Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodání do 10 minut určitě nebylo. Aktivacbi kod ke hre prisel v pondělí přesto že objednávka vznikla v sobotu.

    Reakce obchodu Ultragame

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost, ale zjevně došlo k nedorozumění, hru jste platili v neděli 10.11. dopoledne 08:57 a aktivační klíč Vám byl doručen stejně v neděli dopoledne 11:29. Za dvouhodinové zpoždění se samozřejmě omlouváme, hra se dočasně vyprodala a o víkendech neděláme nonstop, ale dva dny jste na klíč nečekali, bylo to jen 2,5 hodiny.

    Předem děkujeme za porozumění.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Když jsem chtěl něco reklamovat tak mě bylo odpovězeno že to není možné, Což je hloupost protože podle - Odstoupit od smlouvy může zákazník podle Občanského zákoníku (§ 1829) do čtrnácti dnů bez udání důvodu, ale neměl by si tuto možnost plést s reklamací. Některé internetové obchody nabízí tuto lhůtu prodlouženou až na 30 dní. Není-li o zákonné možnosti odstoupit od smlouvy spotřebitel poučen (například v obchodních podmínkách e-shopu), pak se lhůta prodlužuje o jeden rok, tedy na 1 rok a 14 dnů. Hru jsem nakonec daroval někomu jinému ale to nemění nic na tom že přístup toho obchodu se mě nelíbí.

    Reakce obchodu Ultragame

    Dobrý den,

    mrzí nás že s nákupem nejste spokojen, bohužel v případě digitální distribuce nelze odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní, protože se jedná o digitální obsah a ten má výjimku ze zákona. Vysvětlení zákona najdete například zde:

    https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/jake-jsou-vyjimky-pro-odstoupeni-od-smlouvy-uzavrene-pres-internet/44

    Kde je v bodě l, uvedené dodání online digitálního obsahu.

    Reklamaci samozřejmě podat můžete, ale je na ni nutné mít i důvod. Sám uvádíte, že hru jste daroval, tedy aktivační klíč byl funkční a digitalni obsah dodán, takže v tomto případě není žádný důvod na reklamaci.

    To, že se jedná o digitální distribuci máme uvedené všude na našem eshopu, nakolik se na digitální distribuci specializujeme a neprodáváme žádný fyzický zboží. Uvedené je to přímo u produktu, v objednávkovém formuláři a i v informacích na našem eshopu, také před koupí nás bylo možné kontaktovat emailem, přes online chat nebo telefonicky a položit nám jakoukoli otázku.

    Vaše objednávka byla úspěšně dokončena, aktivační klíč ke hře Vám byl doručen na email ihned po zaplacení objednávky, z naší strany tak proběhlo vše bezchybně.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze vrátit zakoupené zbozi

    Reakce obchodu Ultragame

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi, nicméně nás mrzí, že jste nebyl spokojen. Ve Vašem případě jste si zakoupil hru formou digitální distribuce, kdy se jedná o elektronickou službu a bohužel již není možné po dodání aktivačního klíče objednávku stornovat. Jelikož se jedná o službu, taktéž nelze uplatnit možnost odstoupení od smlouvy do 14 dní, poté co je služba naplněna a aktivační klíč ke hře byl odeslán na email. Všechny informace o digitální distribuci máme uvedeny přímo na e-shopu, také přímo v detailu produktu a v objednávkovém formuláři je rovněž uvedeno, že se jedná o digitální distribuci. V případě nejasností je také možné obrátit se na naši zákaznickou podporu, přes online chat, telefon nebo email. Zákaznická podpora je dostupná od 9:00 do 21:00 a ochotna pomoci a odpovědět na Vaše dotazy.
    V případě, že s hrou máte problém, tak prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu a pomůžeme Vám problém vyřešit.
    Vaše objednávka byla úspěšně dokončena, aktivační klíč ke hře pro službu STEAM Vám byl doručen na email ihned po zaplacení objednávky, z naší strany tak proběhlo vše bezchybně.

    Děkujeme za pochopení.

  • Zakoupila jsem Heroes of Might and Magic se 2 rozšířeními. Rozšíření mi nejde rozjet - obchod mi neporadil a odkázal mě na Ubisoft, kde problém očividně řešit nechtějí...

