Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Nevracejí peníze za vrácené zboží. Jsou v insolvenci.

    Dobrý den, nakoupila jsem u této společnosti zboží. Část dodávky byla se závadou. Zboží jsem vrátila, ale peníze mi nikdo nevrátil. Řeším to už téměř 2 měsíce. Po několika urgencích mi až dnes přišla tato odpověď:
    "Omlouváme se vám, ale Společnost je aktuálně v insolvenčním řízení, a tedy není schopna vyřizovat objednávky ani procesovat refundace. Pokud je tomu třeba, registrujte se prosím o navazujícího formálního řízení, ve kterém uděláme maximum možného. Moc nás to mrzí. Děkujeme. S uctivým pozdravem, Váš VEMZU gang."

    Nenakupujte u této společnosti, není to solidní obchod!

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za opožděnou odpověď, ale Společnost je aktuálně v insolvenčním řízení, a tedy není schopna vyřizovat objednávky ani procesovat refundace. Pokud je tomu třeba, registrujte se prosím o navazujícího formálního řízení, ve kterém uděláme maximum možného.
    Moc nás to mrzí.
    Děkujeme.

    S uctivým pozdravem,
    Váš VEMZU gang.

  • 20 %

    S VEMZU Czech Republic, s.r.o. bylo zahájeno insolvenční řízení na návrh dlužníka. Doufejme, že se dočkáme spravedlivého řešení. Společnost se dlouhodobě dopouštěla protiprávního jednání, lhaní a zatajování informací. Zjistili jsme, že dlouhodobě dluží svým dodavatelům, protože nebyli schopni udržet cashflow a hradit zálohy. Přesto nechali systém otevřený, lidé si dál objednávali zboží a oni se snažili přijatými penězi udržet cashflow a uhradit zálohy svým dodavatelům. Budeme se bránit právní cestou. Přejeme hodně štěstí a pevné nervy všem.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za opožděnou odpověď, ale Společnost je aktuálně v insolvenčním řízení, a tedy není schopna vyřizovat objednávky ani procesovat refundace. Pokud je tomu třeba, registrujte se prosím o navazujícího formálního řízení, ve kterém uděláme maximum možného.
    Moc nás to mrzí.
    Děkujeme.

    S uctivým pozdravem,
    Váš VEMZU gang.

  • 10 %

    • Nedodané zboží

    Již 2 měsíce čekáme na doručení zboží. Nikdo s námi nekomunikuje. Už se nejspíš nedočkáme. Určitě nic neobjednávejte.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za opožděnou odpověď, ale Společnost je aktuálně v insolvenčním řízení, a tedy není schopna vyřizovat objednávky ani procesovat refundace. Pokud je tomu třeba, registrujte se prosím o navazujícího formálního řízení, ve kterém uděláme maximum možného.
    Moc nás to mrzí.
    Děkujeme.

    S uctivým pozdravem,
    Váš VEMZU gang.

  • 10 %

    • Žádné
    • Komunikace
    • Všechno špatně.

    Vemzu gang je opravdu Vemzu gang. Brzy jistě v hledáčku obchodní inspekce. Když jim dojdou výmluvy přestanou komunikovat. Zaplacená záloha za zboží tu už taky určitě neuvidím. Bude podáno trestní oznámení u rodinného právníka. Doporučuji vyhnout se těmto podvodníkům.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za opožděnou odpověď, ale Společnost je aktuálně v insolvenčním řízení, a tedy není schopna vyřizovat objednávky ani procesovat refundace. Pokud je tomu třeba, registrujte se prosím o navazujícího formálního řízení, ve kterém uděláme maximum možného.
    Moc nás to mrzí.
    Děkujeme.

    S uctivým pozdravem,
    Váš VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporučuji tento obchod. Svoji objednávku jsem reklamovala, bylo mi nabídnuto vrácení peněz, ale ani po 4 měsících jsem peníze neobdržela.
    • Zboží bylo dodáno až za 2 měsíce.
    • Světla již od pohledu velmi nekvalitní + měly poškozené elektrické dráty.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za opožděnou odpověď, ale Společnost je aktuálně v insolvenčním řízení, a tedy není schopna vyřizovat objednávky ani procesovat refundace. Pokud je tomu třeba, registrujte se prosím o navazujícího formálního řízení, ve kterém uděláme maximum možného.
    Moc nás to mrzí.
    Děkujeme.

