• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • faktura byla firmou zaslána okamžitě, a to byla po 10 dní jediná aktivita obchodu. Při osobním dotazu mi bylo sděleno, že kamión se zbožím někdy přijede...

    Pokud mají dost času, třeba jim to dopadne.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží jsem zaplatil okamžitě. Po zaplacení bylo ticho. Očekával jsem zprávu, že peníze dostali a že mi zboží dodají tehdy a tehdy. Zpráva vůbec žádná. Sám jsem asi po čtyřech dnech volal, jestli dostali peníze. Řekli, že ano a že zboží přivezou příští týden v pondělí. V pondělí nic. V úterý volám a že zboží přivezou v úterý nebo ve středu. V úterý nic. Volám a že ve středu. Chci vědět přibližnou hodinu. Řekli mi, že to nevědí. Zboží přivezli ve 13 hodin. Přivezl ho bodrý, veselý, blonďatý chlapík. Ohřívač byl těžký - 12 kilo. Mysleli jsme, že nám ho dopraví až do domku a připravili jsme si padesátikorunu. Ale složil ho jenom u branky. Dost jsme měli problém ho dopravit do domku - já 83 roků, manželka 77.
    • A ještě maličkost. Rozbalím zásilku a tam je záruční list - taková tenká knížečka. V ní je napsáno, že bez vyplnění všech údajů je záruční list neplatný. A jeden z předepsaných údajů je razítko, datum a podpis prodejce. Zítra jedu do Horoměřic, aby mi v záručním listu tyto údaje a razítko doplnili.

    Bezohlednost vůči kupujícímu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zadne
    • komunikace

    pripojovaci kabel nedodaly a dodaly 2 pojistovaci ventily

    Reakce obchodu topeni-prodej.cz

    Dobrý den,
    v případě, že dodávka nebyla kompletní, pak stačí kontaktovat náš obchod a v rámci reklamace se pokusíme veškeré problémy vyřešit.

    S pozdravem

    VAMOS, spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mozno iba cena.
    • Komunikacia!!! Ziadal som o info ked bude tovar odoslany...nakolko isiel na SK. Kurier nemal tel. na mna a bludil po celej obci. Hlavne ze tel. vyzadujete pri registracii.
  • Nedoporučuje obchod

    • obchod je absolutně neseriozní.

    Reakce obchodu topeni-prodej.cz

    Vážená paní Benešeová,
    pokud si zboží objednáte s tím, že chcete platbu prostřednictvím splátkové společnosti a tato Vám úvěr neschválí, poté Vám zboží neumíme dodat s títmo druhém platby. Stačilo se s námi domluvit na jiném způsobu platby, což jste však neakceptovala.

    S pozdravem
    Václav Manert
    topeni-prodej.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doprava.

    Část zboží dorazilo poškozené, dopravce se vymlouval na někoho jiného.

    Reakce obchodu topeni-prodej.cz

    Dorbý den,
    pokud přišlo zboží poškozené pak doporučuji dvě základní věci:
    1/ sepsat o tom záznam s dopravcem
    2/ informovat nás o této skutečnosti
    Bohužel o tomto faktu víme až díky této recenzi, tudíž jsme nemohli reagovat. Nebyl by problém Vám poslat nový kus zboží. Mohu Vám nabídnout pro další objednávku slevu na dopravném, popř. dopravu zcela zdarma.

    S pozdravem
    Václav Manert
    VAMOS, spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • chybí jakékoliv informace o průběhu objednávky. Po celou dobu čekání tj.10 dní se nikdo neozval

    Reakce obchodu topeni-prodej.cz

    Vážený pane, od vytvoření Vaší objednávky jsme spolu několikráte hovořili. Omlouváme se, že kotel není vyexpedován, nicméně čekali jsme cca 3 týdny na dodávku od výrobce. Naše zásoby před topnou sezónou jsme bohužel brzy vyprodali a další zboží nám výrobce shodou okolností dodal dnes, tj. 30.9. Kotel budeme ještě dnes expedovat a během zítřka Vám bude doručen.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Výborná komunikace s pracovniky obchodu a dobré ceny.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostala jsem žadnou odpoved´ kromě potvrzení objednávky.

    Zboží muselo byt dodano ve lhutě 24 hodin nebo 48 hodin, ale zatím nemám žadné zpravy.

    Budu volat a zjišťovat, zdádostanu bidet, anebo budu kupovat v nějakém žívem obchodě.

