Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Krásné zboží
    • Po reklamaci nastřihlé kůže na krytu mi byl zaslán obratem nový
    • Po druhé objednávám kryt na telefon jako dárek i s balzámem na kůži, kryt dorazil. Balzám nikoliv, zatím nereagují.

    Objednala jsem již podruhé a podruhé je něco špatně, poprvé (2roky zpět) to byla nastřihlá kůže na krytu telefonu. Tentokrát mi zásilka nedorazila kompletní a nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi stale nedoslo, i kdyz je zaplaceno. Zadne informace o datu dodani nemam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu nemám ani informaci, že by zaplacená objednávka byla expedována, nebo byla pozdržena. nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží doposud nedorazilo...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už první důležitá věc a tedy dodání 3-6dnů nedodrženo, mezitím jsem pročetl recenze které jsou z 90% negativní, jsem velmi zvědavý co mi nakonec přijde, pokud bude zboží nekvalitní, obratem jej vrátím….

    Reakce obchodu VIDRA brand

    Dobrý den,

    velice se omlouvám za zdržení dodání zboží, produkty jsou vyráběny ručně a občas se stane, že se lehce zpozdíme, každopádně již jsme Vám psali email. Doufáme, že se Vám naše výrobky líbí.

    S pozdravem, Ondřej

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Příliš dlouhá doba dodání
    • Zboží jsem zaplatil předem 23.1 a do poznámky uvedl že ho potřebuji do pátku 27.1. Zatím mne nikdo nekontaktoval a zboží jsem neobdržel!

    Reakce obchodu VIDRA brand

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za zdržení a způsobené nepříjemnosti. Produkty vyrábíme na zakázku a někdy se může stát, že o pár dnů dodání přešvihneme, za což se moc omlouváme, zapracujeme na tom, ať se toto neděje.

    S pozdravem, Ondřej

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • obchodník nereaguje na e-maily
    • zboží je s ohledem na „složitost zpracování“ předražené

    Zboží (opasek) bylo doručeno pozdě - po písemné urgenci.
    Rozměry neodpovídaly objednávce, na opakované písemné urgence se obchodník neobtěžoval reagovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace, nic shrabnou peníze a dál nekomunikují

    Asi jsem přišel o peníze, zatím obchod silně nedoporučuji

    Reakce obchodu VIDRA brand

    Dobrý den, velice se omlouváme za zdržení, zboží vyrábíme ručně a občas se stane, že se lehce opozdíme. Doufáme, že se Vám i přes nepříjemnost ohledně doby dodání produkty líbí. Ještě jednou se omlouvám za komplikace. Ondřej

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží zatím nedorazilo, tak nemohu hodnotit a doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    • Realita se neshoduje s prezentací na internetových stránkách.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Vyrobeno v CR
    • Nesedi datum dodani
    • Barevnost neodpovida realite. Porovnat se neda, nez zbozi prislo, uz se neprodava

    Za me minus hlavne termin dodani. Objednavala jsem vcas, abych stihla narozeniny, prislibeno dodani zacatkem tydne (coz uz bylo po terminu), odeslano ve ctvrtek. Za ty nervy mi to priste nestoji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám už týden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalitní výrobek z pravé kůže
    • Dodací lhůta rozhodne nesedí s realitou

    Objednával jsem zboží 9.12., kdy už nebylo garantované dodání do Vánoc, ale dodací doba byla napsána na 14-15 dní. Zboží jsem potřeboval až po novém roce. Dnes 3.1., téměř měsíce bez 6 dní, zboží stále nemám. Na korespondenci na instagramu nikdo neodpovídá. Chápu že je to ruční výroba, ale když do obchodu zavoláte, řeknou Vám, že objednávky po 8.12. vyřizují až po novém roce. Což nikde nebylo napsáno. Takže se dárku asi nedočkám. Opravdu špatná informovanost. Mám několik výrobků od této společnosti. S kvalitou jsem byl vždy spokojený. Jenom to bohužel vážně v dodání. Což je smutné v dnešní době, kdy každý nakupuje přes internet.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod mě oslovil reklamou na soc. sítích. Bez váhání jsem si nechal personifikovaný řemínek objednat k Vánocům.
    Pochopím, že pro velký zájem, nebylo v silách obchodu/výrobce dodržet v reklamě uvedenou dodací lhůtu. Nicméně za základní lidskou slušnost bych považoval, že o této skutečnosti budeme informováni aniž bychom se museli připomínat.
    Součástí balení (rovněž uvedeno v reklamě) měl být plátěný sáček na řemínek. Ten však spolu s řemínkem nedorazil, a proto jsme na tuto skutečnost obchod upozornili. K “nápravě” nakonec po několika urgencích a týdnech došlo. Jenže obdržený sáček se rozměrem hodí spíše na opasek, možná i boty by se do něj vešly. Na řemínek k hodinkám shledávám však tento za zbytečně velký…
    Řemínek samotný je opravdu hezký, ale monogram jsem si představoval vycentrovaný, jako tomu je na všech propagačních fotografiích. Ač preferuji podporu českých výrobců, je-li to možné, bohužel v tomto případě nemohu hodnotit kladně.