Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • doprava PPL

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši upřímnou zpětnou vazbu. Hladké odeslání je jedním z našich nejdůležitějších zájmů, a pokud to u vás nefungovalo, určitě to musíme dále prozkoumat. Obraťte se prosím urychleně na náš zákaznický servis, abychom problém objasnili - určitě od Vás budeme potřebovat více informací.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Víno je nízké kvality a všechna chutnají velmi podobně a značně ploše.

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Dobrý den , děkujeme vám za vaši cennou zpětnou vazbu. Vaše upřímná zpětná vazba je pro nás nesmírně důležitá, protože nám pomáhá neustále revidovat a optimalizovat naši nabídku. Naším cílem je nabídnout vám výběr vín, který je autentický a příjemný. Je nám líto, že výběr vín nemusel splnit vaše očekávání. V takových případech bychom vás rádi ujistili, že nám můžete zbývající láhve bezplatně vrátit a získat zpět plnou částku. Je pro nás důležité, abyste našli víno, které přesně odpovídá vaší chuti." prosím obraťte se na náš zakaznický servis , aby jsme situaci vyřešili

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod má přehledné webové stránky, objednání bylo jednoduché. Objednané víno jsem zatím neochutnal, tak nemůžu hodnotit, nicméně věřím, že bude kvalitní (podle dosavadních recenzí). Komunikace se samotným obchodem byla dobrá. Problém byl jen v nemožnosti volby jiného způsobu doručení než prostřednictvím PPL. Tato společnost má velmi nepřehledné webové stránky zahlcené vtíravým marketingem a komunikace s ní byla velmi obtížná. Nakonec mi zboží doručili do jiného, vzdálenějšího výdejního místa, než jsem zadal. Proto nemůžu tento obchod doporučit, dokud neumožní volbu dalšího, spolehlivějšího způsobu dopravy.

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši upřímnou zpětnou vazbu. Hladké odeslání je jedním z našich nejdůležitějších zájmů, a pokud to u vás nefungovalo, určitě to musíme dále prozkoumat. Obraťte se prosím urychleně na náš zákaznický servis, abychom problém objasnili - určitě od Vás budeme potřebovat více informací.

  • Nedoporučuje obchod

    Vše přišlo v pořádku pěkně zabalené.
    Vína odpovídají však kvalitě okolo 150kč.
    Presentace o různých chutích a bůh ví co ještě je omyl.
    I v Lidlu či v BILLE koupíte víno lepší a za 150kč.

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Dobrý den , děkujeme vám za vaši cennou zpětnou vazbu. Vaše upřímná zpětná vazba je pro nás nesmírně důležitá, protože nám pomáhá neustále revidovat a optimalizovat naši nabídku. Naším cílem je nabídnout vám výběr vín, který je autentický a příjemný. Je nám líto, že výběr vín nemusel splnit vaše očekávání. V takových případech bychom vás rádi ujistili, že nám můžete zbývající láhve bezplatně vrátit a získat zpět plnou částku. Je pro nás důležité, abyste našli víno, které přesně odpovídá vaší chuti." prosím obraťte se na náš zakaznický servis , aby jsme situaci vyřešili

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Víno opravdu není dobré. Nikdy jsem tak odporné Primitivo nepil.

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Dobrý den , děkujeme vám za vaši cennou zpětnou vazbu. Vaše upřímná zpětná vazba je pro nás nesmírně důležitá, protože nám pomáhá neustále revidovat a optimalizovat naši nabídku. Naším cílem je nabídnout vám výběr vín, který je autentický a příjemný. Je nám líto, že výběr vín nemusel splnit vaše očekávání. V takových případech bychom vás rádi ujistili, že nám můžete zbývající láhve bezplatně vrátit a získat zpět plnou částku. Je pro nás důležité, abyste našli víno, které přesně odpovídá vaší chuti." prosím obraťte se na náš zakaznický servis , aby jsme situaci vyřešili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Místo slevy jsem zapaltila navýšenou cenu za polovinu sve objednavky :-(

    Nic moc, už jednou se mi stalo, že mi neposlali dárek, který jsem si objednala a zaplatila - lahev navíc za zvýhodněnou cenu. Ale poslední objednávka teda mazec - objednala jsem si 10 lahví primitiva ve zvýhodněném balíčku 2x a využila jejich slevový voucher. Víno dorazilo jen 1x a za cenu navýšenou na (původní nezvýhodněnou), takže jsme ve finále po použití slevy zaplatila o 400 více, než byla promovaná akce...

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, pokud Vám nebyla doručena kompletní objednávka. Rádi celou situaci neprodleně prověříme a nalezneme vhodné řešení k Vaší plné spokojenosti.

