Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednala jsem si parfém Lancome, ale místo něj jsem v krabici našla jiné zboží. Doufám, že se tak stalo nedopatřením

    • Tak to byl omyl, omlouvám se. Zboží přišlo v pořádku

  • Při vyplňování objednávky se poměrně lehce přehlédne, že je automaticky zaškrtnutý čtvereček -"Chci si nechat ochránit zásilku proti poškození a ztrátě při přepravě .....Kč." Kdo nechce platit nic navíc musí bedlivě číst. Škoda v jiných e-shop(ech) to umí nabídnout i bez automatického zaškrtnutí. Jinak ohledně zboží - dorazilo mi v pořádku a včas.

  • Objednala jsem Eclat Lanvin a dostala jsem tester za plnou cenu, lahvička bez uzávěru a popisu od firmy, nikdo mě o změně neinformoval, nedoporučuji nákupy

  • Rasenky a makeup bez ochranego obalu.Razenky zashly.Obchod nedoporocuji

  • Dnes jsem si na poště vyzvedla svůj oblíbený parfém který jsem si u vás objednala.Děkuji za rychlost,příjemnou cenu,určitě objednám ráda zase.Doporučuji všem a moc děkuji s pozdravem Kasalová

  • Jsem moc spokojená, nejen s cenou, ale i s rychlostí , jakou jsem zboží obdržela. Děkuji a všem doporučuji

  • Dnes mi dorazila zásilka. Očekával jsem větší balíček, jelikož jsem si myslel, že mi dorazí to, co jsem viděl na obrázku a co jsem si objednal, ale přišlo zklamání a to v podobě jakéhosi "Cestovatelského balíčku". Rozhodně nikomu nedoporučím tento e-shop z důvodu špatné/ žádné komunikace se zákazníkem. Je fajn poslat plno e-mailů o stavu zásilky, ale když pak přijde v úplně jiné podobě, tak je to úplně jedno a akorát jsem zklamanej, protože se jednalo o dárek k Vánocům!

  • Vážená paní Boušková, do věrnostního programu dáváme parfémy, které jsme nakoupili za natolik dobré ceny, aby byly obvykle nejnižší v ČR a k tomu jsme na ně mohli dát nějakou zajímavou slevu našim věrným zákazníkům.

    Marže u ostatního zboží máme jen v jednotkách procent a byť bychom sebevíce chtěli, není už je možné snížit. Situace je na českém trhu s parfémy a kosmetikou velmi výhodná pro zákazníky, protože díky velké konkurenci některé obchody prodávají parfémy s přirážkami jako jen 20 - 50 Kč na kusu.

    s přátelským pozdravem, za vune-parfemu.cz

    Ladislav Kožíšek

  • Dobrý den.

    Již jsem několikrát psala o věrnostním programu, bohužel, bez jakékoliv odezvy. Myslím si, že věrnostní program založený na tom, že někdo od Vás vybere nějaké zboží ( které samozřejmě nikdo nechce ) a uvede je jako " věrnostní " je směšné.
    Já osobně jsem u Vás nechala 20 tisíc korun a přijde mi sprosté, abych si za 1000 bodů t.j. 1000 kč mohla koupit jen vůně, které mi nevoní a nechci je. Takhle si body nikdy nevyčerpám - a to tak máte zřejmě zařízené. Byla jsem Váš stálý a věrný zákazník, ale tímhle nemám zájem.
    Boušková

  • Nebudou nějaká výdejní místa?

  • Dobrý den,

    funkce je to šikovná např. tehdy, pokud zákazník chce počkat na parfém u ověřené společnosti, která ho běžně nabízí za dobrou cenu a nevadí mu počkat si v případě aktuálního vyprodání.

    Funkce ho při naskladnění upozorní, že už je parfém zase dostupný a zákazník může nakoupit.

  • mila: a to je co za nesmyslnou funkci?
    kdyz neco chci a nemaji to skladem, jdu jinam, ne?

  • znova bych chtěla vyjádřit spokojenost s obchodem , poprvé jsem se setkalase službou , která mi pohlídá zboží , až bude na skladě .byla jsem ihned informována a mohla si zboží objednat a do několika dnů přišlo .SUPER ! opravdu jsem moc spokojená a to jsem si objednávala již po několikáté .moc děkuji !!!