Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Objednávku jsem zrušila, jelikož nebyl řádně dodržen termín dodávky zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace
    • Dokonce zrušili stránky

    13.3. objednáno a zaplaceno, zboží nemám, e-shop nereaguje na maily, nezvedá telefony. Dle recenzí to vypadá na podvodný e-shop a nebo krachuje... Budu to řešit

    • 12 .3 jsem si obednal a nikdo sem mou nekomunikuje tak jsem zboží zrušil.. psal jsem dotas kdy můžu zboží očekávat a žádná reakce.. takže nedoporučuji..
  • 10 %

    • žádná komunikace ze strany prodejce
    • nevyŕešen stav objednávky

    Registrovaný uživatel

    Dobrý den,
    u této společnosti jsem si objednal notebook č. obj. 923616363 dne 14.3.2021 a částku uhradil hned převodem. Přišlo mi potvrzení o zaplacení objednaného zboží. Ve středu 17.3. jsem v ranních hodinách kontektoval pracovnika firmy, který se ani nepředstavil. Na dotaz zda byla objednávka vyřízena uvedl, že objednávku v PC vidí, je uhrazena, v 11,00 hod. otevírají sklad a zjistí stav objednávky. Prý mi po 11 hod. zavolá. Již se do dnešního dne nikdo neozval!!!! Od 17.3. bylo do dnešního dne t.j. 22.3. voláno několikrát během dne na uvedené telefonní číslo, telefon vyzváněl, ale nikdo nezvedal. Také byl zaslán e-mail, taktéž žádná reakce. Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem nedoporučuji ostatním. Pravděpodobně budu celou věc řešit trestním oznámením na PČR.

  • 10 %

    • žádná
    • komunikace jen automatické odpovědi
    • otřesná zkušenost

    Když tady čtu ty recenze vůbec nerozumím, že tento eshop ještě funguje.
    Přidám tedy vlastní zkušenost nebo spíš scénář.
    Dne 16.2.2021 objednávka 427106386, hned zaplacena (velká chyba) od eshopu automatická odpověď o potvrzení. Dne 8.3.2021 email s dotazem ohledně stavu objednávky, bez reakce. Dne 16.3.2021 odeslán email s odstoupením od smlouvy, také bez reakce. Pokud bude mlčení eshopu pokračovat, tak určitě podám trestní oznámení, ale ještě lepší varianta by byla hromadná žaloba.
    Budu věřit, že se někdo v dohledné době ozve.

    PS: Kdy takovéto eshopy pochopí, že tímto jednáním vhánějí zákazníky společnostem typu Alza, Mall atd...

  • 10 %

    • -
    • nedoporučuji
    • NULOVÁ KOMUNIKACE
    • VELMI NEKOREKTNÍ JEDNÁNÍ

    Objednala jsem si počítač, rovnou jsem uhradila převodem (neděle), celý týden nic, ve středu jsem se snažila kontaktovat, zvedli mi to jednou asi z 10 pokusů a že nemají napárovanou platbu že jí nevidí, že zavolají 15:30 nebo mám zavolat já v 16:00. volala jsem asi 10x opět a poté mi přišla sms že jsou vytížení že se ozvou a nic. Na x emailů neodpověděli a neodpovídají. Nyní jsem zrušila objednávku emailem, ve kterém jsem zaslala i písemně vyplněný formulář s informacemi o objednávce. V emailu jsem rovněž napsala že pokud mi nebude vrácena částka za počítač a to bezodkladně od odstoupení od smlouvy dne 12.03.2021 a to jak písemně tak emailem opakovaně , ohlásím je na policii ČR za podvod a to dne 16.03.2021, čáska kterou jsem uhradila nebyla malá. !!! Na email samozřejmě nikdo opět neodpověděl. Opravdu nekomunikují!! NEDOPORUČUJI!!