    Prosím, kontaktujte náš zákaznický servis, abychom mohli vše co nejrychleji vyřešit. Naší prioritou je Vaše spokojenost a uděláme maximum pro to, abychom Vám poskytli co nejlepší služby.

    Těšíme se na Vaši zpětnou vazbu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • za celkem slušnou cenu ucházející vína
    • dárkový voucher by měl obsahovat info o nákupu nad 2tis. Kč, jinak je nepoužitelný. Vzhledem k nastavení cen u degustačních balíčků se jedná o průhledný marketingový tah, který leda každého "nadzvedne"

    Dají se vybrat celkem dobrá vína za nízkou cenu, doručení bylo bleskové a vína došla v pořádku. Bohužel má obchod převážně negativní recenze, pak začne klient pochybovat - možná je to vloženými vouchery, které dostávám hojně i na jiných akcích - zřejmě forma podsouvané reklamy. Tím pak pochybuji o kvalitě vína...

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu, které si velmi vážíme.

    Mrzí nás, pokud došlo k nejasnostem ohledně uplatnění Vašeho slevového voucheru. Rádi Vám poskytneme veškeré potřebné informace a pomůžeme situaci vyjasnit. Neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis, kde Vám rádi poradíme a zajistíme, aby vše proběhlo k Vaší spokojenosti.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou a jsme zde, abychom Vám poskytli co nejlepší podporu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    upozorňovala jsem ujisštovala se písemně a byla pisemne 2x ujištěna od společnosti, že mnou uvrdena doručovací adresa je ok (byla do zaměstnání) a pak mi zboží 15kg balik dorazil do bydliště,kde jsem být nemohla.Autem nedisponuji a balik byl PPL (i tak dekuji PPL) nakonec tak daleko, že to vše jen komplikovalo a zbytečně celou věc.Kdyby ta adresa byla ok,jsem v pohodě, přišlo by to a já si po částech odvozila.Jsem zklamána.

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši upřímnou zpětnou vazbu. Hladké odeslání je jedním z našich nejdůležitějších zájmů, a pokud to u vás nefungovalo, určitě to musíme dále prozkoumat. Obraťte se prosím urychleně na náš zákaznický servis, abychom problém objasnili - určitě od Vás budeme potřebovat více informací.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vino objednáno jako vánoční dárek, zaplaceno, bohužel objednávka nedorazila, komunikace není.

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši upřímnou zpětnou vazbu. Hladké odeslání je jedním z našich nejdůležitějších zájmů, a pokud to u vás nefungovalo, určitě to musíme dále prozkoumat. Obraťte se prosím urychleně na náš zákaznický servis, abychom problém objasnili - určitě od Vás budeme potřebovat více informací. Pokud se zásilku nepodaří najít, samozřejmě ji z našeho skladu odešleme znovu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo objednaných vín primitivo mně dorazila nealkoholická vína, jakési nealko produkty . za mne je to normální podvod ( 8 lahví nealkoholických vín a čtyři láhve nealkoholického nápoje) . tak to jsem si neobjednal. bylo to prezentováno jako červená vína primitivo.
    otřesné.

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši upřímnou zpětnou vazbu, které si velmi vážíme.

    Mrzí nás, pokud jste neobdržel vína, která jste si objednal. Rádi celou záležitost neprodleně prověříme a nalezneme pro Vás co nejvhodnější řešení. Prosíme, kontaktujte náš zákaznický servis, kde se Vám budeme plně věnovat a zajistíme nápravu k Vaší spokojenosti.

    Vaše důvěra je pro nás klíčová a uděláme vše pro to, abyste byl s našimi službami plně spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednávka byla doručena včas, jak uvedl obchod, ale po otevření krabic s vínem jsem oněměla. Myslela jsem si, že šestice vín bude alespoň v nějakém kartonovem boxu s logem VinoKral, a nenapadlo mě, že budu muset ještě dokupovat nějaké ozdobné tašky, abych vytvořila dárkové balení.Vino, které jsem dostala jako dárek navíc mi chutnalo jako víno okolo 70, -Kč. Uvidíme co řeknou na jakost vína obdarovaný.co mě ještě hodně zarazilo, že vína mají šroubovací uzávěr a ne špunt
    To by zcela určitě u prvotřídních vín být nemělo.celkove jsem velmi zklamaná.

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu . Zásadně zasíláme v neutrálních, ale bezpečných kartonových krabicích. Bohužel nenabízíme samostatné dárkové balení ani blahopřání, i když je zcela pochopitelné, že dárková zásilka by měla být doprovázena samostatnou informací.

