Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem objednala, ale bylo mi zasláno zcela jiný typ zboží, než který jsem si vybrala. Podprsenka Victoria Secret. Mohu pouze hodnotit kladně rychlost dodání, když e-shop uváděl, že zboží objednává v USA, neboť ho nemá na skladě. Zboží budu vracet, s tím, že jsem již psala e-shopu email, žádná odezva, a nebo jestli jsou schopni zboží vyměnit za správné.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží jež mají uveřejněné na internetu nebylo v nabídce a komplikovaně nám nabízeli jiné

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 9 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemali požadovaný tovar
  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží neni original

    Zboží dorazilo, bohužel ne z USA ale z Číny :-( Made in China za dost peněz.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Široká nabídka produktů
    • Inzerují produkty, které nejsou schopni dodat
    • Slíbené termíny odeslání jsou jen slíbené
    • Přišel mi úplně jiný produkt (dárková krabice)
    • Cena objednávky byla vyšší než původní

    V rámci mé objednávky jsem si objednal župan, který byl inzerován k dodání do 10 dní, avšak mě kontaktovali že není a že si mám vybrat nějaký náhradní za původní. Očekával bych, že bude za stejnou cenu vzhledem k tomu, že to měla být náhrada, za tento produkt mě nechali si ještě připlatit. Ve výsledku jsem tedy dostal o týden později jiný náhradní župan, za vyšší cenu a úplně jinou dárkovou krabici než mám v objednávce.
    Doporučuji tedy nákup promyslet a zvážit rizika.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží, které nemají.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo doručeno ve zničeném obalu, jednalo se o boty, krabice byla stará a zničená.
    • Zaplatila jsem cenu originálu, ale zboží je 100% fake, značku Guess znám velice dobře, nakupuji v bchodech, na internetu i v zahraničí (Guess.eu, Amazon.com - USA) a mohu 100% potvrdit, že zboží, které mi bylo doručeno není originál. Objednaný model jsem viděla i v obchodě Guess a vypadal mnohem lépe.
    • Zboží bylo poničené a nefunkční. Zip na botě šel velice špatně rozepnou a při obutí téměř vůbec zapnout. Brzy by došlo k jeho zničení. Kovové zlaté komponenty na obuvi byly poškrábané a poničené. Tyto komponenty bývají u originálu zabaleny v ochrané folii či papíru.

    Jsem velice rozčilená. Nakupuji na internetu často a nic podobného se mi nestává. Doručit zboží, které není zrovná levné v hnusné zničené krabici hozené v tašce mi přijde opravdu drzost. Zboží je fake a hned vracím, žádám o okamžité vrácení peněz.

    Reakce obchodu USABoutique.cz

    Vážená paní,

    Vaše hodnocení našeho obchodu nás mrzí, jelikož je velice negativní a tudíž poškozujete dobré jméno naši firmy.
    Pevně věříme, že se jedná pouze o jisté nedorozumění a proto zde musíme zareagovat a pokusit se Vám a ostatním zákazníkům vše vysvětlit.

    1. Zboží jsme odeslali v nepoškozené krabici, bohužel k poškození krabice patrně mohlo dojít při dopravě zboží k Vám. Pokud při převzetí zjistíte poškození obalu, určitě doporučujeme nic nepřebírat. Pokud zboží převezmete a až poté zjistíte poškozený obal, doporučujeme Vám ihned kontaktovat naše zákaznické oddělení, kde s Vámi vše vyřešíme k Vaši plné spokojenosti.

    2. Naše zboží je pouze originální a rozhodně jsme nikdy nenabízeli žádné napodobeniny a na tom nebudeme nic měnit ani v budoucnu. Originalitu zboží lze snadno dokázat. Veškeré naše zboží pochází výhradně z USA. Netušíme, dle čeho jste usoudila, že se jedná o nějakou napodobeninu originálních bot Guess. Vážená paní, Vašim tvrzením, které se rozhodně nezakládá na pravdě, nás poškozujete, a proto Vás zde musíme upozornit, že se z našeho pohledu jedná o poškození naši dobré pověsti dle Občanského zákoníku § 19b, odst. 3 zákona č.40/1964 Sb.

    3. Vaše zboží jsme obdrželi zpět v opravdu poškozené krabici. Po celkovém prověření bot jsme je shledali plně funkční a nijak nepoškozené.

    4. DODACÍ DOBA – U Vaši objednávky jste zvolila platbu předem na účet. Vaše zboží jste objednala 6.11.2017 a zaplatila až 28.11.2017. Tedy celkem 22 dní jsme Vám Vaše zboží „nadstandardně rezervovali“ a stále čekali jestli zaplatíte. Po Vašem zaplacení jsme Vám zboží hned druhý den, tedy 29.11.2017 odeslali. Zde rozhodně není Vaše negativní hodnocení na místě.

