• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Těžko hodnotit, nic nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedostala jsem ani zásilku ani zprávu.
    Pfauserová Zdena
    Prosím vraťte mi peníze peníze

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nemám,neni co hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Malé cibuľky a niektoré čierne suché.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím jsem obědnané narcisy neobdržela, ale zaplatila. Nemám co hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    stale čakam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žiadne informácie o objednávke, o doručení, nič.
  • Žádné zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neozvali se kdy budou posílat,zboží jsem zaplatilá nic neposlali,ani nenapsali kdy budou posílat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V životě jsem neviděla ve volném prodeji tak drobné hlízky.Mám je nasázené mimo a jsem zvědavá kolik jich vykvete a jak bude vůbec květ vypadat.Jsem moc zklamaná,zemřel mě ve 42 letech zeťák a tak jsem chtěla mít na hrob mečíky a takhle nebudu mít nic nebo jen tenké nitě.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    není co hodnotit tulipány snad zatím nedorazily

  • Nemohu posoudit obchod, když mi zboží objednané před dvěma týdny zatím nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím.
    • Bohužel, nevím.
    • Nabízí zboží, které Vám bez udání důvodu nedodají.

    Je zbytečné zde nakupovat, zboží stejně nedostanete.

    Reakce obchodu TULIPÁNY Z HOLANDSKA

    Dobrý den.
    Ano, tuto objednávku jsme stornovali, protože se jednalo o modřenec a kosatce a obojí se sází na podzim a ne v květnu. Cibulky již nebyly proto v takové kvalitě, aby vám mohly vyrůst :( Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    CIBULKY BLADIOL BYLY V PRŮMĚRU CCA 2 CM A Z TOHO MAJÍ VYRŮST 1M VYSOKÉ GLADIOLY.????

    Reakce obchodu TULIPÁNY Z HOLANDSKA

    Dobrý den.
    Název každého produktu na našem e-shopu je letos MINI cibulky a tím přeci jasně řečeno, že to jsou malé cibulky a typ těch gladiol má menší vzrůst (cca 50 cm). Tyto gladioly se méně lámou a jsou prostě decentnější. U zboží je to uvedeno, ale nyní jsem to pro jistotu ještě zvýraznil.

    Pro také ty cibulky stojí 5 Kč a ne běžných 12 Kč.

    Pošlete mi na e-mail [email protected] číslo vaší objednávky a peníze vám zašlu zpět.
    Petr

    • Žádné
    • Zboží nedorazilo vůbec k

    Nespolehlivý

    Reakce obchodu TULIPÁNY Z HOLANDSKA

    Dobrý den. Pokud uvedete jméno, dohledám důvod. Nejspíše to bylo nějaké zbytkové zboží ve výprodeji a jistě jsem se e-mail omluvil a informoval vás, že zboží nepřijde. Někdy se stane, že poslední kusy nemají již potřebnou kvalitu a pak objednávku raději zruším (a informuji zákazníka), než abych odeslal zboží v nedostatečné kvalitě.
    V každém případě se vám omlouvám. Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nikomu tento obchod nedoporučuji, protože velké množství cibulek gladiolu mělo zelenou plíseň, takže na vyhození. Ani malá vázička jako dárek to nezachrání.

    Reakce obchodu TULIPÁNY Z HOLANDSKA

    Dobrý den.
    Pošlete mi prosím na [email protected] číslo vaší objednávky a číslo vašeho účtu a pšolu vám zpět celou částku včetně poštovného.

    Pro ostatní zákazníky pro jistotu doplňuji, že gladioly dovážíme v dubnu a vaši objednávku jste podle data učinila v lednu, kdy jsme vyprodávala zbytky tgladiol se slevou přes 90%. Ta sleva má svůj důvod - cibulky byly ve skladu tedy skoro celý rok a jednalo se o poslední zbytky.

    U objednávek, zaslaných v zimě se navíc tím, jak se přesouvají balíčky z tepla do zimy, mohou cibulky zapařit a pokud si balíček zákazník nevyzvede hned první den, tak se mohou zapařit a skutečně se může objevit plíseň, která je ale jen povrchová a dá se jednmoduše prstem nebo hadříkem setřít. Já poslední z těchto cibulek letos zasadit a tedy byly ve skladu přes rok a všechny už rostou, takže garantuji, že uvnitř jsou i po roce zdravé a vyrostou.

    Ale jak píši, samozřejmě vám celou částku i s poštovným zašlu zpět nebo pokud chcete, tak si nyní ve stejné ceně vyberte z aktuálně nabídky glaiol a lilií, které jsou nyní dovezené a čerstvé.
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ehop umoznuje nakup zbozi ikdyz zadne uz neni skladem.
    • Misto toho co jsme si objednali nam byla bez ptani poslana "podobna" barva.

    Reakce obchodu TULIPÁNY Z HOLANDSKA

    Dobrý den.
    Ano, toto se nám někdy stává a nemělo by se to dít.. Je to tím, že poslední kusy někdy mají špatnou kvalitu a raději zákazníkovi sdělím, že už daná barva není, než abych mu poslal špatné zboží. V těchto případech volám na mobil, který zákazník uvede u objednávky, ale pokud telefon nezvedne, tak vyberu nejbližší podobnou barvu nebo typ. Jsme malý e-shop a snažíme se nabízet zákazníkům co nejvíce druhů, ale tím musíme brát jen menší počty kusů. Máme to celé jako koníček a věřte, že z toho ani není žádný zisk (po odečtení nákladů na e-shop apod.). Proto nás pak mrzí, když je někdo nespokojený.

    Pokud to vnímáte jako velký problém, tak mi prosím na [email protected] pošlete číslo objednávky a číslo vašeho účtu a pošlu vám celou cenu objednávky zpět.
    Petr

    • Zboží jsem objednala, hned zaplatila a stále cca zatím 14 dní nedorazilo. Na můj email - proč jsem zatím neobdržela svoji objednávku nereagují.

    Objednáte, zaplatíte a zboží se nedočkáte:(

    Reakce obchodu TULIPÁNY Z HOLANDSKA

    Omlouvám se, ale byli jsme na dovolené. Následně jsme zboží s omluvou dodali.