Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku nepotvrdili, až po vyžádání, dlouhá doba čekání, než zboží zašlou, v prodejně jedna arogantní prodavačka, druhé prodavačce činí problém práce s počítačem-kasou!

    Nedoporučuji!

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení, prověříme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlhá doba dodania

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Místo v pondělí jsme odeslali ve středu. Během naší akční nabídky vzrostl počet objednávek natolik, že k malému zpoždění došlo. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží kvalitní, přijatelní cena
    • Nabídka zboží, které jinde nekoupíte
    • Nespolehlivost a dlouhé dodací lhůty

    Jsem velmi nespokojená se službami Vlniky.
    1. Objednávka došla až za 10 dní a to po až urgenci! Kdybych jí neurgovala ještě by tam ležela!
    2. Chyběla jedna příze, přesto, že v době objednání byla skladem, ale protože mi balík opozdili, tak ji prodali. Schválně jsem objednávala hned na začátku akce, aby bylo zboží skladem.
    3.Nepředali dopravci můj email a proto mi dopravce neposlal avízo a já jsem nevěděla kdy balík dorazí a musela jsem potom co mi přišla SMS od pošty, jet urgentně domů od lékaře. Jsem 70 desátiletá důchodkyně , špatně chodím a auto nemám - takže obrovská komplikace.
    4. Téměř jako přes kopírák mi tohle udělala Vlnika před pár měsíci. Poprvé jsem to brala jako náhodu, ale tohle už je známka, že nejde o náhodu, ale o šlendrián.
    Nevím jestli ještě někdy nakoupím od Vlniky, ale jestli se tohle bude znovu opakovat , tak to bude poslední objednávka. U jiných eshopů se mi tohle ještě nestalo!
    Pro Vlniku objednávka za 3 tisíce korun není dost zajímavá, aby se jí včas a kvalitně věnovali!!!

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Chybička se někdy vloudí a obvykle to pak stojí za to. Ještě nás zkuste, určitě se to povede. Omlouváme se za klopýtnutí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodanie celkom rýchle, ale prišiel mi čiastočne iný tovar. Po mailovej sťažnosti mi prisľúbili poslať správny tovar. Od vtedy sa nič nedeje a to už čakám piaty pracovný deň. Aj keď som sa znovu pripomenula, komunikácia nula. Som sklamaná

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení a omlouváme se za problémy. Obratem prověříme, kde se stala chyba.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    četla jsem recenze s dodáním zboží za 2dny, já jsem objednávala před 10 dny a nic, ani žádná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednávku jsem ihned zaplatila kartou, a to přímo ze stránek e-shopu Vlnika. Platbu potvrdili v platební bráně i v následném e-mailu. Následně balík zaslali jako nezaplacený a požadovali znovu platbu, kterou manžel firmě PPL při doručení učinil, protože nevěděl, že balík je zaplacený předem. Paní Harudová z Vlniky telefonicky sdělila (po mé telefonické reklamaci), že platbu ihned vrátí, následně to potvrdila e-mailem. Platbu však dosud nevrátili, na urgenci nereagovali. Tedy zboží jsem zaplatila 2x.
    U Vlniky jsem nakupovala snad 15 let, poslední dobou mi opakovaně nepřišlo v balíku vše (jednou doposlali na moji urgenci, další balík byl dárek a reklamovat jsem již nemohla, doba uběhla a já se o chybějícím dozvěděla pozdě). Zasílání již zaplaceného zboží s požadavkem na další zaplacení a následně tvrzení o vrácení částky, která mi však vrácena nebyla, nepovažuji za seriózní. Také způsob doručení, kdy si Vlnika nezaplatí ani zaslání sms předem, že bude doručováno, je v dnešní době přežitý a neodpovídá požadované ceně doručení.
    E-shop Vlnika nedoporučuji. %

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Za potíže se omlouváme, nicméně pokud jste s námi 15 let spokojena, drobné zadrhnutí, doufám, naše vztahy nemůže ohrozit.
    Pokyn vrátit peníze na kartu jsem dostal 10.6., 12.6. jste je měla na účtu.
    PPL - cena, kterou účtujeme, je pod náklady, které účtuje PPL nám. Za ceny dopravců opravdu nemůžeme. A zasílání sms o doručení nemusíme připlácet, to je automatické. Pokud vám zpráva nepřišla, je to chyba PPL.
    Snad bude příště vše v pořádku. Děkujeme za hodnocení a dáme pozor, aby vše probíhalo správně.

  • Nedoporučuje obchod

    Ani po šesti dnech a odeslaném mailu, žádná reakce,tak nevím....

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Fakturu jsme vystavili 17.4. Bohužel není záznam u dopravce. Proč jste se na nás neobrátila s dotazem? Mohli jsme vše vyřešit dřív. Nevadí, vyřešíme nyní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zásielka nebola kompletná.

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Omlouváme se za potíže. Předpokládáme, že jste nás tedy kontaktovala a my jsme vám zboží doposlali, či nikoliv?

  • Nedoporučuje obchod

    nekomunikace, zboží nemám

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Hodila by se ale spíš zpráva do mailu nebo telefonát. Nevíme, že máte problém, pokud nám to nedáte vědět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali dvě stejné příze,než jsme objednali....čekáme na vyřízení reklamace

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Chyba se někdy stane. Vyřídíme k vaší spokojenosti a omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ja som si objednala úplne inú stuhu ako mi bola doručená....

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Určitě jsme dokázali chybu napravit nebo ne?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím vždy vše fungovalo. Tentokrát moje objednávka 90857720 ze dne 1.3.2022 a téhož dne zaplacená ještě stále nedošla na moji adresu. Petráková

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Na vaši adresu proběhly dva pokusy o doručení. Protože jste balík nepřevzala, vrátil se nám zpátky, takže jsme zaplatili zbytečné poštovné. Mimochodem stačilo zavolat k nám a zeptat se.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlhé dodanie

    Dlhé dodanie

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Někdy to trvá déle, většinou do dvou dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena+rychlost odeslání
    • poškozené zboží

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Jen nás zaráží, že jste nás nekontaktoval, abychom vám poslali jiné nebo vrátili peníze a že se o problému dozvídáme až z hodnocení na Heurece.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednám zboží, které je v nabídce a pak je mi oznámeno, že není, také čekám na zboží, objednané 30.6.

    Reakce obchodu VLNIKA s.r.o.

    Děkujeme za hodnocení. Někdy bohužel zboží dojde a než se na e-shopu zavře, stihne ho objednat víc zákazníků. Je to jen výjimečně.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po prawie dwóch tygodniach od zamówienia paczka nie przyszła, na moje mejle nikt nie odpowiada

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • připraveno k vyzvednutí až po 9 dnech po zaplacení
    • vázne komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží označené jako dostupné (skladové) mi nebylo doručeno, 2 položky.
    V balíčku přízí Fiona mi jedno klubko chybělo.
    Nedovolala jsem se tam a kvůli 30kč (cena klubka) se nechci stresovat, prostě jsem to hodila za hlavu (v dnešní době). Jen nevím, zda mi v mém projektu nebude klubko chybět. ??

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Slušný výběr
    • Nic

    Bezproblémové!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka nedošla celá. Chybí háček na háčkování. Reklamaci jsem psala 4.1.,a odpověd, že hned dnes posílají. Ale zatím nic, nevím kam to poslali nebo co je stim. A nikdo se neptal kam to má poslat? TOTO NENÍ PRO MĚ DOBRÉ, DŮLEŽITÉ JE KOMUNIKACE. A TA NENÍ.