Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr literatury osobního rozvoje v kamenném obchodě.
    • Problém s objednáváním přes e-shop. Nákup v kamenném obchodě mohu doporučit.

    Při osobním vyzvednutí po objednání z e-shopu jsem si objednávku vyzvednout nemohl, protože jse neznal poslední 4 čísla z objednávky, které po mně k vyzvednutí chtěl personál. Ve zprávě, kterou jsem předtím dostal do e-mailu nikde taková podmínka nebyla uvedená. Zboží jsem měl stejně zaplatit na místě.

    Objednávku jsem následně zrušil. Cesta do obchodu plus dohodavání po telefonu mě stály téměř dvě hodiny času.

    Reakce obchodu U Džoudyho

    To nás mrzí, že tuto záležitost vnímáte takto. Bohužel se jedná o standardní postup pro řešení objednávek z e-shopu ale o tom jste byl předem informován i po telefonu a následně i dodatečně.

    Každopádně pokud preferujete prodejnu, určitě můžete. Naše sklady se sdílí.

    Přejeme vše dobré a ať se daří
    Tým U Džoudyho

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V nabídce obchodu kniha byla na skladě. Na druhý třetí den volali, že knihu nemají, a ruší objednávku.

    Reakce obchodu U Džoudyho

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, to, že kniha již nebyla k dispozici.
    Objednávku jste učinil 18.08.2021 20:07:58 a volali jsme Vám hned na druhý den 19.08.2021 10:29:34 kdy došlo ke stornu.
    Tím, že se sklad sdílí s prodejnou se může stát, že produkt je vyprodán během doby kdy je prodejna otevřena a objednávky z e-shopu se neřeší.
    Ještě jednou se omlouváme, že k této situaci došlo a budeme rádi, pokud nám dáte šanci při Vaší příští objednávce.

    S přáním všeho dobrého
    Tým u Džoudyho

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Chodila jsem osobně, v covidové době to není možné a eshop neposkytne ani náhodou to, co tam běžně kupuji.

    Eshop vůbec nereaguje. Napíšou po několika dnech a následně zase nic.

    Reakce obchodu U Džoudyho

    Dobrý den, paní Visser,

    děkujeme za Váš komentář.

    Rád bych však uvedl informace na pravou míru.

    Vaši objednávku jsme obdrželi o Velikonočním pondělí (státní svátek) 5.4. 13:30. Náš e-shop funguje pouze v pracovní dny. Vaše objednávka se začala řešit hned v úterý 6.4. (první pracovní den) a kolegyně Vám posílala informaci - podklady k platbě v 11:33. Na to, že se řešily objednávky od 1.4. až do 6.4., si myslím, že jsme reagovali velice rychle.
    Co se týče nespokojenosti s tím, že jste chtěla dokoupit žárovky, které jste možná na prodejně dříve kupovala, tak ano, ty opravdu na e-shopu nevedeme. A rád bych Vám sdělil, že samostatné žárovky na prodejně již k dispozici také nebudou.

    Přeji hezký den

    Jiří Mikulka
    Vedoucí e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • K vybranému zboží jsem musel objednat další abych splnil podmínku ceny

    Reakce obchodu U Džoudyho

    Dobrý den, pane Galjanič,

    děkujeme za Váš komentář.

    Ano, na našem e-shopu máme podmínku minimální výše částky za objednávku, která činí 100,-Kč.
    Mrzí nás, že tato skutečnost ovlivnila Vaše hodnocení dát nám pouze 1* (20%).

    Každopádně i této reakce si vážíme.

    Přeji hezký den

    Jiří Mikulka
    Vedoucí e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Vytvořila jsem objednávku přes e-shop a chtěla při osobním vyzvednutí zaplatit dárkovým poukazem a rozdíl v hotovosti. Bylo mi řečeno, že to nejde. Zboží jsem si tedy koupila na místě a cena mi byla zvýšena o 10%. Takové jednání mě odradilo zde cokoli v budoucnu ještě nakoupit.

