Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10.3. jsem objednal továrnu na sliz, objednávka potvrzena ten samý den a nic nepřišlo a nikdo se neobtezoval napsat nebo se ozvat. Takže určitě spokojenej nejsem, nemám na co!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofický eshop na zboží čekám už měsíc.
    • Nikdo se neozve, že odešlou později nebo zboží nemají až já jsem musela napsat.
    • Nepočítám, že už zboží dostanu

    Sama jsem se musela informovat kdy mi zboží dodají a bylo mi odesláno, že: Vaše objednávka bude obratem odeslána.
    Už to bude měsíc a nemám nic. Ještě, že jsem neplatila předem a dala jsem to na DOBÍRKU! Určitě neplaťte předem! Nebudete mít ani zboží ani peníze

    Reakce obchodu Toystolife.cz

    Dobrý den.

    Vaše objednávka byla bohužel provedena na začátku vánoční dovolené.
    Od 21.12.2018 do 6.1.2019 probíhala dovolená.
    Info bylo na hlávní stránce eshopu i v kontaktech.

    Po skončení byl všem zákazníkům odeslán email zda mají o zboží objednané v tomto čase stále zájem.
    Při kladné odpovědi bylo zboží obratem expedováno.


    Tato situace mě jako majitele moc mrzí.
    Tento eshop je nový a nabízíme i nový sortiment.
    To sebou nese "porodní" problémy. Je 100% naše chyba že tento problém pocití zákazník.
    Pracujeme na zlepšení a doladění systému.
    Tak aby se situace neopakovala.

    Ještě jednou se vám moc omlouvám za případné komplikace.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Zdeněk Chudoba - majitel obchodu
    Toys to Life.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nakupoval jsem prvně a zboží bylo v pořádku doručeno před vánocemi i když jsem předpokládal, že zboží dostanu až po.
    • Zatím nevím o žádném mínusu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách bylo uvedeno, že zboží je skladem. Po cca 10 dnech objednávku zrušili, zboží nedokázali dodat.

    Reakce obchodu Toystolife.cz

    Dobrý den.

    V nedávné době eshop přešel na nový systém.
    Tento systém nedokáže vyhodnotit poček kusů skladem. (Tento problém už byl vyřešen)
    Bohužel o vámi objednané zboží je obrovský zájem. Ani dodavatel nebyl schopný pokrýt náš požadavek.
    Toto je 100% naše chyba. Máte plné právo se zlobit.

    Všem zákazníkům byl rozeslán email s návrhem na řešení situace.

    Jako majitele obchodu mě tato situace moc mrzí.
    Moc se omlouvám že vše neproběhlo bez chyb.

    S pozdravem
    Zdeněk Chudoba - Majitel obchodu