    S uctivým pozdravem,
    Váš VEMZU gang.

  • 50 %

    .

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za opožděnou odpověď, ale Společnost je aktuálně v insolvenčním řízení, a tedy není schopna vyřizovat objednávky ani procesovat refundace. Pokud je tomu třeba, registrujte se prosím o navazujícího formálního řízení, ve kterém uděláme maximum možného.
    Moc nás to mrzí.
    Děkujeme.

    S uctivým pozdravem,
    Váš VEMZU gang.

  • 10 %

    • Komunikace - lzou, vymlouvaji se, jednaji protipravne
    • Klamou, neuvadeji vsechny vady v popisu produktu
    • S vracenim penez Vas tahaji za nos

    Zprava pro uživatele vyse p. (***EDITOVÁNO***) (zamestnankyni Vemzu):
    Vy jste tam, ale pusobila, proc lzete, mluvil jsem s Vami. Na LinkIn jste si nyni 2.7.24 temer vymazala profil i foto a nebylo tam uvedeno, ze byste pred 6lety ve Vemzu skoncila. Vase jmeno dam pryc, az mi Vemzu vrati penize! Kdyz jsem resil po telefonu reklamace (unor, brezen 2024), tak jsem mluvil s (***ZAMĚSTNANCEM***)a nekdy s (***ZAMĚSTNANCEM***) primo po telefonu. Takže 6 let to určitě nebude. Pochybuji, ze clovek, co tam nepracuje 6 let se obratem ozve na Heurece, ze tam nepracuje! Je videt, ze nekale praktiky Vemzu sahaji jeste dal.

    A jeste doplnim, nektere me vracene produkty jste opetovne prodali, takze jste vybrali penize vicekrat. A Vase mailove odpovedi na me urgence ohledne vraceni penez si nepamatujete? Preposilam na financni, ozvete se (***ZAMĚSTNANCI***), kompenzaci budete mit obratem na uctu... Podavam trestni oznameni a na ČOI a bude tam figurovat i Vase jmeno. Me penize jste si nechali a vy jste to vse velice nesolidne komunikovala.

    Hodnoceni pro Heureku:
    Dluzi mi 7292 Kč. Vraceni penez resim od unora 2024. Realna zkusenost. Stolicka dorazila zcela poskozena - popraskana, rozlepena. Usmevne je, ze z obalu bylo patrne, ze ji nekdo vratil prede mnou z duvodu poskozeni (byla prelepena cedulka) a normalne meli tu drzost mi ji take poslat i presto, ze jsem navic volal, zda je v poradku. Vratil jsem ji. Neposlali potvrzeni, ze ji prevzali. Zaradili ji zpet do prodeje a neuvedli vsechny vady a prodavali ji dale. Ani po 5 mesicech, 50 mailech neposlali penize zpet, jen vymluvy, lzi a odpovedi od ruznych osob (***EDITOVÁNO***)(pradepodobne (***EDITOVÁNO***) (***ZAMĚSTNANCI***), ktery mi stejne neodepsal. Normalne si z lidi delaji srandu. Z me zkusenosti a jakym zpusobem jednali, zamerny podvod min od začátku roku 2024. Majitel 27.6. (***EDITOVÁNO***) mi zaslal omluvny mail, ze se omlouva za liknave odpovedi, protoze hledali cesticky jak z toho ven a ze uz to nedava a ze konci a ze se bude postupvat nyni dle radneho procesu a ze se vynasnazi splatit dluhy. Coz v pripade s.r.o. se zakl. kap. 200tis pochybuji. Myslim, ze okradenych jsou x1000ce. Zpusob, jakym jednaji je jasne, ze to je zamerne.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za opožděnou odpověď, ale Společnost je aktuálně v insolvenčním řízení, a tedy není schopna vyřizovat objednávky ani procesovat refundace. Pokud je tomu třeba, registrujte se prosím o navazujícího formálního řízení, ve kterém uděláme maximum možného.
    Moc nás to mrzí.
    Děkujeme.

    S uctivým pozdravem,
    Váš VEMZU gang.

