Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vzhledem k tomu, že jsou u prodejce blokovány pozdější recenze, zveřejňuji alespoň takto.

    I když nerad, po zkušenostech za zhruba poslední rok a půl, musím udělit negativní hodnocení. V průběhu rekonstrukce bytu jsme u této společnosti zakoupili více kusů „Shelly 1 pro Apple HomeKit“ za zhruba sedm tisíc korun. Především proto, abychom ušetřili čas s flashováním FW a mohli se „spolehnout“ na oficiálně prodávaný produkt.


    Bohužel se ukázalo, že jejich FW je těžce nedodělaný, nespolehlivý a celkově velmi problematický. Jakmile dojde k výpadku napájení, což se v oblastech mimo Prahu stává poměrně často. Zařízení přestanou reagovat, vyhodí chybu „FLASH corrupted! Reset settings recommended“ a jediným řešením je, demontáž, odeslání na reklamaci/přeflashování a opětovná montáž.


    Toto kolečko jsem absolvoval již se všemi kusy, s některými dokonce třikrát. Což při tomto množství odhaduji na cca 20+ hodin naprosto zbytečné práce. Co se reklamací týče, ty nakonec vždy proběhnou. Ale komunikace vázne, musíte se neustále připomínat a přestože jde (se správným vybavením) o záležitost několika minut/ks, pod 14-21 dnů jsme se nikdy nedostali. Nehledě na to, že při poslední reklamaci mi všechny kusy někde ztratili a přišlo se na to až potom, co jsem se po měsíci a půl připomínal – zde oceňuji zaslání náhrady a omluvu.


    Pokud bych to měl shrnout, po včerejších výpadcích ve středočeském kraji mi definitivně došla trpělivost. Opět v polovině domácnosti ani nerozsvítím a to přesto, že mě několikrát ujišťovali, že se problém opakovat nebude, neb problém ve FW odhalili a ve vyměněných kusech je již toto ošetřeno. Objednávám tedy převodník, konkurenční FW si nahraju sám a firmu Voltio bohužel nedoporučuji nikomu, kdo se chce na svou chytrou domácnost spolehnout.

  • Maximálne nezodpovedný predajca...po oznámení, že chcem tovar vrátiť tak prestal komunikovať----veľké sklamanie, nikdy viac