Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I na můj písemný dotaz byla odpověď strohá a přes ujištění, kdy bude zboží odesláno mi nebylo doručeno.

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    dobu trvání doskladnění jsme Vám mailem upřesňovali a tak doufáme, že máte již zboží u sebe a vše je v pořádku.
    Děkujeme za nákup a přejeme hezké dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím

    člověk si objedná 3 balení a oni tolik prý nemají . Prý do 7 dnů naskladní . Nechápu proč inzerují zboží, které nemají ani v malém množství.

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    na stránkách u Vámi objednaného zboží jsme měli uvedeno množství skladem (2ks). Doskladnění od partnera probíhá poté do týdne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo, tak nemám co hodnotit

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    Doufáme, že zboží dorazilo v pořádku, i když s malým zpožděním skrze náhrady za nedostupné zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • SKLAMANY

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den pane Milane,
    je nám líto pokud nejste spokojen. Pokud zboží dorazilo a nebylo dle Vašich představ, máte možnost do 14 dní bez udání důvodu odstoupit od smlouvy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nemají na skladě, čekám a platba proběhla.

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý de pane Václave,
    u objednané položky, kterou máme u dodavatele máme poznámku "skladem u partnera", kdy dodání je cca týden. Vaší zásilku jsme odeslali do 7 pracovních dnů. Doufáme, že i tak jste byl se zbožím spokojen a někdy k nám opět zavítáte.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Artikl je skladem, pak telef.slib do 2dnů, už 8-mý den ticho bez omluvy

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den pane Aleši,
    bohužel došlo zřejmě k malému zpoždění naskladnění od dodavatele. Věříme, že to byla výjimečná situace a tohle se Vám při případně další objednávce již nestane.

  • Neměli zboží

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    bohužel došlo k vyprodání zboží u dodavatele v době, kdy byla provedená objednávka. Velice nás to mrzí, ale i tohle se může stát.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • uvedené zboží údajně nebylo v požadovaném množství - 1 ks na skladě

    nedoporučuji

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den pane Romane,
    pokud je u zboží uvedeno "Skladem u partnera" a dny po které potrvá naskladnění zboží, tak opravdu ho na skladě a ihned k odeslání nemáme. Většinou doskladnění trvá 3-5 dnů. V případě objednání zboží, které je označené jen "Skladem" a je u něj i počet kusů, tak můžeme expedovat k Vám téměř ihned.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobré ceny

    Strašně dlouhá doba dodání - 11 dní jsem čekal.

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    Bohužel jsme zboží od partnera doskladnili o malinko později, ale 8 prac. den od nás balíček odešel. Věříme, že případná další objednávka by už s takovým zpožděním neodešla.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží je velmi nekvalitní. Poklice bez držátka neplní účel. Šroubky vypadávají do jídla.

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    to nás velice mrzí, že se k Vám dostalo vadné zboží. V každém případě, jste nás měli informovat o této vadě a my bychom sjednali nápravu. V takovýchto případech nás neváhejte kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Eshop má široký sortiment,ale pokud chcete zboží na jaro,objednávejte na podzim,protože dodací lhůty jsou dlouhé

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    bohužel se nám zpozdilo dodání od dodavatele. Velmi nás mrzí prodlení s dodáním, ale věříme, že pokud by jste u nás znova objednala, toto se Vám již nestane a vše bude v naprostém pořádku :-).

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Kvalita výrobku neodpovídá ceně. Kupovala jsem hrábě, protože jsem potřebovala pevné hrábě, které něco uhrabou a chvilku vydrží, na obrázku to tak vypadalo. Dobře ohodnotím násadu, z celého nákupu to nejlepší. Bohužel hrábě samotné jsou z plechu a troufnu si konstatovat, že dlouho nevydrží a moc s nimi nejde hrabat. Už bych si je znova nepořídila. Obchod, který prodává mizerné zboží za vysokou cenu pro mě není partner k uzavření dalšího obchodu.