  • 10 %

    • Tento obchod nedoporučuji, kvůli nedodržení termínu jsem stornovala objednávky, ale bohužel od ledna 2024 mi firma nevrátila peníze za stornovane zboží i přes mnohé urgence, nebyli schopni mi peníze dosud vrátít. Není dobra komunikace, proto obchod zásadně nedoporučuji!!! Me peníze nejsou prozatim vráceny, bude tomu zhruba půl roku!!!!

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za opožděnou odpověď, ale Společnost je aktuálně v insolvenčním řízení, a tedy není schopna vyřizovat objednávky ani procesovat refundace. Pokud je tomu třeba, registrujte se prosím o navazujícího formálního řízení, ve kterém uděláme maximum možného.
    Moc nás to mrzí.
    Děkujeme.

    S uctivým pozdravem,
    Váš VEMZU gang.

  • 20 %

    • obchod má spoustu výhod, které ale nehodlám prezentovat, protože jeden zpackaný servis pro mě shodil celý e-shop do hlubin největší špíny
    • velmi chabá komunikace v případě zpoždění zakázky
    • zadržování vrácení peněz

    Z tohoto obchodu jsem v minulosti několikrát nakoupila a vše proběhlo v pořádku, zboží krásné, vše doručeno rychle, bez problémů.
    Bohužel ne tak můj poslední nákup stolní lampy, který po sobě zanechal velmi silnou pachuť, a je to celé jen o zákaznickém servise tohoto obchodu. Při koupi lampy bylo uvedeno, že není k dispozici ihned, ale bude odeslána během cca 1-2 týdnů. Objednáno 8/3. Dne 28/3 mi přišel email o zpoždění a že zboží bude naskladněno 12/4 a následně odesláno. 12. dubna proběhlo, žádné info o odeslání, žádné nové info o zpoždění. Já nadále doma sedím po tmě.... Na stránkách u této lampy najednou termín naskladnění v polovině května. Napsala jsem do obchodu, co se jako děje a proč neposílají žádné další info. Vymluvili se, že dodavatel drží ramadan a že tedy nemůže nic expedovat, ale že očekávají naskladnění 29-30. dubna a hned budou expedovat. Konec dubna prošuměl v naprosté tichosti, já doma stále po tmě, naštěstí už se nestmívá tak brzo. 9/5 jsem tedy znovu musela napsat, jestli už si dělají srandu, a ať laskavě moji objednávku zruší, že už nemám zájem dál čekat a koupím si lampu někde u konkurence. V podstatě obratem objednávku zrušili, odpověď jim netrvala ani hodinu. A dnes je 11/6 a já stále nemám zpět peníze. Opět jsem to tedy já, kdo se musel ozvat obchodu a připomenout se, že takhle se opravddu slušný obchodník nechová. 6/6 odeslán email o nevrácených prostředcích, 7/6 údajně email předán na finanční oddělení k nápravě. Je 11/6 a na oddělení financí mají asi dovolenou, protože se nikdo neobtěžoval mi ani napsat. Nebo vrátit peníze.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za opožděnou odpověď, ale Společnost je aktuálně v insolvenčním řízení, a tedy není schopna vyřizovat objednávky ani procesovat refundace. Pokud je tomu třeba, registrujte se prosím o navazujícího formálního řízení, ve kterém uděláme maximum možného.
    Moc nás to mrzí.
    Děkujeme.

    S uctivým pozdravem,
    Váš VEMZU gang.

  • 10 %

    • Žádná
    • Protiprávní jednání
    • Zadržují peníze
    • Zákaznický NEservis

    Zakoupené zboží na tomto eshopu přišlo poškozené. V Zákonné lhůtě 14 dní (18. 4. 24) od nákupu byla podána reklamace s tím, že eshop uznal chybu s návrhem že vrátí peníze. Do teď (6. 6. 24) po opakované urgenci nebyla částka za vrácené zboží navrácena. Věc předána k šetření na ČOI. Dávejte si pozor na tento eshop!!!

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za opožděnou odpověď, ale Společnost je aktuálně v insolvenčním řízení, a tedy není schopna vyřizovat objednávky ani procesovat refundace. Pokud je tomu třeba, registrujte se prosím o navazujícího formálního řízení, ve kterém uděláme maximum možného.
    Moc nás to mrzí.
    Děkujeme.