  • 10 %

    • komunikace
    • nekompletní objednávka
    • vadný komponent

    Počítač v rozporu s objednávkou dodán bez optické mechaniky a s rachotícím ventilátorem.
    Oba komponenty byly sice dodatečně zaslány, ale namontovat jsem si je musel sám.
    Dále bylo zjištěno, že nefungují externí reproduktory. Firmou byla slíbena náprava u mne doma.
    Pracovník se však ani v jeden ze dvou slíbených dnů nedostavil. Po mé telefonické urgenci byla slíbena návštěva v následující den.
    Opět nic. Ještě týž den pokus o telefonickou urgenci z mé strany - marně. Telefony nikdo nezvedá.
    Následovaly další dva dny pokusů o telefonický kontakt - opět marné. Občas pošlou SMS: jsme vytíženi, zavoláme zpět.
    Na můj e-mail ze dne 29. 1. 2021 mi dodnes neodpověděli. Webový formulář nelze odeslat.
    Po prohlídce počítače v servisu (samozřejmě na moje náklady) byl vyměněn vadný zvukový ovladač,
    o čemž, dle vyjádření pracovníka servisu, prodejce zřejmě věděl. Dále mi bylo sděleno, že základní deska byla již pravděpodobně někde použita.
    To, že mi místo podložky pod myš poslali podložku pod klávesnici a špatný síťový kabel (musel jsem použít ten z původního počítače), je již jen taková nepodstatná drobnost na závěr.
    Sečteno a podtrženo - od této firmy již nikdy nic! Důrazně nedoporučuji!!

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den, situaci prověřím a budeme Vás kontaktovat. Pokud Vám vznikli nějaké další náklady, tak jej samozřejmě uhradíme.

    Omlouváme se za komplikace a zhoršenou komunikaci v minulých dnech.

    Tým VIPEL.cz

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na e_maily nereaguje, napsáno cca 5x
    • zboží zaplaceno již v prosinci
    • nezvedají telefony
    • pořád jenom sliby a skutek utek

    Dobrý den, mám zaplacený notebook, již 30.12.2020, na e-maily (napsáno několik) nikdo nereaguje o stavu, kdy bude zboží dodáno!!!
    Já mít zboží zaplaceno a nemít je na skladě dva měsíce, dám zákazníkovi na výběr např. 1) chcete na zboží počkat? 2) chcete si vybrat jiné zboží nebo 3) chcete vrátit zaplacenou částku?
    Nic z toho se nestalo a na e-maily nereagujete, to mi jako obchod se zájmem o zákazníka tedy vůbec nepřipadá. Jak se k věci postavíte? Budu muset zvažovat řešení právní cestou. S Pozdravem RV

    22.04.2021, cca 12:30: Pořád jen výmluvy a zašleme vám peníze, pokud tedy zvednou telefon ...většinou se neobtěžují, ne e-mail nikdo neodpovídá, zase jen výmluvy, že automat zprávu poslal, ale žádná mi nepřišla, internetové stránky taky nefungují...nojo no sveďte to na covid........je to prostě jak je uvedeno v recenzích....velká nespokojenost,

    To, že uvádíte, jak jste mi přesně poslali výše uvedené otázky není pravda, okamžitě bych požadovat vrácení peněz...Pán na telefonu cca týden před odstoupením od smlouvy sliboval, jak to není problém vrátit peníze a vidím, že je to velký problém

    Po skoro třech měsících od zaplacení a nedodání zboží odstoupeno od smlouvy a po nenavrácení zaplacené částky podáno na firmu trestní oznámení, , nebude nás asi málo...

    22.04.2021, 17:05: Vipel vrátil peníze zpět na můj účet.

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    přesně Vámi položené otázky jsme zasílali automatickým emailem po 14 a po 28 dnech od objednávky. Zmatek byl bohužel způsoben tím, že u nás máte 3 stejné objednávky, a z toho pouze 1 zaplacenou. Předám k řešení kolegovi a dnes se Vám ozve na email. Pokud byste email neobdržel, zkontrolujte prosím SPAM, případně se na nás obraťte na telefon 739 678 208.

