Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nepostupuji dle obchodniho zakoniku, klamou umyslne spotrebitele a na zakaznickem centru delaji zcela nevzdelani lide. Porusuji umyslne obcansky zakonik a nerespektuji zakony!
Absolutne nedoporucuji..... V pripade problemu zcela evidentne porusuji obcansky zakonik. Klamou spotrebitele a snazi se Vam nalhat veci, ktere nejsou vubec v zakone a zcela porusuji obcansky zakonik.
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, Mio,
velmi nás mrzí, že jste nebyla plně spokojená s našimi službami.
Naše společnost klade velký důraz na dodržování všech platných zákonů a vysokých etických standardů. Zákaznická podpora je zde proto, aby Vám vždy co nejlépe pomohla a podpořila Vás v řešení jakýchkoliv problémů.
Pokud došlo k poškození zásilky, prosíme Vás o co nejrychlejší oznámení, abychom mohli situaci okamžitě prošetřit a společně najít co nejlepší řešení.
Věříme, že se nám podaří celou záležitost co nejrychleji vyřešit.
Hezký den za tým Vivantis.cz Vám přeje
Alena -
Nedoporučuje obchod
jsem zrusila obednavku a nedostala spatky penize
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
děkujeme za Vaší recenzi.
za vzniklou situaci se velmi omlouváme. Chybou našeho systému se storno objednávky nedokončilo, proto jsme neměli informaci, že je objednávka zrušená a máme vrátit platbu.
Platbu jsem dala ihned vrátit zpět na Vaší platební kartu a chybu jsme opravili.
Krásný den za tým Vivantis.cz přeje
Petra -
Nedoporučuje obchod
- rychlé dodání
Nekvalitní produkty - Chanel No.5 Woman deospray 100 ml - vůně odpovídá, jen výdrž cca 5 minut.
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den Yveto,
děkujeme za Vaši recenzi.
Vzniklá situace nás velmi mrzí. Již jsme Vás kontaktovali telefonicky.
Deodoranty ve spreji obvykle obsahují nejnižší procento vonných složek, obvykle 1-3%, na rozdíl od toaletních vod, které mají koncentraci vonných látek, obvykle mezi 5-15%, nebo od parfémovaných vod, kde je koncentrace vonných složek obvykle 15-20%.
Pokud Vám produkt nevyhovuje, můžete nám jej zaslat zpět na reklamaci, dle postupu na webu.
Pohodový den za tým Vivantis.cz Vám přeje
Alena -
Nedoporučuje obchod
jiz jsem objednavala vicekrat a vse bylo v poradku.az na tuto posledni objednavku. kdy parfemovana voda Obsession 100ml je jen obarvena voda,ktera po 10minutach neni vubec citit.velke zklamani..dalsi dve polozky byly ok
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, Evo,
děkujeme za Vaši recenzi.
Velmi nás mrzí, že nejste spokojená se zakoupenou parfémovanou vodou.
Pokoušeli jsme se Vás již kontaktovat telefonicky. Zboží pro naše e-shopy nakupujeme pouze od ověřených dodavatelů, kteří nám garantují pravost a originalitu. Produkty jsou originální a pocházejí z oficiální distribuční sítě.
Pokud Vám však produkt nevyhovuje, můžete nám jej zaslat zpět na odstoupení od kupní smlouvy dle postupu na našem webu a my Vám za něj vrátíme platbu.
Zároveň Vám proplatíme poštovné za zpětné zaslání zboží na základě doloženého podacího lístku.
Příjemný den za tým Vivantis.cz Vám přeje
Alena -
Nedoporučuje obchod
zboží mi přišlo zamotané, už nikdo a nikdy to nerozmotá. Přitom stačilo řetízek dát do dírek do krabičky, kterou jsem k tomu obdržela.
Dalším problémem jsou dárkové krabičky. Mám jich doma už moc. Přitom by stačilo při objednávce udělat kolonku, kde by se zaškrtlo, zda krabičku chcete nebo ne.Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Vzniklá situace nás velmi mrzí. Již jsme Vás kontaktovali prostřednictvím našeho zákaznického servisu a nabídli možnost vrácení zboží v rámci odstoupení od kupní smlouvy.
Zároveň jsme požádali naše expediční oddělení o zvýšenou pozornost při balení šperků, aby se podobná situace již neopakovala.
Váš námět ohledně možnosti volby zaslání dárkové krabičky předáme na naše obchodní oddělení.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklou nepříjemnost.
Příjemný den za tým Vivantis.cz Vám přeje
Alena -
Nedoporučuje obchod
označil jsem, že nechci dostávat žádné dotazníky !!!!!!
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Chápeme Vaši nespokojenost, pokud si nepřejete zasílat dotazníky.
Rádi bychom Vás informovali, že dotazník, který jste obdržel, je odesílán prostřednictvím nezávislé služby Ověřeno zákazníky. Každý e‑shop, který je na Heurece, se může nechat ohodnotit svými zákazníky. Vždy, když v takovém e‑shopu nakoupíte, přijde vám krátký dotazník, kde vás poprosí o zhodnocení spokojenosti s nákupem.
