Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednal jsem boty. Vybíral jsem velikost podle tabulky na e-shopu. Boty pěkné, ale asi o 15 mm větší. Poslal jsem zpět a požádal o výměnu za menší velikost. Boty přišly obratem. Ale zase o víc jak 10 mm větší, než bylo objednáno. Objednávku jsem zrušil z důvodu špatných informací, které obchod poskytuje
    • Zhruba po týdnu mi obchod vrátil peníze za boty, nikoliv však za 3 x poštovné, které jsem platil. Posílal jsem snad 10 emailů. Nejdříve že to platit nebudou, že mají v podmínkách, že poštovné hradí kupující. Jenže tady se jednalo o reklamaci špatných údajů, na základě kterých jsem boty kupoval. Tak nakonec, že se na to podívají.
    • Takže další e-mail, s dotazem. Manažer, který to má prý na starosti, je na veletrhu v zahraničí. Ani po týdnu žádná změna

    Nákupy dobrý, ale něco řešit, měnit, reklamovat, to je tady peklo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží co jsem si objednala, za celkem nemalou částku přišlo nekompletní. Chyběl popruh u tašky. Při emailové komunikaci s panem jednatelem... vlastně odpověděl jen jednou pak už nic. Nechápu čeho je tedy jednatel. Komunikace po telefonu o něco lepší buď poslat na své náklady zpět (velký balík) nebo zkuste prodejnu. Aby tam třeba zavolali nebo zjistili.... Ne zákazník si musí jejich chybu vyřešit sám. Za to na prodejně perfektní přístup. Ochotný personál, hned se mnou vše na místě vyřešili. Poučení vždy na prodejnu. Lidé co sedí za PC nebo telefonem vůbec neznají realitu, ale berou daleko jiné peníze. Řeší jen tržby ale zákazníka a jeho spokojenost je jim u pr.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatne

    Reakce obchodu Top-ArmyShop

    Ou, to nás mrzí :-(
    Váš top-armyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zjevně absolutní chaos v objednávkovém systému a podpora eshopu , která vlastně nic neví

    Moje první negativní zkušenost s tímto eshopem, kde jsem i registrovaným zákazníkem - na zahraničních stránkách jsem našel informaci, že jsou odběratelem firmy TRU-SPEC. Dotázal jsem se tedy přes podporu eshopu, zda jsou schopni zajistit dodání konkrétních taktických košil (3 kusy), které navíc v dané chvíli byly v USA "v akci" , bylo mi sděleno, že mám vytvořit objednávku na jiné zboží a do poznámky dopsat, co skutečně chci, s tím že budu čekat 1-2 měsíce. Uvedené jsem učinil a čekal...po cca třech měsících, bez jakékoliv reakce ze strany eshopu, jsem se sám zeptal, jak to vypadá s mou objednávkou a bylo mi řečeno (opět podporou), že zboží nedorazilo a že se mi omlouvají. Na můj dotaz, proč mi to tedy sami nesdělili, mi paní napsala, že " denně jsou zahlceni takovým množstvím dorazů, že není toto v jejich silách ohlídat. Udělali jsme proto vše, aby zboží dorazilo. Bohužel chyba se stala na straně dodavatele. Přehled o dodávce zboží má pouze vedení a někteří skladníci. Závěr - dokázal bych pochopit, že zboží nemohli dodat pro problém s dodavatelem, ale očekával bych, že mi uvedené eshop sám sdělí, ne že budu marně čekat, a dozvím se to až k mému dotazu. (Pro srovnání jiný český eshop mi tutéž taktickou košili dodal za cca 1 měsíc). Pro mne osobně zklamání, příště zde budu objednávat jen to, co je skladem, tam jsem zatím problém nezaznamenal.

    Reakce obchodu Top-ArmyShop

    Dobrý den,
    opravdu jsme se Vám snažili vyjít vstříc a udělali jsme proto vše, co bylo zapotřebí. Bohužel pokud výrobce objednané zboží nezašle, není v našich silách ohlídat.
    Mrzí nás skutečnost, že nedopadlo vše, jak mělo :(

    Však musíme s Vaším tvrzením zcela nesouhlasit ohledně chaosu a zmíněnou podporou. Košile jsme Vám u výrobce objednali, není naší vinou, že dané zboží nedorazilo. Podpora slouží zákazníkům, který potřebují doplnit informace, které nejsou uvedeny v popiskách u produktů a další její činnosti. Mezi její náplní práce nepatří hlídání zásilek od dodavatelů. Pro tento případ máme zřízeného hlídacího psa, kdy u produktu, který není skladem zadáte "hlídat dostupnost" a Váš e-mail, po naskladnění Vám rázem dorazí e-mail s informací, že je produkt již dostupný.​
    Váš Top-armyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodání

