Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod komunikuje v pohode.ale zboží co bylo dodáno neodpovídá snížené ceně ani zdaleka vyráběl dyletant!ze 4 kusů lvic jsem složil z hrůzou 2 ks. A fungovaly necelé 2 hodiny.malem ostuda v me kavarne. Upadla noha při prvním prosazení.tomu se neříká nábytek.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku.
    Mrzí nás, že nejste se zbožím spokojen, ale jsme rádi, že jsme pro Vás nalzli řešení, které Vám vyhovuje.
    Pokud byste cokoli potřeboval, tak nás neváhejte kontaktovat telefonicky mezi 09:00 a 13:00, nebo na chatě mezi 13:00 a 17:00. Přejeme Vám příjemný den Váš tým vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávku zrušil obchod, že nebylo doplněno referenční číslo, i když jsem poslala výpis ze svého účtu s variabilním symbolem čísla objednávky. Kovové rámy jsem kupovala začátkem léta 3 ks za jednotkovou cenu 1350 Kč, doobjednávala jsem 10.9.2018 1 ks za cenu 1769 Kč, než mi peníze vrátili, zvýšili cenu ještě dvakrát, jednou za 1850 Kč, při dnešním pohledu už za 1999 Kč. Neosobní a nepružné jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    • rozdelene zasilky,to co ma prijit najednou chodi po castech

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, v malém procentě zásilek se muže stát že budou rozděleny, škoda že jste si to nepřečetl jak o tom píšeme na naších stránkách. Děje se to kvuli ochraně životního prostředí, aby jsme při medzinárodních zásilkách využili každý cm v doručovacím vozu a nechodil tak poloprázný. Přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platbu nešlo zaplatit, nesrozumitelné, jak odeslat a to odesílám platby běžně - žádný var.symbol

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, pokud máte potíže s platbou a poskytnuté informace nejsou jasné, náš zákaznický servis Vám vždy rád pomůže. Přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přišlo mi cizí zboží, na dotaz , kdy přijde správné mi bylo napsáno, že nikdy, protože je dlouhodobě vyprodané
    • Obchod dosud nevrátil finanční částku za zboží, které nedodal
    • Obchod hrozí nevrácením celé částky, pokud mu zboží, které mi dodal omylem nepřijde v perfektním stavu, ale třeba zacházení při přepravě asi zákazník moc ovlivnit nedokáže

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den,

    Je nám velice líto že jste obdržela jiný produkt. Po Vaši odezvě, jsme Vás ihned kontaktovali a snažili se to vyřešit.
    Finanční částku jste ještě nedostala protože neproběhlo vyzvednutí kurýrem. Jakmile ho kurýr vyzvedne, čekáme na Vaši odezvu a nemusíme čekat až produkt dorazí k nám a okamžit Vás budeme refundovat. Pokud máte jakýkoliv problém či otázky, prosím kontaktujte náš záznický servis.

  • Nedoporučuje obchod

    • - Kvalitní zboží za nízkou cenu
    • - Obchod nemá českou pobočku, pouze telefonické operátory. Vystaví fakturu na firmu s českým DIČ, ale přitom jako zahraniční firma.
    • - Při výběru do košíku nelze zadat množství, tzn. při objednávání 12 ks je nutno přidávat po jedné a vždy počkat, až se navýšení uloží. Nepochopitelné!

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, jsme eshop sídlící v Nizozemsku a o tom informujeme i na našich stránkách, ohledně otázek k faktúram prosím kontaktujte náš zákaznícky servis, který je k dispozici na telefonu, na chatu i na emailech. Množštví zboží si mužete standardně změnit v košíku na požadované množství 1-12-24 nebo i 48 kusu dle libosti. Přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka dorazila,bohuzel jeden výrobek byl totálně zničen.Dle rady operátory jsem výrobek vyfotila a popsala reklamaci.Do dvou dnů se mi ozvali z reklamaci,ze si Mam dle jejich odkazu najít rozbitou součástku a tu mi pošlou.Odkaz byl nefunkční a Nechapu,kdyz je zničen cely výrobek,Proc Mam vyhledávat jednotlivou součástku.V jiných obchodech je reklamace řešena ihned!Nemam cas resit reklamaci několik dnů ....Uz nikdy zde nenakoupim.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, na poškozené díli které se vám poškodili během přepravy a bylo potřebné zaslat znovu jsme se ptali již 29.08.2014 a ozvala jste se nám až 04.09.2018.Unás jsou reklamace řešené ihned, bohužel rýchlost s jakou snami komunikuje zákazník ovlivnit nemužeme. Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost dodání
    • zboží není kvalitní

    na jedné ze dvou skládacích židlí chybí protiskluzová ochrana

    Reakce obchodu vidaXL

    Mrzí nás že nejste spokojení s naším výrobkem, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis, určitě najdeme uspokojivé řešení. Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bohužel prkna na truhlíky byli pokroucené

