Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Na stránkách firmy bylo uvedeno v květnu 2020 datum doručení 18. 6. Poté se změnila doba na 29.6., dodnes mi zboží nedorazilo. Nikdo nereaguje. Tato firma pusobí nedůvěryhodně.

    Reakce obchodu Vingo

    Paní zákaznice neuvádí zcela pravdu. O posunu termínu dodání zboží byla informována dvojící emailů a jedním telefonátem. K posunu termínu dodání zboží opravdu z naší strany došlo. Zboží je naložené na lodi, která do Evropy pluje cca 6 týdnů. Bohužel tato loď nabrala více než týden zpoždění. Omlouváme se, že jsme avizovali datum, které kvůli zpoždění dodání zboží nejsme schopni již dodržet. Předem děkujeme za pochopení a trochu schovívavosti, protože ne všechno ještě funguje tak, jako před pandemií Covid19.

    Martin Z.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na roletě rozbity závěsný trojůhelník, śnůra na stahování o polovinu kratší, musela jsem jí nastavovat, v roletě díra 4x4 mm

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala som si tieniacu bambusovú roletu 2 ks, pri objednávke sme sa dohodli že úhrada za tovar bude pri prevzatí tovaru. Stalo sa, aby som úhradu urobila vopred takže dňa 6.5. som uhradila spolu 38,- EUR. Žiaľ nedostala som ani odpoveď ani tovar, počkám ešte tento týždeň a potom to budem riešiť. Ale dúfam že mi tovar bude zaslaný. Ľubica

    Reakce obchodu Vingo

    Paní zákaznice udělala objednávku 27.4.2020, zvolila platbu přes platební bránu, ale úhradu neprovedla. Platba dorazila až po 10 dnech po dvou emailech, ve kterých jsme zákaznici upozornili, že objednávka není uhrazena. Objdenávka bude expedována dle současné dohody se zákaznicí.

    Martin z vingo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod zcela v pořádku,zboží nekvalitní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, zaplaceno převodem, potvrzení objednávky obchodem a po 11 dnech nic ....

    Reakce obchodu Vingo

    Bohužel pan zákazník zadal špatný variabilní symbol a platba se nám automaticky nespárovala. Zboží jsme z tohoto důvodu neposílali. Omlouváme se, že jsme si nevšimli platby se špatným variabilním symbolem a platbu nespárovali s objednávkou ručně.
    Vše by mělo být napraveno a zboží z objednávky odesláno.
    Martin z vingo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží není kvalitni,je odbyté !

    Reakce obchodu Vingo

    Paní zákaznici bylo telefonováno, abychom zjistili, jaké mělo zboží vady. Jednalo se o lucernu za 99 kč, která měla vady lakování. Byla nabídnuta výměna, či vrácení peněz. Zákaznice zvolila vrácení peněz. Ty jsme jí ihned odeslali. Za oděrky na lakování se omlouváme a zpřísňujeme kontrolu zboží při balení, aby se toto již nestalo.
    Martin z vingo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit zboží, NEDORAZILO

    Reakce obchodu Vingo

    Zboží zatím nebylo odesláno, protože paní Eva zvolila platbu převodem, avšak peníze na náš účet zatím nedorazily. Zkoušeli jsme paní Evu telefonicky kontaktovat, bohužel zatím neúspěšně.
    Martin z vingo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Produkt je kvalitní,Jedná se o ratanové křeslo,závěsné.Bohužel v ceně přes 5000 není dodán popruh,nebo lano ,řetěz na věšení.Podstavec pod křeslo se cenou blíží 4000 kč.To je prostě moc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velice dlouhá dodací lhůta,reakce dodavatele až po moji urgenci

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    zboží bylo bez návodu a bez reklamačního listu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neshoduje se s vyobrazeným produktem na stránkách obchodu
    • Příliš subtilní dno podnosu a příliš nízké bočnice
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím se nikdo neozval a zásilka nedošla.

    Reakce obchodu Vingo

    Dobrý den, tato zákaznice bohužel zboží nezaplatila, proto jsme jí nemohli objednávku zaslat. Snažili jsme se zákaznici opakovaně kontaktovat. Znovu jsme zaslali informace pro platbu (zákaznice zvolila platbu kartou přes platební bránu), ale všechny naše pokusy byly bez odezvy. Velice nás mrzí, že zákaznice nedoporučuje náš obchod, chyba však nebyla na naší straně.
    Martin z vingo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekvalitní zboží

    Bambusové rolety mají na jednotlivých lamelach dírky, koncové lišty jsou popraskané a závěsy nejsou nanýtovane stejně, tudíž roleta je nakřivo.

    Reakce obchodu Vingo

    Panu Lubošovi jsme se omluvili za nekvalitní zboží, které mu bylo zasláno a nabídli výměnu za rolety bez vad. Byli jsme však odmítnuti, protože pan Luboš si rolety upravil a chce si je ponechat.

    Ještě jednou se tímto omlouváme, tým Vingo.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlost ,milé jednání.Zboží neporušené a dobře balené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybné informace

    Reakce obchodu Vingo

    Zboží, které zákaznice objednávala není v současné chvíli skladem. Informace o datu, kdy bude zboží znovu dostupné, je uvedena na stránkách, hned vedle položky, kterou zákaznice objednávala. Zákaznici bychom se chtěli omluvit za to, že jí po odeslání objednáky, dorazil automatický email, ve kterém informace o nedostupnosti zboží nebyla znovu uvedena.
    S pozdravem Vingo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Košíky odpovídali tak 3 jakosti nejsem spokojen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zrusil mou objednavku na bambusovou roletu, kdyz jsem si vybrala kde si zasilku vyzvednu.....z duvodu, ze je zasilka NADMERNA.....nerozumim co je na bambusove rolete 100cm x 150cm nadmerne!

    Reakce obchodu Vingo

    S paní Irenou došlo k nedorozumění a její objednávka stornována nebyla. Pouze byla informována o tom, že na Zásilkovnu jsme omezeni rozměrem - max. délka může být 70 cm po zabalení (tak jak uvádíme v informacích o dopravě). Paní Ireně byl odeslán email s náhradními možnosti dopravy (celkem 4 možnosti). Bohužel nereagovala...Nyní je již vše v pořádku a roleta vesele cestuje k zákaznici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • U klobouků zde prodávaných není uvedena velikost, takže kupujete zajíce v pytli, tak se bohužel chovají i jiné e-shopy s klobouky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaolatila jsem zboží a až po zaplacení přišla omluva,že není....trochu netypické,,,dojde?? nedojde????

    Reakce obchodu Vingo

    Velice se paní omlouváme, špatně se nám propisuje dostupnost skladových zásob od dodavatele do našeho systému. Na nápravě se intenzivně pracuje. Paní jsme o tomto problému informovali a nabídli okamžité vrácení peněz. Nové zboží dorazí během jednoho týdne, proto se paní rozhodla, že peníze vrátit nechce a že počká na novou dodávku zboží. Ještě jednou se za zpoždění omlouváme. Martin z Vingo.cz