-
Nedoporučuje obchod
Těžko hodnotit, nic nepřišlo.
-
Nedoporučuje obchod
Nedostala jsem ani zásilku ani zprávu.
Pfauserová Zdena
Prosím vraťte mi peníze peníze -
Nedoporučuje obchod
Zboží nemám,neni co hodnotit
-
Nedoporučuje obchod
Malé cibuľky a niektoré čierne suché.
-
Nedoporučuje obchod
Zatím jsem obědnané narcisy neobdržela, ale zaplatila. Nemám co hodnotit.
-
Nedoporučuje obchod
stale čakam
-
Nedoporučuje obchod
- Žiadne informácie o objednávke, o doručení, nič.
-
Žádné zboží nedorazilo.
-
Nedoporučuje obchod
neozvali se kdy budou posílat,zboží jsem zaplatilá nic neposlali,ani nenapsali kdy budou posílat
-
Nedoporučuje obchod
V životě jsem neviděla ve volném prodeji tak drobné hlízky.Mám je nasázené mimo a jsem zvědavá kolik jich vykvete a jak bude vůbec květ vypadat.Jsem moc zklamaná,zemřel mě ve 42 letech zeťák a tak jsem chtěla mít na hrob mečíky a takhle nebudu mít nic nebo jen tenké nitě.
-
Nedoporučuje obchod
není co hodnotit tulipány snad zatím nedorazily
-
Nemohu posoudit obchod, když mi zboží objednané před dvěma týdny zatím nedorazilo.
-
Nedoporučuje obchod
- Nevím.
- Bohužel, nevím.
- Nabízí zboží, které Vám bez udání důvodu nedodají.
Je zbytečné zde nakupovat, zboží stejně nedostanete.
Reakce obchodu TULIPÁNY Z HOLANDSKA
Dobrý den.
Ano, tuto objednávku jsme stornovali, protože se jednalo o modřenec a kosatce a obojí se sází na podzim a ne v květnu. Cibulky již nebyly proto v takové kvalitě, aby vám mohly vyrůst :( Petr -
Nedoporučuje obchod
CIBULKY BLADIOL BYLY V PRŮMĚRU CCA 2 CM A Z TOHO MAJÍ VYRŮST 1M VYSOKÉ GLADIOLY.????
Reakce obchodu TULIPÁNY Z HOLANDSKA
Dobrý den.
Název každého produktu na našem e-shopu je letos MINI cibulky a tím přeci jasně řečeno, že to jsou malé cibulky a typ těch gladiol má menší vzrůst (cca 50 cm). Tyto gladioly se méně lámou a jsou prostě decentnější. U zboží je to uvedeno, ale nyní jsem to pro jistotu ještě zvýraznil.
Pro také ty cibulky stojí 5 Kč a ne běžných 12 Kč.
Pošlete mi na e-mail [email protected] číslo vaší objednávky a peníze vám zašlu zpět.
Petr -
- Žádné
- Zboží nedorazilo vůbec k
Nespolehlivý
Reakce obchodu TULIPÁNY Z HOLANDSKA
Dobrý den. Pokud uvedete jméno, dohledám důvod. Nejspíše to bylo nějaké zbytkové zboží ve výprodeji a jistě jsem se e-mail omluvil a informoval vás, že zboží nepřijde. Někdy se stane, že poslední kusy nemají již potřebnou kvalitu a pak objednávku raději zruším (a informuji zákazníka), než abych odeslal zboží v nedostatečné kvalitě.
V každém případě se vám omlouvám. Petr -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Nikomu tento obchod nedoporučuji, protože velké množství cibulek gladiolu mělo zelenou plíseň, takže na vyhození. Ani malá vázička jako dárek to nezachrání.
Reakce obchodu TULIPÁNY Z HOLANDSKA
Dobrý den.
Pošlete mi prosím na [email protected] číslo vaší objednávky a číslo vašeho účtu a pšolu vám zpět celou částku včetně poštovného.
Pro ostatní zákazníky pro jistotu doplňuji, že gladioly dovážíme v dubnu a vaši objednávku jste podle data učinila v lednu, kdy jsme vyprodávala zbytky tgladiol se slevou přes 90%. Ta sleva má svůj důvod - cibulky byly ve skladu tedy skoro celý rok a jednalo se o poslední zbytky.
U objednávek, zaslaných v zimě se navíc tím, jak se přesouvají balíčky z tepla do zimy, mohou cibulky zapařit a pokud si balíček zákazník nevyzvede hned první den, tak se mohou zapařit a skutečně se může objevit plíseň, která je ale jen povrchová a dá se jednmoduše prstem nebo hadříkem setřít. Já poslední z těchto cibulek letos zasadit a tedy byly ve skladu přes rok a všechny už rostou, takže garantuji, že uvnitř jsou i po roce zdravé a vyrostou.
Ale jak píši, samozřejmě vám celou částku i s poštovným zašlu zpět nebo pokud chcete, tak si nyní ve stejné ceně vyberte z aktuálně nabídky glaiol a lilií, které jsou nyní dovezené a čerstvé.
Petr -
Nedoporučuje obchod
- Ehop umoznuje nakup zbozi ikdyz zadne uz neni skladem.
- Misto toho co jsme si objednali nam byla bez ptani poslana "podobna" barva.
Reakce obchodu TULIPÁNY Z HOLANDSKA
Dobrý den.
Ano, toto se nám někdy stává a nemělo by se to dít.. Je to tím, že poslední kusy někdy mají špatnou kvalitu a raději zákazníkovi sdělím, že už daná barva není, než abych mu poslal špatné zboží. V těchto případech volám na mobil, který zákazník uvede u objednávky, ale pokud telefon nezvedne, tak vyberu nejbližší podobnou barvu nebo typ. Jsme malý e-shop a snažíme se nabízet zákazníkům co nejvíce druhů, ale tím musíme brát jen menší počty kusů. Máme to celé jako koníček a věřte, že z toho ani není žádný zisk (po odečtení nákladů na e-shop apod.). Proto nás pak mrzí, když je někdo nespokojený.
Pokud to vnímáte jako velký problém, tak mi prosím na [email protected] pošlete číslo objednávky a číslo vašeho účtu a pošlu vám celou cenu objednávky zpět.
Petr -
- Zboží jsem objednala, hned zaplatila a stále cca zatím 14 dní nedorazilo. Na můj email - proč jsem zatím neobdržela svoji objednávku nereagují.
Objednáte, zaplatíte a zboží se nedočkáte:(
Reakce obchodu TULIPÁNY Z HOLANDSKA
Omlouvám se, ale byli jsme na dovolené. Následně jsme zboží s omluvou dodali.