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, pokud doručené zboží není v pořádku, kontaktujte vždy zákaznický servis, rádi Vám pomůžeme. Již jsme Vám zaslali e-mail s nabídkou náhradních dílů. Přejeme hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nejprve jsem místo prostěradel dostala pletivo. Obchod slíbil věc napravit a co nejdříve poslat správnou objednávku, tu pak po několika dnech zrušil, že již zboží není k dispozci

    Reakce obchodu vidaXL

    Záměna nás mrzí. Bohužel produkty se z naší stránky prodávají rychle. Platba Vám s omluvou byla zaslána zpět. Příjemný den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto otřesný a neprofesionální obchod s šíleným helpdeskem a zákaznickou linkou, kde si na vás nějaký Slovák bude otevírat pusu a poučovat vás o tom, že oni přece nemohou za to, že se jim někde zdržel kamión. Jednoznačně nedoporučuji. Nemáte absolutně jistotu, že vám zboží vůbec přijde. Jsem zvědav, jestli mi vůbec vrátí peníze. Pokud ne, okamžitě podávám žalobu.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den.
    Je nám líto, že došlo ke ztráte balíku v přepravě. Někdy se to stane. Za situaci jako e-shop opravdu nemůžeme, oficiálně jsme se Vám omluvili a peníze Vám byly již vráceny. Zákaznický servis vidaXL.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádné další informace o přepravě. GLS má zásilku zaregistrovánu již devět dní.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den.
    Je nám líto, že došlo ke ztráte balíku v přepravě. Někdy se to stane. Po komunikaci se zákaznickým centrem jsme Vám odeslali náhradní balík. S pozdravem: Zákaznický servis vidaXL.

  • Nedoporučuje obchod

    Pokud nejste schopni zboží dodat, tak neposílejte dotazník spokojenosti.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený pane, mrzí nás, že jsme Vám museli vrátit vaši platbu, jelikož se zboží v mezičase vyprodalo. Můžete nás znovu kontaktovat do měsíce v případě zájmu o zboží a potvrdíme, zda bude opět skladem. Děkujeme za pochopení, tým vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • výhodu neznám
    • Doručení 6 dnů

    Výrobek totalní zmetek.... lis na ovoce který nelisuje..... :-D

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, mrzí nás Vaše recenze. Vaši reklamace již s Vámi řešíme, může se stát, že jste obdržel vadný produkt od výroby. Pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednávala a platila 17.8. a do dnešního dne, tj. 28.8. zboží nedorazilo a ani z obchodu se nikdo neozval. Teprve po kontaktování jsme zjistili, že zboží nebylo vůbec vyskladněno. Po špatném přístupu jsem objednávku raději zrušila.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den. Omlouváme se Vám ještě jednou - problém nastal v tzv. inaktivním štítku dopravce. Dobře, že jste zásilku reklamovali - doručení do ČR normálně trvá do 5 pracovních dnů. Peníze jsme Vám samozřejmě okamžitě vrátili na Váš účet. Prosíme taky jiné klienty, aby nás kontaktovali, pokud neobdrží zprávu od dopravce. Děkujeme za pochopení, expedujeme denně tisíce balíků a chyby se snažíme odstranit co nejdřív. Vaše vidaXL.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží objednáno v16.8.2018, dorazila pouze část (postel, bez matrace). Postel ve stavu se 3 závadami - suky na postele, prasklé dřevo nosné části, rýha na hlavní pelesti. Matrace stále nedorazila, 2x volání na linku, nikdo neví kde je matrace, 5 dní ležíme s manželem na zemi, jelikož postel je již smontovaná a matrace měla dorazit druhý den pak, zatím bezúspěšně. Nespokojenost, doufáme ve finanční kompenzaci za poškozenou postel a nedodržení lhůty dodání matrace.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Veli ce omlouváme za nepříjemnosti.
    Prosím obraťte se na náš zákaznický servis a my Vám rádi pomůžeme.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    Nebudeme nic platit předem na účet, hlavně v takové sumě peněz.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Jsme zahraniční firma a k tomu abysme mohli zpracovat Vaši objednávku potřebujeme pouze platbu předem.
    Je nám to velice líto že Vám tato metoda nevyhovuje.
    Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo poměrně rychle,ale kvalita výrobku neni v pořádku. Neúplná kování. Nepřesné sestavení. Bylo nutné poupravit.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den,
    Mrzí nás že jste obdržela vadný výrobek.
    Prosím kontaktujte náš zákaznický servis a my Vám rádi pomůžeme.
    Můžeme Vám nabídnout zajímavou slevu nebo výměnu.
    Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali spatne dily a tak sem to musel sam balit a zasilat kurierem naspatek

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Je nám to velice líto že postel nevypadala tak jak jste očekával.
    Po reklamaci jsme Vám zdarma zaslali kurýra aby vyzvedl nevhodné zboží.
    Pokud máte ještě nejaké přání, prosím napište nám na náš zákaznický servis. Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná neboli katastrofální komunikace při reklamaci.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Velmi nás mrzí tato nepříjemná situace, avšak na emaily odpovídáme chronologicky podle data přijetí.
    Vaši reklamaci jsme zpracovali do 2 pracovních dnů.
    Přejeme hezký den.