Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouha doba dodání i přes zboží skladem

    4.4. objednáno, zaplaceno online, 11.4. zatím žádné info o odeslání

    Reakce obchodu Internetové zahradnictví - uděláme zahradu

    Dobrý den, a proto to řešit přes Heureku?

    Co to je za mezilidské vztahy?

    Objednavala jste ve ctvrtek vecer , dodaci lhuta a podminky jak odesilame jste odsouhlasila.

    Tedy do 17:00 mel kuryr zásilky vyzvednout zitra mohla byt u Vás , ale ja jsem ji stornoval. Nechci s lidmi , kteří jen tak škodí druhym pro zabavu mit nic spolecneho. Platba vracena obrazem .

    Urban

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pouze jeden dopravce.

    Objednala jsem věnce na dušičky trochu s obavou dle negativních recenzí. Ale já jsem spokojená. Zboží dorazilo dle objednávky. Termín doručení byl dodržen. Věnce jsou pěkné přírodní. Odpovídají fotografiím.

    Reakce obchodu Internetové zahradnictví - uděláme zahradu

    Dobrý de, dekujeme za ,,statecnost,, a recenzi. Ano mame negativni komentare , ale svou práci tj.dodat kvalitni zbozi snad děláme dobře. Vetsinou si cas udel jen ten kdo neni spokojeny. JEŠTĚ JEDNOU DEKUJEME A PREJEME VSE DOBRÉ.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím se nikdo ani neozval.

    Reakce obchodu Internetové zahradnictví - uděláme zahradu

    Vážený pane , odsouhlasil jste obchodni podminky kde je psano ,ze dostupnost rostlin je brezen až rijen. Tato informace je vsude na eshopu a dokonce jste musel odkliknout vyskakovaci okno. Nikdo se neozval ? Jste lhář,jelikoz jste dostal obratem zpravu a penize Vam byly vraceny!!
    Ze se nestydite skodit druhym , ale ono je tak snadne necist ,nerespektovat a pak za svuj omyl druheho ocernit. Fuj , jste zlý člověk,ale s tim si musite žít sám

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dušičkový věnec přírodní - stříbrný smrk byl dodán v pořádku, krásný věnec jako důstojná vzpomínka na všechny, kdo již nejsou mezi námi

    Reakce obchodu Internetové zahradnictví - uděláme zahradu

    Dobrý den, dekujeme za pěkná slova , a PŘEJEME VŠE DOBRÉ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    30. 9. jsem si objednal s platbou předem ovocný stromek - švestku domácí. Objednávka mně byla potvrzena s tím, že jakmile bude k odeslání, budu včas vyrozuměn. Včera jsem se začal zajímat, kdy ji obdržím, neboť z nabídky obchodu již zmizela. Po telef. hovoru asi s pí majitelkou mi bylo sděleno, že stromky tohoto druhu nejsou a jestli už mi přišly peníze nazpět. Na účtu nebyly, takže doufám, že dorazí.
    Vcelku se může stát všechno, ale mohl jsem být o této skutečnosti včas vyrozuměn a objednat si ji v jiném obchodu.

    Reakce obchodu Internetové zahradnictví - uděláme zahradu

    Vážený pane, pri vstupu na eshop je vyskakovaci okno,ktere zakazniky upozornuje na ukonceni prodeje rostlin. Toto jste nerespektoval a presto provedl objednavku. A jako bonus za Vase nerespektovani provoznich udaju nas jeste takhle sproste napadate. Nebojte Vasiplatbu mate zpet uz od posledniho telefonatu,kdy to kolegyne ihned kontrolovala a jste obycejny lhar jelikoz pri vraceni platby pres ucet se jedna o okamzitou platbu a pres GoPay Vam dava spolecnost okamzite info o vraceni. Tedy jste jenom zly clovek,ktery druhym skodi. No Vy s tim musite zit ,tak hodne stesti!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Bezproblémové dodání zboží

    Reakce obchodu Internetové zahradnictví - uděláme zahradu

    Dobrý den, DEKUJEME A PŘEJEME VŠE DOBRÉ

  • 100 %

    • slusne jednani a skvela komunikace
    • Krasne kere
    • doporucuji obchod

    Perfektni spolupráce a komunikace s paní Urbanovou, po domluve mi byly dodany opravdu krasne, rozrostle a zakorenene velke kere stalezenych dristalu. Urcite jsem neobjednavala naposled a jeste jednou moc dekuji! :)

