Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne nebylo objednané zboží dodáno. Na to. že musíte zaplatit dopředu a ne až po dodání zboží je lhůta dodání nepřiměřená.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá cena
    • Obchod absolutně nekomunikuje se zákazníky, na lince automat, na mejl odpovídá automat, obratem sice přijde číslo zásilky, ale přepravce ještě další 4 dny zásilku nemá a není na koho se obrátit, zda to celé nebyl nějaký podfuk. Takže celkem trocha adrenalinu - i když s dobrým koncem.

    Viz výše : Obchod absolutně nekomunikuje se zákazníky, na lince automat, na mejl odpovídá automat, obratem sice přijde číslo zásilky, ale přepravce ještě další 4 dny zásilku nemá a není na koho se obrátit, zda to celé nebyl nějaký podfuk. Takže celkem trocha adrenalinu - i když s dobrým koncem.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná komunikace, pokud člověk chce vrátit zboží, tak vůbec nereagují, už je to přes měsíc a stále nemám vrácené peníze za zboží

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    • Nedefinovatelné platební podmínky a nedostupnost kontaktů.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rozsáhlý sortiment
    • neskutečné dodací lhůty - zpracování objednávky 4 dny, dodání po zaplacení dalších 6 pracovních dní

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo plesnivé a nepředvrtané.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    STRASNĚ NEKVALITNE ZBOŽI

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Takže, úložný box, za ty peníze bych čekala jinou kvalitu. Poklop nedoléhá, to znamená, že při prvním dešti mám uvnitř vše mokré. Očka od fólie jsou moc u kraje, tudíž se má tendenci utrhnout. Navíc háčky na fólii jsou rozmístěny křivě, takže se mi ani fólii nedaří nandat. Víko jsem čekala pevnější, například na možnost sezení. Cena absolutně neodpovídá kvalitě a pochybuji, že je zboží z Holandska, viděla bych to na Čínu.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dílenské zpracování naprosto nepřesné, některé díly křivé. Nepasují otvory ve spojích, které se k sobě montují. Laciný výrobek, který se tváří jako luxus. Odpovídající maximálně ceně ve slevě, ale původní cena před slevou je naprosto neadekvátní a spíš marketingově vymyšlená.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dorazila mi neúplná zásilka, co jsem zjistila až po jejím rozbalení. Ve 2 krabicích byly jenom 4 židle a schází mi barový stůl, který měl být součástí zaplacené objednávky. Několikrát jsem jim psala, nedostala jsem žádnou odpověď, nedá se k nim dovolat, číslo nikdo nezvedá, na reklamačním webu prý pořád probíha upgrade. Takže nekomunikují, vzali peníze a já mám místo barového setu jenom 4 židle a nikde se nemůžu dovolat nápravy. Velice neseriózní.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží nebylo dobře zabalené, bylo jen v krabici bez jakého-koli obalu a přišlo poničené. Nemám doposud žádnou odpověď, na můj mail jak se věc dořeší. Na dřevěných madlech křesel byl igelit, který na nich byl ale přilepen a lak je poškozený. Kvalita dodaného zboží tedy zdaleka neodpobídá ceně, kterou jsme zaplatili. Dnes už jsem si jistá, že si přes tuto společnost nic neobjednám.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 12 dnů dodací doba, z Anglie to jsem jde 2 dny.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pokud nějaké jsou, padají díky absenci komunikace
    • obchod absolutně nekomunikuje. NE za 48 nebo 72 hodin,ale vůbec. chodí jen nějaké meily od automatu

    Rozhodně bych si tady již neobjednala. A už vůbec ne s platbou předem. jsem ráda,že jsem platbu chtěla poslat až po odpovědi prodejce. Zbytečně bych se nervovala, že peníze pryč a nikde nic. Od 4.5. jsem se odpovědi nedočkala.Slevový kupon, který mi poslali neměl číslo,tudíž nešel použít. ale především je špatná komunikace.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi ani za 10 dnů nedorazilo. Při telefonátu na zákaznícké číslo byla jenom hláška, že se inovují systémy

