Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • proražená krabice, poškozené zboží

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, mrzí nás, že jste obdrželi poškozené zboží. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis přes [email protected] a vaši reklamaci vyřešíme do 24 hod. S pozdravem tým vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velmi nekvalitní

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojen a rádi Vám pomůžeme zboží vyměnit, nebo vyřešit Vaší reklamaci. Pracovníci servisu Vás budou brzy kontaktovat. Přejeme Vám zatím hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na svých stránkách obchod tvrdí, že dodá zboží do týdne. Chápu, že ne vždy je to možné, ale po mé objednávce ze dne 23.5, kdy jsem objednal a zaplatil 2 zahradní truhlíky, je dnes, tedy 3 týdny poté stav takový, že jeden truhlík je u přepravce ve skladu a druhý tam ještě nedorazil.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, mrzí nás problém, který nastal a pracovníci servisu již Vaší reklamaci řeší. Omlouváme se Vám! Rádi Vám zásilku pošleme ještě jednou a doručíme co nejdřív. Zatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednávala jsem plachtu na markýzový rám. Plachta je dodávána bez bužírky, která je nutná k připevnění na rám. Pracovnice call centra mě odbyla slovy, že to není jejich problem. V popisu zboží je uvedeno, že lze plachtu přidělat na libovolný rám a o tom, že potřebujete další náhradní díly není nikde ani slovo.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, mrzí nás tahle recenze, protože popis máte na stránce webshopu: Rám markýzy není součástí dodávky; taky je tam jasně psáno v poznámce: Jedná se pouze o samotnou vrchní část markýzy. Dodávka nezahrnuje rám. Jak sama vidíte, vše je jasně napsáno, proto Vás žádáme o opravu recenze, která není pravdivá. Taky bychom rádi upozornili, že disponujeme nahrávkou hovoru, kde je jasný, že Vás nikdo neodbil, pouze Vám pracovníčka vysvětlila, že v popisu zboží tohle není. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem nedostal a peníze nazpět také ne. Už dva měsíce dělají mrtvého brouka.

    Vyhněte se tomuto obchodu.Zboží jsem nedostal a peníze zpátky také ne. trvá to již dva měsíce.Vymáhám peníze prostřednictvím mé banky a peníze stále nevráceny.Telefon neberou,stále upgrade systému.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, mrzí nás, že jsme neobdrželi jeden z Vaších klíčových e-mailů a omlouváme se Vám! Jde o technickou chybu, která nastala v čase reorganizace společnosti a systému. Peníze jsme již odeslali a obdržíte je brzy, děkujeme za trpělivost a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    Stále čekám na modré židle, dorazí?

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, mrzí nás tohle zdržení a jsme rádi, že je reklamace již vyřešena a brzy obdržíte své zboží. Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Z rámů židlí se sypala struska od svařování, která se v podobě železných kuliček rozsypala po podlaze celého pokoje.

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží mi chodí už víc jak sedm dní po částech

    špatná komunikace s obchodem nedodržení termínu doručení zboží chodí po částech

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 48 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod požaduje platbu předem. Platba byla provedena a pak už jenom mlčení. Potvrzení objednávky 23.5.2018 a následné ticho do 4.6.2018. Sledování zásilky stále ukazuje, že zboží je připraveno k odeslání!!!

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 48 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pouze zahraniční účet

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 48 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 týdny

    • asi možná jen cena
    • měsíc trvalo než mi přišlo to správné zboží
    • nefungují telefony, chat omezeně a ještě vám ho vypnout, když řešíte problém, na e-mail odpovídají 1x za 3 dny
    • se zbožím nepřišla faktura, musela jsem si o ní napsat. ani návod, ale nepotřebovali sme ho
    • odvoz špatného zboží - gls přijelo v jiný den než jsem udala

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 48 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10dni od zaplacení zboží jsem nic nedostal a přišel jsem o 1000kč. Telefon nikdo nezvedá a na email neodpovídá.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 48 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulova komunikace. Linka jakoze v udrzbe pri tom na ni zrejme nikdo nikdy neni. Az kdyz jsem vyhrozila kontrolou z COI tak se mi milostive ozvali. Chyba pry na strane me banky ktera platbu prepocitala jinym kurzem a firme prisla castka o 8kc vyssi. A tak mi nemohou zbozi odeslat. Rucni sparovani platby neni mozne a tak mi finance pry poslou zpet. Tak se necham prekvapit.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uplynulo již 10dní a mé zboží nikde. Jsem zklamaný. Do obchodu se nedá dovolat.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem vrátila, ale k dobru musím napsat, že peníze byly v pořádku vráceny.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Levné výrobky
    • Komunikuji na chatu na webu
    • Komunikuji po mailu
    • Prodávají spíše laciné produkty
    • Nefunguje sledování objednávky
    • Drobné nedostatky při nákupu (viz popis)

    Objednali jsme venkovni polstar a masivni ram postele.

    Venkovni polstar dorazil po par dnech, ale prestoze je na obrazku detailu evidentne tkany (viz odkaz nize), dostali jsme misto toho lacinou latku, na ktere byl radoby vzor proste natisteny. Odpoved, ze "v textu nikde neni uvedeno, ze je polstar tkany" povazuju za vykrucovani. Obrazek na webu je soucasti popisu vyrobku a je evidentne lzivy. Jen nechapu, kdo si da tu praci nafotit tkanou latku a prodavat jeji natistenou repliku...
    https://www.vidaxl.cz/e/8718475877974/set-polstaru-pro-zahradni-houpacky-v-modre-a-zelene

    Ramu postele dorazila zatim pouze pulka (uz je to pres tyden). Uvadenou dodaci lhutu 7 dnu tedy obchod nedodrzel. Sledovani objednavky na jejich webu pise chybu. Na mail jsem se dozvedel, ze druha cast je na ceste, tak uvidime.
    Jakost vyrobku je dost tristni. Drevo je spatne slepene (nebo rozlepene spatnou manipulaci), nezacistene (na laku jsou videt kocoury) a jsou videt stopy manipulace ze skladu (dlouhe cary na povrchu, ktere nemohla udelat prepravni spolecnost - obal nebyl z venku porusen - nekdo to proste pri baleni "vzal o roh"). Mimo techto vad na krase, je ram moc krasny a zda se bytelny (nemam zbytek, tak jsem ho jsete nezkousel postavit). Pokud bude ram drzet pohromade, opravim si ho sam a reklamovat ho nebudu.

    Komunikovali jsme po chatu primo na webu i po emailu a na obou reagovali relativne rychle. Telefonni linka mela v dobe reseni problemu vypadek.

    Obchodnici se podle meho nazoru snazi, nicmene prodavaji nekvalitni zbozi (level Cina), informace na webu nesedi s realitou a styl jejich komunikace je spise lidovy, nez profesionalni.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2x odeslané peníze. Vráceny
    • Zvláštní způsob objednání bez faktury a variabilního symbolu.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouha cekaci doba
    • neni moznost zaplatit zbozi az pri doruceni

    Radeji uz ne...az po objednani a zaplaceni zbozi jsem se koukla na internet a same negativni recenze. Nenasla jsem jedinou pozitivni :-(

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    • absolutně aušusový výrobek, odřené panty, dírkatá zadní stěna, křivé šuplíky. Původně jsem chtěla koupit větší a tedy i dražší komodu, ještě,že jsem to neudělala.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Sledování zásilek bylo katastrofální,pořád byla zásilka jako připravená i když už jsem ji měla doma a šla asi týden.