Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • zakoupeno v Veterinární diety před 8 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Zboží nabízené na stránkách obchodu nebylo dostupné, ale nebylo to u výrobku uvedeno

    Dotazovala jsem se, proč objednávka nebyla vyřízena. Bylo mi sděleno, že musí prověřit, zda zboží mají, odpověď však nedošla.

  • zakoupeno v Veterinární diety před 2 lety

    40 %

    Nedoporučuje obchod

    • Vzhledem k tomu, že jsem objednávala 27.12.2019, ihned zaplatila, přesto dnes 7.1.2020 zboží nedorazilo, objednávka ještě není vyřízená.

    Vzhledem k tomu, že jsem objednávala 27.12.2019, ihned zaplatila, přesto dnes 7.1.2020 zboží nedorazilo, objednávka ještě není vyřízená.
    Jelikož jsem nutně potřebovala RenAvast pro našeho kocourka, tak jsem 2.1.2020 objednala jinde a dnes mi bude lék pro kocoura doručen.
    Příště již Veterinární diety,cz nevyužiji .

  • zakoupeno v Veterinární diety před 3 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Objednavala jsem 27.12., zboží mělo dorazit do 2 pracovních dnů. Byla mi pouze mailem potvrzena objednávka, jinak NIC.
  • zakoupeno v Veterinární diety před 4 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Zboží nedodáno

    Zboží přez uvedení dodání do týdne, nakonec obchod nebyl schopen dodat

  • zakoupeno v Veterinární diety před 6 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • dobré ceny
    • přehledné stránky
    • doručování
    • komunikace
    • doba dodání
    • sídlo

    Možná jsem měla tuto zkušenost jen já a velice mě mrzí, že obchod nemohu doporučit. Co se týče cen, je tento obchod ve velmi dobré pozici. Bohužel jsem objednávala krmivo pro nemocného pejska, který potřebuje dietu, objednala jsem dne 8.12.2015, přišel mi pouze e-mail, že zboží bude připraveno nejdříve 15.12.2015. A když jsem měla služební cestu přes HB, tak jsem si na prodejnu musela sama zavolat, abych zjistila, že moje zboží už tam je, a tak jsem si ho tedy vyzvedla sama. Nehledě na to, že paní tam měla zamčeno, já se pořádně nemohla dobouchat a vrcholem bylo, že jsem si ty pytle musela odtáhnout z míst, na které se už víckrát nechci ani podívat...je mi to opravdu líto, ale obchod, kde píšou k odeslání do 3 dnů a nepošlou to ani za týden opravdu doporučit nemohu :-( Nehledě na to, že pro nemocného psa ty granule člověk opravdu potřebuje

  • zakoupeno v Veterinární diety před 7 lety

    40 %

    Nedoporučuje obchod

    • Nemožnost vybrat si partnerské místo DPD, na které má být zboží zasláno (nemluvě o tom, že má jít o balíčky do 20ti kg, ale systém dovolí nechat si kurýrní službou dodat i mnohem těžší zásilky). Kurýři DPD, pokud se Vám nedovolají, zanechají zásilku v depu a na vás je, abyste ji pracně dohledali. V případě snahy se telefonicky domluvit s depem DPD jste odkázáni na zákaznickou linku, kde vám přímý telefonní kontakt nedají. Zboží dorazilo s týdenním zpožděním.

    Internetový obchod je nedotažený a díky tomu vznikají zmatky

  • zakoupeno v Veterinární diety před 7 lety

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nedoporučuje obchod

    • velmi dlouhá dodací lhůta
    • dodáno bylo jiné krmivo než jsme si objednali
    • již nikdy více zde objednávat nebudeme
    • museli jsme několikrát telefonovat a psát emaily ohledně urgence dodání

    velmi dlouhá dodací lhůta
    dodáno bylo jiné krmivo než jsme si objednali
    již nikdy více zde objednávat nebudeme
    museli jsme několikrát telefonovat a psát emaily ohledně urgence dodání

    Reakce obchodu Veterinární diety

    Dobrý den,
    je nám líto že nejste spokojen, bohužel jak je u diet Royal Canin dlouhodobým problémem, dochází často k výpadkům u dovozce které jsou náhlé a není přesné datum naskladňování.

    Na váš dotaz na email o datu doručení vám bylo odpovězeno a na každý dotaz bylo reagováno jak jen bylo možné.

    pokud došlo balení poškozeno při přepravě je nutné nahlásit poškození přepravci pokud k němu došlo při přepravě.
    zašlete nám prosím fotografii poškozeného balení.
    následně je možné domluvit výměnu za nové balení.


    Objednáno jste měl Royal Canin Hypoallergenic 14kg které bylo také pokud vím odesláno.

    ještě jednou se omlouváme za komplikace, snažíme se veškerým problémům předcházet, ale jednou se to bohužel nepodařilo.

    S pozdravem
    Veterinární diety cz