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Katastrofa! Na zboží jsem čekala asi měsíc. Vozili ho po částech. Po 3týdnech jsem psala mail že stále chybí jedna bedna.Kupodivu jsem dostala odpověď že zásilka byla ztracená dopravcem.Ok dorazilo do 10 dnů. Hmm ale bohužel vše plesnivé a shnilé. Tak se snažím dovolat posílat maily ale nikdo neodpovídá a na telefonním čísle už 2týden probíhá změna systému. Haha ha takže máme smůlu a domeček se skluzavkou můžeme koupit jinde.Takže pozor a raději u teto společnosti ne objednávejte..

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba, delší než eshop uvádí

    Nekvalitní výrobky, zakoupil jsem lavici za 2500,dřevěné nohy orýpanē,špatně natřené, polstr ze spodu přisponkován,jak Čīna,možná to i je,ale tam bych to koupil daleko levněji! Zklamání.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jste podvodníci,navíc nereagujete na reklamace,nezvedáte telefon

    Vřele doporučuji Všem nic od Vás nekupovat.Na to co prodáváte jste až
    moc drazí.A ty hvězdičky co jsou k dotazům zase podvod ani ta půlka
    hvězdičky Vám nepatří ale jinak to nenaskočí.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží sice dorazilo, ale chyběla podstatná část jako je stůl. Takže si máme na co sednout, ale nemáme si kam položit hrnek, atd. Telefon nezvedají, prý z důvodu upgradování, na chat sice odpoví, ale člověk neví, jestli si píše s robotem, na e-maily reagují typem z důvodu zatížení odpovíme do 48 hod., což taky není pravda. Nedoporučuji z důvodu reklamace, která je velice problémová.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • GLS - nejhorší přepravní společnost v Evropě
    • komunikace na bodu mrazu

    5.5.2018 žena objednala dětské hřiště. Mělo dorazit 6 balíků. GLS dodala 4 z nich, zjevně jen dřevěná prkýnka a dřevěné součásti. Skluzavka, houpačky, spojovací díly nikde. Neochotně jsem tedy balíky převzal a už začal větřit, že místo dětské radosti bude moje na..nost. Stejně jako u ostatních, automatická odpověď na mail že nestíhají odpovědět (při tom chaosu co zjevně předvádí tento obchod se ani moc nedivím), což považuji za absurdní v základu, ale budiž, když myslíte, že je to profesionální v největší objednávkové sezóně jak sami píšete...ok. Telefonní linka musí být upgradována nejméně na teleport nebo na co, protože měsíc upgradovat telefon, upgrade na CISCO trval v dost velké firmě pár dnů v několika lidech, takže to bude asi taky trochu pohádka ne..? Chat jsem ještě nezkoušel, neboť jsem bohužel nenalezl kde se spouští...Takže pokud jsem si za tuto cenu zakoupil soubor namořených prkýnek , tak děkuji pěkně, to je za korunu drahé. Pokud dorazí do konce týdne zbytek, tedy to nejdražší - skluzavka atd., pak lze toto považovat za dobrou cenu (ještě jsem ovšem balíky nerozbaloval pro případnou bezproblémovou reklamaci - je více než zjevné, že skluzavka se v nich nenachází). Za mně tedy zatím neutrální spíše nespokojený postoj, myslím, že v dnešní době, a na Evropské úrovní, by měl e-shop těchto rozměrů fungovat bezchybně, ne takto chaotiocky a amatérsky. Zejména co se týče komunikace se zákazníky! Doufejme tedy že si ještě letos budou mít děti na čem zablbnout, místo toho abych já blbnul s právníky, ČOI a PČR...Mimochodem - naprosto nechápu, proč ty objednávky takto nesmyslně dělíte (respektive chápu, dřevo z Polska, plasty z Číny, spojováky z Tramtárie..) - dodejte to prostě raději později, s řádnou informací, ale 100% objednávky, a ne toto...takle v tom logicky musí vznikat naprostý buřtguláš...a zjevně vzniká denně..

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikují

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL