Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod sa mi vôbec neozval ani nereagoval na moje 2 maily.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka mi byla z Cenoskoku 28. října potvrzena, avšak informace k vyzvednutí nedošly. Přitom zboží, které jsem objednala, bylo opět na e-shopu k objednání za stálou cenu. Mluvila jsem o tom s kolegyní, která si dříve ve Vlnice objednávala, měla tuto zkušenost několikrát, opět bez reakce ze strany obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    Poprvé jsem bla moc spokojena po druhé jsem si obědnala a za sedm dní nic tak jsem to zrušila

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    S hačikom som nebola spokojná,lebo ja som si objednala kovový,/pochromovaný/ a prišiel mi farebný teda ako hlinikový

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavala jsem pred 12ti dny s tim ze jsem chtela osobni odber na pobocce. Dodneska nebyla moje objednavka vyrizena. Ze strany obchodu neprobehla zadna komunikace. Po tydnu jsem jim psala email, jak to s objednavkou vypada. Ani na ten nedpovedeli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po vytvorení objednávky a jej potvrdení som chcela zaplatiť priamo kartou no nieco zlyhalo a neprepojilo má to na platbu tak sme sa dohodli že mi to teda poslu na dobierku.nasledne Prišiel jediny mail že tovar bude odovzdaný zasielkovni .pritom cez zasielkovnu som ani nemala objednavku.bolo tam písané dobierka 0eur a iná adresa doručenia,tak som sa ozvala že tam je chyba,či to vedia zmeniť a odvtedy žiadna odpoveď reakcia ani žiadny tovar,takže absolútne neodporúčam,jedine moje šťastie že mi tá platba kartou nešla,teraz by som nemala ani tovar ani peniaze...
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Příze Spagitolli je nekvalitně nařezaná, není stejná šiřka špagátu v klubu a je spojována uzly,

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Co se týče Spagitolli, víme jistě, že máme nejméně uzlů v porovnání s nejběžnějšími konkurečními výrobky a co se týče šíře, určitá nestejnoměrnost k tomuto typu patří. Výsledný efekt je zajímavý i s mírně různou šířkou. Vzhledem k tomu, že nejste spokojena ani s dodací lhůtou, ani s naší komunikací, ani způsobem dopravy, předpokládáme, že problém bude ještě trochu jinde. Budeme rádi, když se s námi spojíte na mailu, abychom získali více informací, co bychom podle vás mohli zlepšit.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • hrozne dlhá čakacia doba a jednanie hrozné

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Prověříme, kde nastal problém, abychom se mu příště mohli vyhnout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý deň, opisem Vám situáciu ktorú ešte stále riešim. Týždeň do zadu som si objednala tovar zo stranky vlnika.sk. Odosielanie som dala ako balik na zasielkovňu. Poobede mi prišiel email zo zasielkovne, že registrujú moju objednávku a čakajú na dodanie tovaru. Pondelok ráno mi písal český eShop, že nemajú jednu vec z tovaru. Napisala som im, aby mi poslali iný tovar v rovnakej hodnote. Prešiel utorok, streda a nikto neodpísal. Písala som na ich fb stránku sťažnosť lebo mi na 3ti email neodpisovali a nevedela som čo je s mojou objednávkou. Až po komunikácii cez fb mi napísali že objednávka je vyexoedovana. Pozrela som sa na stav objednávky cez zasielkovňu. Cena ktorú som mala platiť bola 22,54 zrazu tam nabehlo 23,12 bez udania nekalého dôvodu alebo informovania. Nová faktúra mi však neprišla. Samozrejme písala som im zase, nikto nič. Konečne mi odpísali s tým že sa ospravedlňujú a nemusím balik prebrať, obratom mi ho pošlú naspäť aj s darčekom. Zasielkovna neregistruje dodanie ich tovaru aby som vedela že je aspoň na ceste. Týmto chcem informovať aby si cez danú stránku neobjednávali nakoľko toto mi príde ako totálny chaos.

