Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaplacená objednávka, dorazila jen její část - výrazně levnější. Dražší část, údajně předaná přepravci k přepravní společnosti zatím nedorazila.
    Obchod NEKOMUNIKUJE žádnou cestou, nefunguje telefon ani mail a další možnost neexistuje.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží bylo poškozeno , a nikdo nereaguje na reklamaci.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná kvalita zboží

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • levné- relativně
    • extrémně špatné zpracování výrobku- montážní otvory na špatných místech , některé opravované nebo poškozené části - pak nalakované , švy na potahu altánu nedokončené a párají se hned při první instalaci. Návod na sestavení nepoužitelný- nepřehledný , dopisováno rukou a pak tisk , celkem 6 obrázků na sestavení houpačky a altánu

    Levné , ale velmi nekvalitní .

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    ZBOŽÍ ZATÍM NEDORAZILO VŠECHNO, JE TO JIŽ VÍC NEŽ 10 DNŮ A NEMÁ STÁLE 3 KŘESLA. KOMUNIKACE PŘES MAIL NEBO TELEFON ABSOLUTNĚ ŽÁDNÁ.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, jako nekvalitní ( vnitřní polštář je nepoužitelný, náplň uvnitř polštáře je nějak spečená do koule a vůbec to nejde rozklepat, musí se to celé rozpárat a asi dát nová náplň, takto je to nepoužitelné) jsem v den dodání reklamaovala, dosud mi nikdo neodpověděl, je to již týden !!!

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nekvalitní výrobek, komplikace z dopravou výrobku

    Výrobek nekvalitně naimpregnován. Nevhodně zabalen (do streč folie) ještě zřejmě vlhký a tudíž se na jednotlivých dílech objevila plíseň. Chybí návod na sestavení.
    Firma zajišťující dopravu (GLS) informuje zákazníka dvě hodiny před vlastním dodáním !!

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo kompletní, bez informace o tom jak bude dodávka doručena.
    • Platba předem

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    • Došla nám jen část objednávky a druha zatím nikde. První část došla do tří dnů a druha po dvou týdnech stále nikde.... Nikdo se mnou nekomunikuje! Telefon stále hlásí upgrade, na chat nikdo neodepisuje a na mail mi došla automatická odpověď a už nic víc!

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem si objednal 12.4.2018, zaplatil a ještě nic nepřišlo.
    Velká nespokojenost....

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • dodací lhůta
    • komunikace

    26.4.2018 jsem si objednal zboží a dnes 7.5.2018 o něm nic netuším.
    Na dotaz v obchodě ze dne 3.5.2018 mi napsali "Pracujeme v XL rychlosti, abychom Vám co nejrychleji odpověděli, proto Vás prosíme o trpělivost a ujišťujeme Vás, že to bude co nejdříve, jak to bude lidsky možné. Na Vaše žádosti budeme postupně odpovídat od 48 do 72 hodin." a zatím nic. Je pravda, že cenově je obchod přívětivý, ale co je to platné, když zboží zaplatíte a ono se dál nic neděje.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem zrušila a proto nemůžu hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, telefon zveřejněny na stránkách Vida. XL nefunguje, zboží mám zaplacené a nikdo se mi již 13.den po objednání neozyvá...

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikuji, na zbozi cekam uz pres 14 dni.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neuvěřítelné,jak se můžete ptát zda jsem spokojen ze zbožím když ho ještě nemám,to je známka toho že ruka neví co dělá noha,šílené,po deseti dnech nevím kde umyvadlo je,váš telefon je nefunkční,na dopisování s Váma čas nemám,žádal jsem vás o vrácení peněz taky bez reakce,ještě počkám pár dní a začnu to řešit!To přeci nemyslíte vážně že mám čekat na podělaný umyvadlo do nekonečna,v pondělí si jdu koupit do obchodu jiný protože si nehodlám už 10dní umývat ruce v kýblu..Takže jistě chápete že mé hodnocení je velké mínus jediné pozitivum je že počáteční komunikace do zaplacení byla dobrá..ale jen z mé strany, peníze jsem Vám zaslal okamžitě.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Postel nekompletní a obchod nereaguje a nelze se dovolat. Budeme řešit právní cestou

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Široký sortiment, zajímavé zboží, nízké ceny
    • Dlouhá doba dodání, zboží bylo přivezeno bez jakéhokoliv upozornění, sledování zásilky nezafunguvalo

