Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno dopředu, psal jsem urgentní e-mail, nikdo se neozval.

    Reakce obchodu VELOSPORT

    Dobrý den,
    Musíme reagovat a mrzí nás, že nejste spokojen.
    Ale není pravda, že jste platil objednávku dopředu. Objednávka byla vytvořena 3/10 ve 22:00 hodin s platbou předem na účet.
    Ihned 4/10 v 10:00 Vám na mail byly zaslány údaje k platbě.
    Objednávka nebyla do dnešního dne zaplacena. Tudíž jsme jí nemohly ani poslat.
    Mrzí nás to. Možná Vám mail zapadl někam do spamu. Každopádně to nejsme schopni ovlivnit.
    S pozdravem

    Velosport Valenta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu VELOSPORT

    Dobrý den,
    velice nás to mrzí. Ale i podle ostatních recenzí vidíte, že se snažíme komunikovat ihned. A všechny ostatní objednávky uskutečňujeme velice rychle. I u Vaší jsme se Vám ozvali ihned druhý den po objednávce. Bohužel jste vybral zboží, u kterého máme uvedeno "na dotaz".
    Ihned druhý den po objednávce jsme poptali kolo u dovozce do ČR a do dnešního dne nám nepotvrdili dostupnost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nákup jako takový v pořádku, ještě jsme se telefonem ujistili, že objednávka je správně. Bohužel zadní kolo má špatný rozměr náboje, zřejmě chyba z výroby. Vzhledem k tomu, že mi majitel 2x položil telefon když jsem chtěl konzultovat zda je to možné a dohodnout se co dál, Valenta i jeho obchod pro mě skončili.

    Reakce obchodu VELOSPORT

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, ale nikdo zde neví, že by někdo volal ohledně zapletených kol a nějakého špatného produktu. Nemáme také žádnou emailovou komunikaci s Vámi. Pokud bylo zboží špatné, nebyl by problém ho vyměnit (reklamovat). U nás platí běžně 14 denní lhůta pro výměnu nebo vrácení zboží. To šlo také využít a nestálo by Vás to vůbec nic. Peníze za špatné zboží vracíme zákazníkům běžně do týdne od doručení k nám. A ještě ke kolům Mavic. Zatím se nám nestalo za celých dvacet let, co Mavic prodáváme, že by měl špatný rozměr náboje. Maximálně má jiný rozměr rám. Ale specifikace na našem webu by měla odpovídat rozměru zakoupeného produktu. Existuje ale spousta typů rámů, v dnešní době je prostě více standardů. Vše jde ale obvykle řešit pomocí různých originálních redukcí.
    Zkuste si prosím překontrolovat číslo, na které jste volal.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena brzd Shimano 505
    • Zadní brzda prázdná, že stejně musím hadičku zkrátit, tak vlastně dobrý....ale omlouvali se, to zase jo
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednané kolo bylo absolutně neseřízené, servis jsem musel dořešit sám v místě mého bydliště a také kompletně zaplatit
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Shrnul kolo bylo tuklé na rámu a špatně seřízené

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • je v místě mého bydliště
    • obsluha

    vybrat jiný obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem náustek, který jsem nemohl nikde jinde sehnat, který byl dle stránek na skladě, druhý den přišla zpráva že je k vyzvednutí, bez nějaké zprávy, že požadovaný náustek již nemají.
    Z časových důvodů jsem tam poslal přítelkyni, ale daly jí uplně jiný náustek, který se jinde prodává za poloviční cenu.

    Nevím, jak by to bylo s vracením, při osobním odběru, ale náustek jsem potřeboval druhý den, tak jsem si ho musel upravit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nemá aktualizované webové stránky, zákazník se dozví, že se zboží již neprodává až po odeslání objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Komunikace, doprava i rychlost super, jen kolo má vadu laku- zřejmě zmetek, který se dal do internetového obchodu.Vada však není velká, vracet nebudu, jen mi je líto, že tento obchod má zákazníka za troubu- vada je zřetelně vidět.