Pro zrušení odesílání dotazníků Ověřeno zákazníky můžete použít odkaz v e-mailu s dotazníkem, pokud vám již byl zaslán. Pokud již nechcete v budoucnu hodnotit obchody, ve kterých nakoupíte, odhlaste se.
Pokud máte jakékoli další dotazy nebo potřebujete pomoci s nastavením služby Ověřeno zákazníky, doporučujeme se obrátit se přímo na podporu Heureky.
Příjemný zbytek dne za tým Vivantis.cz Vám přeje
Alena -
Nedoporučuje obchod
Parfémové vody co přišly vůbec neodpovídají vůním, které jsem před lety kupovala, nulová výdrž.
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, vážená zákaznice,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Velmi nás mrzí, že nejste spokojená se zakoupenými produkty.
Parfémy nakupujeme pouze od ověřených dodavatelů, kteří nám garantují pravost a originalitu. Produkty jsou originální a pocházejí z oficiální distribuční sítě.
Pokud Vám však nevyhovují, můžete nám je zaslat zpět na odstoupení od kupní smlouvy, dle postupu na webu, a my Vám za ně vrátíme platbu.
Pohodový den za tým Vivantis.cz Vám přeje
Alena -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Není kvalitní
- Matoucí fotografie
- Možnost vrácení pouze na prodejnu
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den Mili,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Velmi nás mrzí, že nejste spokojená s nákupem v našem obchodě.
Pokoušeli jsme se Vás obratem kontaktovat telefonicky a rovněž prostřednictvím e-mailu. Budeme rádi, pokud se nám ozvete, abychom mohli vyřešit situaci se zakoupenými produkty.
Zboží pro naše e-shopy nakupujeme pouze od ověřených dodavatelů, kteří nám garantují pravost a originalitu. Produkty jsou originální a pocházejí z oficiální distribuční sítě.
Pokud Vám však zboží nevyhovuje, můžete nám jej zaslat zpět na odstoupení od kupní smlouvy, dle postupu na webu, a my Vám za něj vrátíme platbu.
Rádi bychom Vás informovali, že zakoupené produkty není nutné vrátit pouze na našich výdejních místech, ale můžete je zaslat i prostřednictvím jakéhokoliv dopravce na naši adresu.
Příjemný den za tým Vivantis.cz Vám přeje
Alena -
Nedoporučuje obchod
Výrobek vypadá úplně jinak než na fotkách
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, Lukáši,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Situace nás velmi mrzí. Celou situaci jsme prověřili a již jsme Vás kontaktovali e-mailem.
Jednalo se o chybnou informaci na našich webových stránkách, za což se Vám velice omlouváme.
Pokud nemáte o zakoupený produkt zájem, můžete nám jej zaslat zpět na odstoupení od kupní smlouvy, dle postupu na webu, a my Vám za něj vrátíme platbu.
Příjemný den za tým Vivantis.cz Vám přeje
Alena -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- dobrá cena
- hodinky po vybalení nešly, buď nefungují nebo baterka v nových hodinkách je vybitá
- nedodržení datumu slevové akce (skončila dříve, špatně prezentované datum, nejednalo se do vyprodání zásob)
- špatná zkušenost se zákaznickou podporou, která tvrdí, že hodinky posílají v pozastaveném stavu (další kus normálně běžel)
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, Jiří,
děkujeme za Vaši recenzi.
Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
Ohledně slevové akce Vás již kontaktovala kolegyně, v případě, že je daný produkt skladem, můžeme slevu řešit. Ve Vašem případě když jste nás kontaktoval, již byly hodinky pouze na objednání u dodavatele, kde nedokážeme získat produkt za stejnou cenu jaká byla v průběhu slevové akce. Z tohoto důvodu Vám byla nabídnuta speciální cena se slevou ve výši 25 %.
Hodinky jsou standardně zasílány v pozastaveném stavu kvůli baterii, tuto informaci jsme prověřili na našem expedičním oddělení.
Krásný den za tým Vivantis.cz přeje
Alena -
Nedoporučuje obchod
dostala jsem nespravne zbozi. Objednala jsem neco jineho
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
děkujeme za Vaší recenzi.
Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Pokoušeli jsme se Vás kontaktovat telefonicky, abychom celou situaci co nejrychleji vyřešili.
Prosím, kontaktujte náš zákaznický servis, věříme, že se nám podaří najít vhodný způsob, jak celou záležitost s nesprávně zaslaným zbožím vyřešit.
Děkujeme za Vaši spolupráci a omlouváme se za vzniklé komplikace.
Hezký den za tým Vivantis.cz Vám přeje
Alena -
Nedoporučuje obchod
Zboží přišlo o den později, kdy už jsem byla na služební cestě, takže jsem si nestihla vyzvednou. Požádala jsem, aby mi balíček poslali znovu, ale to odmítli. Takže jsem si zboží objednala jinde.
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, vážená zákaznice,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu a je nám líto, že jste si zásilku nestihla vyzvednout.
