Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží nebylo dodánonajednou, jeden balík byl mokrý

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Velice se omlouváme že jste zboží obdržel mokré.
    Pokud evidujete poškození, prosím obraťte se na náš zákaznický servis.
    Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ačkoliv bylo zboží uváděno skladem, platila jsem okamžitou platbou - kartou, dorazilo za víc jak týden. Bylo to poprvé, co jsem zaplatila kartou a zboží mi nebylo doručeno téměř okamžitě.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den,
    Velmi se omlouváme za nepříjemnosti které vznikly.
    Naše produkty jsou odesíláné z Holandska. 4 pracovní dny jsou předpokládaná doba nikoliv garantovaná.
    Vaši platbu jsme přijali 12.08.2018. Produkt byl odeslán 13.08.2018 a dorazil Vám 20.08.2018.
    Čili je to 5 pracovních dnů od vyexpedování. Za den zpoždění se vám velice omlouváme. Pokud máte jakékoliv problémy, prosím obraťte se na náš zákaznický servis. Rádi Vám pomůžeme. Tým vidaXL.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod se nachází v Nizozemsku, proto si dovoluje
    • vykašlávání na český zákony
    • spolu s nekvalitním produktem dostanete problém reklamace a vrácení

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku, Vaše negativní recenze nás mrzí. Tuto reklamaci již řeší náš zákaznický servis a věříme že ve Vaši spokojenost. Pěkný den, vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo poškozené, a jeho kvalita je katastrofální! Cena výrobku byla 900,- výrobní hodnota tak 100,-. Už nikdy více!

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, mrzí nás Vaše recenze, protože o problému vůbec nic nevíme a zatím k produktu neevidujeme žádnou reklamaci. Mrzí nás, pokud jste obdrželi poškozené zboží, cestovalo až z Nizozemska a proto se to mohlo stát. Již Vás kontaktoval pracovník servisu a rádi Vám zboží vyměníme, to nebude problém. Hezký den, vidaXL.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    V popisu výrobku schází doporučení k čemu je výrobek vhodný a k čemu
    vhodný není. Zákazník to podle obrázku a uvedení parametrů nepozná a při první zkoušce funkčnosti zjistí,že zařízení je pro něj nepoužitelné.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den,
    v popisu je přesně popsáno k čemu je produkt určen. Pokud Vám produkt nevyhovuje, máte 30 dní na vrácení produktu, co jste i využil a právě spolu o tom komunikujeme pomocí emailu.
    Hezký zbytek dne - zákaznický servis vidaXL.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Rychlé jednání a dodání. Nevýhoda je že se nemůže prohlédnout kvalita zboží a celkem provedení v tom případě bych jsi to za ty peníze nekoupila je to velmi nekvalitně vyrobeno a mám velké obavy zda to vydrží aspoň rok

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den,
    každý má jiný názor na kvalitu a proto nabízíme klientům 30 dnů na to, aby jste se rozhodla zda si chcete produkt ponechat.
    Pokud nejste s produktem spokojená, tak nás prosím kontaktujte.
    Hezký zbytek dne - zákaznický servis vidaXL.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace se zakaznickym oddelenim je rychla a v poradku
    • Ztracena zasilka
    • Dlouha dodaci lhuta

    Objednavka ztracena a doruceni bude (asi) az za 8 dni (celkem tedy dodaci doba 18 dni) a kdo vi jestli....

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dodáno pozdě a ještě ne najednou komplet ...ale po částech
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Inzerovaný "Botník z masivního ořechového dřeva" - nekvalitní provedení. Nejedná se o výrobek z masivu!

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste s Vašim nákupem botníku spokojeni. Kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení a pokusíme se najít nějaké společné řešení. S pozdravem tým vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží mi stále po více jak týdnu nedošlo, nemám ráda platby dopředu právě díky takovým komplikacím... jsem zvědavá na další dny :/!

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku, za vzniklou situaci se Vám znovu omlouváme, chyba se stala na skladě a již jsme to spolu vyřešili a platbu Vám zaslali nazpět. S přáním pěkného dne, vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží za více jak týden nedorazilo. Následně byla objednávka zrušena. O dva dny déle objednávka dorazila ale již nebyla vyzvednuta..

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, vzniklá situace nás mrzí, někdy se to může stát, že se balík v mezinárodní dopravě ztratí. Vaši platbu jsme Vám již zaslali nazpět. S pozdravem, vidaXL.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Z dodaného zboží mi chybělo mnoho položek
    • Komunikace je sice normální, ale výsledek mizerný. Buď čekáte týdny na vyjádření, nebo týdny na dodání položek co chybí a stále není jasné jak se k tomu obchod postaví
    • obchod vůbec neví co prodává. Návod na sestavení obsahuje jiné položky, než by servis říká, že měli dodat a ani podle jejich seznamu nedodají správně a i to dodání nesprávných položek trvá 10 dní :)

