• Nedoporučuje obchod

    10 %

    neni jasne kdy a jak obchod pozaduje platbu. nezverejnuje plat kontakt. nelze nez pasivne cekat. neni moznost platby kartou/pod.
    nedoporucuji.

    Reakce obchodu TriSportShop

    Neplatící zákazníky nepreferujeme!
    Pan Petr H. vytvořil svou objednávku akčního zboží v noci 9.10.
    a detaily platby již následující den v 9:27 hod.
    Současně s detaily platby převodem zákazník obdržel také zprávu s informací o 3 denní rezervaci objednaného zboží, která platí do zaplacení.
    Rezervace a nezaplacená objednávka byly dle obchodních podmínek stornovány až dne 16.10., tedy po uplynutí 7 dnů od doby kdy zákazník zboží objednal.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Boty jsou dobre
    • Velikost je stejná jako Salomon Speedcross
    • Nelze objednat více jak 2 páry bot
    • Ke každému páru účtuje balné 50kc

    Zvláštní obchod, nelze objednat více jak 2 páry bot v jedné objednávce. Ani po tel.
    hovoru. Ke každému páru účtuje balné 50kc. To se dnes nikde nevidí. TOPO boty se nedají koupit v kamenném krámu, takze není jiná možnost než eshop. Objednány tedy 2 páry pro mě a ženu. Naštěstí velikost sedla. Další 4 páry jsem ale objednal v jiném eshopu v EU.

    Reakce obchodu TriSportShop

    Recenzent se vyjadřuje k objednávce, která byla stornována na jeho vlastní žádost!
    Po upozornění na skutečnost, že objednávka není v souladu s Obchodními podmínkami
    totiž SÁM POŽÁDAL o okamžité storno původní objednávky. 15minut poté co obdržel potvrzení o stornu zaslal další požadavek na
    obnovení původní objednávky. Mezitím jsme mu za účelem vyloučení nákladného vracení původně objednaných 6ti párů ke srovnání nabídli možnost bezplatné konzultace s doporučením přesně padnoucí velikosti. Tato nabídka však nebyla využita a teprve druhý den poté byla přijata nová objednávka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty jsou nevhodne pro lidi s vysokou klenbou

    Reakce obchodu TriSportShop

    Relevanci a logiku tohoto hodnocení eshopu ponecháme bez komentáře.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neschopnost řešit jednoduchou reklamaci

    Reakce obchodu TriSportShop

    Panu podnikateli *jméno editováno* musíme znovu připomenout, že jeho arogantní telefonická výzva k ,,okamžitému dodání náhradních vložek do bot" není v žádném případě řádným podáním reklamace a jestliže tedy chce její vyřizování hodnotit, měl by zboží k reklamaci především co nejdříve doručit, což se dosud nestalo!
    Trisportshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Arogantní komunikace od prvního telefonického kontaktu. Na základě svých zkušeností a znalostí jsem měla o botách určitou představu a chtěla jsem, aby splňovaly nějaké požadavky. Pan Moravčík nebyl ochoten o problému diskutovat (jeho názor je ten správný) ani mi odborně poradit (např. s velikostí) a jen měl arogantní urážlivé poznámky. Objednala jsem si dvoje boty, ve velikosti, kterou běžně nosím a v barvě, kterou jsem chtěla. Dle mého špatného měření délky chodidla, kterou jsme řešili v mailové komunikaci, nebylo jisté, jestli mnou objednaná velikost bude ta pravá. Ale zvolila jsem velikost, ve které mám běžecké boty. Při osobním přebírání a zkoušení na prodejně, mi bylo řečeno, že jedny boty, které jsem si zarezervovala nejsou k dispozici (i když jsem je měla mít 24 h rezervované), protože myslel, že mi budou malé, a že si mám vybrat jinou barvu a je to vlastně výhoda, protože nebudu mít boty stejně barevné. Vím, že na barvě to nestojí, ale když si něco rezervuji a jedu si pro to osobně 160 km (protože si myslím, že na běžecké botě musí sedět víc, než jen velikost), tak očekávám, že zboží bude k dispozici. Měla jsem štěstí, že v mé velikosti byly ještě jedny v jiné barvě a nejela jsem zbytečně nebo jen pro jedny. Na boty jsem se vážně těšila a jsou super. Samotný nákup byl ale velmi nepříjemný, a pevně doufám, že nebudu potřebovat něco reklamovat.

