Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- I na můj písemný dotaz byla odpověď strohá a přes ujištění, kdy bude zboží odesláno mi nebylo doručeno.
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
dobu trvání doskladnění jsme Vám mailem upřesňovali a tak doufáme, že máte již zboží u sebe a vše je v pořádku.
Děkujeme za nákup a přejeme hezké dny. -
Nedoporučuje obchod
- nevím
člověk si objedná 3 balení a oni tolik prý nemají . Prý do 7 dnů naskladní . Nechápu proč inzerují zboží, které nemají ani v malém množství.
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
na stránkách u Vámi objednaného zboží jsme měli uvedeno množství skladem (2ks). Doskladnění od partnera probíhá poté do týdne. -
Nedoporučuje obchod
Zboží zatím nedorazilo, tak nemám co hodnotit
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
Doufáme, že zboží dorazilo v pořádku, i když s malým zpožděním skrze náhrady za nedostupné zboží. -
Nedoporučuje obchod
- SKLAMANY
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den pane Milane,
je nám líto pokud nejste spokojen. Pokud zboží dorazilo a nebylo dle Vašich představ, máte možnost do 14 dní bez udání důvodu odstoupit od smlouvy. -
Nedoporučuje obchod
- Nemají na skladě, čekám a platba proběhla.
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý de pane Václave,
u objednané položky, kterou máme u dodavatele máme poznámku "skladem u partnera", kdy dodání je cca týden. Vaší zásilku jsme odeslali do 7 pracovních dnů. Doufáme, že i tak jste byl se zbožím spokojen a někdy k nám opět zavítáte. -
Nedoporučuje obchod
- Artikl je skladem, pak telef.slib do 2dnů, už 8-mý den ticho bez omluvy
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den pane Aleši,
bohužel došlo zřejmě k malému zpoždění naskladnění od dodavatele. Věříme, že to byla výjimečná situace a tohle se Vám při případně další objednávce již nestane. -
Neměli zboží
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
bohužel došlo k vyprodání zboží u dodavatele v době, kdy byla provedená objednávka. Velice nás to mrzí, ale i tohle se může stát. -
Nedoporučuje obchod
- uvedené zboží údajně nebylo v požadovaném množství - 1 ks na skladě
nedoporučuji
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den pane Romane,
pokud je u zboží uvedeno "Skladem u partnera" a dny po které potrvá naskladnění zboží, tak opravdu ho na skladě a ihned k odeslání nemáme. Většinou doskladnění trvá 3-5 dnů. V případě objednání zboží, které je označené jen "Skladem" a je u něj i počet kusů, tak můžeme expedovat k Vám téměř ihned. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dobré ceny
Strašně dlouhá doba dodání - 11 dní jsem čekal.
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
Bohužel jsme zboží od partnera doskladnili o malinko později, ale 8 prac. den od nás balíček odešel. Věříme, že případná další objednávka by už s takovým zpožděním neodešla. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Zboží je velmi nekvalitní. Poklice bez držátka neplní účel. Šroubky vypadávají do jídla.
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
to nás velice mrzí, že se k Vám dostalo vadné zboží. V každém případě, jste nás měli informovat o této vadě a my bychom sjednali nápravu. V takovýchto případech nás neváhejte kontaktovat. -
Nedoporučuje obchod
Eshop má široký sortiment,ale pokud chcete zboží na jaro,objednávejte na podzim,protože dodací lhůty jsou dlouhé
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
bohužel se nám zpozdilo dodání od dodavatele. Velmi nás mrzí prodlení s dodáním, ale věříme, že pokud by jste u nás znova objednala, toto se Vám již nestane a vše bude v naprostém pořádku :-). -
Nedoporučuje obchod
Kvalita výrobku neodpovídá ceně. Kupovala jsem hrábě, protože jsem potřebovala pevné hrábě, které něco uhrabou a chvilku vydrží, na obrázku to tak vypadalo. Dobře ohodnotím násadu, z celého nákupu to nejlepší. Bohužel hrábě samotné jsou z plechu a troufnu si konstatovat, že dlouho nevydrží a moc s nimi nejde hrabat. Už bych si je znova nepořídila. Obchod, který prodává mizerné zboží za vysokou cenu pro mě není partner k uzavření dalšího obchodu.