    Reakce obchodu Internetové zahradnictví - uděláme zahradu

    Dobrý den , DĚKUJEME A PŘEJEME VŠE DOBRÉ

  • 100 %

    • Nádherné sazeničky...opět objednám... s paní se dalo dohodnout na termínu dovozu, všechno v pořádku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Krásné silné sazeničky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jednou mi majitel volal, že toho má hodně a od té doby se nic neděje, mou objednávku nikdo neřeší.

    Reakce obchodu Internetové zahradnictví - uděláme zahradu

    Vážená zákaznice , řeší a řeší dopravu tak ,jak bylo domluveno. Pokud Vam to nepřipadá dost rychle mohla jste to třeba urgovat , ale proč . Raději takhle pěkně po našem uškodit druhým.

    • Arogantní paní,zřejmě majitelka,když jsem chtěl vrátit peníze.Se začala rozčilovat,až jsem musel mobil típnout

    Reakce obchodu Internetové zahradnictví - uděláme zahradu

    Dobrý den, pokud si objednate stromek se zemnim balem v době kdy nelze expedovat (mate uvedeno vsude mozne na eshopu vcetne o.p.) a nazvete nasi zamestnankyni babou , kdyz Vam to oznami tak jste pane obycejny hulvat.... Penize v takovem pripade vracime obratem , coz se take stalo stejne jako u jinych ,,nepozornych,, zakazniku , kteří prostě nečtou pri objednavce.

  • 10 %

    • Rychlost v placení
    • Nedoporučuji
    • Špatné zboží

    Objednaný stromek bylo neprodejné koště. Měl pěticentimetrové zaschlé konce větví po loňském neodborném střihu a mizerný kořenový system. Již je mi jasné, proč požadují platbu předem.
    Jestli se stromek nechytne ,tak jim dojedu tím prutem sešvihat ksicht.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Drzé arogantní vystupování, zboží zaplaceno, ale nedoručeno.

    Reakce obchodu Internetové zahradnictví - uděláme zahradu

    Dobrý den, pokud za drze a arogantní považujete upozornění na Vámi odsouhlasené obchodní podmínky potom jsme drzí a arogantní. Posíláme jak jste byl upozorněn v emailu pondělí ,úterý, středa. Každopádně děkujeme za krásnou recenzi snad vám udělal radost někomu ublížit a uškodit. PĚKNÝ SLUNÍČKOVÝ DEN

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kromě automatického mailu přijetí objednávky, absolutně žádná komunikace.
    Po týdnu čekání jsem napsal negativní recenzi a ejhle: obchod mojí objednávku uraženě zrušil. :-)
    Peníze mi zatím nevrátili, tak uvidíme.

    Reakce obchodu Internetové zahradnictví - uděláme zahradu

    Dobrý den, LŽETE..... info o vrácení peněz Vám přišla ze systému GOPAY,kde automaticky vrácení probíhá , stejně jak jste platil - to jen , aby bylo jasno.
    V potvrzení objednávky jste si přečetl dodací podmínky , že je nerespektujete je Váš problém,rozhodně to není důvod k negativnímu hodnocení.
    Objednávku jsme nezrušili uraženě , ale na základě toho , že jste dal obchodu nedoporučuji - a když něco nedoporočuji tak to logicky nechci nijak využívat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dřevo za rozumnou cenu včetně dopravy
  • 10 %

    • U skládací židle chyběl díl ke složení, obchod ze začátku komunikoval, pak přestal. Dnes neodpovídá na emaily, nebere telefony, nereaguje na záznamník. Nedoporučuji

    Za mě pochybný e-shop.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    ochota a telefonická domluva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dala jsem platbu běžným převodem, přesto mi naběhla platební brána, tento zpusob placení nepoužívám. Čekala jsem tedy, že mi pošlou bankovní spojení mailem....marně. Objednala jsem si tedy jinde.

    Za mne zvláštní e-shop.