    Omlouváme se za komplikace s objednávkou, bohužel i nás zasáhla karanténní opatření související s epidemií.

    Tým VIPEL.cz

  • 10 %

    • NIC
    • nekomunikuje
    • zaplacené zboží již 2. měsíce
    • nereaguje na e-maily-napsáno několik

    Dobrý den, mám zaplacený notebook, již 30.12.2020, na e-maily (napsáno několik) nikdo nereaguje o stavu, kdy bude zboží dodáno!!!
    Já mít zboží zaplaceno a nemít je na skladě dva měsíce, dám zákazníkovi na výběr např. 1) chcete na zboží počkat? 2) chcete si vybrat jiné zboží nebo 3) chcete vrátit zaplacenou částku?
    Nic z toho se nestalo a na e-maily nereagujete, to mi jako obchod se zájmem o zákazníka tedy vůbec nepřipadá. Jak se k věci postavíte? Budu muset zvažovat řešení právní cestou. S Pozdravem RV

    TAkže, je 5.3.2021, 23:09 hodin a opět žádný e-mail a to ani do spamu nepřišel a to nkdy od Vaší firmy do dnešního dne od zaplacení zboží, To, že sdělujete, že jste mi po 14 dnech poslali přesně otázky, co uvádím je lež, opakuji, že nikdy žádný e-mail od Vás ani řádná automatická odpověď nepřišla. Notebook jsem zaplatil jeden, ty dvě nezaplacené objednávky nešlo zaplatit a Váš systém vygeneroval po neúspěšné platbě vždy další objednávku a zaplatit šla až ta poslední, třetí. (u objednávky uvedeno, dodání do 7 dnů....!!!!!????). Dvě objednávky nezaplacené, nejdou stornovat ani zrušit (ty generovala Vaše platforma, ty jsem nikdy nechtěl, požadovat jsem jen jeden notebook) a na několik e-mailů nereagujete a jak je vidět ptoblémy nemám jen já s vipel.cz...S pozdravem RV

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    přesně Vámi položené otázky jsme zasílali automatickým emailem po 14 a po 28 dnech od objednávky. Zmatek byl bohužel způsoben tím, že u nás máte 3 stejné objednávky, a z toho pouze 1 zaplacenou. Předám k řešení kolegovi a dnes se Vám ozve na email. Pokud byste email neobdržel, zkontrolujte prosím SPAM, případně se na nás obraťte na telefon 739 678 208.

    Omlouváme se za komplikace s objednávkou, bohužel i nás zasáhla karanténní opatření související s epidemií.

    Tým VIPEL.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vybráno, zaplaceno a následně dodáno. Co více si mohu přát.

    Reakce obchodu vipel.cz

    Děkujeme Vám za komentář. Budeme rádi, když se na nás znovu obrátíte.

    Tým VIPEL.cz

  • ... a na telefonické sťažnosti reagujú nebraním telefónu

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za zhoršenou komunikaci způsobenou aktuální situací. Telefony již fungují a stížnosti samozřejmě vyřídíme.

    Tým VIPEL.cz

  • 20 %

    • Nízké ceny
    • Komunikace
    • Rychlost dodání
    • V konfigurátoru jsou komponenty, které neprodávají
    • Technický stav eshopu

    Po objednání se 2 týdny nic nedělo. Eshop neodpovídal na dotazy, nedostal jsem žádný doklad o zaplacení, telefon nikdo nezvedal. Aby se začalo něco dít, musel jsem si najít telefon přímo na člověka, který tam pracuje. Následně byla objednávka vyřízena během 2 dní. Bohužel pak dorazilo zboží s jinými komponenty. Musím potvrdit ostatní negativní hodnocení. Pokud si přesto objednáte, objednávejte na dobírku, znovu bych neriskoval s platbou předem.

