Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží nedorazilo, nikdo nedal vedět důvod. Stále ho nemám.

    Reakce obchodu Teplické dorty.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení, i když negativní.
    Při vyřizování objednávky jsme Vás kontaktovali telefonicky, bohužel neúspěšně. Vybrané zboží nebylo v danou chvíli skladem v požadovaném množství. Za způsobené komplikace se omlouváme.

    Zákaznický servis
    Teplickedorty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Rychlostt
    • Místo barvy Black extra došla jen extra

    Nespokojenost

    Reakce obchodu Teplické dorty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení i když negativní. Ve Vaší objednávce byla černá gelová barva ProGel, kterou jsme Vám také poslali. Od značky ProGel žádná black extra není.

    S přáním krásného dne
    Kratochvílová Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    zboží bylo zabaleno v krabici a volná místa byla vyplněna špinavými krabicemi a papíry od autodílů .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • o
    • Komunikace
  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné vyhody nebyly, jen velké zklamání ze špatné kvality zboží.
    • Místi prezentovaného zboží posílají šmejdy z číny.

    Již nikdy více !!

    Reakce obchodu Teplické dorty.cz

    Dobrý den,

    je mi líto, že jste nebyla spokojená. Některé zboží které jste si vybrala je samozřejmě z číny, tam se vyrábí dnes již 80% veškerého zboží. Měla jste však i zboží české výroby. Vše je kvalitní. Pokud jste nebyla se zbožím spokojená, tak ze zákona máte možnost do 14dnů zboží vrátit, to jste neučinila.

    Přeji krásný den
    Kratochvílová

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Celkem dobré zboží.
    • E-shop nemá kamennou prodejnu, pouze výdejní místo, které je na velmi špatně dostupném a nepřehledném místě.

    Když potřebujete barvy co nejdříve, dá se to, musíte hodně daleko. Další nákup z důvodu špatné dostupnosti a upřednostnění výběru v kamenné prodejně neplánuji.

    Reakce obchodu Teplické dorty.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení, i když negativní. Je pravda, že kamenný obchod nemám, ale pokud někdo má zájem, vždy může přijet a zboží si v klidu prohlédnout a vybrat zde na místě. Parkování je zde bez problémů a jede se k nám stále po hlavní silnici. Zboží jste si vyzvedla ten týž den, takže s dodací lhůtou jistě problémy nebyli. Zboží může být připravené i do 30min. Snažím se zákazníkovi vyhovět podle jeho potřeb a přání.

    S pozdravem
    Kratochvílová Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Chtěla jsem pro přítele upéct dort a jelikož má rád zelenou,chtěla jsem potahovany,s marcipánem nemám dobrou zkušennost tudíž jsem chtěla fondán. Bohužel jsem se zklamala opět. Barva sice krásná,ale okamžitě po rozbalení jsem si všimla opravdu chemický vůně a když sem ochutnala(a uvědomila jsem si,že to budou jíst lidi ve vetším množství,než jen ten kus,co jsem strčila do pusy)jsem to okamžitě vyhodila všechno. Vykrajovátka krásný,lebka fakt úžasná,ale ten fondán je příšernej. Rozhodně bych obchod doporučila,ale vyjma těchto výrobků.

    Reakce obchodu Teplické dorty.cz

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení, i když záporné. Bohužel výrobce nejsem a tudíž vůni a chuť výrobku neovlivním. Tyto potahové fondány jsou kvalitní a ještě jsem se nesetkala s tím, že by někomu chutnala "chemicky". Je mi líto, této Vaší zkušenosti. Toto se však vždy dá řešit. Mohla jste zboží vrátit, tak jak Vám zákon umožňuje. Věřím, že s ostatním jste byla spokojená, nejen s vykrajovátky ale také se službami našeho e-shopu.

    S přáním hezkého dne
    Kratochvílová Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • drahé poštovné
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si 2 stojany na Cupcakes. Jeden byl zlomený a druhý byl potrhaný.

