Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktualizuji zbozi skladem vs.vyprodane

    Reakce obchodu Vingo

    Velice se omlouváme za to, že jedna z položek z objednávky nebyla v době, kdy paní objednávala, skladem v dostatečném množství. Také se omlouváme za to, že tato informace nebyla uvedena na stránkách. Systém evidence zásob se snažíme ve spolupráci s našimi dodavateli stále zlepšovat. Děkujeme za pochopení, Martin Z. :)

  • Nedoporučuje obchod

    Nemohu doporučit ani nedoporučit. Zboží zatím nemám. Nedodal prý výrobce.

    Reakce obchodu Vingo

    Paní si u nás objednala zboží (stojánek na noviny), které bylo bohužel hodinu před její objednávkou vyprodáno. Nabídli jsme alternativu k jejímu výběru nebo možnost vyčkat než naskladníme ten samý druh. Dostali jsme odpověď, že paní ráda počká, že jí to nevadí. Zboží posíláme hned, jak bude skladem. S pozdravem Martin

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží nehezky spletené, protí popraskané.

    Reakce obchodu Vingo

    Protože se paní nelíbilo provedení koše, nabídli jsme jí výměnu za jiný. Dostali jsme odpověď, že koš vyměnit nechce, že dobře slouží, jen že spletení proutků není 100% pravidelné.