    Reakce obchodu U Džoudyho

    Dobrý den, vážená paní,

    děkuji za Váš komentář. Jsem rád, že jsem měl možnost řešit přímo s Vámi osobně.
    Celou situaci jsem Vám vysvětlil jak a co lze při platbě využít a kombinovat - vy jste navíc měla ještě starý typ poukázek. Upozornil jsem i na to, že pokud zboží koupíte rovnou na prodejně, částka se zvedne o 10%, která je zohledněna pouze na e-shopu. Tyto 2 prodejny jsou účetně a administrativně naprosto oddělené. Vy jste tuto informaci dostala a s tímto i souhlasila.


    Přeji hezký den

    Jiří Mikulka
    Vedoucí e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo. Nejdřív skladem pak externi sklad... No vánoce

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednané přes e-shop je s vadami. Drobné vady jsem si všimla bohužel až doma po osobním převzetí, takže už s tím nejde asi nic dělat. Takovýto přístup zamrzí...

    Reakce obchodu U Džoudyho

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši reakci, která nás však velmi mrzí. Zboží do objednávek vybíráme v co nejlepším stavu a o případných závadách naše zákazníky vždy informujeme e-mailem. Při převzetí objednávky doporučujeme vždy kontrolu obsahu objednávky, kterou by s vámi měly provést kolegyně ve výdeji e-shopových objednávek. Pokud byste narazila na něco, co se vám na zboží nelíbí, nebo byste si jej z nějakého důvodu nepřála zakoupit, máte možnost zboží nepřevzít. Pokud je zboží skutečně závadné nebo si jej přejete vrátit, můžete se obrátit na kancelář e-shopu písemnou formou na [email protected].

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    E-shop U Džoudyho

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dost velká prodleva mezi objednáním a dodáním zboží

    Reakce obchodu U Džoudyho

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za reakci. Nicméně Vaše objednávka byla ze dne 16. ledna a ani ne za 24 hodin jsme balíček pro Vás expedovali a předali do dopravy Zásilkovně, o čemž jsme Vám zaslali také informační e-mail. Doporučuji se tedy spíše s nespokojeností obrátit na ně.
    Přejeme pěkný den.

    S pozdravem
    E-shop U Džoudyho

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nenapadá mě

    Obchod vám okamžitě začne posílat nevyžádané nabídky i když jste k nim nikde nedali souhlas (nebo si alespoň myslíte, že nedali). Na žádost, aby nabídky už neposílali, nereagují. Následné odhlášení ze zasílání nabídek mají tak graficky zpracované, že vlastně nevíte, jestli se přihlašujete nebo naopak odhlašujete z jejich zasílání.

    Reakce obchodu U Džoudyho

    Dobrý den,

    Vaše reakce nás velmi mrzí. Pokud si však u nás vytváříte nově objednávku, máte dvě možnosti. Nakoupit lze bez registrace, pak by Vám žádné týdenní novinky přicházet na e-mail neměly. Nebo můžete nakoupit s registrací - v tomto případě souhlasíte se zpracováním osobních údajů v souladu s GDPR, tudíž Vám mohou chodit na e-mail týdenní novinky. Žádná zpráva o tom, že si novinky zasílat nepřejete, nám však nepřišla, tudíž jsme tedy neměli ani na co reagovat. V databázi zákazníků a uživatelů jsme Vás také nedohledali. V tomto případě doporučuji využít všech kontaktních možností, abychom tuto záležitost mohli řešit.

    S pozdravem
    E-shop U Džoudyho

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Trva jim to

    Lepsi zajit do kamenne prodejny

    Reakce obchodu U Džoudyho

    Vážená paní,
    objednávku jste vytvořila před osmou hodinou ranní a do prodejny jste si ji šla vyzvednout krátce po otevírací době týž den po vytvoření objednávky, aniž bychom Vám podali zprávu o tom, že je objednávka připravena. Objednávky zpracováváme postupně a také posíláme informaci a výzvu k vyzvednutí e-mailem a sms zprávou, jakmile je objednávka připravena k vyzvednutí. Tento postup také naleznete v našich obchodních podmínkách. Pokud na zboží spěcháte a potřebujete jej akutně, doporučuji opravdu jít si nakoupit osobně na prodejnu. Obzvláště v tomto vánočním shonu.

