-
Doporučuje obchod
- Rychlost vyřízení objednávky
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Spokojenost. Kvalitní zboží. Rychlé odeslaní.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Spokojenost. Rychlé dodaní. Vynikající kvalita zboží.
-
Nedoporučuje obchod
- Nespolehlivost dopravce.
Objednala jsem zboží a ihned zaplatila. Byla jsem informována, že obj. zboží bylo předáno dopravci. To bylo 11. 10. Včera mi zástupce obchodu sdělil, že zboží předali a dopravce neovlivní.
To je moje zkušenost. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlé vyřízení
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- brzké dodání
- jediný, kdo nabízí tento osvědčený V-kráječ
- vyšší cena za zboží i za dopravu
-
Doporučuje obchod
- Rychlost dodání, zkušenost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Obchod musím hodnotit velmi pozitivně, rychlé, vstřícné jednání.
Mylně jsem uplatňoval reklamaci nedodání planžety 10 mm, kterou jsem přehlédl zaklíněnou v perforované vycpávce v dodávce. Reakce pracovníků obchodu k řešení reklamace, rychlá a vše se vyjasnilo k mé spokojenosti. -
Doporučuje obchod
- Vše skladem
- Rychlé doručení
-
Doporučuje obchod
- Rychlé doručení, příjemné jednání s obchodem
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- rychlost vyřízewní objednávky
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Rychlé dodání, kvalitní zboží
-
Doporučuje obchod
- Rychlost dodání
-
Doporučuje obchod
- Rychlé dodání.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Naprostá spokojenost, nákup nového po předchozí zkušenosti - první vydržel od revoluce až do teď
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
30 let používám Börner V-kráječ, co 10 let nový model. Takže teprve 3 model, každý je však k danému účelu skvělý. Zkoušel jsem i jiné značky, ale tento opravdu krájí. Vřele doporučuji:
-
Doporučuje obchod
- Rychlé dodání.
-
Doporučuje obchod
Dobrá komunikace a rychlost dodání zboží.
-
Doporučuje obchod
-
Nedoporučuje obchod
I placed an order and sent an email confirming the delivery time. I was assured that the order would arrive on Wednesday, December 27th. According to notifications, the order was given to the carrier only on the 27th. And of course the order has not arrived yet. One New Year's gift is ruined. Very unpleasant.
Reakce obchodu V-krajece
Dear sir,
Let’s do set some facts straight.
You have placed order on 22nd December at 5:45 PM which was Friday. You surely understand that we couldn’t have sent your package on Friday on 23rd till 26th as it was holiday. So we couldn’t have shipped anything. You have an email regarding the delivery which I have answered after the office hours on Friday stating that your order will be processed and shipped on Wednesday 27th of December which we actually did. carrier’s last working day for last year was Friday the 29th so surely your package could not have been delivered on the 30th 31st or 1st January as it’s public holiday.
And a suggestion for you if you wish your New Year’s present not to be ruined for the next time don’t be lazy and order more in advance and don’t blame the store or the carrier.
Best regards Team Börner
Vážený pane,
Uveďme na pravou míru některá fakta.
Zadali jste objednávku 22. prosince v 17:45, což byl pátek. Jistě chápete, že jsme váš balíček nemohli odeslat v pátek. 23. až 26, byl svátek. Takže jsme nemohli nic poslat. Psali jste e-mail ohledně doručení, na který jsem odpověděl v pátek po pracovní době s tím, že vaše objednávka bude zpracována a odeslána ve středu 27. prosince, což jsme skutečně udělali. posledním pracovním dnem přepravce za loňský rok byl pátek 29., takže váš balíček jistě nemohl být doručen 30. a 31. 12 byl víkend a 1. ledna státní svátek.
A návrh pro vás, pokud si přejete, aby se váš novoroční dárek pro příště neopozdil, a předešli jste zklamání, nebuďte líný a objednejte si více dopředu a neobviňujte obchod ani dopravce.
S pozdravem Team Börner