-
Toto mi přišlo mailem po zakoupení mafla z tohoto e-shopu...
...příjde mi to dost nefér. Musím konstatovat, že zboží přišlo v pořádku a prodejci se omlouvám za svůj následující telefonát ohledně "dobře zabaleného řezného kotouče", který jsem v krabici nenašel, ALE: to že se po dokončení objednávky ZVÝŠÍ cena, o částku kterou si účtují ostatní eshopy na heuréce...prostě... Toto je příklad podvodnického způsobu na to jak se dostat na první místo v seznamu po odkliknutí "řadit podle ceny" a kdyby neřádil koronavirus, nekopil bych u této společnosti vůbec nic a nechal bych si vrátit peníze, protože princip vole...
Tak s tím něco dělejte TOOLSCENTRUM, třeba zvyšte ceny o dvě stovky na všem co prodáváte, pro zychr..
ZPRÁVA Z OBCHODU TOOLSCENTRUM
Obdrželi jste novou zprávu z obchodu ToolsCentrum týkající se objednávky s označením *****.
Obsah zprávy: Dobrý den,
u vámi objednaného produktu Makita HS7601 Ruční kotoučová pila 1200Wse změnila cena. Zboží máme skladem a potřebujeme váš případný souhlas zda můžeme expedovat se změněnou cenou, případně zda máme objednávku zrušit.
HS7601 - stará cena 2500 Kč
HS7601 - nová cena 2700 Kč
- rozdíl 200 Kč
Omlouváme se Vám za vzniklou situaci. Změnu ceny evidujeme od dodavatele
Zákaznická podpora
+421 910 55 22 22
( 9:00 - 15:00 ) -
Chtěl jsem se podělit o velmi negativní zkušenost s touto firmou. Objednal jsem si zde vrtačku za 2600kč. Když přišla, byl totálně rozmlácený kufr od vrtačky. Na telefonní číslo se nedá dovolat. Email bez reakce. Odeslal jsem tedy vrtačku zpět s tím, že chci vrátit peníze. 4x mě NĚKDO z firmy Toolscentrum vyzval o zaslání čísla účtu, i když ho měli, protože jsem z něho platit ten produkt. Dnes už přetahujeme vela dní a peníze nikde. Občas přijde email, že se omlouvají ze mi to ještě nepřišlo. Jestli ani tato recenze nepomůže k tomu abych dostal své peníze zpět, obrátím se v Pátek 10.4.19 na Policii ČR a Českou obchodní ispekci a každý den vám sem přistane negativní zkušenost s vaší firmou... Děkuji moc Zdeněk Malý č.o. 11359
-
Toolscentrum.cz je nejhorší eshop, který jsem užil k nákupu. Problémy jsem měl už při nákupu a dodávce zahradního traktoru Riwall 92H. Nalákali na hezkou cenu. Pak byly prodlevy v dodání, nekomunikovali, telefony nebrali. Pak se mi to podařilo, ale přivezli traktor místo s hydrostatem s manuální převodovkou. A opět váznoucí komunikace. Nakonec se to podařilo. Bohužel po 7 měsících porucha. Na eshopu info, že mám vypsat formulář, do hodiny prý pošlou info. Lze se také domluvit na odvozu a přívozu reklamovaného zboží. Houby. Čekám už týden. Asi na Slovensku mají jinou časovou dimenzi. Hodina na Slovensku trvá kolik? Týden, měsíc? Rok? Takže ještě napíšu dovozci, že jim Toolscentrum dělá ostudu. A to je vše, co mohu udělat. Takže pokud nechcete mít nudný život, určitě si objednejte na Toolscentrum.cz. S nimi se nudit nebudete a vaše nervy si užijí svoje.
P. S. Traktor mi opravili v blízkém servisu. Bohužel mi záruku nevzali. Prý pokud chci uplatnit záruční opravu, tak ať ji uplatním tam, kde jsem koupil. Bomba, ne? A pak nekupte u Toolscentrum.cz. Tam ae to vyplatí. -
"Abychom Vám vyšli maximálně vstříc, zajistíme dopravu reklamovaného zboží od Vás z domu až k nám.
! Pro rychlejší vyřízení dotazu využijte - kontaktní formulář - odpovíme vám do několika minut, nejpozději do 60 minut !"
Ani jedno, ani druhé. Vyplnil jsem formulář, požádal o přepravu a je to týden a nikdo se neozval. Příště si výrobek Makita koupím raději v ČR. Problém je, že Makitu zakoupenou v SR vám v husté síti servisních center v české republice do záruční opravy nevemou. -
Toolscentrum.cz jak většina píše je doopravdy parta slibotechnů, čekal jsem na vysavač tři týdny a pořád nebyl skladem a pořád byl nějaký problém s dodavatelem. Opravdu obchod samá lež po měsíci jsem objednal jinde a za tři dny byl doma. Nikdy tato fia více, věřte.
-
Tento obchod není SCHIPRO, s.r.o. , ale je SCHIPRO SK, s.r.o. Proto žádáme zákazníky, kteří nakoupili na SCHIPRO SK, s.r.o., aby veškeré dotazy ohledně nákupu, nebo reklamací, řešili u tohoto prodejce.
-
to že jen 50% kladného hodnocení obchodu, mě přinutilo se po produktu který jsem zde chtěl koupit,jít koupit jinam.
a to byt že si o 300,- připlatím.
ale mám jistotu,a garanci heuréky.-
sorry,mají 61%,tak to je taky o ničem.
-