    • Zboží téměř po dvou měsících nemám. Komunikace- buď žádná anebo sliby, výmluvy a skutek utek’. Notebook už jsem si objednala jinde, doručeno do dvou dnů, perfektní komunikace. Zde už určitě nikdy NE!

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za zhoršenou komunikaci a nevyřízení Vaší objednávky. Bohužel jsme vlivem aktuální situace na krátkou chvíli nebyli schopni všechny objednávky vyřídit a přednost dostávali objednávky zaplacené předem.

    Tým VIPEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neodpovídají, nekomunikují
    • Nereaguji ani na e-maily ani na telefon
    • Po měsíci stále nemám zboží

    Objednávka mi po měsíci nepřišla, nikdo mi neodpovídá. Už jsem lehce zoufalá, protože zboží mám zaplacené a pořád nic.

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou a zhoršenou komunikaci z naší strany. Zásilka je stále v reklamaci a peníze Vám byly vráceny na účet.

    Tým VIPEL.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Spolehlivost

    Reakce obchodu vipel.cz

    Děkujeme Vám za komentář. Budeme rádi, když se na nás znovu obrátíte.

    Tým VIPEL.cz

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace nula

    Dva týdny čekám na techniku pro nového zaměstnance, zaplaceno mají již druhým týdnem, technika nikde, telefon nikdo nezvedá, nevolá zpátky, na chatu se neodepisuje a vymlouvá se na nízké stavy zaměstnanců. Krása.

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme za komplikace a zhoršenou komunikaci. Zdržení bylo bohužel způsobeno vlivem aktuální situace na přeshraniční přepravu.

    Tým VIPEL.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace
    • Rychlost odeslání
    • Dárek zdarma
    • Špičkový servis

    Jsem maximálně spokojen. Objednávku jsem dělal v 17:30 a druhy den v 10:00 jsem měl zboží doma. S tím jsem se setkal poprvé :)

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za komentář a těšíme se na další spolupráci.

    Tým VIPEL.cz

  • 10 %

    Potvrzuji informace dalsich uzivatelu, obchod nekomunikuje, nevyrizuje objednavky. Nastesti jsem byl natolik pricetny a objednal jsem na dobirku, tudiz z nich nemusim pacit penize ze platbu predem.

    Doplněk po reakci obchodu:
    - v prvé řadě jsem rád, že obchod začal komunikovat - v tomto smyslu běru zpět mou původní informaci, že obchod nekomunikuje
    - na stránkách produktu bylo napsáno: dodání - obvykle do 7 dnů (o 14 dnech nebyla zmínka, tato tam naskočila až později)
    - po 9 dnech od objednání (10.2) jsem e-mailem požádal o reakci na stav objednávky
    - až po 5 dnech, 3 pracovních (15.2) mi reakce došla - mezitím jsem recenzoval obchod, viz výše

    DŮRAZNĚ ŽÁDÁM OBCHOD aby v reakcích neexponoval mé osobní údaje (telefonní číslo, adresa), což se stalo a musel jsem následně žádat Heureka.cz o výmaz těchto informací. Jinak budu nucen zakročit právní cestou.

    Reakce obchodu vipel.cz

    Odpověď pro zákazníka
    Dobrý den,

    Vaší objednávku jsme přijali 1.2.2021 - jak je uvedeno u objednaného zboží, není skladem a jeho dostupnost je na dotaz. Vaše objednávka tedy nebyla vyřízena, protože zboží, které nemáme skladem, bohužel nemůžeme odeslat. Rádi Vám věc podrobně vysvětlíme i na telefonu 739 678 208, který je stále dostupný, a můžete kdykoliv zavolat. Pokud jste nám zasílal nějaký dotaz a neodpověděli jsme na něj ve slíbeném termínu (nejdéle do 3 pracovních dní), tak nám jej prosím zašlete znovu - v tom případě u nás máte 1000,- Kč, jako dárek :)

    Tým VIPEL.cz