Heureka.cz nedoporučuje nákup v tomto obchodě!

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • RIVALENTI s.r.o _ POZOR na tento "rádoby eshop"!!! Jsou to podvodníci porušující snad vše v obchodním zákoníku včetně jimi vlastních vytvořených obchodních podmínek!!! Na jejich stránkách lžou úplně ve VŠEM!!! Zboží z Číny, doručení nejméně měsíc, absolutně žádná možnost reklamace, nebo vrácení zboží!!! Záruka 0 dní!!!

  • Taky jsem si naběhla, naštěstí jen za 200.-.V inzerátu bylo "posíláme do3-5 dnů", objednala jsem 25.7.,dnes je 10.9. A stále nic. NIC TAM NEKUPUJTE

  • Dobrý den, ráda se přidám k trestnímu oznámení. S ČOI už jsem situaci řešila, zde jejich vyjádření:

    k Vašemu podání zaslanému České obchodní inspekci ve věci nákup zboží prostřednictvím nákupní galerie rivalenti.cz si Vám dovolujeme zaslat následující vyjádření.

    Ve Vašem případě jde o jednu z mnoha internetových stránek, které nefungují jako klasický e-shop, ale označují se za nákupní galerii, internetové tržiště či online platformu, jejímž prostřednictvím zboží nabízejí externí zahraniční subjekty, zpravidla se sídlem mimo EU.

    Podle našeho názoru se jedná o rizikový způsob objednání zboží, před nímž ČOI spotřebitele dlouhodobě varuje. U řady internetových platforem, které využívají tento obchodní model, ČOI registruje velké množství stížností na dodání zboží s velkou časovou prodlevou, případně nedodání zboží vůbec. Je-li dostupnost označena např. výrazem „skladem ihned k odeslání“, může to v praxi znamenat, že se zboží nachází v zahraničí a bude doručeno až za několik týdnů či měsíců. Řešení reklamací a/nebo vracení zboží může být pro spotřebitele obtížné nebo prakticky zcela nemožné. Případný nákup na těchto internetových stránkách doporučujeme důkladně uvážit a před jeho provedením velmi podrobně zkontrolovat dodací lhůty, obchodní podmínky a identitu a důvěryhodnost externího prodávajícího.

    Česká obchodní inspekce dlouhodobě spotřebitelům doporučuje, aby si před nákupem v internetovém obchodě důkladně ověřili jeho důvěryhodnost. Na základě upozornění ze strany veřejnosti a vlastních zjištění Česká obchodní inspekce publikuje seznam rizikových e-shopů, na němž je mimo jiné uvedena i internetová stránka, jíž se Vaše podání týká.

    Tento způsob nákupu je pro spotřebitele velmi rizikový zejména proto, že jakékoliv vymáhání spotřebitelských práv je velmi obtížné, velmi často neefektivní a často prakticky nemožné. Je třeba brát v úvahu, že spotřebitelská práva zákon spotřebiteli dává ve vztahu k prodávajícímu, nikoliv ve vztahu k jeho zástupci, zprostředkovateli, provozovateli internetové stránky či majiteli účtu, na který byla zaplacena cena. Proto je mimořádně důležité, aby si spotřebitel vždy před odesláním objednávky ověřil totožnost prodávajícího a jeho důvěryhodnost. Domáhání se jakýchkoliv práv u prodávajícího se sídlem mimo země EU je mimořádně obtížné, vyžadovalo by např. zřejmě podání žaloby u soudu v dané zemi, což pro většinu spotřebitelů není realistické. Proto dlouhodobě na spotřebitele apelujeme, aby takové nákupy důkladně zvážili.

    Prostředí internetu je svou povahou nadnárodní a poskytuje vysokou míru anonymity. Umístění internetových stránek na doméně .cz nebo zpracování v českém jazyce neposkytuje garanci toho, že prodávajícím či provozovatelem webových stránek je subjekt z České republiky. Stejně tak žádnou záruku neposkytuje český bankovní účet, který může patřit jinému subjektu než prodávajícímu, např. zprostředkovateli. Česká obchodní inspekce se v rámci dozorové činnosti zprostředkovatelským platformám věnuje, nicméně v případě zahraničních prodejců jsou možnosti dozorových orgánů podobně limitované jako vymáhání práv jednotlivými spotřebiteli, neboť případné sankce uložené ze strany ČOI nelze vymáhat v zahraničí a ČOI nedisponuje ani prostředky k znepřístupnění internetových stránek.

