Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Když si objednáte zboží, dozvíte se, že "už" není, i když na jejich stránkách pořád "svítí" že je.
    Pak si jej objednáte a čekáte a čekáte a čekáte a pokud vás z toho čekání netrefí, tak se snad i dočkáte.
    Komunikace na mizerné úrovni.
    Nedoporučuji !

  • Z nějakého důvodu mi hodnotící dotazník Heureky nepřišel, takže o stejnou zkušenost jako Azalea se můžu podělit jen zde: krmení Brit přišlo v roztrženém obalu, přelepeném izolepou a omotané spolu s balíky ostatního krmiva igelitem. Dovezl p. Kubišta. Na email samozřejmě nereaguje. Zašlu podnět veterinární správě, ale reklamovat v prodejně objednávku nebudu, protože nehodlám trávit odpoledne cestou přes půl Prahy kvůli pár stovkám. Nicméně pan Kubišta je velmi neseriózní a obchod rozhodně nedoporučuji.

  • Protože možnost přidat recenzi nedostanu, napíšu to aspoň sem.

    TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJI !!!

    Brala jsem zboží již po čtvrté, první tři dodávky došli v pořádku. Po čtvrté jsem objednala granule Acana a Platinum. Platinum bylo neporušené, ale Acana v ceně 899,- kč přišla v roztrženém obalu, díra ve tvaru V byla šikovně překryta pytlem Platina a oba pytle společně obalené igelitem a olepené lepenkou. Balík došel z venku neporušený, proto jsem ho převzala. Po rozbalení se granule sypaly z pytle a ani neměly správnou vůni, bylo zřejmé že roztržený pytel někde oxidoval hodně dlouho. Od výroby ležel na skladu nejméně půl roku a těžko odhadnout jak dlouho roztržený.
    Reklamaci mi obchod neuznal, prý jsem měla zboží vybalit před dopravcem. Jenže dopravce vám nic do ruky nedá, dokud nepodepíšete převzetí.
    Vrátit zboží ve 14ti denní lhůtě také nemohu, protože bych ho musela vrátit v neporušeném obalu a to nelze, když porušený už přišel.
    Jsem velmi zklamaná, granule jsou zoxidované a tudíž nepoužitelné, přestože datum expirace je za 7 měsíců.
    Zbytečně vyhozené peníze.