Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kniha měla rozlepeny hřbet

    Reakce obchodu Vitalvibe

    Dobrý den,

    kniha 7 návyků dlouhověkosti je vyrobena ekologicky šitím hřbetu - bez lepidla, takže může vypadat po otevření jinak než běžné knihy, jak jsem Vám vysvětlila telefonicky. Budeme rádi pokud své hodnocení ještě zvážíte, protože kniha neměla žádnou závadu. Zároveň Vám také nabízíme její vrácení, pokud byste s ní nebyla spokojena. :)

    Přeji krásný den

    Nikol z týmu Vitalvibe

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • V eshopu se zobrazuje když nakoupíte za 1800,- máte dopravu zdarma, ale v seznamu produktů není poštovné zobrazeno. Tak se celková částka tváří že je nad 1800,- ale je to včetně poštovného, takže doprava ještě zdarma není. Chyták na nakupující.

    Reakce obchodu Vitalvibe

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste získal tuhle zkušenost. Poštovné je běžně zobrazeno jak v oranžovém seznamu produktů, když najedete kurzorem na košík, tak v košíku pod seznamem produktů vlevo - hned nad celkovou částkou za zboží. Není to chyták, vše je přehledně zobrazeno. Budeme rádi pokud objednáte znovu. Pro radost a napravení zkušenosti Vám rádi poskytneme poštovné zdarma na jakoukoliv částku v objednávce. Napište si do poznámky - "poštovné zdarma z objednávky 99590" a bude Vám manuálně odečteno.

    Přeji krásný den

    Nikol z týmu Vitalvibe

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Veľmi drahé poštovné na Slovensko

    Reakce obchodu Vitalvibe

    Dobrý den,

    naše hladiny poštovného přímo reagují na zvyšování služeb přepravců. I přesto se však snažíme držet ceny přiměřené. Při objednávce na Slovensko se lze dostat na poštovné 3 Eura v případě objednávky nad 72 Eur. Případně lze zvolit zásilkovnu za 3,6 Eur bez nutnosti splnění jakékoliv hranice ceny zboží. Vždy je výhodnější zvolit platbu kartou či bankovním převodem, která není zpoplatněna.

    Přeji pěkný den

    Nikol z týmu Vitalvibe

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zdravé produkty
    • Dlouho trvá
    • Jiný produkt

    Objednávku jsem provedla 17.12.,lámanou čokoládu s jahodami a malinami, odpověď na, že je nachystana přišla až 20.12. To už jsem nemohla vyzvednout. V lednu mi obj zrušili, že jsem už vyzvedla...tak jsem volala, že jsem nemohla, že bych chtěla prodloužit... No a při vyzvednutí jsem až doma zjistila, že čokoláda je sice z love of raw, ale má v sobě hrozinky, které nejím takže za mě nedoporučuji, obj byla změněna a to mě mrzí.

    Reakce obchodu Vitalvibe

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že jste si odnesla tuhle zkušenost. Dovolte mi objasnit lépe situaci. Dle systému vidím, že jsme Vám posílali email o vyzvednutí objednávky již 18.12. a vy jste si jej až do 11.1. nevyzvedla. Objednávku tedy kolegyně na prodejně zrušila - v ten moment jsme se spolu spojili a prodloužili jsme Vám výdejní dobu do 26.1. a 22.1. jste si objednávku vyzvedla. Rozinky v čokoládě jsou, ale jsou také napsané v jejím složení. Jahody ani maliny naopak ve složení nejsou. Tudíž se omlouvám, ale nevidím z naší strany v tomto případě žádné pochybení. Pokud byste chtěla zkusit třeba nějaký náš jiný produkt, kontaktujte mě na [email protected], poskytnu Vám slevu na objednávku 10% - třeba si nějaký jiný produkt zamilujete.

    Přeji pěkný den

    Nikol z týmu Vitalvibe

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doprava zdarma se nevztahuje na darkove poukazy, a neni to nikde uvedeno.

    Reakce obchodu Vitalvibe

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám tato zkušenost zkazila dojem z nákupu a zároveň děkujeme za zvědomnění problému. Uznáváme, že to není nejšťastnější řešení a na nápravě již pracujeme.

