Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ventilátor po pul hodině provozu shořel.

    Reakce obchodu Ventishop.cz

    Dobrý den,

    velmi nás nastalá situace mrzí. Ač prodáváme kvalitní produkty, jistá chybovost je u nich vždy. My jsme maximálně připraveni ji řešit. Platformou k tomuto je ovšem reklamace. Tu lze založit na našem webu nejrychleji online, příp. i telefonem či mailem. My ji pak hned řešíme. Není třeba čekat na hodnotící mail z Heureky.

    Zákazník už je s našimi kolegy v kontaktu.

    Za tým Ventishopu,
    Miroslav Š.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V zásilce misto 2ks byl jen jeden, je to nepřípustné, i když v následných par dni zboží bylo doručeno, považuji to za neprofesionální

    Reakce obchodu Ventishop.cz

    Dobrý den,

    udělali jsme chybu a zákazník musel zboží dostat na dvakrát. Mrzí nás to. Omlouvám se. Na skladě nyní nasazujeme nový systém, abychom podobným chybám předcházeli.

    Za tým Ventishopu,
    Miroslav Š.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Došlo jiné zboží
    • Dlouhé vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Ventishop.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za chyby s odesláním. U jedné komponenty jsme poslali chybný rozměr a zdrželi jsme objednávku o 2 dny kvůli vyprodání jiného dílu. Kolega se Vás kvůli tomu snažil kontaktovat, bohužel neúspěšně. Mrzí nás to. Kdybyste cokoli potřeboval, dejte nám prosím vědět buď mailem, telefonem nebo chatem na našich stránkách. Jsme tu pro Vás.

    Za tým Ventishopu,
    Miroslav Š.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • hezky eshop
    • Prekontrolujte si prebirane zbozi, maji bordel v rozmerech!

    Koupil jsem 150 koleno a 150 hadici a dali mi 160 koleno a 150 hadici. Vnejsi prumer 165 mm!! Bohuzel mam jiz zabudovano v podhledu a musim ho kvuli tomu rozbourat, skoda X-tisic ... priste jdu radsi do hornbachu.

    Reakce obchodu Ventishop.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste měl s naším eshopem špatnou zkušenost. Omlouváme se za problém s rozměry zboží, které jste u nás vyzvedl. Chápeme, jaké nepříjemnosti to může způsobit. Jsme připraveni problémy, když nastanou, řešit. Telefonicky jsme zjistili, že je problém už vyřešen a dodání nového či jiného zboží apod. není aktuální.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme o pochopení. Kdybyste (v budoucnu) cokoli řešil, jsme k dispozici na mailu, telefonu i chatu.

    S pozdravem,
    Miroslav, Ventishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží nebylo skladem, i když eshop uváděl opak...

    Reakce obchodu Ventishop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za napsání recenze, bohužel oprávněné. Ještě jednou se omlouváme za způsobenou komplikaci.

    S pozdravem,
    Miroslav, Ventishop.cz

    ---
    Zákazníkovi jsme se telefonicky omluvili a záležitost je vyřešená.

    Jednalo se o souhru špatně uvedeného množství zboží na skladě u dvou položek. O jedné jsme informovali zákazníka obratem a druhou chybu jsme objevili až při expedici následující pracovní den, kdy jsme nemohli zboží najít na skladě v požadovaném množství. Objednávku jsme poté stornovali po dohodě se zákazníkem, protože si nemohl dovolit čekání a musel situaci vyřešit jinak.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dotazník se nevztahuje ke kvalitě zboží. Které je nehorázně předražené!!!

    Reakce obchodu Ventishop.cz

    Dobrý den,

    upřímně nás mrzí Vaše nespokojenost s naším obchodem, potažmo cenou produktu. Jedná se o originální příslušenství a tímto filtrem za 179,- Kč chráníte ventilátor za několik tisíc. Při šetrném zacházení není třeba jej kupovat opakovaně, ba dokonce je filtr přímo v dodávce s ventilátorem. Koncová cena je odvozena od tržních cen vstupů, za které je kupujeme od dodavatelů. Cena i přesné foto produktu jsou známy před nákupem. Filtrů se prodají jednotky kusů za měsíc a rozhodně na nich nebohatneme, spíše častěji řešíme výměny, protože zákazníci vyberou špatnou velikost. I přesto všechno si myslím, že je lepší filtr nabízet než nutit lidi používat zařízení bez filtru, snižovat tím jeho životnost a nakonec "bohatnout" na prodeji nových ventilátorů.

    S pozdravem,
    Miroslav, Ventishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obdržel jsem nefunkční ventilátor, budu jej reklamovat.

    Reakce obchodu Ventishop.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že máte s ventilátorem problém. Jak už jsme se domluvili telefonicky po oznámení reklamace, pro urychlení reklamačního procesu jsme vám zaslali nový ventilátor. Oprávněnost reklamace posoudí technik po obdržení reklamovaného kusu, na který jsme objednali zpětnou dopravu.

    Prodáváme kvalitní osvědčené ventilátory a balíme je s velkou péčí. I přesto se někdy může stát, že dopravce ventilátor cestou poškodí nebo se jedná o vadný kus z výroby. Každý takový případ se snažíme co nejrychleji vyřešit ke konečné spokojenosti a snad se nám to podaří i s vašim případem.

    S pozdravem a přáním pohodových svátků,
    Miroslav, Ventishop.cz