    Reakce obchodu Ultragame

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi, mrzí nás, že nejste s naším obchodem spokojená. Bohužel ve Vašem případě nastal problém přímo s programem uPlay, který DLC nechtěl nainstalovat, proto bylo nutné se obrátit na podporu uPlay pro Českou Republiku. Kolegové z podpory uPlay komunikují v českem jazyce a s problémem Vám určíte pomohou. Pokud jste je ještě nekontaktovali, tak to prosím co nejdříve udělejte, oni vědí prověřit Váš účet a zjistit, příčinu problému.
    Bohužel my jako prodejce, nemáme přístup k Vašemu uPlay účtu a to je důvod, proč jsme Vás přesměrovali na kolegy z uPlay.

    Děkujeme za pochopení.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Licence byla kradená

    Windows nešly aktivovat. Zavolal jsem na podporu Microsoftu, kde mi sdělili, že licence je kradená. Obchod nikde neuvádí, že je to licence z druhé ruky, což považuji za nekakou obchodní praktiku. Licence z Alzy bez problémů.

    Reakce obchodu Ultragame

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše recenze, která zohledňuje jen negativní zkušenost a nezohledňuje přístup našeho eshopu k Vám. Abychom problém objasnili, nastala situace, jak jsme Vám i psali, kdy byl jeden licenční klíč omylem zaslán dvěma zákazníkům, tedy selhal lidský faktor na straně našeho dodavatele, což se bohužel sem tam stává.
    Jelikož jste Vy byl druhý zákazník, tak Vám samozřejmě aktivace již použitým klíčem nefungovala a Vy jste nás kontaktoval s žádostí o reklamaci, s požadavkem o vrácení peněz. My jsme s Vámi okamžitě komunikovali a obratem situaci vyřešili k Vaší spokojenosti a platbu Vám vrátili zpět na Váš bankovní účet. Jako v každém jiném obchodním segmentu se i u nás občas vyskytne reklamace. Avšak my každou reklamaci řešíme s nejvyšší prioritou, ve většině případů do 24 hodin a právě řešení problémů zákazníků k jejich spokojenosti dělá dobrého obchodníka.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za vzniklé problémy.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zdlouhavé a zbytečně komplikované

    Reakce obchodu Ultragame

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste měli negativní zkušenost. Na naší stránce jako i přímo v emailu s aktivačním klíčem je uveden přesný postup, jak si máte hru aktivovat, v případě potřeby doplňujících informací jsme Vám odpověděli do 5 minut.
    Herní program Steam, potřebný pro bezpečné stahování her si instalujete jen poprvé, po registraci účtu stačí zůstat přihlášen, a naplňovat knihovnu her jednoduchým přidáváním aktivačních klíčů. Hry máte neustále k dispozici ve Vašem Steam účtu, díky čemuž se nemusíte obávat ztráty nebo poškození cd, a kdykoliv budete potřebovat, hru si můžete odtud stáhnout i do více počítačů.

    Přejeme Vám příjemný zážitek ze hry.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hra nechodí pod Win 10 a na to abych si hrál s nastavením grafiky nebo ji i degradoval na horší ovladač ...
    Mělo by tam být upozornění na to že pod novými Win prostě nepojede.

    Reakce obchodu Ultragame

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše hodnocení, nakolik jsme k dnešnímu dni od Vás neobdžali žádnou stížnost nebo dotaz. Naše zákaznická podpora pracuje denně od 9:00 do 22:00 a velmi rádi bychom zodpověděli všechny otázky před koupí, nebo Vám pomohli se spuštěním hry po koupi. Zakoupil jste si 17 roční hru, kterou už výrobce neaktualizuje, proto je nutné počítat s tím, že v případě tak staré hry bude nutné upravit nastavení počítače, případně nainstalovat dodatečné ovladače které hru podporují. Aktivační kód Vám byl odeslán obratem po přijetí platby, byl plně funkční a naše zákaznická podpora Vám byla připravena pomoci.

