-
Přidávám se k upozornění ohledně nákupu na e-shopu a vyzvednutí na prodejně - lepší nechat si věci poslat. Dnes jsem vyzvedávala rezervaci na prodejně a paní prodavačka, ač milá, tak mi nevydala všechny položky. Já ale samozřejmě všechny zaplatila... :-( Tohle by se opravdu stávat nemělo! Čekám na vyjádření eshopu.
-
Pozor na Tescoma - objednáno zboží s vyzvednutím na prodejně (na toto zboží se prý nevztahuje garance ani žádná záruka), zboží zrezivělé, nepoužitelné. Velmi špatný přístup zákaznického servisu - odmítli řešit.
-
Dejte si pozor na nákup na eshopu, kdy si chcete vyzvednout na prodejně. Nenazývají to totiž vyzvednutím, ale rezervací a tudíž se na Vás nevztahuje ta 14 denní lhůta na vrácení zboží. Prostě v takovém okamžiku z jejich pohledu rezervujete a nenakupujete přes eshop, třebaže vše proběhlo jako na jiných eshopech ... prostě slovíčkaření. Takže pokud si chcete zachovat možnost zboží vrátit, v žádném případě si objednávku z eshopu nevyzvedávejte na prodejně.
-
Spokojenost se sortimentem nylonových produktů do kuchyně, je to kvalitní zboží a můžu pouze doporučit.
Co ovšem doporučit nemohu, je kontakt s touto psychopatkou - V Ostravě v obchodech, nákupních centrech, saunách a v dalších zařízeních, kde jde o velkou kumulaci lidí, pohybuje se tam závadná osoba, psychopatka Vera Nusm. 66 let, loví lidi za účelem zneužití jejich důvěry a namočení do nějakého podvodu s cílem krádeže osobní identity nebo jiného nespecif. podvodu. Jde o ženu s rakouským pasem,uplatňující agresívní styl jízdy autem, trpící syndromem obsedantně kompulsívní poruchou chování, která se projevuje tím, že je nápadně roztěkaná,nervozní,nevydrží stát na 1místě, neustále musí intrikovat, obtěžovat lidi, s cílem zajistit si jejich pozornost.
Krom toho na internetu zahlcuje email.schránky nevyžád.reklamou, vytrvale spamuje do vybraných email. schránek pod smyšlenou identitou a obtěžuje inzerenty!Působí zhoubně na Ostravsku/v Radvanicích/ šmírovala i tamní občany/v nákupních centrech /OV, FM, Havířov, a okolí/ šmíruje lidi, fotí si a bez jejich svolení používá jejich fotky k intrikaření!
Obtěžuje falešnými zprávami i na jiných webech, posílá škodlivé kody apod.
Obtěžuje a pronásleduje lidi pro ni neznámé, aby někoho pomluvila a očernila, i v místě bydliště. Vhazuje vzkazy, obtěžuje po telefonu, šílená intrikánka! Řešena správními orgány v MS kraji, policií a vedením obcí! -
neschopnost, jen expedice zboží které mají údajně skladem jim trvá více než 2 dny. :(
-
Na tescoma.cz kupujem vždy niečo keď potrebujem do mojej kuchyne. Kvalitné panvice, nože, veci na pečenie, proste všetko od výmyslu sveta tam nájdete. Môžete si dokonca aj zľavniť tieto potreby na stránke www.slevovykod.cz/tescoma-cz , kde nájdete kopu zľavových kódov pre tento obchod.
-
Často mají slevové kupóny pro Tescomu na https://www.tosevyplati.cz/slevove-kody-kupony/eshoptescomacz. Teď jsem tam využila 20% slevu na pánve.
-
Tescoma bývala kdysi dobrá, ale od té doby, co prodává čínské výrobky, to jde od 10ti k 5ti. Nářadí je vyrobeno z nekvalitní slitiny, láme se a některé věci jsou i špatně konstruované. Třeba nůžky s otvírákem na láhve, který má problémy otevřít láhev nebo třeba mlýnky, které se časem rozpadají. Odštěpuje se plexi.
-
Malý tip na zlevnění nákupů. Pokud použijete níže uvedený odkaz, po nezávazné registraci dostanete zpět peníze ze svého nákupu.