    5. KVALITA KOMUNIKACE – Během naši „nadstandardní extra rezervace“ Vašeho zboží jsme Vás zkoušeli několikrát kontaktovat, abychom se ujistili, že máte o zboží stále zájem, i přesto, že jste za zboží nezaplatila. Bohužel bez jakékoliv reakce z Vaši strany. Ani po obdržení zboží jste nás nekontaktovala a tudíž jste s námi nijak nekomunikovala. Bohužel ani zde Vaše negativní hodnocení není na místě.

    Velice nás mrzí Váš až nepřátelský postoj k naši firmě. Jako zkušená zákaznice internetových obchodů, jak uvádíte, jistě víte, že máte právo od smlouvy odstoupit bez jakéhokoliv důvodu. Mrzí nás, že jste zvolila tento nestandardní a z našeho pohledu nečestný způsob, jak Vaše zboží vrátit. Jsme firma, pro kterou je zákazník vždy na prvním místě a proto tento způsob domáhání se vrácení peněz na které máte samozřejmě nárok, byl zcela zbytečný.

    Zde nás napadá až otázka, ale to už opravdu spekulujeme, nemůže toto být jen jeden z nekalých pokusů konkurenční firmy, jak nás poškodit?

    Tým USABoutique

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlhé dodanie, veci ako z výpredaju v outlete

    Verím, že to bolo len moja skúsenosť. Hodnotím tovar ako sklamanie, málo muziky za veľa peňazí...
    Prišlo mi to ako veci z výpredaju v outlete.

    Objednávala som viacej veci.
    Dĺžka dodania jedného balíka bola cca týždeň, ok. Dĺžka druhého až 3 tyzdne, písala som obchodu osobne e-mail, že tovar už nebudem môcť prevziať ak príde po určitej lehote, lebo ide o tovar určený na dovolenku. Po uvedenej lehote sa už nebudem nachádzať na adrese dorucenia.( keďže som cestovalana 2 týždňovú dovolenku)

    Napriek tomu mi ho doručovali, kuriér má kontaktoval na dovolenke.
    Takže ďakujem nikdy viac.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží nebylo v originální krabičce
    • označení zboží bylo v půlce ustřižené

    Nejsem spokojená z důvodů kvality zboží,bez originální krabičky, s ustriženým označením.Již nakupovat nebudu.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo jiné než na fotce jak materiálem- měla to být eko-pštrosí kůže a né eko-kůže nějakého plaza. Dále kabelka měla mít růžové boky a to co dorazilo bylo šedé a jednobarevné. Kabelka byla na venkovním dně od lepkavého lepidla. Krabice i kabelka zapáchaly jak nejlevnější výrobky z Číny a takéže ano, je to made in China. Dále používají nějakou černou gumu na spárování dílů, které se k sobě šijí, a bylo to velmi špatně zaspárované, tak amatérsky. Výstelka byla všitá naruby... no má to všechny znaky padělku, jako to bývá natočené na videích na youtube. Tam hodnotí falsifikáty kabelek, a tato byla jako falsifikát. Nevím zda si myslet, že značka Guess stojí za nic nebo tento obchod.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží nedostupné v ČR
    • Neaktuálnost nabídky, objednané zboží uváděné jako skladem není skladem, obchod kompikovaně po e-mailech nabízí náhradná varianty.

    Pěkné zboží, ale chce to trpělivost.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Když jsem si objednávala toto značkové zboží GUESS. Myslela jsem, že aspoň ta peněženka dojde v originál krabičce. Je normální, že dražší peněženky mají svojí krabičku. A ne jenom v igelitu jako bych nakupovala u veitnamců. Jsem opravdu zklamaná dárek mám při neteř a vypadá to spíš jako fejk. Pásek v igelitu to se dá přežít.

    Reakce obchodu USABoutique.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše negativní reakce. Bohužel tento typ peněženky není nabízen od výrobce GUESS v dárkové krabičce. Pokud má peněženka dárkovou krabičku, je to uvedeno i na naší stránce. Bohužel tato kolekce ji nikdy neměla.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Hezke zbozi ale uroven eshopu hlavne komunikace s prodejcem silena . Tj jeste nezazila
    • Slecnu ci pani , ktera komunikuje s kupujicim a vnucuje je mu svuj nazor ac me nikdy nevidela vi ze me dany produkt bude Rozhodne maly ... Neskutecny a proto fakt takovou obsluhu eshopu bych okamzite vymenila

    Zbozi krasne ale pripravte si pevne nervy az vam skecna bude vnucovat veci o 2 konfekcni velikosti vetsi nez mate ! A to cele asi v 6 tekefonatech . Strasny . Za me uz nikdy . Dekuji jsem rada ze dorazilo vse ok jsem rada ze vim jakou mam velikost a slecna z eshopu co me nikdy nevidela at si svoje rady strci pardon za kloubouk treba....