    Přeji krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obdržela jsem zboží s krátkou dobou expirace.

    První reakce prodejce byla, že konzumace zboží je možná i po době spotřeby. Na můj dotaz ohledně možnosti výměny / vrácení jsem se dozvěděla, že je to možné, ale pouze na mé vlastní náklady na poštovné...

    Až následně, když jsem vyjádřila mou nespokojenost s takovouto reakcí, tak prodejce nabídnul proplatit poštovné. Nicméně v této fázi jsem již situaci vyřešila jinak a toto dodatečné "kompromisní řešení" nakonec nevyužila.

    Prvotní reakce ve mě nezanechala dobrý dojem.

    Pokud se rozhodnete zde nakoupit, tak doporučuju předem si ověřit "čerstvost" produktu, o který máte zájem, abyste nevynaložili svoje peníze za produkt, který nestihnete do expirace spotřebovat, příp. ho budete muset zkonzumovat "zrychleně" anebo prošlý...

    Reakce obchodu Vitalvibe

    Dobrý den,

    dovolte mi reagovat na Vaše hodnocení. 15.2. jste obdržela dvoje kešu ořechy, které měly trvanlivost do 30.6., což je více než čtyři měsíce. Zákazníkům dáváme zpravidla vědět na eshopu informaci o kratší trvanlivosti od třech měsíců a méně, kdy si produkt mohou zakoupit se slevou. Pro nás je tato expirace v pořádku, bohužel nemůžeme předcházet situacím, kdy si objednáte zboží do zásoby. Naše kešu ořechy jsou jedny z nejbohatších plodů planety v té nejlepší kvalitě. Datum trvanlivosti je datum minimální trvanlivosti určené zákonem a ne prozkoumáváním jak dlouho tato každá jednotlivá plodina vydrží, což bývá zpravidla déle. Obrátila jste se na mě s prosbou, co s takovými ořechy máte dělat, tak jsem Vám poradila, jak bych se zachovala já. Měla jste možnost jako všichni ostatní produkty vrátit formou odstoupení od kupní smlouvy, kde máme v obchodních podmínkách jasně napsáno, že si náklady na dopravu hradí zákazník. Po Vaší reakci jsem se poradila s kolegy a nabídli jsme Vám tedy řešení, které Vám bude vyhovovat a to takové, že poštovné zaplatíme, protože jsme chtěli, abyste byla spokojená a uznali jsme, že tři nebo čtyři měsíce trvanlivosti k sobě mají blízko a tudíž můžeme udělat výjimku. To je jeden z našich cílů - spokojenost zákazníků a děláme vše proto, aby se tak stalo. Tuto možnost jste nevyužila a napsala jste nám milou zprávu, že ořechy využijete. Mysleli jsme že je vše v pořádku a že jste si to rozmyslela, to však nemění skutečnost, že jsme Vám nabídli to nejlepší možné řešení.

    Pochopte prosím, že poskytujeme zákazníkům životodárné potraviny a rady jak zkvalitnit jejich život. Jsme lidé, kteří chtějí pomáhat ostatním i planetě. Proto se stane, že u některého produktu občas je kratší expirace - nevyhodíme dary země, pokud to není nutné, jen kvůli datu určeným zákonem. Samozřejmě děláme vše proto, aby tato situace nenastávala a včas informujeme u produktů s trvanlivostí kratší než jsou tři měsíce. Pokud i přesto chcete ověřit datum trvanlivosti, zavolejte mi prosím na zákaznickou linku 608 984 825 nebo pište na [email protected].

    Přeji krásný den

    Nikol z týmu Vitalvibe

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • příliš vysoká cena oproti konkurenci

    Reakce obchodu Vitalvibe

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme si vědomi toho, že jsou naše produkty dražší. Zároveň však trváme na jejich kvalitě a poskytujeme k nim poradenské služby, tudíž věříme, že se vysoká cena tímto vyrovná. Snažíme se dělat vše tak, aby naši zákazníci měli z našich produktů tu nejlepší hodnotu na všech úrovních a aby pomáhaly doplnit životodárnou energii ke šťastnému bytí. To nás stojí mnoho úsilí a energie, což se odráží na vyšší ceně. Doufáme, že Vám i nadále budou naše produkty dělat radost.