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Občas bohužel něco nevyjde. Jen pro upřesnění: na maily jsme odpovídali obratem, možná vám spadly do spamu. Zpoždění způsobila Zásilkovna, která 2 dny nepřijela pro balíky, protože měli dovolené a neměli řidiče. Proč naskočilo o 0,58 eura víc, to tedy opravdu nevíme, zatím se to nikdy nestalo. Vše je ale řešitelné a dárek byl určitě ve vyšší ceně.
    Tak snad příště :-)

  • Nedoporučuje obchod

    • Do dnešního dne 23.5 vlna nedorazila

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za info, ale lepší by bylo kontaktovat nás mailem nebo telefonicky, abychom něco mohli řešit. Zřejmě je problém u dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    24.3. jsem objednala zbozi a uvedla platbu prevodem. Coz se nepodarilo, ne mou vinou. Nikde jsem nemohla najit c uctu, na ktere bych platbu poslala, obratila jsem se na obchod, at mi poslou udaje potrebne k platbe, nebo ze mohu zaplatit dobirkou, at mi proste daji vedet, jak to mam udelat. Za tri dny mi prisly dva emaily. V jednom od pani, kde byly platebni udaje a v druhem od pana, ze dobirka bude jednodussi reseni. Odepsala jsem, ze tedy nevim, co mam delat....? Odpovedela mi pani, ze tedy mam zaplatit dobirkou. Dobre.... dnes je 5.4. a obchod nekomunikuje, zboží nedorazilo....... takze je mi lito......ale nemam dobrou zkusenost............

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Jde o nějaký zádrhel v dopravě, balík je dávno odbavený.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slabá komunikácia .Obviňovanie ,že zásielku nepreberám.Neochota riešť to.

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Zásilku jste skutečně nepřevzala, sama jste nám poslala kopii oznámení o nezastižení dopravcem. Zásilka se vrátila. Je to samozřejmě vyřešené, poslali jsme ji znovu, na naše náklady, i když jsme nemuseli, a zboží je už u vás. Tak nevíme, proč to hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • výhodou bylo, že mnou požadované zboží měli skladem
    • vyřízení i expedice objednávky byla rychlá
    • nejde rozkliknout jednotlivé zboží - není vidět celá popiska, kvůli tomu se mi stalo, že jsem objednala špatnou barvu

    Webové stránky nejsou uživatelsky příjemné, špatně se na nich hledá, konkrétní jednotlivé zboží nejde rozkliknout, u jednoho produktu se mi stalo, že přišlo něco jiného než bylo na fotografii (místo růžové bambule přišla modrá), u jiného produktu nebylo napsáno, jaké jsou barvy u vícebarevného klubíčka a tak se mi stalo, že jsem objednala tmavě hnědou místo černé, kterou jsem chtěla. Jediné plus byla rychlost vyřízení objednávky.

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Zboží je řazeno abecedně. Abyste nemusela procházet desítky stránek, což by se dělo, kdyby byly všechny barvy jednotlivě zobrazené, jsou zobrazené jen hlavní fotky druhů a barvy najdete, když na některou z nich kliknete. Většina zákazníků si to chválí, ale rozumíme, že někomu to vyhovovat nemusí.
    Hledání je nejrychlejší zadáním názvu do vyhledávacího pole nebo využitím filtrů, které u přízí jsou.
    Barvy může monitor zobrazovat trochu zkresleně, ale určitě si nespletete růžovou s modrou :-) Koneckonců barva se mění i když se v místnosti s klubkem otočíte dokola - uvidíte třeba 5 různých odstínů podle toho, jak na klubko dopadá světlo od lustru, nebo od okna nebo z jiné místnosti ...
    Samozřejmě by bylo dobré k některým barvám přidat i slovní popis. Bereme to jako pozitivní podnět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nepřišel mi mail, ani SMS, nevím kde mám zboží je to už přes týden objednáno, na poště mám balík o kterém nic nevím, protože oni nenapíšou co v něm je a od koho...ale je za poloviční cenu, takže jestli jsem pro celou rodinu celé hodiny vybírala skladby jejich oblíbených barev a materiálů na svetry a čepice z tisíců klubek a teď mi přišla jenom polovina zboží? Nebo co jako chcete vědět jak se mi líbí dřevěné destičky? Nevím ještě jsem je neviděla a jestli jste mi neposlali zásilku kompletní tak ani neuvidím...nebudu plést svetry z nějakých zbytků...