    Reakce obchodu USABoutique.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše reakce. V den Vaši objednávky jsme Vám volali, jelikož se snažíme dávat našim zákazníkům nadstandardní služby a chtěli jsme si pouze ověřit velikost, jelikož se stává, že občas zákazníci nevědí své velikosti, protože každá značka má jiné číslování. Telefon jste nebrala, tak jsem Vám zaslali jednu SMS zprávu, kde jsme Vás žádali o potvrzení velikosti XL. Nikdy jsme Vám samozřejmě nevnucovali větší velikost. U této značky jsme Vám ani větší velikost nemohli nabízet, jelikož velikost XXL nebyla skladem a velikost zboží XXXL ani tato firma nenabízí. Pouze jsme Vás informovali, že velikost XL je o něco větší než standardní XL. Zboží jsme Vám také dodali již 7 pracovní den namísto 10.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tričko Roxy bylo špinavé, visačka byla dodatečně přicvaknutá do rukávu, na ní nebyla cedulka o ceně, byla odlepena, takže tam nebyla žádná,nebylo zabaleno v sáčku, nedalo se použít jako dárek!!! Strašná kvalita!!! Kdyby se neplatilo za vrácení balíku, tak bych vám ho nejraději vrátila. S takhle špatnou kvalitou zaslaného výrobku jsem se ještě nesetkala.

    Nedoporučila a už si od vás nic neobjednám. Váš obchod jsem zvolila náhodně, protože jsem chtěla koupit tričko Roxy pro dceru.

    Reakce obchodu USABoutique.cz

    Dobrý den, velice nám mrzí Vaše nespokojenost. Visačka byla na tričku připnuta přímo od výrobce a ceny v CZK tam výrobce neuvádí, jelikož jsou to USA kolekce. Zboží Vám bylo zabaleno hedvábném papíře a ihned odesláno. Zboží jste obdržela následující pracovní den od potvrzení. Pokud bylo tričko špinavé, tak jste nás měla neprodleně kontaktovat a situaci bychom ihned řešili k Vaší spokojenosti.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží z USA nesehnatelné v ČR
    • Neaktuálnost nabídky - zboží avizované jako skladem nebylo skladem, přestože obchod potvrdil jeho doručení a platbu.

    Objednávka vyžaduje trpělivost.

    Počítejte s neprofesionálními postupy - obchod po několika dnech zjistí, že již odsouhlasené zboží vlastně nemá skladem, kontaktuje zákazníka po telefonu a operátor se diví, že teď hned není možné po telefonu vybrat jiné zboží.

    Požadavek na hodnocení nákupu dorazil dříve než zboží, to doufám ještě dorazí, e-shop naposledy napsal, že objednávku již nelze stornovat a že do . pracovních dnů dorazí, tato lhůta ještě neuplynula.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    Objednal jsem dámské žabky zn. Guess zlaté barvy za cca 1620,- Kč. Žabky dorazily, ale po rozbalení přišlo zklamání. Žabky byly poškozené na hraně ( odřené) a měli kaz na stélce o velikosti cca 2x2 mm. Po cca 1 hodině chůze se vrchní zlatá barva sedřela !!!!
    Opravdu nedoporučuji zde nakupovat !!!

    Reakce obchodu USABoutique.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše zkušenost. Boty jste nám zaslal zpět, reklamaci jsme Vám uznali a peníze jsme Vám vrátili.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nekvalitní zboží za vysoké ceny.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    • široká škála nabízených produktů, mnoho druhů značek
    • komunikace proběhne, až když z jsou z obchodu tázáni na stav objednávky

    Objednávala jsem si šaty Victoria Secret před měsícem, dodnes nemám. Šaty již ani nejsou v nabídce eshopu. Dle recenzí na mne eshop nepůsobí důvěryhodně, bohužel.
    Kdybych měla předchozí dobrou zkušenost s obchodem, dala bych doporučující recenzi, ale takhle teda ne.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Paní na telefonu není schopna poradit s výběrem velikosti.

    Pokud budete objednávat podprsenku od Victorie secret musíte buď mít zkušenost s velikosti nebo raději jdete na americké stránky kde je u každého typu tabulka jak vybrat velikost.

  • nakoupil v obchodě USABoutique.cz před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velká nabídka zboží
    • dlouhá dodací lhůta

    pokud vám nevadí že si na zboží počkáte tak můžete nakoupit originální zboží,ale pokud jste nedočkaví a rychle se chcete ukázat v novém, tak nedoporučuji

    Reakce obchodu USABoutique.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše reakce a negativní hodnocení, jelikož Vaše objednávka byla vyřízena ihned 13.4. a doručována 25.4. Dodací lhůta u zboží byla 10 pracovních dnů, které jsme splinili.