Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Bohužel je mylně uváděno, že zboží odbavují do 2 dnů. Již je to 5 dne od objednání a zaplacení, a dnes jsem se dozvěděla, že ještě asi 9 dní budu čekat.Takže dodací lhůta je 14 dní. Kdo chcete zboží k nějakému termínu pak tedy pozor. Velké zklamání.

  • K objednávce napsali , že nemají jeden svetr a opět nevracejí poštovné !! Rozhodně se budu bránit.

    • Všude uvádějí , že vrací poštovné , ale opak je pravdou , kdybych si přečetla hodnocení dřív , tak jsem nenakupovala.

  • Bohužel jsem velice zklamaná

  • Přesně tak! Komunikace jak s idioty, dodávka nakoneč žádná..Rozhodně NEDOPORUČUJI!!

  • Proste HRUZA...jen to jedno slovo staci..Kvalita zadna,klamani zakaznika jelikoz na foto uplne jina latka.Pripada mi to jako filtr,,v mim pripade kabaty....Zamne 5-////Posilam spatky,a jestli nevrateji mi postovne(tam a spatky)stizujise na COI....

  • Neodporúčam: nekomunikatívní, nekvalitné vecí, NIE PRESNÝ POPIS - nie je SADA, ale len prehoz :

    http://www.vyprodej-slevy.cz/prehoz-pled-povlak-na-polstar

    Je to podvod, klamú zákazníkov.
    Nekupte PROSIM od tohto predajca!

  • Všem zákazníkům tento slevový portál nedoporučuji.
    S dodávkou a kvalitou zboží jsem byla více jak nespokojena. Zboží se mi zdá šité "horkou jehlou" nekvalitní, ale reklamaci Vám rádi uznají, ale o tom to asi není. Pfeiferová 723336612

  • Ahoj, kupovala jsem na www.slevymojemesto.cz masáž, vše bylo super, navíc mi masérka řekla, že to prý není běžný slevový portál, ale že si každý z těch co slevy poskytují dělá slevu sám a neplatí žádné provize. Říkala, že platí nějaký roční poplatek. Peníze jdou všechny přímo jí do rukou a slevymojemesto si prý všechny dodavatelé prověřují osobně. Minule jsem kupovala zájezd od Vykupto a byla jsem ráda, že mě vůbec ubytovali, nehledně o problémech s jídlem. S megaslevou jsem zase dostávala uplně jiné porce jídla, než ostatní ubytovaní. Tenhle systém je asi o něčem jiném. Takže tenhle server www.slevymojemesto.cz Přeji všem hezké vánoce Hana

  • Take sem si objednala povleceni prislo mi jen prosteradlo pritom pri objednani tam byli napsane rozmery polstare periny i prosteradlo nic o tom ze by to melo byt jen prosteradlo reklamaci vyrizuji tak jsem zvedava pry je to moje chyba ze sem to spatne objednala v obednavce tam o tom nic neni jestli prosteradlo nebo povleceni pisou tam povleceni za skvele ceny a ne ze jen prosteradlo

  • Ráda bych se podělila o svojí zkušenost. I když trošku podobnou s předešlýma příspěvkama. Ve výprodeji na stránkách jsem si objednala 2x komplet tmavýho ložního prádla. Zásilku jsem obdržela cca po dvou týdnech. Musela jsem si pro ní dokonce dojít i na poštu. A málem jsem odpadla :-(. V zásilce byly jenom dva polštáře..Okamžitě a naštvaně jsem kontaktovala pracovnici výprodeje. Dle ní bylo vše naprosto v pořádku. Prý co jsem si objednala to mám. Ihned jsem letěla na poštu a poslala jim to naspátek. Samozřejmě, že jsem požadovala vrácení plné částky. Bylo mi sděleno, že mi "bohužel" nezaplatí poštovné a balné. Povím Vám,, že jsem se tak rozlobila, že jsem napsala na inspekci Pardubického a Karlovohradeckého kraje, co se zaobírá internetovýma prodejema o velmi klamlivé reklamě na stránkách www.vyprodej-slevy.cz. Objednáte si celý komplet. Příjde Vám polštář a to ještě i jiné barvy. Domáhat se svých pěněz, nemáte nárok. Vylíčila jsem jim svojí situaci... co se dělo pak, to nevím.. ale jedno vím jistě. Informovala jsem i výprodej-slevy.cz o tom, že je nahlásím a div se svět, poštovné a balné mi bylo "vráceno". Tak milé maminky, nedejte se a poštovné a balné si žádejte i když Vám ho poprvé nedají. Volejte jim a pište. I když je to jenom 129Kč. Pro někoho mnoho, pro někoho nic.. Ale jsou to penízky!! Absolutně tento obchod NEDOPORUČUJI!!!!!!!

  • jirhanka: takže reklamaci mi vyřídili,požadovala jsem dodání celé soupravy,přišli zpět peníze, ovšem bez poštovného,po telefonickém dotazu proč mi sdělili že jsem si ho měla vyžádat,ptala jsem se dále proč nabízí soupravu povlečení když přijde pouze povlak na deku,na to jsem se dověděla že jde zřejmě o doprodej-paradox je že veškeré povlečení je nyní v průměru o 60Kč dražší než když jsem ho objednávala a navíc i zmíněné Ming přes upozornění nabízí dál jako komplet,nevím kdo by chtěl nekompletní povlečení.Takže bohužel si zde už opravdu asi nic neobjednám,nemám ráda reklamace a rozčarování když rozbalím zboží které vůbec neodpovídá tomu co jsem objednala.

  • Dobrý den,jsem ověřeným zákazníkem výprodej-slevy,napsala jsem kladné hodnocení ale začínám si myslet že předčasně.Mám stejný problém jako Iva - místo kompletního povlečení přišla pouze deka,po telefonátu jsem byla ujištěna že chyba bude napravena ať zboží pošlu zpět což jsem učinila,po dvou týdnech čekání jsem opět volala a bylo mi zděleno že na vyřízení reklamace mají 30 dní.Myslím si že pokud jde pouze o výměnu zboží navíc s tak evidentní chybou mohlo by to trvat podstatně kratší dobu.Asi si příště rozmyslím zda zde budu objednávat i když povlečení vypadalo poměrně dobře,byl to dárek na který teď dcera musí nekonečně dlouho čekat

  • Povlečení objednávala kolegyně, tak nemohu odpovídat jako ověřený zákazník.
    Jedno povlečení přišlo jiné, než jsme si objednali. Druhé povlečení mělo jiný povlak polštáře než je na obrázku. Jinak barevné.

    Za mě firmu až tak nedoporučuji, pokud nemáte v lásce reklamace.