Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Komplikace s platbou, čekání na dodání a na závěr zklamání z použitého materiálu
  • doručená jiná barva než objednaná

    Reakce obchodu TRIKO4U.CZ

    Dobrý den,
    vaši objednávku jsem osobně zkontrolovala a barva byla doručena správně, ta, kterou jste si objednala. Může se stát, že se vám vybraná barva nelíbí, pak je samozřejmě nejsnazší způsob nás kontaktovat a domluvit výměnu či jiné řešení, které se zákazníky vždy společně najdeme. Vždy se snažíme vyjít vstříc a najít společnou cestu. Bohužel o tom, že byla údajně doručena jiná barva (což nebyla) máme první informaci až z této recenze měsíc po objednávce. I přesto za ni děkujeme a přejeme klidný advent. Daniela, Triko4u

    • Hezká reklama, pěkné stránky, hodně komunikace, perfektně zvládnuté komentáře

    ,milion pošty a keců jak se to připravuje, jak se máte těšit, jak už to má dopravce a od dopravce mi nic neprošlo ani od místa vyzvednutí.

    Reakce obchodu TRIKO4U.CZ

    Krásný den,

    termíny doručení jsou u produktů vždy uvedené. U některých produktů, jako je ten váš, bohužel heureka.cz zasílá chybně dotazník o několik dní dříve, než je daný termín doručení. Na nápravě spolu s portálem heuréky pracujeme a za dřívější odeslání dotazníku se omlouváme. Vaše objednávka bude samozřejmě doručena včas, v garantovaném termínu.
    V emailu, který jsme vám zaslali a který zmiňujete, byla informace o tom, že objednávku realizujeme a dopravce je na cestě k nám, nikoli že vaše zboží jsme odeslali a je na cestě k vám. Mrzí mne, že jste ho špatně pochopil a došlo tak k nedorozumění.
    Děkuji a přeji pohodový den, Daniela, Triko4u

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pozdní dodání,2.8. objednáno,zatím nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Materiál tricek je kvalitní a příjemný na dotek
    • Nevyhody objednate si zarive modre tricko z bílým napisem optiskem no prepokladam ze leny a spoje budou niti bílé a ne svitivou zelenou opravdu to vypada blbě
    • Kdyz si date zluti optisk na modre triko tak to jako zluta neni a opet mate svitivou zelenou vubec to nejde k sobe
    • Sklamani
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nechápu co trvá na zabaleno trička 9 dnů

    Reakce obchodu TRIKO4U.CZ

    Krásný den,
    no ono to není jen o zabalení trička, bohužel. Tím, že nabízíme tolik variant barev triček a potisků, vznikají kombinace, které nemůžeme mít skladem a tiskneme je na míru podle objednávek (https://www.triko4u.cz/terminy-dodani) . Tím pádem čekáme až trička dorazí od dodavatele a pak je tiskneme, balíme a odesíláme. Někdy to neběží, jak na drátkách a vznikají prodlevy.
    Mrzí nás to a mějte se pěkně...
    Tomáš Triko4u

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno,zatím nedorazilo. Nedá se srovnat s ostatními e-shopy.Lhůta dodání je pro mě prozatím neznámá.Ráda bych se v úsudku mýlila...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si 3 trička již 12.5. s dodáním do 8 dní. Je to 8 dní a nemám ani zboží, ani žádnou zprávu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod neinformuje o stavu objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • delší doba dodání, ale byly Velikonoce
    • čepice vypadají jako kus hadru, za 198 Kč + poštovné a dobírka = dost drahé; na modelovi vypadala lépe, už bych si nic neobjednala

    obchod nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi neuznal podle mě oprávněnou reklamaci, triko neodpovídá ceně- kvalitou zpracování - lemy se ohybaji, nedrží.

    Obchod mi neuznal podle mě oprávněnou reklamaci, triko neodpovídá ceně- kvalitou zpracování - lemy se ohybaji, nedrží.

    Reakce obchodu TRIKO4U.CZ

    Krásný den,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost a opravdu jsme reklamaci neuznali.
    Nejsem schopen jsem vložit obrázek trička, ale tričko, které jste si objednala je v ležérním stylu a provedení s měkkými lemy, které jsou nedrží pevně a po vyprání se kroutí.
    Pokud je chcete mít rovné stačí je vyžehlit, nestačí je jen vyndat z pračky a pověsit.
    Rozhodně nesouhlasíme s tím, že tričko je nekvalitní anebo neodpovídá ceně.
    Mějte krásný den Tomáš z Triko4u.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala před 12ti dny. Před 2 dny jsem tam posílala e-mail. Stále mi nikdo neodpověděl. Nemám ani odpověď ani zboží.

    Reakce obchodu TRIKO4U.CZ

    Dobrý den,

    za nereagování na váš noční email prosím přijměte omluvu, zapadl do složky spam. Jiný kontakt (telefon, online chat apod) od vás však zaznamenaný nemáme. I nám se může stát, že se email nezobrazí správně, je proto mnoho dalších cest, jak nás s dotazem kontaktovat. Děkuji, Daniela, Triko4u.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje

    Zboží ani po 10 dnech nedorazilo,obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu TRIKO4U.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, ovšem dovolím si zásadně nesouhlasit. Telefonicky jsme s vámi komunikovali v minulém týdnu dvakrát, včetně omluvy za zdržení objednávky vzniklé týdenní odstávkou strojů a výroby kvůli údržbě (o které jsme také informovali, a to i na našich web stránkách). Není tedy rozhodně pravda, že nekomunikujeme :)

    Přeji krásný den
    Daniela, Triko4u.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ještě nikdy jsem nebyla tak nespokojená. Triko jsem objednala 2.6. jako dárek k narozeninám. Zásilka dorazila až 17.6. týden po narozeninové oslavě. To mi paradoxně dříve přišel dotazník spokojenosti.
    Chápu, že se může stát chyba, ale čekala jsem alespoň nějakou reakci, že se něco nepovedlo. A nic. Pouze rádo by vtipné povídání, jak se mohli všichni přetrhnout, aby mojí zásilku uskutečnili. A triko je navíc při velikosti XXL docela malé :-). Blanka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta.