    Reakce obchodu Internetové zahradnictví - uděláme zahradu

    Dobrý den ,
    tedy shrneme si chyby našeho eshopu :
    1, Zákazník si zvolí špatný způsob platby ( sám a zcela dobrovolně )
    2, zvolený způsob platby on line zákazník nezpracuje ( opět sám o své vlastní vůli)
    3, čekáme týden , protože netušíme proč někdo zadá platbu on-line a nezpracuje jí - až teprve potom začneme zákazníka oslovovat s dotazem.
    4, kdyby byl opravdu zájem zaplatit lze nás kontaktovat , nebo najít údaje v zákazníkem odsouhlasených o.p.

    obrázek výběru platby:

    Platební karta
    ZDARMA

    Bankovní převod
    ZDARMA

    Platba pomocí PayPal / Kreditní kartou
    ZDARMA

    Platba předem na účet
    2901049011/2010
    ZDARMA

    Tak milá paní , možná jsme zvláštní e-shop , ale rozhodně nejsme na druhé lidi bezdůvodně zlí a o to horší když bychom druhým škodili kvůli vlastní chybě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - komunikace se zákazníkem naprosto nepřijatelná, urážlivá a neprofesionální!
    • - obdržené rostliny poškozené!
    • - chyběla naprosto jakákoli identifikace zakoupených rostlin!
    • - k zásilce nebyla přiložena faktura
    • - dodací lhůta velmi dlouhá
    • - žádné informování zákazníka o stavu objednávky v případě dlouhé dodací lhůty

    V obchodě jsem nakupoval poprvé a již nikdy nakupovat nebudu.
    Během komunikace s obchodem jsem byl nemístně napaden a uražen pracovnicí. Naprosto neprofesionální a nepřijatelné ze strany pracovnice, která mě svou arogancí zcela znechutila v další spolupráci s tímto obchodem.
    Po otevření krabice byly rostliny ohnuté, některé části zlomené, aby je do krabice nacpali. Tzn. krabice nebyla adekvátně přizpůsobena k porovnání s výškou a rozměry dodávaných rostlin.
    Rostliny nebyly žádným způsobem označeny. Chyběla jakákoli identifikace zakoupených rostlin.
    K zásilce nebyla přiložena faktura.
    Dodací lhůta nepřiměřeně dlouhá. Chyběla informovanost ze strany obchodu, že dodání bude trvat takto dlouho.
    Celkově obchod hodnotím velmi negativně.

    Reakce obchodu Internetové zahradnictví - uděláme zahradu

    Dobrý den ,
    1, byl jsem s Vámi v kontaktu a sdělil jste , že žádná rostlina nebyla poškozená nijak fatálně ( mimo poškození z přepravy).
    Pokud jste tak velmi nespokojený mohl jste přeci objednávku vrátit - což jste neučinil
    2, ohledně faktury jsem Vám psal , že je přiložena ke stažení v potvrzení objednávky , je to pohodlnější pro všechny zůčastněné.
    3, měl jste relativně malou (druhově) objednávku , že Vám pracovnice nepopsala kontejnerky , bohužel se to může stát , je to jen člověk a na rostliny nahlíží úplně jinak , je to předmětem stálých sporů u nás ve firmě ,vysvětlit, že ne každý pozná rostlinu podle listu.
    4, dodací lhůta , jak je psáno všude na eshopu i v o.p. , které jste odsouhlasil je způsobena tím , že odesíláme pouze 2-3x v týdnu po-út-a zcela výjimečně i středa. Nikdo nechce , aby rostliny přes víkend ležely někde na depu a hlavně si necháme tu možnost rozhodnout kdy budeme odesílat. I když ,,poškozené,, tak věřím , že zdravé a silné rostliny jste dostal.
    5, informaci jste dostal pomocí sms , alespoň u nás je v hromadných odeslaných zprávách.
    6, Myslím , že jsem se Vám dostatečně omluvil v naší komunikaci , jistě uznáte , že pokud budu nad každým stát , nemusím nikoho zaměstnávat. Pro váš klid jedna informace , odpovědný pracovník byl na hodinu propuštěn.

    Hezký den , Urban Josef

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost
    • Nelze vybrat dopravce