    Můžeme vám však sdělit, že naše zásilky neobsahují fakturu a že adresu pro doručení si samozřejmě můžete zvolit sami.

    Do budoucna bychom to však rádi zlepšili. Tuto možnost jsme již prověřili, ale zatím ji nejsme schopni realizovat v praxi. Vzhledem k tomu, že odesíláme velmi vysoký počet zásilek, není taková jednoduchá změna bez dalšího možná. Na zavedení tohoto procesu však již pracujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objadnana vina jsou nekvalitni. Cena neodpovida kvalite.

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Děkujeme vám za vaši cennou zpětnou vazbu. Vaše upřímná zpětná vazba je pro nás nesmírně důležitá, protože nám pomáhá neustále revidovat a optimalizovat naši nabídku. Naším cílem je nabídnout vám výběr vín, který je autentický a příjemný. Je nám líto, že výběr vín nemusel splnit vaše očekávání. V takových případech bychom vás rádi ujistili, že nám můžete zbývající láhve bezplatně vrátit a získat zpět plnou částku. Je pro nás důležité, abyste našli víno, které přesně odpovídá vaší chuti." prosím obraťte se na náš zakaznický servis , aby jsme situaci vyřešili

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Víno neodpovídalo kvalitou ani cenou. Některá vína chutnala jako nejlevnější vína ze supermarketu.

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Děkujeme vám za vaši cennou zpětnou vazbu. Vaše upřímná zpětná vazba je pro nás nesmírně důležitá, protože nám pomáhá neustále revidovat a optimalizovat naši nabídku. Naším cílem je nabídnout vám výběr vín, který je autentický a příjemný. Je nám líto, že výběr vín nemusel splnit vaše očekávání. V takových případech bychom vás rádi ujistili, že nám můžete zbývající láhve bezplatně vrátit a získat zpět plnou částku. Je pro nás důležité, abyste našli víno, které přesně odpovídá vaší chuti." prosím obraťte se na náš zakaznický servis , aby jsme situaci vyřešili

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Již druhá objednávka kdy přišla jiná vína než byla v nabídce,kdy dorazily nejen jiné značky ale i místo objednaných bílých vín byla růžová.

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši upřímnou zpětnou vazbu, které si velmi vážíme.

    Mrzí nás, pokud jste neobdržel vína, která jste si objednal. Rádi celou záležitost neprodleně prověříme a nalezneme pro Vás co nejvhodnější řešení. Prosíme, kontaktujte náš zákaznický servis, kde se Vám budeme plně věnovat a zajistíme nápravu k Vaší spokojenosti.

    Vaše důvěra je pro nás klíčová a uděláme vše pro to, abyste byl s našimi službami plně spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vcasne doruceni
    • Zakoupene vino je podprumer italskych vin za par euro

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Děkujeme vám za vaši cennou zpětnou vazbu. Vaše upřímná zpětná vazba je pro nás nesmírně důležitá, protože nám pomáhá neustále revidovat a optimalizovat naši nabídku. Naším cílem je nabídnout vám výběr vín, který je autentický a příjemný. Je nám líto, že výběr vín nemusel splnit vaše očekávání. V takových případech bychom vás rádi ujistili, že nám můžete zbývající láhve bezplatně vrátit a získat zpět plnou částku. Je pro nás důležité, abyste našli víno, které přesně odpovídá vaší chuti." prosím obraťte se na náš zakaznický servis , aby jsme situaci vyřešili

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Když si objednám víc jak jednu krabici tak mi to přijde nadvakrát takže na jednu objednávku musím být doma a čekat dva dny. Někdy objednávka přijde za čtyři dny jindy za dva týdny a tak je pro mne těžké objednávku načasovat tak abych byl určitě doma což je i tento poslední případ. Objednávku jsem učinil ve čtvrtek a předpokládal jsem že osm dní na doručení je doba dostatečná. Objednávka ovšem ještě nedorazila a já zítra odjíždím pryč,doma budu opět až ve středu a tím pádem nemám sebemenší tušení jak to s doručením dopadne. Předpokládal jsem,že logistika odeslaní objednávky která obsahuje víc krabic tak aby k zákazníkovi dorazila v jeden den není nic složitého obzvláště pro firmu která se tím zabývá. To byl ovšem můj omyl

    Reakce obchodu Vinokral.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši upřímnou zpětnou vazbu. Hladké odeslání je jedním z našich nejdůležitějších zájmů, a pokud to u vás nefungovalo, určitě to musíme dále prozkoumat. Obraťte se prosím urychleně na náš zákaznický servis, abychom problém objasnili - určitě od Vás budeme potřebovat více informací.