    Reakce obchodu Teplické dorty.cz

    Dobrý den,

    je mi líto co se stalo, ale jak zachází pošta nebo přepravce s přepravovaným zboží bohužel neovlivním. Pokud by jste mě kontaktovala tak by se určitě našlo řešení. Včasné podání reklamace u přepravce nebo výměna zboží. I přesto děkuji za hodnocení, i když negativní. Od nás zboží odešlo v pořádku.

    S přáním hezkého dne
    Kratochvílová Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nebyla jsem spokojena s dodací lhůtou, připlatila jsem si za doručení do dvou dnů a ať počítám jak počítám tak od úterý do pátku to dva dny nejsou. čekala jsem alespoň omluvu nebo vrácení rozdílu za poštovné, ale marně... :-(

    Reakce obchodu Teplické dorty.cz

    Dobré ráno,

    skutečně je mi líto, že jste nebyla spokojená. Věřím, že Vaše objednávka vytvořená v úterý 20.8. ve 20:48h která byla připravená k expedici ve středu 21.8. v 6:23h je skutečně hodně pomalá příprava. V mé moci opravdu není osobní rozvoz proto využíváme služeb České Pošty a přepravní služby DPD, bohužel zda Vám zboží dodají následný den či nikoliv nemůžu ovlivnit. Pokud se Vám něco nezdálo, stačilo napsat či zavolat. Zákazníci vědí, že pokud se něco děje, můžou se na mne obrátit a vždy se snažím najít řešení. To že Vám zásilka přišla v pátek a ne ve čtvrtek jsem netušila, přepravní služba mě o tomto neinformuje.

    Přeji krásný den
    Kratochvílová Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • CHYBI NAVOD K POUŽITÍ V ČEŠTINĚ

    Reakce obchodu Teplické dorty.cz

    Dobrý den,

    dovolte nám reagovat. Zákazník vybere 5 hvězdiček ve všech oblastech to je 100% a nakonec není spokojen s obchodem a nedoporučuje obchod jako celek. To je nám velice líto. Návody jsou dodávány na samostatném papíře u faktury a pokud jsme jej opoměli přiložit tak by jsme samozřejmě zaslali při požádání na email.

    Přejeme hezký den,
    Jan Kratochvíl

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - zavádzajúce cenové informácie, nakoľko ceny v ponuke sú uvádzané v € a v skutočnosti za balíček je potrebné zaplatiť v českých korunách, čo podstatne navýši celkovú hodnotu zásielky. Spotrebiteľ podľa zákona 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a zák. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode nesmie byť zavádzaný cenou, čo vy robíte a to tým, že spotrebiteľa zo Slovenska tou cenou v € zavádzate! V konečnom dôsledku balík príde v Čk a už tá suma po prepočte je iná!!!!! A to nehovorím o ďalšom poplatku na pošte pri prevzatí balíčka.

    Po prvý krát som využila Vaše služby a asi to bude aj posledný krát, nakoľko doručenie balíčka trvalo 9 dní a vyšlo ma na 15,0 € a to sa mi zdá vysoká suma len za dopravu a prepočet z € na českú korunu. Keby som o tom bola informovaná - čo som aj mala byť, určite by som tu kúpu zvážila.

    Reakce obchodu Teplické dorty.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku,

    dovolte nám reagovat na Vaše hodnocení.
    Při odeslílání na Slovensko se při zadávání do systému České pošty nedá zadat dobírka ve měně euro, systém umí pracovat pouze s měnou czk , přepočet se musí provést a výsledná cena je stejná jako zaplatí zákazník z České republiky v czk. To v jakém kurzu Vám mění následně obnos Slovenská pošta není ovlivnitelné naším obchodem a to, že si Slovenská pošta při zahraniční dobírce účtuje dodatečný poplatek je fakt, který také nedokážeme ovlivnit ale řádně na něj upozorňujeme na našich stránkách.
    http://www.teplickedorty.cz/cs/content/1-doprava

    To, že účtování dodatečného poplatku od Slovenské pošty je nemorální s Vámi plně souhlasíme. Nemůžeme ale souhlasit s tím, že kvůli rozdílům, které jsou neovlivnitelné naším obchodem nedoporučujete obchod jako celek.

    S přáním hezkého dne
    Jan Kratochvíl
    TeplickéDorty.cz