Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nedávejte nic opravovat této firmě. Špatná zkušenost - předem domluvený termín odnesení bílého samsungu k opravě - výměně skla. O den později telefon, že nemají dané sklo na bílý telefon, mají jen na černý, přitom předem věděli, že se jedná o bílý a měli sklo zajistit na bílý typ telefonu. Řekla jsem OK, tak tam dejte sklo, které se dává na černý, protože to potřebuji co nejdříve.. Za prvé to po opravě vypadalo hrozně, protože celý telefon byl zepředu černý, krom spodního tlačítka "home", které bylo bílé. Za druhé, den vyzvednutí měli napsanou otevírací dobu do 12 hod, o půl 12 už zavřeno...majitel poslal naštvaného zaměstnance, ať nám telefon předá, ten přišel a chtěl zaplatit za opravu, bez toho aby se obtěžoval vydat doklad o opravě. Chtěla jsem doklad, tak ho přinesl, a čekal že mám přesně za opravu, neměl vydat a neobtěžoval se otevřít obchod a kasu aby mi vydal v době, kdy měli napsáno že mají otevřeno...Po opravě problémy, začal dotykový displej blbnout (přeskakují písmena, aplikace se sama zavře, píší se jiná písmena, samo se něco dá odstranit, při sledování filmu se sama zvýší hlasitost atd..) a za 3 týdny po opravě se na displeji objevila znovu prasklina sama od sebe, dokonce na stejném místě, a objevují se další praskliny, mobil po opravě nespadl. Reklamace odmítnuta. Nemohu doporučit.

  • Pavlína: Dobry den, co jste objednavala protoze v systemu pod Jmenem Pavlina v posledni dobe neevidujeme zadnou objednavku. Nejlepe když me budete kontaktovat telefonicky 602442397 .

  • Zdravím,učinila jsem objednávku v tomto obchodě a nepřišel mi automaticky ten e-mail,že přijimaji objednávku,tak jsem z toho trochu neklidná :D nějaká podobná zkušenost,Děkuju za odpověď :)

  • Nesetkala jsem se s většími zloději. Nechali si dvakrát zaplatit částku 2.579,- Kč za telefon, který jsem zaplatila na účet a oni ho poslali na dobírku, kterou můj manžel zaplatil, protože to nevěděl. Opakovaně jsem částku urgovala mailem i telefonicky - vždy slibovali. Věc je rok stará a dodnes nic..... Domnívali jsme se, že šla firma ke dnu, ale stále funguje - jsou to ZLODĚJI POZOR NA NĚ!!!
    .

  • Od této firmy bych si neobjednal už ani tužku!!! Reklamoval jsem telefon, reklamace byla zamítnuta, ovšem vada byla opravena. Po týdnu se na telefonu objevila stejná vada. Nevím, zda vůbec telefon reklamovat, protože firma zrušila záruční lhůtu pro "údajné" poškození. Ovšem stávající vada je vada systémová. Obrátil jsem se proto na SOS a tam mi potvrdili, že jednání prodejce je nehorázné a nesmyslné. Takže se s tímto problémem obracím na soudního znalce a také jsem podala podnět na ČOI o prošetření jednání této firmy. Jsem také ochoten podat žalobu na tento obchod.

  • Po prvních dvou reklamacích, které proběhly v pořádku, nastala třetí, která nebyla vyřízena do 30ti dnů. Odstoupila jsem tedy od smlouvy a byl mi doručen dobropis s datem vrácení hotovosti k 19.5.2013. Dnes máme 17.3.2014. Po několika telefonátech, slibech, poslaných mailech,... jsem na tento obchod poslala ČOI, bez výsledku. Nyní jsem podala žalobu na tento obchod. Dokud nemáte žádný problém, je to v pohodě, jakmile nějaký nastane, mají akorát plnou pusu žvástů a slibů.
    NIKDY NIC NEKUPOVAT!

  • Tito pánové se České Obchodní Inspekce nebojí ani trochu :). Doporučuji koupit mobil u autorizovaného prodejce, než u těchto vychytralých prodejců, kteří jen škubou lidi tím, že prodávají šedivky, aniž by o tom zákazník věděl. Při reklamaci poté řeknou, že se jedná o oxidaci a rovnou vás vyzvou k tomu, že si můžete podat stížnost na ČOI, stejně s nimi nic neudělají. Takto se solidní prodejce nechová...

  • jarda - naprostý souhlas s Vaším příspěvkem. Raději si připlatit a koupit kvalitní výrobek u autorizovaného prodejce než u těchto "stánkařů". Všichni ti "velmi spokojeni" zákazníci budou spokojeni jen do té doby než budou řešit případnou reklamaci výrobku......