    Reakce obchodu TriSportShop

    Jelikož paní *jméno editováno* jako jediná ze všech zákazníků trvala na zkoušení bot a platbě v hotovosti přesně v den (12.3.)kdy vešlo v platnost vládní nařízení proti šíření nemoci Covid-19,
    snažili jsme se jí stejně jako všem ostatním zákazníkům nákup usnadnit tak aby s ohledem na prudce rostoucí zdravotní riziko nemusela nikam cestovat a zároveň ani nemusela zboží vracet nebo měnit. Proto od nás ještě před samotnou objednávkou získala dvě obsáhlá písemná doporučení k výběru a IHNED PO VYTVOŘENÍ OBJEDNÁVKY I PÍSEMNÉ UPOZORNĚNÍ NA NEVHODNĚ VYBRANOU VELIKOST, KTERÁ SE LIŠILA O 4 VELIKOSTNÍ ČÍSLA(!) od údaje o délce chodidel který předtím sama poskytla,
    což jako údajná fyzioterapeutka překvapivě okomentovala takto : ,,… myslím, že na botách musí sedět víc než jen velikost. Proto bych se ráda vyhnula opětovnému vracení bot a přijela je osobně vyzkoušet „
    a přes písemné upozornění, že NEZAPLACENÉ akční zboží s ohledem na nabídku ostatním zákazníkům rezervujeme pouze jeden pracovní den, přijela až druhého dne boty zkoušet v kompletní rodinné sestavě i s malým dítětem.
    TEPRVE POTÉ co paní za asistence manžela a dítěte pobíhajícího po skladu vyzkoušela více párů a zároveň přes upozornění na evidentní nesoulad konstrukce vybraných bot k anatomii nohou vybrala dva páry z nichž jeden byl v odlišné barvě než jakou uvedla do původní dosud nezaplacené objednávky, JÍ BYL VYSTAVEN PRODEJNÍ DOKLAD KTERÝ NÁSLEDNĚ ZAPLATILA.
    Při pohledu na archivovanou korespondenci, historii objednávky a průběh ,,rodinného “ zkoušení vícero zboží před jeho zaplacením, to vše v době kdy všichni ostatní zákazníci pochopili vzniklou situaci a své osobní odběry zrušili, jsme tak spíše než vytýkanou aroganci prokázali mimořádnou vstřícnost k požadavkům zákaznice jak při korespondenčním poradentství před vytvořením objednávky, tak během její téměř hodinové návštěvy našeho showroomu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota a neorijemne chovani pri pokusu si prijet boty ( po regulerni objednavce) vyzkouset a zaplatit na miste

    Reakce obchodu TriSportShop

    Je nám líto, ale výhrady pana *jméno editováno*,
    který svou poradentskou spol. s.r.o. ze zřejmých důvodů skrývá v anonymitě,
    neodpovídají evidované objednávce ani doložitelné emailové korespondenci.
    -K PLATBĚ FIREMNÍ objednávky BANKOVNÍM PŘEVODEM si VYŽÁDAL OBCHODNÍ FAKTURU.
    -K vyzvednutí zboží však OSOBNÍ ODBĚR TÉHOŽ DNE, v termínu pouhých 90minut po vytvoření objednávky.
    -FAKTURA NEBYLA ZAPLACENA
    -Na písemné upozornění, že zboží bude vydáno až po zaplacení nereagoval.
    -NA písemnou NABÍDKU ZMĚNIT PLATBU NA HOTOVĚ NEREAGOVAL.
    -Do doby požadovaného osobního odběru OBJEDNÁVKA NEBYLA ZAPLACENA.
    Na základě této evidované korespondence jsme usoudili, že panu poradci nešlo o nákup, ale o získání evidentně chybějících informací pro vlastní obchodní činnost a proto byla jeho objednávka později stornována.
    Trisportshop

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • odeslání zboží v krátké lhůtě

    neochota poradit ohledně výběru velikosti

    Reakce obchodu TriSportShop

    Vážená paní *jméno editováno*.
    Děkujeme za Vaší recenzi ve které mimo jiné oceňujete rychlost dodání zboží.
    Z vyřizování Vaší objednávky je však patrné,
    -že Vaše objednávka byla stornována pro nezaplacení faktury k platbě převodem
    -až poté jste nás poprvé informovala, že u nás dříve zakoupené pánské boty Vám po zimě nesedí, avšak uvažujete o tom, že byste pro své vlastní použití znovu objednala pánský model!

    Protože pomoc s výběrem vhodného zboží poskytujeme našim zákazníkům s veškerou možnou zodpovědností,
    dovolili jsme si Vás upozornit na zřejmou nevhodnost výběru pánských bot pro Vaše vlastní používání, což jste v následující zprávě kvitovala s velkou nevolí a na další diskuzi nebo požadavek již nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na webových stránkách uvádí zboží, které nemají. Moje objednávka byla zrušena, protože většinu objednaného zboží neměli a ani nevěděli jestli jsou schopni to objednat. Další nevýhoda nemožnost platby kartou a není doprava zdarma.

    Reakce obchodu TriSportShop

    Vážený pane *jméno editováno*,
    velice nás mrzí Vaše nevyřízená objednávka, kterou jste přes naše nabídky kvalitativně srovnatelného a pro tento případ mimořádně cenově zvýhodněného zboží sám a písemně zrušil pouhých 34 minut poté, co jsme Vás požádali o doplnění objednávky o chybějící parametry velikostí celkem u tří položek objednávky, nabídli několik výhodných náhradních řešení a zároveň se Vám písemně omluvili za naší opožděnou aktualizaci skladové dostupnosti u položky zboží expedovaného předchozího dne před přijetím Vaší objednávky. Příležitost k další komunikaci, nabídkám nebo změnám objednávky zanikla přijetím Vaší e-mailové žádosti o zrušení objednávky:
    Dobrý den,
    děkuji za informaci. Zrušte kompletně objednávku. O tyto výrobky již nemám zájem. Prosím o potvrzení zrušení této objednávky.