    Dlouhá dodací lhůta 14 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedošlo.
    • Žádná komunikace.
    • Arogantní odpověd na dotazující email.

    Zboží nedošlo. Žádná komunikace. Arogantní odpověd na dotazující email.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    před 11 dny jsem si objednal zboží,zaplatil přímo přes pay bránu a do dnešního dne nemám dodané objednané a zaplacené zboží.Špatné!!!
    Chválit nemohu.

    Reakce obchodu TRIKO4U.CZ

    Dobrý den,

    vzhledem k aktuální situaci stavu na hranicích po objednání upozorňujeme na možnost prodloužení termínů u některého zboží. Při telefonickém rozhovoru 24 hodin po vaší objednávce, proč ještě nemáte vybraná trička, jsem se vám osobně omluvila i za dopravce, které bohužel nijak neovlivníme. A také informovala o našich termínech doručení (5 - 10 dní, které jsou viditelné u produktů) i omezeních, které současný stav ve světě způsobuje. Neexpedujeme do 24 hodin a také to nikde neslibujeme, bohužel už neovlivníme, zda si termíny dodání zákazník přečte před provedením a platbou objednávky. Poté jsem vám nabídla možnost objednávku stornovat a vrátit vám peníze, pokud by vám termín doručení nevyhovoval nebo přišel dlouhý, což samozřejmě umíme pochopit. Vše bylo podle vás v pořádku a objednávku jste i s delším termínem doručení chtěl dále realizovat. Pokud již o trička nemáte zájem, opět nás stačí pouze kontaktovat, objednávku stornujeme a peníze zašleme zpět - kontaktujte mne tedy prosím pro info s objednávkou dle vaší preference (email, telefon, online chat, messenger, sociální sítě, kontaktní formulář).

    Mrzí mne, že nejste spokojen, bohužel některé věci - jako jsou nařízení vlády, systémy dopravců a dodavatelů apod - ovlivnit jakkoli nemůžeme a ani neumíme. I když bychom opravdu moc rádi :)

    Děkuji a přeji klidný den
    Daniela, Triko4u

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neaktivita ze strany obchodu a čekání na předem zaplacené zboží více jak 14 dní!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení objednávky mi bylo sděleno, že nebude zpracována do Vánoc (informace o tom, že již nestíhají doručit, nebyla před zaplacením nikde zobrazena). Poprosila jsem emailem o vrácení peněz, bez reakce. Zavolala jsem na infolinku, hrozný přístup, paní dotčeně a otráveně konstatovala, že je zákonná lhůta na vrácení, takže vlastně "nemám prudit". O tom, že mě o ničem neinformovali, jestli nedali třeba produkt do výroby, přestože z důvodu, že nestíhá být ve lhůtě doručen, již o něj nemám zájem. Poté velmi ironicky popřála hezké svátky. Člověk na naprosto nesprávném místě! Rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu TRIKO4U.CZ

    Krásný den,
    dovolil bych si nesouhlasit s touto recenzí.
    Osobně jsem nastavoval banner a vyskakovací okno s informací, že objednávky po 12.12. 2019 budou doručeny až po Novém roce. Vaše objednávka byla vytvořena 16.12. 2019, tedy čtyři dny po termínu.
    To, že jste si nevšimla banneru a obrovského vyskakovacího okna s tímto upozorněním, které musíte odkliknout, než se dostanete na e-shop, bohužel nemohu ovlivnit.
    Navíc informace o tom, že objednávku nestihneme, Vám přišla v následujícím e-mailu velkými červenými písmeny.

    Na konci roku jsme všichni zatížení obrovským stresem a je možné, že některé odpovědi bývají dělány v rychlosti, ale v žádném případě arogantně případně slovy "nemám prudit"!

    Platba - Vaší platbu přes platební bránu GOPAY, jsme obdrželi 27.12. a pošleme Vám ji zpět v co možná nejkratším možném termínu.

    Vaše nespokojenost mě samozřejmě mrzí, ale rozhodně se za ní necítíme odpovědní. O vše jste byla informována před objednávkou a i po jejím přijetí.

    Přeji Vám parádní rok 2020

    Tomáš Hovorka,
    Majitel Triko4u

  • nedorazil mi potvrzovací mail o přijetí objednávky, po 10-ti dnech nemám ani zboží

    Reakce obchodu TRIKO4U.CZ

    Dobrý den, mrzí mne, že jako jedinou formu kontaktu s naší firmou jste si vybral pouze tento formulář, kde již mnoho možností není a tak mohu podat info alespoň takto. Po odeslání objednávky je na monitoru poděkování a také informace, že pokud potvrzení nedorazí, kontaktujte nás. To lze telefonicky, emailem, na sociálních sítích, přes kontaktní formulář nebo online chat. Pokud se o tom, že vám email nedorazil, dozvíme až zde, bohužel toho moc neuděláme. Stejně tak je možné nás kontaktovat ohledně objednávky. Ta byla odeslána s jednodenním zpožděním, za což se omlouváme. Je však před Vánoci a i dopravci mají prodloužené lhůty z důvodu velkého vytížení a tak věřím, že nám jeden den prodlení odpustíte. Pokud byste potřeboval více info, kontaktní způsoby jsem popsala výše. Děkuji a přeji klidný advent. Daniela, Triko4u