Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod neumožňuje výmenu tovaru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nesouhasí rozměry objednávky s dodaným zbožím.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé doručení
    • sice je uvedeno že odstín rolety se může MÍRNĚ lišit...ale my máme rolety vedle sebe DOST světleší je to hodně vidět i z dálky. Takže nevím co s tím, jestli vráti či nechat a doufat že si to tak nějak sedne... poslala jsem dotaz na obchod a zatím bez odezvy.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Byl jsem zklamaný Z kvality zpracování. Dřevo nebylo obroušené a nátěr nebyl také nic moc.

  • Nedoporučuje obchod

    • Dobrý den moc dlouho vám to trvá s dodáním zboží, příště si od vás už nic neobjednám sbohem

    Reakce obchodu Vingo

    Omlouváme se, že se nám kvůli zpožděným dodávkám zboží od dodavatelů prodlužují dodací termíny.
    Martin z vingo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bez komunikace ze strany obchodu. Na internetu maji dodani behem dvou dnu, avsak zbozi po tydnu nedorazilo a zadna informace o jeho moznem dodani/zpozdeni
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Byla jsem překvapená,že stínidlo došlo nepoškozené.Proč?V přepravní krabici se volně pohybovalo,vůbec nebylo zajištěno proti pohybu.
    Bublinková folie umístěním nemohla zajistit nepohyblivost-byla volně hozená.Prostírání taktéž leželo na dně krabice různě zpřehýbané.
    Celkově:nedostatečně zabaleno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlá komunikace v moderním přátelském duchu

    Dodané zboží bylo doručeno částečně poškozené. Po opakované reklamaci nedošlo ani po cca 2 mesících k nápravě - vyřízení reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod OK, výrobek podprůměrný, v 11 letech jsem vyráběl budky pro ptáky daleko kvalitněji !!!!
  • Nedoporučuje obchod

    proutěný koš bezmála za 1000,- Kč má tak křivé dno, že se chová jak houpačka, ať ho zatížíte nebo ne. Navíc barvy na eshopu a ve skutečnosti absolutně nesouhlasí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel mi požadavekbna ohodnocení nákupu, přičemž vlastní objednávka je doposud nevyřízaná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den tá veľka roleta 100x150cm má veľké medzeri az 3 cm na viacerich miestach.Rada by som to vrátila alebo vymenila za iný tovar .A ta mala roleta vysí vo vzduchu 15cm od okna ked je otvorena ventilačka.Vôbec nie som spokojna .Chcela by som tovar vrátit.Dakujem

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Neaktualni a neodpovidajici popisky
    • Nekompletni foto galerie
    • Nekvalitni zpracovani

    Z toho to obchodu jiz nikdy vice nenakupuji, jsem s dodanym zbozim dosti nespokojen.

    Reakce obchodu Vingo

    Mrzí nás, že se zákazníkovi zaslaný produkt zcela nezamlouval. Nabídli jsme mu výměnu za jiné zboží nebo vrácení peněz, i přesto, že byl zaslaný produkt dle našeho názoru zcela vpořádku. Zákazník nás však odmítl a produkt si ponechal.

    Martin z vingo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    zboží bylo velmi nekvalitně provedeno

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • doručení do týdne
    • koš není kvalitní, na prádlo nejde použít, není dobře začištěn, ostré konce. Výplet je řídký, nevím, jak dlouho vydrží. Budu používat na dřevo, tak mi to nevadí. Příště bych nekupovala.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neviem, čo sa deje, ale ratanové kreslo mi ešte nedorazilo. Je už aj zaplatené !
    Humeniková 0903 950 065
    Táborová 6
    Dunajská Streda
    92901

    Reakce obchodu Vingo

    Paní zákaznice byla informována o termínu dodání křesla, které v době objednávky nebylo skladem. Tato informace byla uvedena na webu v době objednávky. Paní souhlasila s avizovaným termínem dodání. Křeslo bude posláno hned, jak jej znovu naskladníme.
    Omlouváme se za delší dodací lhůty, které jsou způsobeny covid opatřeními po celém světě.
    S pozdravem Martin Z.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Ohledně komunikace s obchodem jsem spokojená, ale výrobek co jsem si objednala je propadák.

    Reakce obchodu Vingo

    Mrzí nás, že se paní zákaznici zakoupené prostírání nelíbilo. Prostírání nám bylo zasláno zpět a my jsme obratem vrátili peníze.
    Martin z vingo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po vystavení objednávky na zatemňovací bambusovou roletu a po okamžitém zaplacení kartou, kdy celou dobu bylo mé zboží "na skladě", mi bylo sděleno, že je zboží vyprodáno a bude dodáno za několik měsíců, tj.v prosinci (obj. v srpnu) !!

    Reakce obchodu Vingo

    Paní zákaznici se velice omlouváme za naši chybu, že na webu byla špatně propsána dostupnost zboží. Bohužel v současné chvíli nejsme kvůli výpadkům zásobování schopni nabídnout žádný bližší termín naskladnění daného produktu.
    Martin z vingo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nabízí zboží které nemůže včas dodat.

    Reakce obchodu Vingo

    Velice se omlouváme. Bohužel trpíme ze strany dodavatelů neočekávanými výpadky dodávek objednaného zboží, a proto z naší strany nebylo možné zboží včas dodat. Na nápravě vzniklé situace intenzivně pracujeme.

    S pozdravem Martin z vingo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha dodaci lhuta