídala barvě deklarované na netu, tak jsem v životě neviděla větší šunt! Sestavila jsem tedy seznam 10 závad, které jsem na posteli "našla" (no moc hledat jsem teda nemusela) a v souladu se zněním VOP a § 2169 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, žádala vrácení peněz a odvoz zboží V RÁMCI REKLAMACE na náklady prodejce.
Byli arogantní, udělali ze mě debila, ale ve finále si ten bordel odvezli a peníze vrátili v plné výši. Zůstala mi tu jen "luxusní" přikrývka a polštář.. No polštář jsem hodila vyprat na šetrný program a je po něm.. Ale s těmahle "lidma" už nehodlám nic dalšího řešit.
Eshop vhodný tak pro lidi, co chtějí vyhodit peníze za nepoužitelné věci. -
Vůbec nedoporučuji.. Chtěla jsem napsat recenzi ale není to možné.
Měla mi dorazit bavlna 100% ale když už někdo chce lhát, tak aspoň poradně!! Bavlna lze prat na 60-90stupnu !! Vy prasata na 40 bakterie nevyperete! Přišla mi Pytlovina originál Čína! Reklamace jistá!! Ze se nestydite za 300 povlečení z Ali expresu..
Nedoporučuji a doporučuji kupovat z Lidlu tam je vážně kvalita jistá!! -
Ani se nedivím že na tento obchod nemohu vložit recenzi jelikož by to nic hezkého nebylo a opravdu vidím dle ostatních diskuzí, že nejsem jediná komu přišlo úplně jiné zboží než bylo objednáno a v příšerné kvalitě už by si na ně měla posvítit čojka protože tohle už je opravdu skandál a čekat na reklamaci atd když to mám jako dárek na to nemám čas když neznáte barvy tak běžte radši dělat něco jiného !!!!!!!! HRŮZA NEDOPORUČUJI !!!!!!!!
-
Tento internetový obchod nedoporučuji. Zboží nekvalitní a vadné. A peníze zatím obchod nevrátil.
-
Stejná reakce
-
-
This is the email I got from them:
Rádi bychom Vás informovali, že zboží z Vaší objednávky čeká na naskladnění. Předpokládaný termín je 3-5 pracovních dní.
Vaše objednávka bude odeslaná, jakmile bude kompletní.
Probably it's absolutely OK for Czech Republic, but in my understanding it's called cheating, as I would buy stuff in another shop if I knew they DON"T have it in stock, although on the website they HAVE it in stock.
In would put a negative review for them for that, but I ordered directly, not through the website, so I can't.
Be more precise guys, and don't try to cheat customers on every corner.
Cheers -
Škoda že jsem si recenze nepřečetl dříve.. Zakoupená osuška a ručníky slabé i když podle gramáži by měli být mnohem silnější, všude trčí nitě a kousky látky, nekvalitní práce, názvy věcí jako luxusní a tak dost směšné a zavádějící v tomto obchodě. Osušku s ručníky jsem před prvním použitím normálně vapral na požadovanou teplotu. Když jsem se chtěl s osuškou po osprchování utřít tak jsem nestačil divit... Nejen že absolutně nesaje a nesuší navíc jsem veškeré nitky a a nepořádek z osušky přilepené na sobě takže jsem se musel znovu osprchovat. Naprosto nedoporučuji a to ani na podlahu protože po vytržení stejně pustí bordel a bude špinavá od osušky..
-
Postel přišla celkem ryhhle, ALE!! To bylo tak jedině dobré. Z postele čouhali hřebíky, bočnice měly úplně jinou barvu než měli mít. Nebyli k tomu šrouby! Ani kolíky!
Nakonec po sestavení, prostřední noha a bočnice úplně mimo tak, že rošt klimbal že strany na stranu. Rozhodně nedoporučuji! -
Absolutně nedoporučuji!!! Zakoupená postel vydržela sotva týden, naprosto nekvalitní, jak zde
již někdo uváděl-rozjeté čelo, bočnice.. Středové prkno kompletně prasklo, na žádost vrácení peněz nám bylo zasláno pouze nové středové prkno, (bez jakýchkoliv hřebíků apod.), které OKAMŽITĚ PO MONTÁŽI OPĚT PRASKLO, takže "postel" absolutně nepoužitelná, vhodná už tak maximálně k přikládání do kamen. Tento obchod už ani náhodou. -
!!!!!! Manuál nesouhlasí s postelí! Postel nekoresponduje s realitou! Prasklý rám a i přes výměnu vadného kusu jiný model a žádný plánek! Hrůza!