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
Je nám líto, že nejste s výrobkem spokojená. Každý zákazník má samozřejmě možnost odstoupit od smlouvy a zaslat nám zboží zpět. Pokud by došlo k nějakému poškození vlivem vady materiálu, můžete uplatit reklamaci na ono vadné zboží. Pokud tyto možnosti nevyužijete, bereme to za kladně vyřízenou objednávku :-). -
Nedoporučuje obchod
Ani po 13ti dnech nemám žádné info v jakém stavu je moje objednávka. Očekávala bych, že se álespon někdo za takovou dobu ozve i kdyby byl problém s odesláním.
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
bohužel se nám zpozdil dodavatel a tím vznikla prodleva v odeslání zboží. Ihned po doskladnění jsme zásilku přednostně odesílali. Děkujeme za pochopení. -
- objednané zboží nejsou schopni do 14-ti dnů zajistit
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
dle záznamu, jste měl sedmý pracovní den od objednání nachystáno zboží k vyzvednutí, ke kterému nedošlo a objednávka musela být stornována. -
Nedoporučuje obchod
- zobrazují zboží, které nemají, poté vám nabízí dražší
- tak teda férově pokud nemám dodám po dohodě jiné, za stejné peníze
- toto se ale neodehrálo, došlo na storno
- alespoň že vrátili prachy
- to už je letros třetí obchod s tímtéž případem, žehlička na vlek, světla...
- asi se z toho stává standart
- jen tak dál, přátelé!
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
objednal jste si položku, u které bylo uvedeno "skladem u partnera" a během Vaší objednávky došlo u něj k vyprodání.
Rádi jsme Vám nabídli alternativu štípacího trnu, aby jste nemusel hledat jinde, ale ten měl v balení i další adaptér a proto byla cena skoro jedno násobně vyšší. Jiný s obdobnými parametry, ve stejné ceně původního zboží, bohužel v nabídce nebyl. Věříme, že v případě další objednávky proběhne vše standardně hladce. -
Nedoporučuje obchod
- rychlost vyřízení
- nedostatečné zabalení uvnitř balíku
- nedostatečný popis zboží
objednal jsem ocelový řetěz, který měl v popisu, že není pozinkovaný, no možná to není klasický pozink ale zinkochromát, ale tak nějak jsem čekal, že když je v popisu, že to není pozink tak to bude bez povrchové úpravy jak jsem na to zvyklý z jiných obchodů, takže pro mne k ničemu. Svářečské elektrody uvnitř balíku byly hozeny jen tak mezi těžkými ocelovými klíny na štípání dřeva takže se prostě musely poškodit, asi jako dát skleničku mezi 2 cihly.
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
pokud bylo něco v nepořádku se zásilkou, určitě jste nás měl kontaktovat a mohli jsme minimálně poškozené elektrody vyměnit.
Chápeme tuto nemilou situaci a proto bychom rádi o těchto věcech ihned věděli, aby bylo možné sjednat nápravu jak u Vás, tak i zjistit proč došlo k takovému balení. -
Nedoporučuje obchod
Nekvalitní zboží,vrták do země se na první díře rozpadl.
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den pane Vlasto,
je nám velice líto této situace, ale určitě máte nárok uplatnit reklamaci na zboží, které mělo nějakou vadu. V takovýchto případech nás neváhejte kontaktovat. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Byla mě doručena jiná kovaná motyka.Než jsem si objednal.Na faktuře je uvedeno něco jiného než jsem dostal.
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
pokud se něco takového stalo, máte samozřejmě možnost uplatnit reklamaci. Po prověřeni bychom určitě sjednali nápravu.
V takovýchto ojedinělých případech nás neváhejte kontaktovat. -
Nedoporučuje obchod
Zboží došlo, ale jiné jaké jsem jsi objednal
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
občas se může stát, že zboží už naskladníme s novým obalem, avšak složení zůstává stále stejné. Při průběžných kontrolách položky obnovujeme. Věříme, že pokud se rozhodnete u nás opět nakoupit, takové překvapení již nenastane :-). -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Neumi zabalit zasilku.
- Zbozi dorazilo poskozene, velmi nekvalitne zabalene.
Reakce obchodu VESELÝ KUTIL
Dobrý den,
balíme zboží tak, aby nedocházelo ke zbytečnému poničení přepravou. Bohužel se někdy může stát, že zásilka dostane pořádně zabrat přepravou. Určitě nás neváhejte kontaktovat s reklamací a my to s Vámi rádi vyřešíme. Děkujeme za nákup.