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    Je nám líto, že nejste s výrobkem spokojená. Každý zákazník má samozřejmě možnost odstoupit od smlouvy a zaslat nám zboží zpět. Pokud by došlo k nějakému poškození vlivem vady materiálu, můžete uplatit reklamaci na ono vadné zboží. Pokud tyto možnosti nevyužijete, bereme to za kladně vyřízenou objednávku :-).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ani po 13ti dnech nemám žádné info v jakém stavu je moje objednávka. Očekávala bych, že se álespon někdo za takovou dobu ozve i kdyby byl problém s odesláním.

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    bohužel se nám zpozdil dodavatel a tím vznikla prodleva v odeslání zboží. Ihned po doskladnění jsme zásilku přednostně odesílali. Děkujeme za pochopení.

    • objednané zboží nejsou schopni do 14-ti dnů zajistit

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    dle záznamu, jste měl sedmý pracovní den od objednání nachystáno zboží k vyzvednutí, ke kterému nedošlo a objednávka musela být stornována.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zobrazují zboží, které nemají, poté vám nabízí dražší
    • tak teda férově pokud nemám dodám po dohodě jiné, za stejné peníze
    • toto se ale neodehrálo, došlo na storno
    • alespoň že vrátili prachy
    • to už je letros třetí obchod s tímtéž případem, žehlička na vlek, světla...
    • asi se z toho stává standart
    • jen tak dál, přátelé!

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    objednal jste si položku, u které bylo uvedeno "skladem u partnera" a během Vaší objednávky došlo u něj k vyprodání.
    Rádi jsme Vám nabídli alternativu štípacího trnu, aby jste nemusel hledat jinde, ale ten měl v balení i další adaptér a proto byla cena skoro jedno násobně vyšší. Jiný s obdobnými parametry, ve stejné ceně původního zboží, bohužel v nabídce nebyl. Věříme, že v případě další objednávky proběhne vše standardně hladce.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost vyřízení
    • nedostatečné zabalení uvnitř balíku
    • nedostatečný popis zboží

    objednal jsem ocelový řetěz, který měl v popisu, že není pozinkovaný, no možná to není klasický pozink ale zinkochromát, ale tak nějak jsem čekal, že když je v popisu, že to není pozink tak to bude bez povrchové úpravy jak jsem na to zvyklý z jiných obchodů, takže pro mne k ničemu. Svářečské elektrody uvnitř balíku byly hozeny jen tak mezi těžkými ocelovými klíny na štípání dřeva takže se prostě musely poškodit, asi jako dát skleničku mezi 2 cihly.

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    pokud bylo něco v nepořádku se zásilkou, určitě jste nás měl kontaktovat a mohli jsme minimálně poškozené elektrody vyměnit.
    Chápeme tuto nemilou situaci a proto bychom rádi o těchto věcech ihned věděli, aby bylo možné sjednat nápravu jak u Vás, tak i zjistit proč došlo k takovému balení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitní zboží,vrták do země se na první díře rozpadl.

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den pane Vlasto,
    je nám velice líto této situace, ale určitě máte nárok uplatnit reklamaci na zboží, které mělo nějakou vadu. V takovýchto případech nás neváhejte kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Byla mě doručena jiná kovaná motyka.Než jsem si objednal.Na faktuře je uvedeno něco jiného než jsem dostal.

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    pokud se něco takového stalo, máte samozřejmě možnost uplatnit reklamaci. Po prověřeni bychom určitě sjednali nápravu.
    V takovýchto ojedinělých případech nás neváhejte kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží došlo, ale jiné jaké jsem jsi objednal

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    občas se může stát, že zboží už naskladníme s novým obalem, avšak složení zůstává stále stejné. Při průběžných kontrolách položky obnovujeme. Věříme, že pokud se rozhodnete u nás opět nakoupit, takové překvapení již nenastane :-).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Neumi zabalit zasilku.
    • Zbozi dorazilo poskozene, velmi nekvalitne zabalene.

    Reakce obchodu VESELÝ KUTIL

    Dobrý den,
    balíme zboží tak, aby nedocházelo ke zbytečnému poničení přepravou. Bohužel se někdy může stát, že zásilka dostane pořádně zabrat přepravou. Určitě nás neváhejte kontaktovat s reklamací a my to s Vámi rádi vyřešíme. Děkujeme za nákup.