Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Doplňuji recenzi z 6.8.2019 - Kristína

    Vážená paní,
    vůbec nechápu kde berete tolik drzosti, že ještě takhle lžete. Objednali jsme si konzervy pro kočku Trovet Hypoallergenic 4 Ks a Trovet Intestinal 20 Ks. Paní nám poslala pouze konzervy Intestinal a to 16 Ks s tím, že jich více nemá. Nikdy nám nenabídla jejich navýšení. Poslala nám neúplnou objednávku. A ve chvíli, kdy nám posílala těch 16 kusů z 20 byly na eshopu pořád skladem a skladem je má vedené i teď. Do toho telefonu jsem paní řekla, že se zlobím pouze jednou. A paní zajímalo jen jestli chceme zbylé kusy, nebo stornovat všechno. Peníze jste nám vracela za 8 konzerv. Asi by jste si měla zopakovat základní počty a hlavně základy slušného vychování. Protože takhle drze lhát už je vrchol. A jako "dárek" dát téměř prošlé granule opravdu považuji spíš za výsměch. Jídlo, které je témě u konce expirace bude opravdu velmi důvěryhodné. Tohle snad kočce s nemocnou slivnivkou nikdo nedá. Uvědomujete si vůbec jak moc závažné je to onemocnění? Moc mě mrzí, že už nejde znovu reagovat na Vaši odpověď, ale buďte si jistá, že budu lidi zrazovat od nákupu na Vašem "povedeném" eshopu.

    Zde je zkopírovaný text emailu, který paní poslala:

    Dobrý den,
    máme skladem 16ks konzerv FRD pro kočky. Konzervy pro kočky RRD ani LRD bohužel nejsou.
    Můžeme Vám poslat, to co máme a za zbytek Vám vrátíme peníze. Pokud chcete stornovat celou objednávku, i to je možné. Nepředpokládám ale, že by chybějící konzervy bylo možné sehnat někde jinde. Bohužel chybí již dlouhou dobu.

    Paní nám nikdy nenabídla žádné navýšení. Přijde mi až neuvěřitelné, že místo upřímné omluvy přišlo lhaní.....