    Reakce obchodu Top-ArmyShop

    Dobrý den,
    z naší strany proběhlo vše v nejlepším pořádku.
    Vaše objednávka byla zhotovena 31.5. krátce po 15h. Následný den jsme objednávku zabalili a ještě ten den předali dopravci. Zásilkovně též netrval celý proces doručení zásilky nikterak dlouho. Dne 2.6. v 10:30 byla připravena k výdeji.
    Vy jste si ji vyzvedl až 5.6.
    Tato recenze by se měla zakládat na pravdivých skutečnostech, bohužel najdou se i tací, co se snaží škodit.
    Váš Top-ArmyShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé doručení
    • Při výměně zboží za jinou velikost se platí opět poštovné - nejvyšší možné

    Objednávka dorazila v pořádku a rychle, nicméně jsem potřeboval vyměnit velikost, proto jsem zboží zaslal zpět. Výměna proběhla rychle, ale zboží bylo zasláno zpět s dobírkou za poštovné + doběrečné. Je to asi první obchod, u kterého jsem na něco takového narazil a upřímně mě to naštvalo natolik , že už další objednávku neudělám. Obchod sice chápu, ale existuje nějaký prozákaznický přístup. Na internetu nakupuju velice často a velikosti měním též, ale s tímto jsem se ještě nesetkal.

    Reakce obchodu Top-ArmyShop

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše recenze. Jsme malá firma, která zákazníkovi nabízí opravdu široký sortiment zboží a mnoho dalších benefitů.
    Co se týče úhrady poštovného nelze konkurovat velkým společnostem, které mají tuto službu zdarma.
    I tak doufáme, že do budoucna naše služby využijete a upřednostníte českou firmu před zahraničními společnostmi.
    Děkujeme.
    Váš Top-ArmyShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zdravím kupoval jsem zásobník do pistole ráže 22LR - po objednání jsem ještě telefonicky kontaktoval prodejnu abych se ujistil že zásobník bude pasovat. Byl jsem ujištěn že ano - bohužel NEPASOVAL. Takže personál asi moc nerozumí sortimentu.

    Reakce obchodu Top-ArmyShop

    Dobrý den,
    telefonicky jste mluvil s panem majitelem firmy. Bylo Vám odpovězeno na Váš dotaz, že bohužel nemáme, jak zásobník na specifický model zbraně ozkoušet. Domluva, zněla tak, že vyzkoušíte a pokud nebude zásobník vyhovovat, vrátíte na prodejnu v Olomouci či zašlete zpět na sídlo naší společnosti.
    Když už píšete recenzi, tak se předpokládá, že se bude zakládat na pravdě. Opětovně Vás pan majitel kontaktoval a objasnil danou situaci a jeho tvrzení. Vše jste potvrdil a přislíbil nápravu recenze. Uběhl více jak týden a k nápravě došlo.
    Opravdu nás mrzí Váš přístup, ale lidé jsou různí ;)
    Váš Top-ArmyShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatně značené velikosti oblečení,objednal jsem nejvěčší číslo kalhot,jaké měli uvedené a kalhoty jsou mi malé,doperučuji,aby označovali oblečení ,"Velikostemi -XXL,2XL.........
    • Né každý zákazník je štíhlí,jako,proutek.......

    Nespolehlivý prodejce,nedoporučuji nákupy.......

    Reakce obchodu Top-ArmyShop

    Dobrý den,
    nerozumíme účelu Vaší recenze, když jste vznesl e-mailem dotaz ohledně velikosti.
    Následně Vám bylo odpovězeno, že kalhoty Vám sedět nebudou. Součástí našeho e-mailu byla zaslána fotka s přiloženým krejčovským metrem na dané Vámi vybrané největší velikosti kalhot.
    Tabulky velikostí výrobce neposkytl. Nelze přiřadit k různým velikostem obecné "XXL,2XL.........", jelikož každý výrobce má jiné tabulky velikostí a bylo by to zavádějící a kontraproduktivní pro zákazníka.
    Fakt, že jsme Vám doporučili kalhoty nepořizovat a Vy jste i přesto objednal, za to už nemůžeme. Označit náš e-shop jako nespolehlivého prodejce je naprosto zcestné, když jsme udělali vše možné, abychom Vás přesvědčili, že je produkt pro Vás nehodný.
    Přejeme krásný den.
    Váš Top-ArmyShop.cz

  • Komunikační problém.

