Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

TERKO-CZ

?
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení.
Za posledních 90 dní

Recenze TERKO-CZ

Ověřený zákazník TERKO-CZ

Ověřený zákazník

Přidáno: 11. května 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • Cena

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Ověřený zákazník TERKO-CZ

Ověřený zákazník

Přidáno: 5. května 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • rychlost a solidní jednání
  • nic

vynikající

Ověřený zákazník TERKO-CZ

Jana

Přidáno: 9. dubna 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • ceny,rychle doruceni,spolehlivost
  • zadne

Reakce obchodu TERKO-CZ

Děkujeme za hodnocení.

Team TERKO-CZ

Ověřený zákazník TERKO-CZ

Pavel

Přidáno: 18. února 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

90%

  • produkty za zajímavé peníze
  • netuším.

První nákup proběhl bez problému, termoponožky jsme otestovali v nepříliš nízkých teplotách a obstály. Přečkaly bez problému i přeprání v ruce.
Jen jsme k jednomu páru ponožek dostali dva různé typy napájecích krabiček (s jiným typem přepínače)

Reakce obchodu TERKO-CZ

Dobrý den Pavle,
děkujeme za testování :-)
Napájecí krabičky jsou součástí sady, dodávané výrobcem. Pokud je ale chcete sjednotit, kontaktujte nás. Vyřešíme to.

Team TERKO-CZ

Ověřený zákazník TERKO-CZ

Martin

Přidáno: 4. února 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Nabízejí zboží, které jsem jinde nenašel.

Reakce obchodu TERKO-CZ

Dobrý den Martine,
jsme rádi, že jsme Vás takto potěšili. Po zajímavém zboží budeme neúnavně pátrat dál :-)

Team TERKO-CZ

Ověřený zákazník TERKO-CZ

Ověřený zákazník

Přidáno: 3. února 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

80%

  • V obchodě nebrali telefon

Reakce obchodu TERKO-CZ

Pozn. Problém identifikován, 23.1. nám odešel záložní zdroj, na který jsou napojeny telefonní přístroje. Děkujeme za upozornění a omlouváme se.

Team TERKO-CZ

Ověřený zákazník TERKO-CZ

Karel T.

Přidáno: 23. ledna 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Velice zajímavý a praktický produkt.

V průběhu nákupu zboží byla velmi dobrá komunikace s prodejcem.
Ano ostatním tohoto výrobce a prodejce v jednom doporučuji.

Reakce obchodu TERKO-CZ

Dobrý den,
vaším hodnocením a doporučením jsme velmi potěšeni. Děkujeme.

Team TERKO-CZ

Ověřený zákazník TERKO-CZ

Ověřený zákazník

Přidáno: 22. ledna 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

80%

  • Popis na webu se neshodoval s popiskem na zbozi.

Reakce obchodu TERKO-CZ

Dobrý den,
můžete prosím uvést, o které zboží se jednalo a která informace Vám v popisu chyběla? Obratem provedeme nápravu.

Team TERKO-CZ

Ověřený zákazník TERKO-CZ

Danča

Přidáno: 19. ledna 2017

  • Doporučuje obchod
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

60%

  • Vstřícná komunikace se zákazníkem
  • Přišlo mi poškozené zboží

Byla jsem spokojena s komunikací, vstřícným chováním a zboží došlo v termínu velmi rychle.

Reakce obchodu TERKO-CZ

Dobrý den,
děkujeme za kladná hodnocení. Pokud se jedná o poškozené zboží, napište prosím krátký popis problému na mail lenka@terko.cz, pokusíme se věc vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

Team TERKO-CZ

Ověřený zákazník TERKO-CZ

Ověřený zákazník

Přidáno: 13. ledna 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

50%

  • komunikace při potvrzování objednávky je složitá a nepřehledná

Reakce obchodu TERKO-CZ

Věc se má poněkud jinak.
Zákazník - zřejmě omylem - poslal 2 nezávislé objednávky - každou v jiný den, z jiné mailové adresy a na odlišné zboží.
Druhou zásilku odmítl převzít (myslel prý, že je to tuplák) a vrátila se nám zpět.
Je jen škoda, že někteří zákazníci řeší svou nespokojenost takto - mnohdy by stačil jeden krátký telefonát v momentu, kdy se problém objeví - a vše by se rychle vysvětlilo.
Zaslali jsme mu dnes, 13.1.17 obratem vysvětlující mail i obě jeho objednávky a čekáme na reakci.

Doplňujeme naši reakci po 6-ti dnech, 19.1.17 - tento zákazník, přestože měl čas napsat negativní hodnocení, nijak za 6 dnů na náíš mail nezaregoval.
Když jsme jej požádali o vysvětlení po telefonu, vyslechli jsme si pouze urážky a následovalo zavěšení telefonu uprostřed věty.
Někdy si říkáme, že je škoda, že na Heuréce nelze hodnotit nejen firmy, ale i zákazníky.
Například tento zákazník naší firmě způsobil škodu ve výši poštovného, balného, opětovného naskladnění a následné "ne"komunikace + s tím spojené práce - čímž zcela vymazal náš zisk z dané objednávky.
Naštěstí se jedná mezi našimi zákazníky o naprostou vyjímku :-)
Nakonec alespoň doufáme, že ho náš topný kobereček dobře hřeje :-))

Zobrazuji 1 - 10 ze 205 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...21