    Pokud byla platba za zboží provedena prostřednictvím platební karty a zboží nebylo dodáno buď vůbec, nebo se výrazným způsobem odlišuje od popisu prodejce (např. jde o padělek značkového výrobku), lze banku, jejíž platební karta byla k úhradě použita, požádat o vrácení platby formou tzv. chargebacku. Přestože na provedení chargebacku nemá držitel platební karty vůči bance právní nárok, banky obvykle vycházejí klientům vstříc. Chargeback tak může být často jediným efektivním způsobem řešení situace.

    V příloze této zprávy naleznete doporučení ČOI pro bezpečné nákupy na internetu. Opakovaně si dovolujeme apelovat na dodržování pravidel opatrnosti na straně spotřebitelů, která je klíčová a nenahraditelná.

    Nepodaří-li se Vám vyřešit spor s podnikatelem přímo, máte také možnost podat návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu, tzv. ADR. Mimosoudní řešení sporů je institut založený na hledání oboustranně přijatelné dohody stran sporu. Česká obchodní inspekce, jako jeden ze subjektů mimosoudního řešení sporů, nemá na rozdíl od soudů pravomoc sama o předmětu sporu závazně rozhodnout nebo strany sporu k dohodě donucovat. Pro bližší informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů nebo podání návrhu navštivte prosím internetové stránky ČOI. Seznam dalších subjektů, u nichž lze podat návrh na zahájení ADR, naleznete na internetových stránkách Ministerstva průmyslu a obchodu. Právně závazné a nuceně vykonatelné rozhodnutí o předmětu sporu může vydat soud.

  • Dobry den, u me stejny pripad, rada bych se pridala k trestnimu oznameni na Rivalenti.cz. Obhednala jsem zbozi, ktere meli skladem. 15.2.2924. Doruceno po 60 dnech. Primo z Ciny. Pritom na strankach maji vraceni do 100 dni. Odkazuji se na jednostranne obchodni podminky. Reklamace je mozna do 5 dni… odstoupeni od smlouvy nikoli. Na infolince pouze automat. Nikomu se nedovilate. Posledni email od eshopu:
    Dobrý den,

    vrácení zboží možné je, ale jelikož figurujeme pouze v pozici lokálního administrátora, je nutno uplatnit právo na odstoupení přímo u konkrétního prodejce.



    Rádi bychom Vás informovali, že v případě potřeby odstoupení od smlouvy je nezbytné se obrátit přímo na prodejce zboží. Jako lokální administrátor platformy pro český trh zastupujeme zahraniční subjekty a neřešíme přímo reklamace či odstoupení od smlouvy. Tato povinnost spadá pod prodejce, od kterého bylo zboží zakoupeno.

    Níže naleznete kontaktní údaje prodejce, u kterého můžete iniciativně zahájit proces odstoupení od smlouvy. Stačí zaslat zboží společně s Vaším jménem a číslem objednávky na následující adresu:

    Hangzhou Spectrum Supply Chain Co., Ltd.

    Room 212, Building 3, No. 1413, Moganshan Road, Gongshu District, Hangzhou City, Zhejiang Province, 401120

    email: [email protected]

    Telefon: +8617338651375

    V případě jakýchkoliv dotazů k procesu reklamace či odstoupení od smlouvy, neváhejte se na nás obrátit. Jsme zde, abychom Vám poskytli veškerou potřebnou podporu a informace.

    Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost v této situaci.

    S přáním hezkého dne
    Zákaznická podpora

    S pozdravem zákaznický tým Rivalenti.cz

  • Reakce na Rivalenti.cz..bohužel patřím mezi nespokojeneho zakaznika. Objednavka od ledna nedorazila.. komunikace je pouze pres automat..zřejmě odpovídají všem stejně. Právě jsem mluvila s kolegyní ...automat odpověď ..vse je vpořadku váš balíček je na cestě k Vam atd... Po tom co tu čtu tak můžu byt ráda, že balíček jen za 500.- již zaplacen.

    • Dobry den, prosim budete podavat trwstni oznymeni nebo se obracet na COI?