    Reakce obchodu Top-ArmyShop

    Děkujeme.
    Váš Top-ArmyShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem si bundu na e-shopu(viz výše).Zde byla reakce ihned(během 5 minut).Chtěl jsem využít vyzvednutí v kamenné prodejně v Olomouci,bylo mi sděleno,že obdržím vyzývací e-mail k odběru,ale už 6-tý den se nic neděje.Tak nevím jestli mám čekat dál nebo vše zrušit a na celou transakci se vykašlat.

    Reakce obchodu Top-ArmyShop

    Dobrý den Vladimíre,
    Vaše větrovka je připravena k vyzvednutí na prodejně v Olomouci.
    Děkujeme.
    Váš Top-ArmyShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychle zpracování objednávky

    Falešný popis zboží. Barva Khaki v popisu v obchode na zboží je označena jako Tan a v terénu vypadá jako bílá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi dodal jiné zboží než jsem si objednal. Co jsem si původně objednal prý nemají, takže vráceno. Můj požadavek na uhrazení poštovného obchod ignoroval, což v tomto případě považuji za podvod.

    Reakce obchodu Top-ArmyShop

    Dobrý den Petře,

    omlouváme se za špatně odeslaný nůž. Od výrobce byl již v krabici jiný model nože a zjistilo se to, až po odeslání. Respektive jste na to přišel Vy.
    Kolega s Vámi řešil nějakou kompenzaci atd., ale nakonec jste se rozhodl nůž vrátit a dnes Vám byla celková částka vrácená na účet.
    Prosím tedy o kontaktování e-mailem nebo telefonicky, kde vidíte problém.

    Předem děkuji.

    S přáním příjemného dne

    Aleš Novotný
    Jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při žádosti o vrácení peněz, mi z nepochopitelneho důvodu odečetli 70 Kč z ceny vyrobku. Při ceně poštovného 150 Kč jsem kvůli svému zákonému naroku přišel o 220 Kč. Děkuji Váš obchod už nikdy!!

    Reakce obchodu Top-ArmyShop

    ​Dobrý den Petře,

    objednával jste zboží v hodnotě cca 4000,-, kde máte nad 2500,- dopravu zdarma. Zpět jste nám vrátil kalhoty v hodnotě 2340,- a jelikož tedy objednávka spadla na hodnotu 1660,-, tak již nemáte nárok na dopravu zdarma. Proto se Vám naúčtovala doprava 70,-.

    Děkuji za pochopení.

    S přáním příjemného dne

    Aleš Novotný
    Jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nerad hodnotím negativně, ale pokud si dle popisu e-shopu objednám tričko materiál bavlna 100% a na tričku které dorazí je přiznáno 50% budí to minimálně otázky. Když se chci tedy zeptat, do firmy zavolám a paní mi sdělí, že tohle musím řešit s majitelem a .... dál už fakt ne. Nechci sobě ani nikomu jinému kazit den. A tak za mne, zde již vícekrát ne. Tím však netvrdím, že je tento shop špatný. Stránky přehledné, výběr slušný, ceny normální.

    Reakce obchodu Top-ArmyShop

    Dobrý den,

    omlouvám se za špatné uvedené informace u materiálu trička. Výrobce stále uvádí 100% bavlna, ale fyzicky je 50% bavlna / 50% polyester a s výrobcem již řešíme. Kolegyně s Vámi celou záležitost řešila a nabízela, že můžete tričko vrátit atd..
    Mrzí mne Vaše recenze a že je to tak velký důvod pro nedoporučení obchodu.

    ​S přáním příjemného dne

    Aleš Novotný
    Jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé odeslání
    • Chybí český návod
    • Obchod nereaguje na žádost o návod

    Při nákupu puškohledu chybí český návod, což je pro jeho správnou kalibraci a pochopení nutné. Žádal jsem o návod emailem, a to že mi stačí v pdf, a obchod nereaguje. Dle zákona je to jeho povinnost a obrátím se na Čoi

    Reakce obchodu Top-ArmyShop

    Dobrý den pane Marku,

    omlouváme se, že součástí puškohledu nebyl návod v českém jazyce, ale skladník pravděpodobně zapomněl přibalit. :(
    Balíček Vám byl doručen ve středu 6.4.2022 a do dnešního dne neevidujeme žádný e-mail, jinak by se samozřejmě hned vyřešilo.
    Prosím tedy zaslat žádost ještě jednou na [email protected].
    Do budoucna doporučuji raději ověřit a řešit telefonicky, zda e-mail byl doručen, než si hned stěžovat českým způsobem přes sociální sítě a vyhrožovat ČOI. :)

    Děkuji.

