-
Objednala jsem si parfém Lancome, ale místo něj jsem v krabici našla jiné zboží. Doufám, že se tak stalo nedopatřením
-
Tak to byl omyl, omlouvám se. Zboží přišlo v pořádku
-
-
Při vyplňování objednávky se poměrně lehce přehlédne, že je automaticky zaškrtnutý čtvereček -"Chci si nechat ochránit zásilku proti poškození a ztrátě při přepravě .....Kč." Kdo nechce platit nic navíc musí bedlivě číst. Škoda v jiných e-shop(ech) to umí nabídnout i bez automatického zaškrtnutí. Jinak ohledně zboží - dorazilo mi v pořádku a včas.
-
Objednala jsem Eclat Lanvin a dostala jsem tester za plnou cenu, lahvička bez uzávěru a popisu od firmy, nikdo mě o změně neinformoval, nedoporučuji nákupy
-
Rasenky a makeup bez ochranego obalu.Razenky zashly.Obchod nedoporocuji
-
Dnes jsem si na poště vyzvedla svůj oblíbený parfém který jsem si u vás objednala.Děkuji za rychlost,příjemnou cenu,určitě objednám ráda zase.Doporučuji všem a moc děkuji s pozdravem Kasalová
-
Jsem moc spokojená, nejen s cenou, ale i s rychlostí , jakou jsem zboží obdržela. Děkuji a všem doporučuji
-
Dnes mi dorazila zásilka. Očekával jsem větší balíček, jelikož jsem si myslel, že mi dorazí to, co jsem viděl na obrázku a co jsem si objednal, ale přišlo zklamání a to v podobě jakéhosi "Cestovatelského balíčku". Rozhodně nikomu nedoporučím tento e-shop z důvodu špatné/ žádné komunikace se zákazníkem. Je fajn poslat plno e-mailů o stavu zásilky, ale když pak přijde v úplně jiné podobě, tak je to úplně jedno a akorát jsem zklamanej, protože se jednalo o dárek k Vánocům!
-
Vážená paní Boušková, do věrnostního programu dáváme parfémy, které jsme nakoupili za natolik dobré ceny, aby byly obvykle nejnižší v ČR a k tomu jsme na ně mohli dát nějakou zajímavou slevu našim věrným zákazníkům.
Marže u ostatního zboží máme jen v jednotkách procent a byť bychom sebevíce chtěli, není už je možné snížit. Situace je na českém trhu s parfémy a kosmetikou velmi výhodná pro zákazníky, protože díky velké konkurenci některé obchody prodávají parfémy s přirážkami jako jen 20 - 50 Kč na kusu.
s přátelským pozdravem, za vune-parfemu.cz
Ladislav Kožíšek -
Dobrý den.
Již jsem několikrát psala o věrnostním programu, bohužel, bez jakékoliv odezvy. Myslím si, že věrnostní program založený na tom, že někdo od Vás vybere nějaké zboží ( které samozřejmě nikdo nechce ) a uvede je jako " věrnostní " je směšné.
Já osobně jsem u Vás nechala 20 tisíc korun a přijde mi sprosté, abych si za 1000 bodů t.j. 1000 kč mohla koupit jen vůně, které mi nevoní a nechci je. Takhle si body nikdy nevyčerpám - a to tak máte zřejmě zařízené. Byla jsem Váš stálý a věrný zákazník, ale tímhle nemám zájem.
Boušková -
Nebudou nějaká výdejní místa?
-
Dobrý den,
funkce je to šikovná např. tehdy, pokud zákazník chce počkat na parfém u ověřené společnosti, která ho běžně nabízí za dobrou cenu a nevadí mu počkat si v případě aktuálního vyprodání.
Funkce ho při naskladnění upozorní, že už je parfém zase dostupný a zákazník může nakoupit.
-
mila: a to je co za nesmyslnou funkci?
kdyz neco chci a nemaji to skladem, jdu jinam, ne? -
znova bych chtěla vyjádřit spokojenost s obchodem , poprvé jsem se setkalase službou , která mi pohlídá zboží , až bude na skladě .byla jsem ihned informována a mohla si zboží objednat a do několika dnů přišlo .SUPER ! opravdu jsem moc spokojená a to jsem si objednávala již po několikáté .moc děkuji !!!