    Děkujeme za pochopení.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena
    • rychlost
    • složitost instalace
    • zdlouhavé stahování
    • aktualizace

    Reakce obchodu Ultragame

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše hodnocení, nakolik jsme k dnešnímu dni od Vás neobdžali žádnou stížnost. Naše zákaznická podpora pracuje denně od 9:00 do 22:00 a velmi rádi bychom zodpověděli všechny otázky před koupí, nebo Vám pomohli s aktivací hry po koupi. S aktivací hry Vám vstřícně pomohla naše zákaznická podpora, která na Vaše dotazy reagovala do pár minut a hru se podařilo aktivovat ve stejný den. Hra je určena pro aktivaci přímo na webu výrobce hry a pokud ještě nemáte založen účet, tak je nutné se zaregistrovat, což je samozřejmě jen jednorázová záležitost. To pro jakou službu je hra určena, je uvedeno přímo v detailu produktu na našem eshopu. Aktivační kód Vám byl odeslán obratem po přijetí platby, byl plně funkční a naše zákaznická podpora Vám byla připravena pomoci a také pomohla.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbytečně složitá aktivace produktu.
    Je nutná registrace na webu, bez které nelze produkt stáhnout a nainstalovat.

    Reakce obchodu Ultragame

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše hodnocení, nakolik jsme k dnešnímu dni od Vás neobdžali žádnou stížnost, dotaz, nebo otázku. Naše zákaznická podpora pracuje denně od 9:00 do 22:00 a velmi rádi bychom zodpověděli všechny otázky před koupí, nebo Vám pomohli s aktivací hry po koupi. Hra je určena pro službu UPlay a pokud ještě nemáte založen účet ve službě UPlay, tak je nutné se zaregistrovat, což je samozřejmě jen jednorázová záležitost vyřízena za 5 minut. To pro jakou službu je hra určena, je uvedeno přímo v detailu produktu na našem eshopu a také je na našem eshopu i přehledný návod jak aktivovat hru. Aktivační kód Vám byl odeslán obratem po přijetí platby, byl plně funkční a naše zákaznická podpora Vám byla připravena pomoci.

    Děkujeme za pochopení.

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vyhody nejsou
    • všechno

    Reakce obchodu Ultragame

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojen, bohužel do této doby nevíme s čím konkrétně nejste spokojen. 29.7. jste si u nás vytvořil objednávku na hru Counter Strike: GO, kterou jste uhradil bankovním převodem, následně po přijetí platby jsme Vám obratem zaslali aktivační klíč na Váš email. Do dnešního dne od Vás neevidujeme žádnou reklamaci, stížnost nebo dotaz. Proto prosím pokud máte jakýkoliv problém neváhejte nás kontaktovat přes email, online chat, nebo telefon na naší zákaznické lince.

    Děkujeme za pochopení.

  • Předmětem nákupu bylo DLC Far Cry 4. Zboží zaplaceno, aktivační klíč neodemkl rozšíření Valley of the Yettis.
    Reklamace zamítnuta, řešení nula.
    Obchod naprosto bezcenný

    Reakce obchodu Ultragame

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nejste spokojen, přestože jsme pro Vás udělali skutečné maximum. Po objednání Far Cry 4 Season Pass Vám byl aktivační klíč odeslán do pár vteřin, byl plně funkční a jak jste nám i sám potvrdil, můžete si to ověřit i v programu Uplay, byl úspěšně aktivován a DLC obsah přidán do účtu. Samozřejmě i s rozšířením Valley of the Yetti, které je součástí Season Pass. Bohužel problém je v tom, že se Vám nedoinštalovalo rozšíření do základní hry Far Cry 4, proto Vám kolega dnes doporučil hru přeinstalovat, což by pomohlo, ale Vy jste to odmítl vyzkoušet.
    Proto Vám znovu doporučujeme hru přeinstalovat a mělo by být vše v pořádku. Bohužel v tomto případě byl problém na Vaší straně a je nutné abyste s námi spolupracoval na řešení problému, protože my ho na dálku vyřešit za Vás neumíme.

    Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne
    • Neposilaji zaplacene zbozi.

    Zadne plus.Zbozi jsem zaplatil pres PayU a objednavka byla stornovana.Nemam zbozi ani penize.

    Reakce obchodu Ultragame

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost, ale bohužel neuvádíte pravdu, jelikož skutečnost je taková, že jste objednávku neuhradil. Jako platební metodu jste si zvolil platbu přes platební bránu PayU, ale platbu jste nedokončil, takže o žádné peníze jste nepřišel. Pokud máte jakýkoliv problém s platbou, tak se obratte na naši technickou podporu telefonicky, emailem, nebo přes online chat a rádi Vám pomůžeme.

    Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.