-
Objednávka vytvořená na internetu byla doručena na výdejní místo úplně mimo požadovaného cca 50km daleko (pleny pro miminko) od té doby absolutní neochota co nejdříve doručit na správnou adresu (týden) a ani žádné informace o stavu objednávky. Pani na infolince řekla ať si objednáme nové pleny a počkáme až doručí původní. A jako omluvu nabídne 100,- kupon k další objednávce
-
Objednal jsem si přes eshop zboží v hodnotě 1200 Kč. Když přišel balíček, už z jeho velikosti byl zřejmé že se tam to zboží nemohlo vejít. Proto jsem to ještě na poště rozbalil a po rozbalení jsem zjistil že je tam tři mini mýdla a dvě použité propisky. Okamžitě jsem telefonoval na jejich infolinku tam se teda omluvili že pravděpodobně došlo k záměně obsahu ať to odnesu na jejich nejbližší prodejnu. Musel jsem navštívit prodejny 2, v první mi to nechtěli vzít, sice velice slušně, a odkázali mě na jinou prodejnu, byla jenom kousek tak jsem tam došel sepsali se mnou reklamační protokol. Balíček si vzali s tím že bude následující den odeslán a pak mi budou okamžitě vráceny peníze. Od té doby už uplynulo deset dní a když telefonuji na infolinku tak tam mi řekli že reklamaci ještě vůbec nemají založenou. Já mám v ruce reklamační protokol a oni tvrdí že žádná reklamace není a že možná až jim někdy přijde takže možná mi vrátí peníze. Za mě nejhorší eshop jaký jsem kdy zažil. Obratem ale musím konstatovat, že prodejny mají hezké a personál na prodejnách je velice příjemný.
-
Koupila jsem si lak na nehty gabriella salvete v Ostravě Marianskych horach a byla ho jen půlka pak jsem koupila stejny v Rossmenu a plný to si jako personál lakuje s vyrobky nehty?Uz nikdy nekoupim u Vás Vitová