-
Nedoporučuji!!!!! Dodání sice rychlé, ale tím to končí! Postel přišla v několika balících, z toho jeden v úplně jiném dekoru. Řešení problému naprosto laxní, neprofesionální a zdlouhavé. Jsem zvědavá jestli se teda něco vyřeší nebo budeme mít dvoubarevnou postel. Zpracování dřeva a ramu postele taky velmi laciné.
-
No nevím, ale objednané ručníky kde se píše 500g bavlny a přijde ručník který je o půlku slabší než ručníky co máme doma ( také 500g ) je divné. Ručník z Jysku podstatně silnější a kvalitnější, ručník ani nemá cedulku která by potvrzovala kvalitu toho co píšou na stránkách. Normálně to mají, nesetkal jsem se ještě s opakem.
Takže zboží z Číny, našitá nějaká rádoby v češtině cedulka a hurá, ručník v hodnotě 50 Kč, prodáme za 180,- a budeme se tvářit jako že jo , kvalitní produkt..
Nikdy víc od vás. Ručníky půjdou do dílny a objednám nové, ne ten váš šmejd. -
Naprosto nedoporučuji. Dodáno jiné zboží, než jaké bylo objednáno a i v menším množství. Strašná komunikace, dovolat se nejde. Na elektronickou reklamaci reagují 1 x za den a uměle protahují domu, po kterou vše řeší. Po více jak týdnu nemám ani zboží, ani peníze Po 7 dnech jsem hlavně dostala pokyn, že to co chci vrátit musí být důkladně zabaleno, aby nedošlo k poškození při přepravě, ale i přes opakované upozornění, že zboží potřebuji do konkrétního termínu, je to vůbec nezajímá, na to nereagují.
Nakonec si špatně dodané zboží prý vyzvednou, ale zároveň nedodají, to co jsem si objednala, to možná přijde někdy dodatečně. s tímto jsem se ještě nesetkala. -
Po přečtení některých recenzí jsem si nejdřív ověřila, jaká bude dostupnost postele, kterou jsem si chtěla objednat, aby se nestalo, že nebudu mít na čem spát. Po několika mailech jsem si ji 5.8. objednala s tím, že se bude nejspíš na konci srpna naskladňovat (někdy). Během 20 dní mi nepřišla žádná zpráva, tak jsem volala na zákaznickou linku, kde mi paní ochotně zjistila, že postel by se měla naskladnit tehdy a tehdy. A k mému překvapení se naskladnila nakonec ještě dříve a postel byla na cestě v posledním srpnovém týdnu.
Doma jsem ji rozbalila, ale zjistila jsem, že návod opravdu není součástí balení a na internetu je jen návod pro jednolůžko (dvojlůžko má středovou příčku nebo jak se to nazývá s kovovými součástkami, se kterou bych potřebovala poradit). Trochu jsem se bála, protože jsem na stavění byla sama, jestli to dám dohromady. I bez návodu jsem to nakonec sice rozlouskla, ale do budoucna by se nějaký návod opravdu hodil! Buď papír v balíku nebo aspoň online nákres. To už by v dnešní době neměl být problém.
Také jsem zjistila, že "nožička", která příčku podpírá, se musí samozřejmě také přidělat, jenže nebylo čím. Jediné, co zbylo, byly dva malé dřevěné kolíčky, které se ale do "nožičky " opravdu nevešly. A návod, co by mi poradil chyběl...to bych hodnotila jako druhé mínus. No poradila jsem si jinak a už jsem to nechtěla hnát přes reklamace apod., to bych na posteli nespala ještě teď...Ale pro příští zákazníky by bylo fajn to nějak pořešit. Jak návod, tak přidělání "nožičky".