http://www.ziskejte.cz/?doporucil=SR-4E4E4D3814037
-
Já jsem spokojená jak s obchodem na internetu, tak s obsluhou šikovných prodavaček kamenné prodejny v Ústí nad Labem. Jediná vada na kráse kamenného obchodu u nás je, že je malinký. Občas se nás tam sejde hodně a co si budeme povídat, některé dámy jsou korpulentnější, tak to se pak špatně mezi regály chodí a vybírá. Nechcete zde změnit prodejní místo? Děkuji za odpověď. Přeji krásný Advent. Ivana
-
Lenka79:
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklý problém, reklamace tohoto typu řešíme ihned, tudíž by vám nová zásilka dorazila do 48 h po té, co bychom obdrželi vaši zásilku. Na úhradu poštovného máte nárok ze zákona. Tudíž zde neprobíhá měsíční schvalování, jak píšete. Jak jsme již psali v reakci na váš příspěvek, k problému došlo při kompletaci dárkového balení. Standardní postup je ten, že vyměníme celé balení.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace. -
Objednala jsem si sadu Tlakových hrnců a otvírák na konzervy. K tlakovým hrncům měla být navíc skleněná poklice jako dárek zdarma. Balík došel, hrnce a otvírák v něm byly ale poklice zdarma ne. Když jsem do obchodu volala že poklici nemám tak mi řekli že to mám vše včetně toho otvíráku zabalit a poslat jim to poštou zpět a oni mi to pak pošlou zase zpátky i s tou poklicí. Když jsem chtěla ať mi pošlou prostě jen tu poklici, že přece nebudu posílat vše zpět a platit za to poštovné, tak mi řekli že to nejde. A že mám poslat žádost že nechci platit poštovné a možná mi to schválí a pak bych to mohla poslat na jejich náklady. Ty hrnce jsem kupovala proto, že je potřebuji. Takže nebudu čekat měsíc než mi někdo něco schválí, než jim to pak dojde, než tam příloží tu poklici a než mi to zase dojde zpět.
Takže milý obchode poklici si nechte, ale buďte si jistí že ani já ani nikdo z mé rodiny a známých už si u Vás nic nekoupí. Když nechcete dávat dárek zdarma tak to tam nepište!!!! -
I když se tady řeší internetový prodej,přidávám se k paní,nebo slečně Květě,do Tescomy v obchodním centru Černý Most,NECHODIT!,být majitelem a záležet mi na obchodě vyhodím především zrzavou,vyšší na krátko ostříhanou prodavačku a pak tu silnou,menší s fialovým pruhem v ofině.Byli jsme tam s manželkou nakupovat něco dcerám do domácnosti a už nikdy více.Díky za možnost nakupovat přes internet.
-
Chci důrazně varovat před Tescomou v CČM,pokud si nechcete nechat zkazit den,obchodu se vyhněte,prodavačky velmi neochotné,protivné(bohužel zkušenost i našich známých).Je jedno kolik tisíc by jste tam utratili,nepříjemné budou pořád.
-
nebaví mě to...jestli mi zítra nedorazí email o odeslání zboží, které jsem 7.12. objednal a které bylo skladem, tak si dobírku nepřevezmu....po 3 dnech od objednání zboží, co je skladem mi přijde email že objednávka je jen prověřena, pak tejden nic, telefon pořád obsazený a na můj emailový dotaz odpověď že maji logistické problemy a že zboží bude expedováno v 51. týdnu. Aktuálně do Vánoc tři pracovní dny a zboží nebylo odesláno, objednávka pouze vyřízena s tím, že mám čekat na zprávu o expedování zboží? Výmluvy typu máme akci s O2, tak je toho hodně jsou irelevantní, vzhledem k tomu, že taky vlastním eshop tak se snad nebudu pouštět do něčeho co pak nejsem schopnej zvládnout odbavit !!!!!!!
-
Dneska mi přišlo zboží, co jsem si v pondělí objednala a absolutně nechápu lidi, kteří si tu stěžují na způsob zabalení. Taky jsem měla nařezaný karton v krabici, ale je mi úplně jasný, proč to tam je.. Já jsem teda, na rozdíl od nich, spokojená. Na jiných shopech se ani nenamáhají zboží pořádně zabalit a kolikrát mi přišlo poškozené, protože (a to snad ví každý) dopravci se s tim prostě nes...u, házejí s krabicema a je jim celkem jedno, jestli je na nich nálepka "křehké".
-
Dobrý den, vzhledem k tomu, že v měsíci listopadu probíhala rozsáhlá marketingová akce s partnerem O2, může dojít ke zpoždění doručení Vašich objednávek. Vaše vánoční dárky obdržíte včas.
Děkuji za pochopení. -
Ještě bych ráda doplnila, že po domluvě, je samozřejmě možný i osobní odběr zboží přímo u provozovatele obchodu. Stačí zapsat do poznámky v objednávce a uvést na sebe telefon.
-
Mrzí mě nedoporučení eshopu z důvodu nedoručení zboží do vánoc. Všechno slíbené zboží bylo odesláno nejpozději 22.12. a pokud nebylo doručeno včas, byla to chyba dopravce, proto nevidím důvod kritizovat za to e-shop. Naši pracovníci dělali do poslední chvíle před svátky maximum, aby uspokojili všechny objednávky. Za případnou nespolehlivost dopravce už bohužel neručíme.
-
Pro možnost obdržení dárku za jednu korunu musíte nejprve provést registraci na eshop.