    S přáním příjemného dne

    Aleš Novotný
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace mizerná, nezájem, telefon nezvedá, neodpovídá. Ještě jsem byl obviněný, co kupuju věci, které nejsou skladem, ale nebyla to pravda, doloženo. Další komunikace, co a kam, kdyz nejsem na této adrese, nic. Po roce s kamarády jsem nemohl, vyrazit, jsem velice zklamaný. Žádný profi přístup. Čekal jsem jestli se něco tedy bude dít, nic, paní už není schopna ani odepsat. Ještě jsem nikoho tak nehodnotil, ale udělám vyjímku a reference napíši. Chápu, chyba se může stát, ale ....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    I když je zboží skladem čekal jsem víc jak 24h od objednávky na zprávu, že je připraveno. V den volna jsem nestihnul vyzvednout. Při pozdější návštěvě nepřítomen zbrojíř. O jeho nepřítomnosti jsem nebyl vyrozuměn. Tudíž cesta zbytečná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Než nakoupíte doporučuji všem si přečíst i diskuze zde na heurece, protože ne každy zákazník využívá možnosti hodnocení e-shopů. Co jsem tak četl, s reklamacemi a výměnami zboží mělo spoustu lidí problémy.
    Nereaguji na tuto objednávku, ale na objednávku, kterou jsem vytvořil před touto.
    Objednal jsem si bundu, ta přišla, nevyhovovala mi velikost, tak jsem chtěl využít možnosti výměny zboží. Nejdříve vše vypadalo dobře, ale po pár dnech mi volal jednatel Vilím (kterého jednání a komunikace je absolutně tristní) a prý jsem jim poslal bundu zašpiněnou. S tím jsem absolutně nesouhlasil, ale pan jednatel si stál za svým. Neměl jsem náladu věc dál řešit, a tak jsem ustoupil, protože jsem ani nevěřil, že by někdo uznal moji pravdu.
    Jen je opravdu zvláštní, že pár dní zpátky, než volal pan Vilím, mi volala zaměstnankyně společnosti a jediné co byl problém, byla chybějící dokumentace k zásilce, ale o žádném znečištění nepadlo ani slovo, až po několika dnech byla bunda najednou záhadně špinavá a tudíž výměna ani vrácení platby nebylo možné.
    Celkový dojem z obchodu? Dokud zákazník nepotřebuje něco reklamovat, či vyměnit, tak nakupování v pořádku, jinak ale budete opravdu nas*aní.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Pozitivní zkušenost při opakovaných nákupech
    • Nabídka různých výrobců a zboží bez adekvátní nabídky jinde
    • Celkem dost zajímavých věcí nemají dlouhodobě skladem
    • Špatná zkušenost při reklamace

    Nakupoval jsem zde opakovaně a byl spokojen v různých úrovních. U konkurence vždy byly nějaké vady na kráse a proto jsem si nakupování oblíbil, proto nemůžu a nechci obchod celkově hanět, nicméně simultánně s poslední objednávkou (která proběhla standardně a rychle) jsem řešil reklamaci. Šlo o koupi ochranných brýlí za znatelnou sumu peněz. Brýle za rok od koupě byly použity dvakrát naprosto běžně (kvůli covidu ani nebylo kde). Po druhém použití zjištěno prasknutí, které nebylo zásadní, ale rozhodně by se u brýlí za takovou cenu nemělo stát a dost snižovalo modularitu výrobku, kvůli kterému jsem si ho koupil.

    Čekal jsem, že se mnou obchod spojí a dojde k nějaké rozumné formě kompenzace ale možnosti, nicméně reklamované zboží se obratem vrátilo, kde jsem byl odpálkovám, že vada vznikla běžným používáním a vadu materiálu nenalezli. Na to mám samozřejmě svůj silný názor. Vzhledem k tomu, že reklamace proběhla až po 6 měsících, tak mi nákladné prokazování za to nestojí, což je moje chyba a výhra obchodu. Každopádně pro mě daný případ znamená zásadní přehodnocení vnímaní obchodu, protože pokud si zde ještě někdy něco koupím, budu muset nést riziko, že zboží nemusí jít solidně reklamovat. Tak alespoň hodnocení své zkušenosti vyjádřím zde, když mi to bylo nabídnuto, stejně jako jsem zde mnohokrát obchod bez výhrad chválil. Naštěstí není problém dát přednost jiným, u kterých reklamace proběhla ve vší slušnosti a ochotě. Asi si více stojí za zbožím, které prodávají.

  • Zboží jsem zaplatil, firma mě informovala, že už bylo odesláno, a poté uvedla, že zboží vlastně nemají a nevědí, kdy bude.