Nedoporučujeme nákup v tomto e-shopu z důvodu zahájení insolvenčního řízení.

Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Barva, kterou jsem chtel, meli pouze zde
    • Rychlost

    Vse funguje jak ma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádnou jsem neregistroval
    • zboží nedodali, na dotaz neodpověděli, ještě, že jsem zvolil dobírku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje a je v insolvenci!!!

    Rozhodně nic nekupujte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nereaguje na mé dotazy ohledně dodání

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • poslali mi rozbite zbozi

    Jsou to podvodnici

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod je v insolvenci

    Vyhněte se tomuto eshopu, je v insolvenci

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Nakupoval jsem zde poprvé vzhledem k výhodné ceně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pozor jsou v insolvenci

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Hned druhý den mi bylo zboží doručeno a v pořádku
    • Nic
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jsou v insolvenci a tak při platbě předem už nemusíte svoje peníze nebo zboží nikdy vidět.

    Mají tam trošku chaos.

  • 10 %

    • Jak to, že stále beztrestně připravují o peníze lidi - jejich stránky jsou klamavé
    • pokud jsou v insolvenci , vše by mělo být se souhlasem insolvenčího správceJ
    • Co na to kontrolní orgány ?
    • Neveselá ukázka fungování v našem státě
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaslali fakturu na zboží, které neměli skladem. Faktura byla bohužel účetní proplacena. Peníze nechtějí převést zpět a nutí vyřízení přes banku. Neberou telefony. Jedná se o částku přes 100.000 Kč. Velmi špatný a neseriózní dodavatel!!!

  • 10 %

    Insolvece , reklamace mrazáku uznána, ale stejně na nic. Napsali mi ať se obrátím na českého zástupce , že tím zvýším šanci na úspěch. Elektrolux se k tomu postavil" čelem " mám se přihlásit do isolvecniho řízení. Při tom reklamaci uznali . Tak si to užijte oba Elektrolux i pan ing. Jiří Zahrádka. 7594kč zmetci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dost obtížná komunikace a navíc prý končí.

    • Nekomunikuje
    • Poslali rozbité zbozi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemožnost se dovolat
    • nekomunikace, pouze přes občasné e-maily
    • platbu předem nedoporučuji, při zrušení objednávky o své peníze můžete přijít - společnost je v insolvenci a platbu předem nevrací
    • sušička miele mi přišla zaprášená, jako kdyby ležela ve skladu 5 let, ale byla jsem ráda, že mám alespoň něco

    Hodně nepříjemná zkušenost a ponaučení nic neplatit předem

  • 10 %

    - POZOR
    - obchod je v insolvenci - NEPOSÍLEJTE TAM PENÍZE
    - poslali mi poškozené zboží

    Dobrý den,
    v prvé řadě přijměte naši omluvu za způsobené obtíže. S politováním Vám musím oznámit, že nejsme v tuto chvíli schopni uhradit dluh vůči Vaší osobě. Naše společnost se ocitla v tíživé finanční situaci a i přes veškerou snahu, kterou jsme v poslední době vyvíjeli se nám nepodařilo najít uspokojivé řešení situace, proto byl ke dni 6. 6. 2019 podán ke Krajskému soudu v Ústí nad Labem návrh na zahájení insolvenčního řízení.

    Řízení je vedeno pod č. j. KSUL 23 INS 8187 / 2019. Detail řízení lze vyhledat na internetovém portálu insolvenčního rejstříku zde: https://isir.justice.cz/isir/common/index.do

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaplatil jsem si výnos do patra za 399Kč ( celkem dost peněz ) - řidič přijel a odmítnul to a že nechá pračku na ulici. Tak jsem zboží odmítl převzít. Když jsem pračku dostal do bytu byl promáčknutý bok. Reklamoval jsem to a reklamace byla uznána. Obchod přislíbil vrátit 399Kč za dopravu a 1500Kč za poškození pračky - ani jedno se nestalo
    Velmi mne zarazil přístup Heuréka, kde jsem si zaplatil za vyřízení reklamace a oni mne poslali k šípku. Až po důrazném varování, že jsem četl jejich obchodní podmínky a že jsou povinni mi s reklamací pomoci se rozhodli něco dělat. Ale vlastně se nic nestalo a nijak mi nepomohli

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Obchod proběhl bez komplikací. Lednička pracuje jak má,jsem spokojená.
    • -