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že máte takovou zkušenost s naším obchodem. Náš zákaznický servis Vás již kontaktoval a rádi Vám pomůžeme s řešením. Přejeme pěkný den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hezké web stránky
    • Zboží dorazilo po částech a dodání trvalo 2 měsíce od objednání a zaplacení.
    • Nefungující zákaznický servis, nebylo možné se dovolat v daných hodinách. V odpoledních hodinách byla pouze možnost chatu, který většinou "selhal" a nebylo možné dotaz poslat.
    • Velice nevlídné jednání zákaznického servisu - neustále opakování, že "zboží dorazí za 2-5 dnů, poté se opět ozvěte, "toto jsme už řešili, tento dotaz už nepokládejte", "objednávejte si ve více objednávkách méně zboží" - to byla odpověď, když jsem se dotazovala na doručení celé zásilky najednou...
    • Možnost reklamace až po obdržení celkové zásilky (byly nám zaslány špatné opěrky na zahradní židle, jedna židle byla prasklá, další praskla po prvním použití) - reklamace nás nyní čeká):-

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, velice nás mrzí, že máte s naším obchodem takovou zkušenost. Telefonické linky jsou otevřené od 9:00 - 13:00. Zákaznický servis se vždy snaží zákazníkům vyjít vstříc, je nám líto, že jste takový pocit neměla. Reklamace lze vyřídit i pomocí e-mailu, odpovídáme do 24-48 hodin

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží dorazilo nepoškozené. Nábytek je hezký. Dodáno je však vše ke smontování. Dřevo je nekvalitni, povrchová úprava též. Předvrtané otvory je nutno někdy vrtačkou prohloubit, montáž těchto 7 ks zabere hodně času. Některé područky se nevejdou do připravených úchytů, je potřeba je upravit. Vruty, kterými jsou úchyty připevněny, jsou velmi malé a odpadávají při montáži a je nutné použít vruty delší, aby držely. Rozhodně nejde o jednoduchou montáž.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, mrzí nás, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Pracovník zákaznického servisu Vás již kontaktoval.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží přišlo ale některé díry sem musel provrtat některé díly neseděli jako by to dělal amatér

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, toto nás mrzí. Pokud nejste spokojený s kvalitou výrobku, kontaktujte náš zákaznický servis prostednictvím Vašeho vidaXL účtu. Nabídneme Vám řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si dvě křesla s doručením do čtyř dnů ,dorazilo jen jedno křeslo a druhé mi na můj dotaz doručí za osm až deset dní !!! Neskutečné !!

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, za ztracený balík se ještě jednou omlouváme, ikdyž chyba byla na straně dopravce. Dle sledování zásilky Vám nové zboží bylo doručeno za 5 pracovních dní. Doufáme, že nyní je vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • doprava
    • cena odpovida kvalite postele
    • bocni ramy se prohybaji
    • stred co drzi rosty, jsem musel nahradit svym, prohybal se do kraje a tim nicil i rosty a v postate tam byl uplne zbytecny
    • kompletace v jednou osobou byla velmy narocna

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojený s kvalitou výrobku. Náš pracovník zákaznického servisu Vás již kontaktoval s návrhem řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dodání do tydne
    • Zboží nedbale zpracováno ale to obchod neovlivní

    Bezproblémová komunikace i dodání ale zpracování postele o proti ceně jsem zklamán

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den - mrzí nás, že nejste spokojen a za společnost vidaXL se Vám omlouváme. Již Vás kontaktoval pracovník servisu a rádi Vaší reklamaci vyřešíme k spokojenosti. Váš tím vidaXL Vám přeje hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží je nekvalitní, umělá kůže má kazy na viditelných místech a je špatně šitá. Kusy nezapadají do sebe. Budu reklamovat. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den - děkujeme za zprávu a mrzí nás to! Jsme rádi, že jste již kontaktovali servis vidaXL a reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdřív. Průměrná doba reklamace u vidaXL jsou pouze 3 dny! Kolegové Vám nabídnou všechny možnosti, které mají k dispozici - výměna, vrácení, nebo částečné vrácení peněz a pod.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nejdříve jsem pochyboval že dodali všechno -12 dílná souprava jsem myslel, že zabere víc místa (prakticky jenom dvě krabice) - ale po sestavení, kdy tato sedací souprava vypadá jako dětská a vnoučatům se zalíbila, se ani nedivím. Doporučuji přeřadit do výrobků pro děti!

    vcelku rychlé a kompletní dodání ... dospělá cena ale výrobek pro děti

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, mrzí nás tahle recenze, protože přímo u objednání máte produkt kompletně popsán - výška sezení a pod. Tohle je "lounge" sezení - z anglického originálu "odpočívat" - ležet. Pokud by jste si tyhle detaily zkontroloval před objednáním, nemuseli jste napsat negativní recenzi, protože se nejedená pochybení společnosti vidaXL. Obdržel jste přesně to, co jste si objednal.
    Prosíme taky všechny klienty, aby si před nákupem zkontrolovali popis a specifikaci produktu, ušetříte si pak zbytečnou reklamaci, která není chybou naší společnosti. Děkujeme za pochopení - vidaXL.