    S uctivým pozdravem,
    Váš VEMZU gang.

  • 20 %

    • Když jednou za čas komunikují, tak česky. Jinak obchod žádnou jinou výhodu nemá.
    • Nevrací peníze. Záměrně a protizákoně zadržují vaše finance po uplinutí zákonem dané doby na vrácení peněz.
    • Podezření na podvodné praktiky.

    Rozhodně NEDOPORUČUJI tento eshop. Je to opravdu nejhorší internetový “obchod” jaký si můžete představit. Všechny níže psané negativní recenze mají pravdu a dokonce se stále opakují ty stejné scénáře. Pohovka nám nedorazila skoro půl roku a dalších několik měsíců trvalo dohadování o vrácení (jelikož nám přišel poškozený výrobek, který nebylo možno vůbec složit. Jen dodám, že tento výrobek VEMZU jen převzalo zpět a nadále prodává se slevou na svých stránkách, ikdyž není možné profukt vůbec použít). Následně si stále zadržují mé finační prostředky i po zákonem dané lhůtě. Stále stejná písnička, jako v ostatních recenzích.
    Určitě se rozhodněte pro jiný eshop a vůbec neváhejte.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za opožděnou odpověď, ale Společnost je aktuálně v insolvenčním řízení, a tedy není schopna vyřizovat objednávky ani procesovat refundace. Pokud je tomu třeba, registrujte se prosím o navazujícího formálního řízení, ve kterém uděláme maximum možného.
    Moc nás to mrzí.
    Děkujeme.

    S uctivým pozdravem,
    Váš VEMZU gang.

  • 10 %

    • poměrně široká nabídka nejrůznějšího zboží
    • Těžkopádná komunikace
    • Jako kupující znám svá práva a mám pročtené obchodní podmínky, které bohužel obchodník nedodržuje
    • Pro zákaznickost jim moc neříká
    • Ostatní zlé recenze
    • Protiprávní jednání
    • Nedodržování obchodní smlouvy
    • Extrémně opožděné doručení zboží
    • Zkostnatělost, když se chcete spojit s kompetentní osobou

    Dne 27.11.2023 jsem uzavřel objednávku na pohovku za několik tisíc. Pohovka byla doručena s 5 měsíčním zpožděním. Zboží dorazilo jednak poškozené a druhak s díly, které byli vadné a tak nešlo pohovku ani zkompletovat. Po následujícím několika měsíčním handrkování s obchodem byla uznána vratka v rámci zákonných nároků. Všemu muselo však předcházet argumentování zákoníkem, podávání stížností na ČOI a nahlášení nečestného jednání obchodu.
    V současné době má obchodník za úkol vrácení peněz. V tento den, t.j. 4.6.2024 obchodník nadále finanční prostředky nevrátil a dopouští se protiprávního jednání. Věc opět nahlášena. Více podrobností pro zájemce také u případu na vasestiznosti.cz, které spadají pod dTest, který pomáhá spotřebitelům řešit spory mimosoudní cestou.
    Přes několikeré urgence na zákaznické lince Vemzu, na jejich reklamačním oddělení i osobě jménem David, která jak se zdá má vyplácení na starosti (včetně odpovídání zde na Heurece), den za dnem obchodník zadržuje mé finanční prostředky a neustále jen předává urgenci na vyplacení bez dalšího východiska. Celý můj obchod se tak táhne již více než půl roku. Takové jednání jsem jaktěživ nezažil ze strany žádného obchodu, který se tváří jako solventní. Musím uznat, že poprvé v životě jsem ochoten se dopustit i podání žaloby na takového obchodníka, protože zcela upřímně i vzhledem k tomu, že se jedná nejspíše o standard tohoto prodejce, bych mu přál jeho zkázu. V českém prostoru takový obchodník či podnikatel nemá co dělat.
    https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/74942/nedodani-zbozi

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za opožděnou odpověď, ale Společnost je aktuálně v insolvenčním řízení, a tedy není schopna vyřizovat objednávky ani procesovat refundace. Pokud je tomu třeba, registrujte se prosím o navazujícího formálního řízení, ve kterém uděláme maximum možného.
    Moc nás to mrzí.
    Děkujeme.