    Skutečné rozměry půdorysu dodaného domečku neodpovídají náčrtku v nabídce, místo 204 x 204 je rozměr 180 x 200, paleta pravděpodobně ležela někde venku, dříví je mokré, některé díly i plesnivé, sloupky a latě zkroucené, prasklé podlahové prkno, řezané plochy nejsou začištěné, pravděpodobně řezáno tupým nástrojem, rozměry na délku i šířku jsou u většiny dílů o pár milimetrů kratší než uvádí návod k sestavení. Očekávali jsme jinou kvalitu.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážený zákazníku,
    Hluboce nás mrzí, že jste s našimi službami nebyli spokojeni, rádi bychom využili příležitosti k vyřešení problému společně s Vámi.
    Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky e-mailem na adrese [email protected], nebo pomocí účtu vidaXL. Na žádosti a e-maily servis odpovídá do 72 hodin, v pracovních dnech. Prosíme o trpělivost, jelikož žádosti vybavujeme chronologicky.
    Děkujeme za vaši důvěru a přijměte naše upřímné ospravedlnění za případné nepříjemnosti, které jsme mohli způsobit.
    Přejeme Vám skvělý den,
    vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Klec je lehke konstrukce, jednoducheho navodu pro montaz
    • Zbozi prislo v ruzne dny, coz znemoznilo stavbu klece
    • Zbozi bylo poskozeno prepravou tak, ze se muselo klestemi a kladivem rovnat - nedostatecne zabezpeceni pohybu zbozi v krabici, zadne vystani zbozi v krabici
    • Zbozi je vyrobeno horkou jehlou, vsude jsou velmi velke a ostre otrepy, ktere se opet musi odtranovat slozitym zpusobem, cimz pak nasleduje poskrabani vyrobku
    • Pletivo voliery je pouze razeny plech, ktery je nasledne roztahnut, oka jsou velmi ostra i ruce cloveka, proto je ohrozeno zdravi zvirete, ktere prijde do kontaktu s pletivem
    • Cele pletivo bude muset byt nahrazeno pletivem standartnim, ktere musim dokoupit zvlast, tudiz budou extra naklady a prace nez se klec vubec zprovozni

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl s nákupem klece spokojen. Mohlo se jednat o vadný výrobek. Měl jste právo produkt reklamovat bez zásahu kleštěmi. Nyní již tato reklamace není možná, ale můžeme Vám popřípadě poslat nějaké díly. Prosim kontaktujte náš zákaznicky servis přes [email protected]. Pěkný den, vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    • Nekomunikují. Není kam zaslat zboží při vrácení.

    Dorazila mi židle, která byla označená jako barová, avšak barvá židle má min. 78 cm a tato má maximální výši sedu 56 cm. Už 6 dnů se snažím dohodnout na vrácení zboží, lae vždy mi jen přijde automatická odpověď, že jsou zaneprázdnění. Na webu není uvedená adresa, kam můžete zboží odeslat. Přišel mi jeden email, že výše sedu byla uvedená, ale to je jedno, i kdyby zboží neoznačili klamavě jako barová židle, na vrácení mám 14 dní, tak doufám, že se nakonec ozvou a nebudu to muset řešit s právníkem.

    Reakce obchodu vidaXL

    Vážená paní, mrzí nás Vaše recenze, ale musíme upozornit, že se nezakládá na pravdě a nesprávně jste si přečetla návod, jak židličku použít. Během 48 hodin jste nám zaslala 6 e-mailů, na které momentálně jsme schopni odpovědět do 3-4 pracovních dnů a nechceme předbíhat jiné zákazníky. Zboží máte samozřejmě právo vrátit a již Vám byla zaslaná procedura vrácení na váš e-mail. S pozdravem, tým vidaXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje

    Poprvé a naposled! Škoda, že jsem si nepřečetla recenze dříve. Objednala jsem (a zaplatila) zboží 17.4., doposud nedorazilo, ačkoli má obchod na své stránce u této objednávky DORUČENO dne 26.4. . Kontaktovala jsem přepravce - balík je ale stále na depu, neboť má 2 různé štítky a oni tedy neví, komu doručit, obchod na dotazy nereaguje. Na kontaktním tel.čísle obchodu je pouze automat a totéž platí i pro emailovou korespondenci.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, velice nás mrzí tato situace a již ji s dopravcem řešíme. Děkujeme za Vaši trpělivost, vidaXL