    S pozdravem
    E-shop U Džoudyho

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná ochota, zákazník je pro ně obtěžující.
    Necítila jsem se dobře: převzít- zaplatit - odejít...

    • mám vyplnit dotazník , ale zatím jsem žádné objednané zboží neobdržela

    Reakce obchodu U Džoudyho

    Dobrý den,

    stav Vaší zásilky jsme prověřili a Vaše zásilka je ve stavu doručování s tím, že dopravce Vám odeslal informaci prostřednictvím SMS a e-mailu o tom, že k Vám zásilku vezou.

    S pozdravem
    E-shop U džoudyho

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • kvalitní sortiment
    • balení

    Příjemně mě překvapil sortiment obchodu v oblasti přírodní kosmetiky. Velmi nepříjemně jsem však byla překvapena balením. Při nákupu bambusových kartáčků (plně kompostovatelných) bylo v krabici snad kilo plastu. Doporučila bych nahradit plasty papírem a zvlášť při prodeji přírodní kosmetiky smýšlet trochu ekologicky.

    Reakce obchodu U Džoudyho

    Hezký den,

    plastové obaly používáme pouze již několikrát použité, které nám chodí od našich dodavatelů zboží, právě z důvodu snížení používání plastů na minimum. Plastové obaly tedy nepoužíváme nové, ale recyklujeme již využité obaly. Totéž platí o krabicích, ve kterých je zboží zákazníkům zasíláno. Jsme si plně vědomi dopadů lidstva na životní prostředí a snažíme se také minimalizovat používání papírů jak v kanceláři, tak na prodejně. Do budoucna, až nám to náš účetní systém dovolí, bychom také rádi využívali pouze elektronické faktury.

    S pozdravem,
    eshop U Džoudyho

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zboží, které mi vyhovuje, sortiment knih, které mě zajímají
    • nevím o žádných

    Super

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jednani prodavacu
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nevím
    • Neserioznost

    Nespokojenost.

  • Obsluha v kamenném obchodě hrůza,neochota a ještě je obsluha drzá.Zboží které je označeno na webu že je dostupne v reálu není dostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • - rychlé dodání
    • - nálepka proti krádeži na vnitřní straně desky, aneb odlepením si poškodím knihu
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Na fotce z webu miska Yixing vypadala přesně jako ta, kterou už mám, ale ve skutečnosti pak byla úplně jiná. Takže mám dvě jiné místo dvou stejných.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • V online objednavkach je doba vyrizeni opravdu dlouha v pomeru s konkurenci. Sla jsem proto do obchodu a svou objednanou knizku tam nasla. Pokusila jsem se domluvit s personalem u Dzoudyho se bych si knizku vzala a oni tim mohli moji objednavku vyridit rovnou, ale bohuzel mate decemtralizovnou komunikaci mezi obchodem a online a proto mi nemohli dat online slevu. Myslim ze vzhledem k tomu ze knizky na prodejne mate a zamestnanci tam vetsinou jen posedavaji tak by nebylo od veci jim umoznit pripravu objednavek aby se zkratila doba vyrizeni.

    Osobni navsteva v obchode je vzdy prijemna a zbozi mate skvele, jen nedoporucuji online objednavky. Vyrizeni trva a kdyz knizku najdete v obchode tak vam zamestnanci nemohou knizku vydat v ramci vasi objednavky a nedostanete tim padem slevu, coz je skoda.

    Reakce obchodu U Džoudyho

    Dobrý den,

    velmi náš Vaše hodnocení mrzí. Bohužel pokud si někdo objedná v pátek ve 22:18 nejsme schopni objednávku vyřídit dříve než v další pracovní den, což je v pondělí. Při objednávání je zákazník upozorněn na otevírací dobu kanceláře e-shopu, která je Po-Pá 7:30-16:00 z čehož logicky vyplývá, že přes víkend objednávky nejsme schopni vyřizovat. Obchod je pouze výdejním místem, veškeré změny v objednávkách jsou vyřizovány v již zmíněné kanceláři zaměstnanci e-shopu. Pro zákazníky, kteří na zboží spěchají je tím pádem zboží k dispozici přímo na prodejně, která je otevřena i v sobotu.