    S uctivým pozdravem,
    Váš VEMZU gang.

  • 10 %

    • nevracejí peníze, jednoznačně záměrně

    V prosinci 2023 jsem koupil na VEMZU zimní bundu. Včas jsem ji vrátil, ale peníze už jsem neviděl. 4x jsem mluvil s operátorkou a vždy stejná písnička, posílá to na finanční panu Davidovi (který tady tak pěkně odpovídá), nic jiného nemůže dělat. Po čtvrtém telefonátu mi byl nabídnut voucher. Určitě bych nechtěl zkoušet další nákup. Na maily nikdo nereaguje. Je jasné, že Vemzu záměrně nevrací peníze, v mém případě 3 000 Kč. Tak další krok bude nahlášení na ČOI. Nedoporučoval bych nikomu nákup na VEMZU, může se stát, že vás prostě a jednoduše okradou.
    HOUZAR

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den, pane Houzare,

    nemohu pod vaší jménem objednávku dohledat, mohl byste mi poslat, o jakou se jedná do e-mailu [email protected]?
    Předem děkuji.

    Hezký den,
    David - VEMZU gang.

  • 10 %

    • webové stránkxy
    • nespolehlivost

    Také nedoporučuji tento obchod objednala jsem si zboží, které přišlo téměř obratem, ale bohužel mi nevyhovovalo, tudíž jsem ho zase obratem poslala zpět s průvodkou, že chci vrátit peníze zpět na účet. Jaké bylo moje překvapení, když jsem od nich obdržela mail, že vrácené zboží je v pořádku a zda si přeju vyměnit za něco jiného. Opět jsem tedy odepsala, že nic jiného nechci, že chci peníze vrátit zpět. Toto se odehrálo 22.4. a od té doby jen čekám, až mi peníze vrátí. Mezitím proběhlo několik mailových urgencí na vrácení částky, vždy jsem se jen dozvěděla, že to přepošlou na finance, zákaznická podpora s tím nic neudělá, ale že věří, že vše bude v pořádku. Tak to tedy není, peníze stále nemám. Pročetla jsem několik recenzí a musím říct, že odpovědi obchodu na stížnosti by byly úsměvné, kdyby se nejednalo o naše peníze. Každá odpověď ve smyslu, že se z negativní reakce poučí a do budoucna jim to pomůže. No tak tím si tedy nejsem moc jistá, když vidím, kolik je tady nespokojených zákazníků

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    recenzi sem vkládáte v anonymním režimu, tedy nemohu ověřit vaší konkrétní objednávku, ale když mi dáte vědět na e-mail [email protected], rád se na to obratem podívám.
    Děkujeme.

    Hezký den,
    David - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • sortiment
    • výhodné nabídky
    • přehledné stránky
    • nedodržení lhůty doručení
    • komunikace
    • smluvní dopravce Rhenus

    I přesto, že zboží bylo nakonec doručeno a jsme s ním spokojeni, nákup u Vemzu nedoporučuji.

    Objednáno 29.12.2023 s avizovaným termínem doručení 18.-22.1.2023 (gauč a věšák).

    23.1.2024 jsem kontaktovala zákaznické centrum s dotazem, kdy bude objednávka doručena. Odepsali mi, že se zpozdilo dodání gauče od dodavatele, věšák však mohou doručit ihned. Do dvou dnů dorazil prostřednictvím dopravní společnosti DPD věšák.

    14.2.2024 se ozvala společnost Rhenus, že budou doručovat gauč. Začalo 14 dní změn termínů, nezvedání telefonů, neodepisování na sms a příběhů o poruše vozidla (což z ostatních recenzí vidím je pro tuto společnost naprosto standardní výmluva). Gauč byl doručen 27.2.2024, více jak měsíc po avizovaném termínu.

    Považuji za neprofesionální, aby se při nedodržení termínu doručení musel ozývat zákazník jako první. Domluva doručení se společností Rhenus je kapitola sama pro sebe - mám pochopení, že domluvit termín, který vyhovuje oběma stranám je náročné, ale jejich chování a přístup jsou tak neprofesionální, že mě až překvapuje, že vůbec fungují.