  • jajina: ano ta samá zkušenost psala jsem v recenzi..ale penízkypo opětovném volání mám na učtě,,už radeji zde nic nebudu kupovat

  • Romansuhaj: dobrý den,před měsícem jsem si v tomto obchodě zakoupila telefon a za měsíc mi přestal uplně fungovat.Poslali mi dobropis,že mám nárok na vrácení peněz.Dnes je to více jak měsíc a na mém účtě je stále nula.Psala jsem majiteli i volala.Nebral tel.tak jsem mu poslala výhružnou sms,že to tak nenechám a nahlasím policii.Během chvilky mi volal,že je na sl.cestě a ať pošlu email,že to pak vyřídí.tak čekám,ale co jsem četla recenze,tak spousta lidí je nespokojenoa peníze asi nedostaly.Uvidím svoje peníze???Poradíte mi co mám dělat?děkuji Nováková

  • Nevyřizují reklamace, místo vadné nabíječky tlf. se rýpou v tlf - nabíječka stále vadná, dlouhé vyřízení reklamace.. A klasika -- vniknutí kapaliny do přístroje...
    Obchod jen pro zákazníky se zálibou v adrenalinu a nebo s dobrým právníkem.. :) Nedoporučuji.. Uvažte , zda vám mírně nižší cena, vynahradí problémy s pozdější reklamací...

  • Dobrý den,
    jsem nucena se omluvit společnosti TRIOMOBIL - poté, co jsem napsala tady v diskusi svoji stížnost, že mi byl dodán výrobek "na jedno použití", bylo mi vše dopodrobna uspokojivě vysvětleno a dokonce mi zaslali náhradní láhev zdarma. Tímto opravuji svůj názor na tento internetový obchod a i když dodací lhůta byla trochu delší, vzhledem ke vstřícnému přístupu obchod doporučuji

  • Dana: Dobrý den, nevím kam jste volala? Jestli se dobře podíváte, tak bombička je originál Sodastream a vymění vám ji v každé prodejně, kde je výměnné místo. Láhve jsou vyrobené z ekologického plastu a mají určitou životnost. Není problém vám poslat další láhev. Tento výrobek je novinka a přímo firma Sodastream si ho nechala vyrobit na zakázku u firmy Wassermaxx. Tento přístroj i láhve se budou dále prodávat a nemusíte mít strach o tom že ho máte na jedno použití. Všechny díly a příslušenství máme samozřejmě v našem e-shopu. www.3-shop.cz

  • Dobrý den,
    nedávno jsem si koupila výrobník sody Soda Stream. Po urgenci mi výrobek dorazi po více než 14 dnech a bez českého návodu - to bych ještě skousla. Ale po vybalení jsem zjistila, že láhev na výrobu sody má životnost do 10/13 - no nic budu muset koupit jinou.... Vznesla jsem dotaz na SodaStream ohledně životnosti láhví a ke svému nemilému překvapení jsem se dozvěděla, že jsem u vás zakoupila výrobek, který není určen pro český trh a tudíž, že nemám nárok na žádnou záruku a který mám v podstatě k ničemu, protože na českém trhnu nedostanu koupit ani náhradní láhev ani bombičku na plnění?!?!
    Můžete mi sdělit, proč prodáváte takový výrobek, který je vlastně na 1 použití????
    Podle sdělení SodaStream až vypotřebuji bombičku, budu moci celý přístroj pravděpodobně vyhodit.

  • Dobrý den, telefon je určen pro EURO3 zónu, to znamená že je určen pro Český, Slovenský, Maďarský trh. Tyto trhy se spojily a lze reklamovat ve kterékoliv zemi samozřejmě i v České Republice.

  • mohu se zeptat je tento mobil určen pro český trh
    Samsung S5830i Galaxy Ace

  • Kupovala jsem mobilní telefon a byla jsem velice spokojena. Jeden den ráno jsem odeslala peníze na účet a druhý den jsem měla mobil doma... A také cena byla nejnižší, kterou jsem na internetu našla. Děkuji za příjemný a rychlý obchod......

  • plakaty co sem si objednaval jinde v sobotu pres ceskou postu uz mam doma ale tem mobil co sem objednava ve ctvrtek pomoci ppl jeste nic

  • objednal sem si samsug galaxi s 3 mini ve ctvrtek a jeste dneska mi neprisel ani mejl ze mi byl odeslan pritom kdyz sem vcera posilal mejla bylo mi receno ze zbozi bude odesla ten den jeste takze bych to mel mit dneska doma no uvidime

  • Jakub Hubert Svoboda: Copak na to řekne Česká Obchodní Inspekce?