    Mějte krásný den

    Nikol za tým Vitalvibe

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které jsem nutně potřeboval, bylo připraveno k osobnímu odběru až na konci následujícího dne, kdy už jsem ho nemohl vyzvednout.
    • Velmi nepružné vyřízení objednávky.

    Reakce obchodu Vitalvibe

    Dobrý den,

    mrzí mě, že jste u nás nebyl spokojen. Dívám se na Vaši objednávku, která byla objenána v neděli kolem poledne. Naše sklady jsou v neděli zavřené, objednávka byla přijata do expedice v pondělí ráno a k výdeji nachystána po 16té hodině. Těžko říct, co je důvodem tohoto času, pravděpodobně velké množství objednávek, které jsme přijali přes víkend. Pokud budete něco objednávat v budoucnu a budete zboží nutně potřebovat, napište nám to prosím do poznámky k objednávce. Pokud budeme vědět o naléhavé situaci, uděláme vše, co budeme moci, abychom Vám vyšli vstříc.

    Přeji krásný den

    Nikol z týmu Vitalvibe

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží dorazí
    • nepravdivé informace!!!

    Asi se mnou pouze žertovali:
    - před samotnou objednávkou jsem se dotázal na dávkování, resp. ředění nápoje v prášku. Dle letáku na výrobku je dvojnásobné, než mi bylo sděleno emailem.
    - zaslali poděkování s kupónem na příští nákup, číslo kterého zadáte při příští ojednávce. číslo kupónu však obsaženo není --- hezké:-o

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží je předraženo,našla jsem jiný obchod s podstatně nižší cenou,ale bohužel pozdě.

    Předražené zboží,lze nakoupit jinde podstatně levněji.

    Reakce obchodu Vitalvibe

    Děkujeme za informaci a máte možnost kdykoliv zboží zaslat nám zpět a vrátíme vám peníze. Budeme rádi i za informaci zda-li se jednalo o stejný produkt (balení), nebo pouze např. o Chia semínka, která jsou na trhu v různých kvalitách.Opravdu ty, která nejsou v BIO a RAW kvalitě jsou levnější, ale mnohdy také méně výživná a kvalitní. Jan - Vitalvibe.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedíva se na záruční dobu,proto si nebudu nic objednávat
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Zboží, které není v supermarketech
    • Je to předražené... a to dost

    kvalita dobrá, ale peníze nekřesťanské, to radši nebudu mít bio, ale ušetřím 3/4 ceny... a donáška jen ke vchodovým dveřím v půl osmé večer, kdy malé děti jdou spát, mi též značně zkomplikovala život, to se mi ještě nestalo, kdyby to byla pračka, kterou sama ženská neunese, nevím, co bych si počla??!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doprava zboží trvala 9 pracovních dní. A pak ještě dopravci přesunuli termín doručení o den, že prý nenašli naší adresu v navigaci a ani nezavolali. Do obchoud jsem musela dvakrát volat, abych se vůbec dověděla, v jakém stavu naše objednávka je. Na webu píšou, že mixér je skladem a přitom je skladem, ale u externího dodavatele.

    • že je to velmi zdravé
    • Neodpověděli mi na můj dotaz

    Důvod byl ten,že jsem věřila všemu ,co se v popisu uvádí a že to pomáhá diabetikům,ale po užíváni jsem dostala silnou zácpu,takže se bojím tyto chia semínka dál užívat.O tom,že s užíváním člověk může dostat zácpu tam nic sděleno není.Prosila jsem o odpověd na mou otázku,ale nepřišla

    Reakce obchodu Vitalvibe

    Dobrý den, snažím se vždy reagovat na všechny dotazy co nejdříve a případně máme i několik telefonních linek pro dotazy, kde se na nás můžete kdykoliv obrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V posledni dobe nejsem spokojena s produktem - nektere me oblibene zbozi nebyva skladem a jine zase nedosahuje kvality, na kterou jsem byla zvykla.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Mají některé zboží, které nejde koupit jinde.
    • Cena zboží.
    • Nereagují na emaily.

    Pokud můžete, vyhněte se.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pracovna doba a komunikace s klientem