    POZOR! Pánové, kteří gauč dovezli byli skvělí a ochotní! Moc děkujeme!!!

    Závěrem: objednávka u Vemzu vám za to nestojí. Zboží nedojde v avizovaném termínu a z domlouvání s Rhenus vám div nepraskne hlava.
    Doporučuji nakoupit u konkurenčního Bonami, kde jsou ceny sice trochu vyšší, ale dostane se vám profesionálního a transparentního přístupu.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    to nás moc mrzí, omlouváme se, ale jsem rád, že nakonec vše dobře dopadlo a budou nyní zakoupené kousky roky krásně sloužit. Děkujeme každopádně za zpětnou vazbu, moc nám to do budoucna pomůže.

    Hezký den,
    David - VEMZU gang.

  • 10 %

    • Žádná
    • Naoko nízké ceny
    • Doba dodání, reklamace, vracení peněz a komunikace obchodu

    Naprosto šílená zkušenost s tímto obchodem a to jsem zde dříve pravidelně nakupovala. Na začátku února vytvořena objednávka se zbožím, které bylo dostupné až 4.3.2024, ok to počkám. Po několika urgencích a oddalování, nakonec domluva s obchodem, že rozdělí objednávku a zašlou dárek jako omluvu. Část zboží dorazila, bez dárku, opět jen výmluvy, protahování dodání zbytku objednávky. Nakonec po další urgenci mail od společnosti 7.4.2024, že zboží nebude. Ruším objednávku, odpověď že mi budou vráceny peníze bez info kdy, když jsem se zeptala na datum, do 14 dní od data objednávky. To uplyne teď v neděli, to je 21.4.2024, můj e-mail s výhružkou, že pokud nebudu mít dnes na účtu peníze dávám na ČOI - od obchodu arogantní odpověď, že ještě neuplynulo 14 dní, jsem zvědavá jak dodrží, když je víkend. S takovým chováním jsem se dlouho nesetkala a budu řešit dále. Očividně nejsem jediná.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    to mě mrzí, ale z četné komunikace vidím, že jste nyní s kolegy v čilé komunikaci. Pokud by bylo třeba nějak dodatečně zasáhnout, dejte prosím vědět na [email protected], rád se na to podívám.
    Děkujeme každopádně za zpětnou vazbu.

    Hezký den,
    David - VEMZU gang.

  • 10 %

    • nic
    • nedodržení lhůty vrácení peněz
    • komunikace

    E-shop rozhodně nedoporučuji. Na vrácení peněz čekám už dva měsíce. Několikrát mi bylo řečeno, že bude platba odeslaná, nikdo ale na nápravě nepracuje, jen si mě na zákaznické lince přehazují a odbývají mě s informací, že urgují kolegy o rychlou nápravu. Komunikace je katastrofální, neprofesionální, beze jmen. Na telefonické a mailové výzvy reagují stále stejně a termín odeslání peněz jen odkládají.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    recenzi sem vkládáte v anonymním režimu, tedy nemohu ověřit vaší konkrétní objednávku, ale když mi dáte vědět na e-mail [email protected], rád se na to obratem podívám.
    Děkujeme.

    Hezký den,
    David - VEMZU gang.

