Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Zboží nedodáno
    • Peníze za stornovanou objednávku nevráceny
    • Vůbec nekomunikují

    Po měsíci čekání nemám ani zboží ani peníze. Na e-maily nereagují, telefony neberou. Po několika letch bezproblémové spolupráce končím. Ostatním nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vůbec nereagují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za 10 dní od zaplacení nic,ani zboží je ani odpověď.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zkušený a slušný prodejce.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Rychle jednání, velká spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • hodnotím velmi rychlé vyřízení a dodání zakázky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Velmi dobrá a rychlá reakce na objednávku,

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Pečlivě zabalená zásilka.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednala jsem si zboží, ale doručena byl jen polovina, zaplaceno celé
    • špatná komunikace

    Reakce obchodu Theuerland

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní reakce přesto, že jsme s Vámi problém obratem vyřešili. Bohužel došlo k nechtěné záměně zboží ve skladu. Opravdu není naším cílem šidit zákazníky.

    Hezký den, tým Theuerland.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    spokojena

    Reakce obchodu Theuerland

    Děkujeme za hodnocení, moc si toho vážíme :)

    Hezký den, Tým Theuerland.

  • Zboží, které bylo objednáno ani po 6 dnech nebylo doručeno. Možná je chyba na straně přepravní společnosti nebo obchodu. Nevím ?

    Reakce obchodu Theuerland

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní reakce. Vaše objednávka je dle záznamů dopravce již 4 dny připravena na výdejním místě.

    Hezký den, tým Theuerland.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše OK a obratem.

    Reakce obchodu Theuerland

    Děkujeme za hodnocení, moc si toho vážíme :)

    Hezký den, Tým Theuerland.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to týden a zboží mi nepřišlo!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost spolehlivost

    Reakce obchodu Theuerland

    Děkujeme za hodnocení, moc si toho vážíme :)

    Hezký den, Tým Theuerland.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velká ochota ,dobrá kounikace a super ceny

    Reakce obchodu Theuerland

    Děkujeme za hodnocení, moc si toho vážíme :)

    Hezký den, Tým Theuerland.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zmatky nad zmatky, neskutečný.

    Dost děsivá zkušenost při objednávce v e-shopu, paní nerespektuje pracovní dobu, 14:30 jsem se nedovolala. V objednávce se mi vůbec neuplatnila sleva přihlášeného zákazníka, která má být 5%, ani doprava zdarma nad 1500,- se nenačetla. Tak to píši do komentáře, který taky nefungoval (pouze bez diakritiky), pač paní se nedalo dovolat, jak jsem psala výše. Další den mi paní posílá "opravenou fakturu". Moc jsem nechápala, co v ní bylo opraveno, protože 5% sleva opět nikde, tak paní volám, tentokrát alespoň hovor přijala. Důvod zněl - to se nám ještě nestalo, tak jsem si myslela, že je faktura v pořádku. To bylo moc fajn, slyšet, že vlastně nevěří Vašemu komentáři a dělá z Vás blbce, no začala se snažit a obratem zaslala konečně opravenou fakturu. Zboží konečně dorazilo, ups chybí balení tuňáků, už se jen směji. Ale za dalších pár minut mě smích přešel. Objednávala jsem deodorant, protože mi nevyhovuje složení antiperspirantu. A nestačila jsem se již opravdu divit, antiperspirant vydávaný za deodorant! Německy ještě slovo antiperspirant poznám a na tom od této firmy přelepený název cedulkou deodorant! Poslední kapka, za mě nikdy více!

    Reakce obchodu Theuerland

    Dobrý den paní Aleno.

    Ve Vaší objednávce se bohužel skloubily snad všechny možné problémy, které při provozu e-shopu
    mohou nastat, jak technické, tak organizační. Opravdu není naším cílem zákazníkům škodit, naopak se snažíme vždy vyjít maximálně vstříc. Za nedostupnost telefonní linky se omlouváme. Naopak nesouhlasíme s tvrzením, že jsme z Vás dělali "blbce." Každý jeden správně registrovaný zákazník se v našem systému uloží v kategorii "zákazník" kdy jsou mu po přihlášení automaticky zobrazovány ceny se slevou 5%. Za existenci našeho e-shopu se nestalo, aby někomu sleva nefungovala. Po kontrole Vašeho zákaznického účtu jste byla registrována jako "host". Registrace tudíž musela být nesprávně vyplněná/dokončená.
    Za chybějící položku zboží se opět omlouváme. Ke zmiňovanému deodorantu, po kontrole zboží v našem skladu netušíme, kde byl špatně uveden popis antiperspirant? Produkt samotný má originální název "deodorant" a náš český polep také.
    V každém případě, registrační sleva Vám byla zpětně započtena a byly Vám vráceny peníze za chybějící položku + deodorant, se kterým jste nebyla spokojená. Pevně věříme, že se tyto problémy u žádného zákazníka již nevyskytnou.

    Hezký den, tým Theuerland :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • první nákup - spokojenost, dobré ceny, široká nabídka

    doporučuji

    Reakce obchodu Theuerland

    Děkujeme za hodnocení, moc si toho vážíme :)

    Hezký den, Tým Theuerland.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychle dodanie
    • Spokojnost
    • Kvalitny tovar
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ceny, příjemná paní prodavačka