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Každopádně od vás v mailu ani jinou cestou nemáme žádnou zprávu o jakémkoliv problému. Stát se může cokoliv, ale můžeme to řešit jen tehdy, když o problému víme. Pokud se balíček ztratil, nevíme o tom, dokud nás zákazník neinformuje. A máte-li na poště balík, pak vidíte odesílatele na balíku i na oznámení od pošty. Tak nám prosím na kontaktní mail napište, zda se jedná o balík od nás nebo ne a pak můžeme začít řešit, co se s objednávkou děje. Zprávu sms a mailem má podle našeho smluvního ujednání posílat doručující firma.

    Dnes jsme vše dohledali a prověřili. Balíček vám byl odeslán 4.1.2019, to je 1 den po obdržení objednávky. Žádné zboží nechybělo, vše bylo posláno tak, jak jste objednala. Chyba není na naší straně.

    Aktuální informace: 17.1.2019 se balíček vrátil na náš sklad. Byl nepoškozený a obsahoval vše podle vaší objednávky. Problém byl v tom, že jste si pro něj nedošla na poštu, kde jste si podle objednávky přála ho uložit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 11.12 zásilkovna převzala elektronická data objednávky, do dnešního dne 22.12 nedošlo k žádnému posunu,do Vlniky jsem se ani nedovolala,kde objednávka skončila nevím

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Zpráva mailem by pomohla k nalezení zásilky. Občas se něco nepovede, vyřešíme to. Pěkné svátky a úspěšný příští rok.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednala a ihned zaplatila a dva týdny čekám a nic.

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Právě nyní současně s ním přišel i mail od vás. Nevíme, že vám zboží nedorazilo, proto to nemůžeme ani řešit. Kdybyste nám dala vědět mailem, zjistili bychom, kde je problém - i dříve než po dvou týdnech. Zřejmě bude chyba u dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • více než týden trvá dodávka jedné věci bez jakéhokoli pokusu o kontakt.

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za informaci. Nestává se, že bychom nebyli se zákazníkem v kontaktu. Není možné, že jste uvedla nefunkční mail nebo telefon?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel obchod zaslal objednávku namísto na adresu dodací na adresu fakturační, kde balíček neměl kdo vyzvednout. Následně díky báječné České poště balíček již týden někde putuje. Paní z Vlniky se sice snažila nabídnout, že by balíček zaslali znovu, avšak některé z objednaných věcí již neměli na skladě, takže tato nabídka mi přišla bezpředmětná.

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za chybu. Pokud zboží není na skladě, můžeme počkat, až se balík vrátí a poslat ho znovu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Bylo mi zasláno špatné zboží (jiná barva příze). Obchod se omluvil, slíbil, že pošle zboží nové, u kterého nebudu muset platit poštovné. To považuji za samozřejmost, chyba přece vznikla u nich. Špatnou barvu jsem vrátila a požaduji vrácení poštovného, stačí mi ve formě levnějšího zboží. Zatím však čekám marně. Stejně jako marně čekám na zaslání správné zásilky. Podle obchodních podmínek mají na reklamaci 30 dnů, nevím, co na tom chtějí zkoumat. Místo odstínu 1275 mi poslali 2175.

    Už u nich nenakoupím.

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Výměny realizujeme obratem, zejména když jde o pochybení na naší straně. Prověříme, kde se stala chyba a dáme vám hned vědět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vybrala som si platbu prevodom. Stranka ma automaticky nepresmerovala na uskutocnenir platby, a na moje opakovane e-maily nikto neidpovedal. Som sklamana...

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Bohužel online platby nefungují a pracujeme na jejich zprovoznění. Na e-maily reagujeme poměrně rychle, opravdu netušíme, kde se vaše zprávy mohly ztratit. Pošlete nám sms s vaší e-mailovou adresou na některý z kontaktů na webu, spojíme se s vámi a vše dohledáme.