  • 10 %

    • Výhoda tohoto eshopu není žádná
    • Nedoporučuji

    Na internetu nakupuju často, ale s takovým přístupem k zákazníkovi, jaký praktikuje Vemzu, jsem se opravdu nikdy nesetkala a doufam, že už ani nikdy nesetkám.
    Objednala jsem si u této firmy soupravu konferenčních stolků. Na stránkách u zboží deklarují určité datum, do kterého bude mít zákazník zboží doma. V mém případě to byly tři týdny. Až po dokončení a zaplacení objednávky jsem ovšem zjistila, že toto datum je pouze předpokládané! To byla první věc, která mě zarazila, ale úplně jsem jí nevěnovala pozornost.
    Vzhledem k tomu, že jsem zrovna zařizovala dva různé apartmány a stolky se mi opravdu líbily, sestavu jsem s kolegyní týden po první objednávce objednala ještě jednou, opět s dodací lhůtou tři týdny.
    Uplynuly první tři týdny a já jsem očekávala svoji první objednávku. Od Vemzu jsem nedostala jedinou informaci, proto jsem sama začala pátrat, kde moje objednávka je. Ozvala se mi zákaznická podpora s tím, že mne nekontaktovali, protože "nemají podchycené situace, kdy dochází ke zpoždění dodání" a že s dodáním zboží je problém a proto ho doručí až za další dva týdny. Nemohla jsem si dovolit na objednávku tak dlouho čekat, proto jsem požadovala storno objednávky a vrácení zaplacených peněz. Zkusili na mě mimo jiné i nátlak ve smyslu že až jim zboží dojde a já ho neodeberu, zůstane jim na skladě a co pak s ním budu dělat. Trvala jsem na stornu, na to nakonec přistoupili a přislíbili vrácení peněz do čtrnácti dní.
    Tím jsem brala první objednávku za uzavřenou, čekala jsem na vrácení zaplacené částky a na objednávku číslo dva.
    Po předchozí nepříjemné zkušenosti mne vlastně ani nepřekvapilo, že ani peníze ani druhou objednávku jsem ve slibovaném termínu neobdržela. Shrnu to - samé sliby a výmluvy, nakonec dokonce výhrůžky - "...v souvislosti s tím, že se pro Vás zboží objednávalo dvakrát a odběr máte jen jednou, mohli bychom ještě požadovat storno poplatky tj. sankce, které máme díky stornu objednávky spojené s dopravou ze zahraničí."
    Druhá objednávka dorazila po měsíci a peníze za tu první jsem z těchto podvodníků dostala také až za měsíc od storna a to až po té, co jsem u své banky zažádala o chargeback.
    Závěrečná rada pro všechny, co recenzi dočetli až sem - pokud si chcete ušetřit nervy a čas, tomuto eshopu se vyhněte opravdu velkým obloukem!!!

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    recenzi sej vkládáte v anonymním režimu, tedy nemohu váš případ ověřit, ale samozřejmě mě popsané patálie mrzí, za to se omlouváme, ale děkujeme vám za zpětnou vazbu, které si vážíme.

    Hezký den,
    David - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    15. 12. jsem objednala zboží s delší čekací dobou, které mělo být doručené zhruba do 16. 1. Zboží zatím nedorazilo a první reakce obchodu ohledně zdržení doby dodání přišla až 18. 2 – v emailu bych čekala alespoň slovní omluvu, místo toho přijde email (objednali jste si VEMZU kousek s delší čekačkou a všichni víme, že čekání je pruda. Všechno je ale tak, jak má být – zboží je na cestě a co nevidět k Vám dorazí. Takže #VydržPrďkaVydrž, protože tohle bude stát za to) – nezlobte se, ale taková komunikace je po tak dlouhé době spíše k naštvání. Mimochodem je 7. 3. a já stále čekám...

    Popravdě jsem totožné zboží jen s jiným motivem objednávala minulý rok přímo od dodavatele ze zahraničí a přišlo mi do tří týdnů.

    Chápu, že se dodání může opozdit při nákupu designových výrobků, které pravidelně objednávám z jiných internetových stránek, ale komunikace obchodu Vemzu je nedostatečná, proto obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, moc nám to do budoucna pomůže a celou situace prověříme.

    Hezký den,
    David - VEMZU gang.

  • 10 %

    • Nevrací peníze

    Komodu jsem si z tohoto e-shopu objednávala 22.11.2023 a bylo mi řečeno, že ji doručí za měsíc. Po měsíci mi psali, že mi ji doručí za další měsíc (leden 2024). V lednu mi opět psali, že komodu doručí na konci března. V tento moment jsem objednávku zrušila, protože bych se komody taky nemusela dočkat. Požadované vrácení nemalé částky ani po 14dnech stále v nedohlednu. Mrzí mě to, ráda jsem zde nakupovala(do této doby bez problémů), ale bohužel tento e-shop již nikdy více!
    Patáková Michaela

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    to mě opravdu mrzí, že jsme si to u vás pokazili. Snad budeme mít možnost vám to ještě někdy vynahradit.
    Každopádně děkujeme za vaše pochopení.

    Hezký den,
    David - VEMZU gang.