Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Internetový obchod nekomunikuje, nelze se dovolat, o vyzvednutí objednávky nikdo neinformoval ani e-mailem, ani SMS. Jediné co přišlo bylo hodnocení nákupu, který se zatím neuskutečnil.

    Je lépe nakupovat přímo v prodejnách, internetový obchod je k ničemu, pouhý pokus o internetový prodej.

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za upozornění. Někde se musela stát chyba, se zákazníky samozřejmě komunikujeme. Napište mi jméno a číslo objednávky a vše prověříme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • někdy lepší ceny než kamenný obchod
    • pořádá akce a nemá dostatek zboží,nenabízí pozdější dodání za stejných podmínek (akčních) - klidně bych počkala

    Asi bych doporučila.

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Píšete, že byste asi doporučila, ale zaškrtla jste ne. Věříme, že není důvod pro známku 1,5 jen kvůli tomu, že občas nějaké zboží dojde. Zejména při větších akcích může stejné zboží nakoupit víc zákazníků najednou.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velký sortiment
    • špatná komunikace se zákazníkem

    na dotaz ohledně dodání objednávky nikdo nereagoval,platba odeslaná,zboží zatím nedošlo a žádné informace k objednávce nebyly ze strany obchodu podány.

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Obraťte se na nás prostřednictvím kteréhokoliv e-mailu, prověříme, kde se stala chyba.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pani v prodejne moc ochotna, pomuze, vysvetli. Perfektni.
    Jako Eshop radsi ani nekomentuju...
    Jeste jsem to nezazila, abych za zbozim celaka tak dlouho (10 dni) a bez reakce. Jedna sms jeste v den objednavky,ze mne budou kontaktovat az bude objednavka k vyzvednuti a od te doby nic. Kdybych zbozi zaplatila predem asi bych byla hodne nastvana...

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za komentář. Omlouváme se za zpoždění, které u nás není běžné a došlo k němu zřejmě nějakou nehodou při dopravě. Stává se to opravdu výjimečně a věříme, že není nutné kvůli tomu hodnotit tak nízko a ještě k tomu všechny položky dotazníku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký sortiment
    • dlouhá dodací lhůta

    spíš nedoporučuji

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Napište nám, co se vám nelíbilo tolik, že nás nedoporučujete. Poučíme se pro příště a vám komplikace vykompenzujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bambusové jehlice jsou nepoužitelné! Jedna ze 3 dorazila již poškozená, zbylé se okamžitě zlomily při prvním použití. Rozhodně nedoporučuji.
    P.S. Bambusové jehlice od jiné značky používám několik let a jsou bezproblémové. Zde se jedná o tip, který nabízí Vlnika.

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Muselo jít o velkou náhodu, jehlic prodáváme velké množství a nemáme dosud žádné reklamace. Samozřejmě je pošlete zpět, reklamaci vyřídíme k vaší spokojennosti. Napište mi prosím sílu jehlic, o které se jedná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v kamenných prodejnách není možná platba kartou, paní prodavačka v Praze v Černé Labuti je nepříjemná a kouká na vás jako na "blbce", odeslání (respektive vyrozumění o tom, že objednávka je již připravena) proběhlo až po mé urgenci.

    je to půl na půl, ale převažují pro mě negativní věcí, takže spíš bych nedoporučovala a nebo s "výstrahou"

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že jste nebyla spokojena a prosím o informaci, kdo vás v našem obchodě obsluhoval - blondýna nebo tmavovláska? Pokud na vás byl kdokoliv nepříjemný, omlouváme se a určitě to vnitřně probereme, aby se nic podobného neopakovalo.