Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Píší,že zboží je skladem ,ale při kliknutí na košík to píse že bohužel zboží není skladem...takže tomu nerozumím...

  • I ja se bohuzel musim pripojit se spatnou zkusenosti. Zbozi, ktere melo byt skladem, skladem nebylo, coz protahlo avizovanou dobu dodani. Ale musim rict ze i pres to se zamestnanci snazili (po urgenci) dodat mi zbozi co nejdrive. Zbozi jsem platila ihned prevodem pres bankovni branu, pri prebirani balicku si to ale nauctovali znova (prebiral manzel, nevedel to). Na tento fakt me sice sami upozornili, nicmene na penize zpet cekam uz asi 14 dni. Chapu ze vsichni jsme jen lidi a problem se muze stat kazdemu z nas, nicmene me tato zkusenost stacila a na tomto e-shopu uz nikdy vice. Pusobi to na me ze maji ve firme totalni chaos. Snad budou mit ostatni vice stesti.

  • Pepa Hájek: Vážený pane Hájku,
    mrzí nás, že si na nás vyléváte zlost, a to ještě navíc neoprávněně.
    Zboží bylo doručováno včas, a to dokonce opakovaně. Vždy ovšem s tím výsledkem, že jste neměl hotovost na úhradu dobírky a odmítl platbu kartou. Po třech neúspěšných pokusech o doručení jsem Vám odeslal SMS, že pokud si zboží nevyzvednete na depu dopravce, bude Vaše objednávka stornována a zboží vráceno zpět k nám. Na to už jste nereagoval vůbec.

    Takže doporučujeme trochu odpočinku a méně sluníčka na hlavu. Pokud u nás náhodou budete chtít v budoucnu ještě objednat, tak pouze s platbou předem ;-)

    Děkujeme za pochopení a přejeme hodně štěstí v životě.

    Martin Pavliš,
    eshop manažer.

  • Pro pozdní dodání objednaného zboží jsem již na toto nereagoal a jsem neustále bombardován stejnou sms o tom že objednané zboží leží kdesi na poště asi 40km od mého bydliště,na toto jsem reagoal tím že o zboží z důvodu pozdního dodání(slibovaná lhůta nedodržena) nemám již zájem nebylo reagoáno,tímto vám a vašemu zaměstnanci M.Pavlišovi který je pod sms podepisován oznamuji že pokud toto nepřestane podám na ás trestní oznámení za obtěžování.Tyhle manýry si schovte vy darebáci někam jinam.

  • !!!!!!!!!! edit !!!!!!!!!!

    je pondeli vecer... zasilka dorazila, vse v poradku a dobre zabaleno... timto povazuju celou vec za uzavrenou, obchodu velice dekuju a do budoucna se na truckmall.cz zase obratim... nemyslim si, ze se stejna chybka bude znovu opakovat a mrzi me, ze jsem rozjel tuto diskuzi... obchodu se tedy omlouvam a preju mnoho spokojenych zakazniku :-)

    obchod doporucuju !!!!!!!!!!

  • !!!!!!!!!! edit: !!!!!!!!!!

    Dnes, tedy v patek, mne sam kontaktoval clen truckmall.cz tymu... Komunikace na solidni urovni, slusne jednani... Bylo mi vysvetleno, kde a jak se stala chyba i to, proc jsem se nemohl dovolat... Asi by bylo zbytecne to tu rozvadet, co presne se stalo (pokud obchod chce, necht to zde dopise :-)) - kazdopadne to byla situace, ktera se jen tak nestava a asi by se nemela uz znovu opakovat... Pan se mi nekolikrat omlouval a vse bylo vyrizeno k me spokojenosti... Dnes by mel byt balicek odeslan a v pondeli (protoze je vikend) snad i dorucen... V pondeli vecer jeste dopisu, jak to dopadlo, ale kazdopadne to vypada, ze muj predchozi prispevek nebyl na miste... Bohuzel uz jej nelze smazat, proto dodatecne pisu, jak se vec vyviji... Takze ma duvera v obchod zase vzrostla :-)

  • C-low-N: Dobrý den,
    moc se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Přecházíme na nový systém a Vaše objednávka se jednoduše zatoulala, do dnešního dne jsme o ní vůbec nevěděli. Toto se nám stalo poprvé. Kolega z expedice to již řeší, zboží ještě dnes odchází k Vám.

    Přijměte prosím tedy naši omluvu, velmi nás celá situace mrzí. Sami doufáme, že se nám nový systém podaří brzy odladit, aby k těmto chybám již v budoucnu nedocházelo.

    S pozdravem,

    tým TruckMALL.CZ

  • Hezký den všem...

    Rád bych se s vámi podělil o svou zkušenost s tímto obchodem... Jedná se o můj první nakup v tomto obchodě a ještě stále není zboží doručeno, proto zatím nepíšu recenzi, ale píšu to zde, protože začínám mít o tomto e-shopu pochybnosti...

    Takže:
    V neděli jsme s přítelkyní objednali nějaké zboží... Veškeré toto objednané zboží bylo uváděno jako skladem... Jsem zvyklý z jiných eshopů s různým sortimentem a rozdílným zaměřením, že když jsem jeden den něco objednal, druhý den to eshop zabalil, předal přepravci a třetí den jsem měl zboží doma... Někdy dokonce už druhý den... Jak jsem napsal - zboží jsme objednali v neděli, dnes je čtvrtek a zboží stále nikde... Bohužel nejsme ze strany obchodu nijak informováni (např. emailem), kde a jak se co zadrhlo... A jelikož na to docela spěcháme, zkoušel jsem se dnes telefonicky informovat na stav naši objednávky. Bohužel marně... Čtyři pokusné hovory, ale telefony nikdo nebral... Já nejsem žádnej rejpavej člověk... Stát se mohlo cokoliv a umím mít i pochopení... Např. že něco nebylo skladem, ale oni zapomněli změnit aktualitu na svém webu nebo cokoli jiného... Ale to, že zboží (údajně skladem) není takovou dobu doručeno, nikdo nás o stavu objednávky neinformuje, nikdo nebere telefony - nemyslím si, že takhle se chová slušný obchod... Resp. nakupuji na internetu opravdu často a všechno možné, ale z takovou situací jsem se ještě nesetkal... A přitom eshop vypadá opravdu solidně, na svém webu maji i informace a rady, které tam mít nemusí a které tam mají ze své vlastní vůle a i dle recenzí zde na heurece to vypadá, že by to měl být solidní shop... Uvidíme, jak to celé dopadne, každopádně pokud zásilka zítra nedorazí, budu nucen nakoupit u nás ve městě, což se mi opravdu nelíbí... Takže z mé strany prozatím nespokojenost, podle mě má ještě hodně co zlepšovat a nejsem si jistý, jestli zde ještě někdy nakoupíme... Uvidíme, jak se k tomu obchod postaví :-(