Dle sledování byla zásilka doručena včas, v souladu se slíbeným termínem doručení – tedy v pondělí. Mrzí nás, že jste si ji kvůli služební cestě nemohla převzít.
Opětovné zaslání stejného balíčku bohužel není možné, proto jsme nabídli jako nejrychlejší řešení možnost vytvořit novou objednávku.
Chápeme, že jste zboží potřebovala co nejdříve, a je nám líto, že jsme vám nemohli více vyhovět. Věříme ale, že nám v budoucnu dáte ještě šanci.
Krásný den za tým Vivantis.cz Vám přeje
Alena -
Nedoporučuje obchod
The courrier dispatch my order in a wrong pick up point..
Reakce obchodu Vivantis.cz
Dear customer,
thank you for your feedback.
We are very sorry that the shipment was not delivered to your chosen delivery pick up point.
We checked the situation with the carrier - the shipment could not be stored in the Alzabox due to capacity reasons, so it was stored in an alternative nearby delivery point.
We asked the carrier to transport the shipment to your requested delivery location as soon as possible.
Kind regards from Vivantis.cz team
Alena -
Nedoporučuje obchod
Jsem překvapená vaší výší za balné 25 Kč
Zboží bylo zatavené v igelitové pytlíku.
Což určitě neodpovídá výši účtovaného.
A JSEM TÉŽ NESPOKOJENÁ S OBSLUHOU.PRÁCE JÍ EVIDENTNĚ NEBAVÍ.Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, vážená zákaznice,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Velmi nás mrzí, že jste měla negativní zkušenost s jednáním obsluhy. Na kvalitě zákaznického servisu nám záleží a věříme, že šlo o výjimečnou situaci. Záležitost budeme interně řešit, aby se podobné situace neopakovaly.
Poplatek za balné se hradí pouze v případě, kdy je hodnota objednaného zboží nižší než 350 Kč.
Krásný den za tým Vivantis.cz přeje
Petra -
Nedoporučuje obchod
Nefunguje
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, Moniko,
děkujeme za vaší recenzi.
Velmi nás mrzí, že Vám dorazilo nefunkční zboží. Produkt jste nám obratem zaslala na naše reklamační oddělení. Vaší reklamaci se budeme snažit vyřešit v co nejkratší době.
Krásný den za tým Vivantis.cz přeje
Petra -
Nedoporučuje obchod
- Namísto pozlaceného náhrdelníku mi přišel ocelový bez pozlacení.
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, Iris,
děkujeme za Vaší recenzi.
Situace nás velmi mrzí, vysvětlení společně s omluvou a s postupem na odstoupení od kupní smlouvy jsme Vám zaslali do e-mailu.
Budeme se snažit celou záležitost vyřešit k Vaší spokojenosti.
Krásný den za tým Vivantis.cz přeje
Alena -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Rychlé odeslání objednávky
- Velmi rychlé vrácení peněz
- Zakoupená toaletka byla buď fake nebo hodně starého data výroby. Používám již dlouho a takhle opravdu "vonět" nemá.
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, Evo,
děkujeme za Vaší recenzi.
Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Zboží pro naše shopy nakupujeme pouze od ověřených dodavatelů, kteří nám garantují pravost a originalitu. Produkty jsou originální a pocházejí z oficiální distribuční sítě.
Parfém jste nám vrátila na odstoupení od kupní smlouvy a byla Vám obratem vrácena platba.
Krásný den za tým Vivantis.cz přeje
Petra -
Nedoporučuje obchod
- dlouhá čekací doba za objednané a již zaplacené zboží
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
děkujeme za Vaší recenzi.
Vaše nespokojenost nás velmi mrzí, avšak dohledala jsem u nás pouze jednu objednávku, která byla stornována z důvodu nedokončení online platby. Kontaktovala jsem Vás, abychom si mohli situaci vysvětlit.
Krásný den za tým Vivantis.cz přeje
Petra -
Nedoporučuje obchod
- Jinak napsane datum doruceni na strankach a jinak v emailu
- zakaznicka pomoc mi poslala pouze ctrl-c ctrl-v odpoved, nepomohla mi s jedinym problemem
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, Aneto,
děkujeme za Vaší recenzi.
Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Termín dodání je platný vždy v emailu. Na webu se může termín posouvat v závislosti na pohybu skladových zásob.
Bohužel čas, kdy Vám dopravce balíček doručí nedokážeme ovlivnit.
Krásný den za tým Vivantis.cz přeje
Petra -
Nedoporučuje obchod
Zboží mi dosud nebylo doručeno. Teď se po mně chce vyhodnocení nákupu, ke kterému vlastně vůbec nedošlo. Nechápu...
Reakce obchodu Vivantis.cz
Hezký den, Jarmilo,
děkujeme za Vaší recenzi.
Vaše objednávka má pozdější termín doručení, který byl uvedený na webu i v potvrzovacím emailu. Bohužel dotazníky od Heuréky se zasílají automaticky cca 5 dní po vytvoření objednávky.
Krásný den za tým Vivantis.cz přeje
Petra