  • U tohoto obchodu jsem 22.12.2023 udělala objednávku…dodnes 10.2.2024 zboží mělo už být doručeno a neni,když volám na linku přijde mi pak jen email s informaci o doručení a nic,čekejte.chtěla jsem objednávku zrušit,zpět přišel email že to nejde.Asi mám zimní kabát nosit v létě.Tento obchod nedoporučuji!!!!jestli že někdo dával trestní oznámení přidám se.

  • Z Rivalenti nenakupujte. Zboží nelze vrátit, automat vám dá pouze kontakt na čínského dodavatele.
    Pokud někdo dává žalobu, ráda se připojím.
    Co na to česká obchodní inspekce?

  • Zdravím všechny co se nechali napálit podvodným e-shopem Rilevanty je Čas s nimi zatočit a poslat je tam kam patří. Tímto dnes 23.2.2021 podávám žalobu na tento obchod který zneužívá lidí pro svoje obohaceni a zároveň je nahlasuji na internetovou inspekci tešte se..

  • HUGLO.CZ. Podvodný obchod.Od Dubna údajně vyřizují reklamaci.Dodnes nemám odpověď a na emaily nereagují. Dnes už dokonce nebyl doručen email-nenalezení serveru. Zřejmě skončinčili, nebo si založili nový název.

  • 19.1.2020 objednání zboží z RIVALENTI.Do dnes 8.6 ani zboží,ani peníze,ale ani komunikace.Kontaktní formulář nefunguje.NENAKUPUJTE!!!

  • Dobrý den ,všem podvedeným co objednali na huglo.cz tak jako já když jsem se pokoušel odstoupit od smlouvy tak se mnou komunikoval automat a nešlo nic zrušit. Napadlo mě platbu reklamovat u své banky a po měsíci mám peníze na účtě. Pokud můžete udělejte to samé!!!

    • Dobry a da sa to aj ked som to objednavala este vo februari?Odvtedy cakam od huglo.sk

  • Krásný den všem

  • Chapu, ze posta byla zavalena, ale to neni starost zakaznika, profesionalni ochod by vratil penize a reklamoval to u posty a ne ze nebude komunikovat, zaloba je slozita, nejdriv musite poslat doporucenou pisemnou zadost o vraceni penez, tu si taky nemusi prevzit, podle jejich obchodnich podminek vlastne nic spatneho neudelali, ale nevim, jak se ktomu stavi zakon, tady by bylo na miste, dat prosetrit obchodni podminky pravnikovi a pak teprve resit hromadnou zalobu, tady ovsem narazime na kamen urazu. Kdo si zaplati posudek znalce, ktery bude stat vice nez ho stala objednavka... Asi na to spolehaji. Tak ze jeden zpusob, je ten, ze stim nekdo bude mit silu bojovat a stracet cas, kterej by mohl stravit daleko lip i kdyz by to bylo pro vyssi dobro. Druhy realnejsi, chvili recenzovat tento eshop na socialnich sitich, pozadat sve pratele o zdileni, poslat to vsem kontaktum na emailu a sem heureku, mozna i email na coi, i kdyz tohle uz je obcansko pravni spor, kdyz vsichni nespokojeni poslou jen odkaz na stranky, mozna si toho nekdo vsimne, zabere to 5 minut

  • : Dobrý den, zaplatila jsem zboží 22.11.2017. První ze čtyř objednaných dárků přišel 23. 12.. Dnes dorazil třetí dárek, tak ještě jeden a už jsem na svém. Jo a také mi přišel obvyklý řetízek. Nechápu je. Milada

  • Přidám se, můžete mi napsat? Nebo napište kontakt, ozvu se. [email protected]

  • Pokud bude potřeba podpořit v podání trestního oznámení, kontaktujte mě. Já na to sílu nemám.

  • Mám stejný problém. Bunda neseděla, vrátila jsme ji na uvedenou adresu. Bohužel návrat peněz v nedohlednu, ....Dá se nějak účelně bránit?

  • Jana Vlckova: Dobrý den, zdá se, že jsem jedna z podvedených,. Zboží jsem normálně dostala všechno. Ale Kabát a bunda neseděly, tak jsem vracela na adresu, kterou jsem dostala před email od nich a už jich zboží přišlo 8.11. a peníze pořád nikde :(

  • Dobrý den,

    prosím o radu, jak podat trestní oznámení na e-shop Všechno z Číny a jak najít další podvedené zákazníky.

    Děkuji

    Jana Vlčková