    Reakce obchodu topeni-prodej.cz

    Vážená paní,
    Vaše objednávka byla řádně přijata a ihned po jejím zavedení do systému jste byla emailem informována, že zboží není skladem a že termín dodání je až 26.3. Nikdy jste od nás nedostala informaci o tom, že zboží bude dodáno do 24 nebo 48 hodin. Tuto informaci jsme Vám neposkytli.

    Omlouvám se za vzniklé komplikace a přejeme hezký den.

    Václav Manert
    topeni-prodej.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobre ceny
    • opravdu zoufala komunikace typu "zavolam" - a nezavolaji, stejně tak s dopravou "dáme vědět hodinu předem" - volají až když stojí před domem...

    Vyborne ceny, ale asi radeji prebirat osobně a neustále volat...

    Reakce obchodu topeni-prodej.cz

    Vážený pane,
    pokud si objednáte zboží, při jehož rozbalení zjistíte že jste si objednal něco úplně jiného než jste chtěl, pak je komunikace opravdu složitá. Chtěli jsme vyjít vstříc a Vámi špatně objednaný díl sestavy (zásobník pod kotel je standart, že Vaší potřebou je mít závěsný je opravdu Váš problém) jsme se snažili vyměnit a vyměnili. Bohužel nemáme každý zásobník skladem a jsme tudíž vázáni na dodávky od našich subdodavatelů. Myslím, že jsme spolu mluvili během několika dní opravdu mnohokrát a pokud jste cítil problém, stačilo to říct. O prvním závozu jste byli informováni minimálně hodinu předem, peníze jste neměli doma a tak jsme čekali. Druhý závoz byl avizován již dopoledne, opravdu není v našich silách telefonovat každých 5 minut o poloze vozidla.

    Přeji při dalších objednávkách více rozvahy a při nejasnosti o zboží (nikdo neznáme všechno) doporučuji raději dotaz na dodavatele. Je to lepší než čtení z katalogů.

    Václav Manert

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ceny vypadají slušně
    • Těžko to chápat jako slabiny, mohl jsem mít prostě smůlu.
    • 1.Mylná informace o VS a scházela informace o tom, že když platím předem, mám počkat, než dorazí zál. fa, kde bylo VS nadefinováno JINAK
    • 2.Mylná informace o tom, že bojler byl expedován v pátek 7.10. a že v pondělí 10.10. dorazí. Vzal jsem si dovolenou, čekal jako blbec a nic
    • 3.Bojler dorazil v úterý. Jenomže někdo ve firmě zbabral číslo mého mobilu, přestože jsem toto číslo SPRÁVNĚ několikrát zadal a navíc jsem z toho čísla p. Manertovi volal v pondělí a ptal se, co je s bojlerem, že čekám a kdy tak asi může dorazit (mimochodem p. Manert slíbil, že dojde k PC a zavolá-nezavolal).Takže když bojler v úterý dorazil, nedovolali se mně a bojler nedoručili
    • 5. Bojler dorazil poškozen. Na boku je promáčklý a je rozbitý průhledný plastový kryt. Reklamovat nebudu,opravím si sám, protože už opravdu nemám čas ani nervy dál s
    • firmou komunikovat. Navíc není jasné, kdo to způsobil.

    Podle jedné a blbé zkušenosti těžko dělat objektivní závěry. Každopádně těch nepříjemností se sešlo dost, snažím se být objektivní, ale zejména nekomunikace, když už se něco nevede (mail z 8.10. a z 10.10. též bez odpovědi) s firmou, mne zamrzela. Přeji firmě úspěch a sobě více štěstí.

    Reakce obchodu topeni-prodej.cz

    Vážený pane, zboží bylo expedováno dle naší domluvy v pátek 7.10. Se spediční společností již řešíme, proč Vám vezli zásobník až v úterý a ne v pondělí. Je možné, že jsme zadali v systému špatně telefonní číslo, za to se pochopitelně omlouváme. Stejně jako za skutečnost, že jsme se v pondělí již neozvali. Co se týče variabilního symbolu - nevím kdo v objednávce a v jejím potvrzení zadal údaj variabilní symbol. Vydat zálohou fakturu je naší povinností, proto jsme Vám ji zaslali. Nicméně i přes Vaší horlivost jsme platbu dohledali a přiřadili ke správné zakázce.

    Pokud je zboží poškozené, pak můžete postupovat dle našich obchodních podmínek a zboží reklamovat. Rádi s vyřízením pomůžeme.

    S pozdravem

    Václav Manert