-
Dobrý den
Již 1.1.23 jsem vám poslal dotaz na email ohledně nefunkčního přístroje, zakoupeného u vás! Do dnešního dne 24.1.23 se nikdo neozval! Zajímalo by mě jak dlouho trvá, než se svému zákazníkovi začnete věnovat a případný dotaz, nebo reklamaci začnete řešit. Dle recenzí na Heuréka.cz jste skvělá firma, ale s tímto přístupem k zákazníkovi to moc nedokazujete! Mám výrobek rovnou poslat, nebo využít garanci od Heuréka.cz, nebo se někdo od vás bude věnovat zákazníkovi?
Děkuji předem za informaci.
Jiří Vlček -
TV digitálně .cz -obchod
Nákup Formuler F4 Turbo Combo.
Rychlé dodání s přednastaveným Image.Velmi kladně hodnotím servis a pomoc s problémy na mojí straně ,které nezavinil obchod.Dávám 5 hvězd.Mohu obchod jen doporučit.
Honza