Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -nelze kontaktovat v pracovní době, chápu, že se jedná o období mezí vánocemi a novým rokem, ale všichni pracujeme a tato firma nemá nejlevnější zboží, takže zákazníka by si měla minimálně vážit neřknu-li hýčkat a to jsem nezažil, pouze si "dle mého" užívají v mezidobí provize zákazníků a kašlou na další zákazníky. Potřeboval jsem si upřesnit podmínky ohledně fakturační adresy a také provize pro firmu, která nám křeslo předvedla. Firma se dosud neozvala, nebylo možné se v pracovní omezené době s firmou kontaktovat, volal jsem několikrát, psal e-mail, bez odezvy (?). Uvidíme v lednu 2024, protože jsme zboží zaplatili, doufáme, že jsme nenaletěli na podvodníka
    • -nelze objednat na dobírku

    -firma nekomunikuje, nelze se s nikým spojit přes telefon ani přes email, i když jsme provedli platbu a potřebovali upřesnit fakturační adresu, nikdo nás dosud nekontaktoval. Dle mého je to mínus firmy

    Reakce obchodu Therapia.cz

    Dobrý den pane Vimpele,
    nejprve bychom chtěli vyjádřit omluvu za jakékoliv nepříjemnosti, které jste mohl zažít v souvislosti s komunikací s naší společností. Je nám líto, že jsme pro své zákazníky nebyli během Vánočních svátků k dispozici. Jsme také jen lidé, kteří si po celém náročném roce potřebují odpočinout a být se svými blízkými.
    Samozřejmě rozumíme tomu, že potřeba komunikace s prodejcem je pro zákazníka velmi důležitá a měla by být vyřízena co nejdříve. Rádi bychom Vás ujistili, že se naše firma snaží co nejlépe vyhovět potřebám našich zákazníků a že nám záleží na jejich spokojenosti.
    Po návratu z dovolené začátkem ledna jsme se s Vámi spojili a požadované údaje změnili. Židli jsme Vám dodali a jak jste nám po několika týdnech od doručení telefonicky potvrdil, židle je v pořádku a vyhovuje Vám.
    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení. Věříme, že Vám naše židle bude dlouho sloužit a že s ní budete spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zbytečně drahé.

    Reakce obchodu Therapia.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme vám za Váš čas a zanechání zpětné vazby. Vaše názory jsou pro nás důležité a ceníme si vašich připomínek. Chápeme, že cena našeho produktu může být pro některé zákazníky výzvou. Rádi bychom zdůraznili, že naše cena odráží kvalitu materiálů, řemeslnou práci a péči, kterou věnujeme výrobě produktu. Naše židle vyrábíme v malé manufaktuře, čímž garantujeme osobní přístup k výrobě a odlišujeme se tímto od masové výroby. Každý z našich modelů má svůj vlastní charakter a kvalitu a komponenty nutné k jejich výrobě pochází pouze od dodavatelů z EU/UK. Máme v nabídce modely v různých cenových hladinách, abychom mohli vyhovět různým rozpočtům a preferencím zákazníků. Cenové rozdíly mohou odrážet různé vlastnosti produktů, kvalitu materiálů, rozsah funkcí a unikátní designové prvky. Děkujeme vám ještě jednou za vaši zpětnou vazbu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • therapia.cz nedodržuje zákony ČR, konkrétně předem prokazatelně neinformují o rozsahu a účelu zpracování dat prostřednictvím cookies lišty dle § 89 odst. 3 zákona o elektronických komunikacích. tato společnost ve mne nebudí důvěru
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na internetu při objednávce uvedeno, že je zboží skladem, s dobou doručení max. 5 dní, ale za dva dny přijde e-mail, že zboží přijde později z důvodu chybějících komponentů....